Is niet waar hoor...quote:
Ja leukquote:Op vrijdag 24 januari 2014 12:21 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Is niet waar hoor...
De meeste vrouwen breken alleen mijn hart
Maar da's alleen maar goed --> Inspiratie voor muziek
Ja, ik jank ook altijd nadat ik ben klaargekomenquote:Op vrijdag 24 januari 2014 12:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja leuk
Doe je altijd zo zielig?
Wat schattigquote:Op vrijdag 24 januari 2014 12:28 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ja, ik jank ook altijd nadat ik ben klaargekomen
Radio aan, FOK! aan. Jij redt het deze middag welquote:Op vrijdag 24 januari 2014 12:44 schreef ChatGirl het volgende:
Zit ik hier met m'n goeie gedrag als enige op m'n werk.
Dan had ik net zo goed thuis kunnen blijvenquote:Op vrijdag 24 januari 2014 12:46 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Radio aan, FOK! aan. Jij redt het deze middag wel
Oh oh..quote:
quote:
Gaat hij vast duizend keer zeggen dat hij al 26 wordt en dat het wel erg richting 30 gaat.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 12:52 schreef Pino112 het volgende:
Domiengod is maandag jarig
WAT EEN VERJAARDAG WAT EEN VERJAARDAG!11
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 12:58 schreef alors het volgende:
[..]
checken of je echt huilt als je klaarkomt.
[..]
[..]
Dit is de raarste manier waarop ik ooit seks aangeboden heb gekregen, maar goed, I'll take it!quote:Op vrijdag 24 januari 2014 12:58 schreef alors het volgende:
[..]
Spreekt een beetje tegen met wat je gisteren zei.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 13:02 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dit is de raarste manier waarop ik ooit seks aangeboden heb gekregen, maar goed, I'll take it!
Gvd, nieuwe klant op bezoek, mooie vrouw![]()
Dat wordt weer janken
quote:Op donderdag 23 januari 2014 11:10 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik moet weer wat pandapunten verzamelen voordat ik weer mag, sorry
Oh jaquote:Op vrijdag 24 januari 2014 13:05 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Spreekt een beetje tegen met wat je gisteren zei.
[..]
http://www.gelijkebehandeling.nlquote:Op vrijdag 24 januari 2014 13:05 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Spreekt een beetje tegen met wat je gisteren zei.
[..]
#SNEEUW!!!EINZZWEIDREIPOLIZEItwitter:bartjancune twitterde op vrijdag 24-01-2014 om 12:27:32Het staat er echt: "in het noordoosten kan er 5 cm blijven liggen." http://t.co/WNFvBRvVPm #nosop3 #SNEEUW reageer retweet
Als er nu geen sneeuw valt geef ik BJ de schuld.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 13:07 schreef Pino112 het volgende:
Dit ook weer#SNEEUW!!!EINZZWEIDREIPOLIZEItwitter:bartjancune twitterde op vrijdag 24-01-2014 om 12:27:32Het staat er echt: "in het noordoosten kan er 5 cm blijven liggen." http://t.co/WNFvBRvVPm #nosop3 #SNEEUW reageer retweet
ik haat #squote:
Staat ie al klaar met z'n sneeuwkanonquote:Op vrijdag 24 januari 2014 13:07 schreef Pino112 het volgende:
Dit ook weer#SNEEUW!!!EINZZWEIDREIPOLIZEItwitter:bartjancune twitterde op vrijdag 24-01-2014 om 12:27:32Het staat er echt: "in het noordoosten kan er 5 cm blijven liggen." http://t.co/WNFvBRvVPm #nosop3 #SNEEUW reageer retweet
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 13:09 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Staat ie al klaar met z'n sneeuwkanon.
Heeft de NS inmiddels de noodtoestand al uitgeroepen over Nederland?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 13:07 schreef Pino112 het volgende:
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 13:09 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Staat ie al klaar met z'n sneeuwkanon.
Ik heb ooit eens een halve liter Murphy's ge-atquote:
Focus je op Heidi, met haar bergenquote:Op vrijdag 24 januari 2014 13:09 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
ik haat #s
Nee niet echt, eigenlijk hou ik van haar, maar haat ik haar toch wel een beetje
geen idee. weet alleen dat ze een enorm grote mond had, vandaar de TT.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 12:59 schreef Elfletterig het volgende:
Is Taylor Dayne trouwens niet de buurvrouw van Neil Finn?
#dtv
echt, kunnen ze dat onderling niet een beetje afstemmen? dit is DJ nummer zoveel die er over begint.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 13:26 schreef Pino112 het volgende:
Hahaha James Blunt-tweets voorlezen voor de zoveelste keer xD
dat is toch weer dat lunch-gevoel.quote:
Ooit komt er een moment dat mensen mijn matige woordgrapjes gaan snappen.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 13:23 schreef Againzender het volgende:
[..]
geen idee. weet alleen dat ze een enorm grote mond had, vandaar de TT.
Denk omdat ze niet naar de programma's van de andere DJ's luistert en er op woensdag nooit is.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 13:27 schreef Againzender het volgende:
[..]
echt, kunnen ze dat onderling niet een beetje afstemmen? dit is DJ nummer zoveel die er over begint.
quote:
Het is een nadenkertje, respect!quote:Op vrijdag 24 januari 2014 13:30 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ooit komt er een moment dat mensen mijn matige woordgrapjes gaan snappen.
Kap dan eens lekker met Tinder!quote:Op vrijdag 24 januari 2014 13:33 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
S kwam weer voorbij op dat pleuris tinderik had haar al eens geliked, waarom nog een keer voorstellen
S is wel een rare naam voor een meisje.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 13:33 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
S kwam weer voorbij op dat pleuris tinderik had haar al eens geliked, waarom nog een keer voorstellen
Nee joh is leukquote:
Dan moet je niet zeiken, je weet dat je haar daar tegen kan komen.quote:
Mag ik zeker ook nie tmeer naar de Zwarte Ruiterquote:Op vrijdag 24 januari 2014 13:35 schreef minthy het volgende:
[..]
Dan moet je niet zeiken, je weet dat je haar daar tegen kan komen.
U stapt in Den Haag??!quote:Op vrijdag 24 januari 2014 13:38 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Mag ik zeker ook nie tmeer naar de Zwarte Ruiter
Jazekerquote:
Ik ben er denk ik al geen 10 jaar meer geweest in de avondquote:
Leukste kroeg van de binnenstadquote:Op vrijdag 24 januari 2014 14:00 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik ben er denk ik al geen 10 jaar meer geweest in de avond
Yep!quote:Op vrijdag 24 januari 2014 14:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Whut, ik hoorde vanmorgen Les Fleur
Ja was toen ook al één van de leukste, goed om te horen dat dat nog steeds zo is.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 14:02 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Leukste kroeg van de binnenstad
Als ik er ben is het ook vaak niet zo lang, meestal begin avond tot middernacht en dan naar huis (of door)
Hoe oud bent u?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 14:07 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja was toen ook al één van de leukste, goed om te horen dat dat nog steeds zo is.
oooooooooh da's goed te doenquote:
Heb je al de nieuwe Elbow gehoord?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 13:25 schreef ChatGirl het volgende:
Claudia heeft het Twitter-account van Blunt ook gevonden
Nee, nog niet.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 14:36 schreef Bronson het volgende:
[..]
Heb je al de nieuwe Elbow gehoord?![]()
Ik zet nú het fragment van vanmorgen bij Giel aanquote:
En?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 14:42 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik zet nú het fragment van vanmorgen bij Giel aan
Dan lijkt het altijd of ze in hun ondergoed lopen iddquote:
ik zit de ochtendshow van de BBC terug te luisteren, maar de band zelf geeft eerst nog even een interview. Even doorspoelen.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 14:42 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik zet nú het fragment van vanmorgen bij Giel aan
Jaaa, tof!quote:
Die luister ik thuis even. De internetverbinding hier trekt dat allemaal nietquote:Op vrijdag 24 januari 2014 14:49 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik zit de ochtendshow van de BBC terug te luisteren, maar de band zelf geeft eerst nog even een interview. Even doorspoelen.
de band begint om ongeveer 2u7m te praten, dan A day like this, meer praten en op 2h18m ongeveer de nieuwe.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 14:50 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Die luister ik thuis even. De internetverbinding hier trekt dat allemaal niet
Core-artiest.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 14:52 schreef Roel_Jewel het volgende:
Godverdomme. Sterf toch met je kut Pearl Jam-gejank![]()
![]()
![]()
![]()
Elbow kan ook niets fout doen.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 14:52 schreef Againzender het volgende:
[..]
de band begint om ongeveer 2u7m te praten, dan A day like this, meer praten en op 2h18m ongeveer de nieuwe.
Ik vind hem mooi
Dank je. Straks maar eens luisteren dan.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 14:52 schreef Againzender het volgende:
[..]
de band begint om ongeveer 2u7m te praten, dan A day like this, meer praten en op 2h18m ongeveer de nieuwe.
Ik vind hem mooi
moet zeggen dat ik ze goed kan hebben jaquote:
Eh...quote:
Hehe. Die ken ik niet. Ik zal ze thuis eens beluisteren.quote:
Nog aan het snikken?quote:
Was het maar zo'n feestquote:
Eens, maar dit is een uitzonderingsplaatquote:
er zijn wel meer uitzonderingen hoor. mag ook wel met zoveel platenquote:Op vrijdag 24 januari 2014 15:19 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Eens, maar dit is een uitzonderingsplaat
Ik krijg altijd de rillingen van elke plaat van U2. Op een of andere manier trek ik de stem van Bono heel slecht.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 15:19 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Eens, maar dit is een uitzonderingsplaat
Alleen z'n stem?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 15:23 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik krijg altijd de rillingen van elke plaat van U2. Op een of andere manier trek ik de stem van Bono heel slecht.
Ja dat is echt magisch.quote:
Wat tof voor die fan ookquote:
quote:
Yup, en gaaf gefilmd.quote:
Altijd mooi. Mensen die enthousiast aan het werk zijnquote:Op vrijdag 24 januari 2014 15:26 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Yup, en gaaf gefilmd.
Op de dvd staat een behind the scenes vanuit de regiewagen. Die werden helemaal enthousiast toen het allemaal zo goed werd gefilmd.
Zuigen?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 15:29 schreef ieniminimuis het volgende:
Dus ik ga maar aan de huishoudelijke klusje beginnen.
Was het goede antwoord al langsgekomen ?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 15:25 schreef SilentChaos het volgende:
ik heb echt geen idee wat ik getekend heb
Ergens tussendoor ja. Eerst afwassen.quote:
quote:
Nog niet gehoord....quote:Op vrijdag 24 januari 2014 15:31 schreef ddx het volgende:
[..]
Was het goede antwoord al langsgekomen ?
Soms denk ik: manmanman, wat is dat servies... ik wou dat het af wasquote:Op vrijdag 24 januari 2014 15:31 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ergens tussendoor ja. Eerst afwassen.
Was ook een geweldig moment iddquote:Op vrijdag 24 januari 2014 15:28 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Altijd mooi. Mensen die enthousiast aan het werk zijn![]()
Net als hier:
Ik zou het andersom doen.....quote:Op vrijdag 24 januari 2014 15:31 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ergens tussendoor ja. Eerst afwassen.
quote:
Er staat toch een berg op het aanrechtquote:Op vrijdag 24 januari 2014 15:33 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Soms denk ik: manmanman, wat is dat servies... ik wou dat het af was
Meh.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 15:39 schreef ChatGirl het volgende:
Net gebeld naar aanleiding van m'n sollicitatie. Ik ben het niet geworden
Dank jequote:
Parelketting volgens mijquote:Op vrijdag 24 januari 2014 15:44 schreef SilentChaos het volgende:
Wat was het nou op de tekening? had telefoon
Paloma Faith ?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 16:01 schreef Pino112 het volgende:
Nou mensen, zeg het maar. Wat wordt de MH?
Budapest, Sjakkelien of iemand anders?
account gehackt?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 16:16 schreef 3rdRock het volgende:
ehm.,..mijn moeder deelt op facebook dit:
[ afbeelding ]
dat is al verschrikkelijk.....maar voor zover ik weet ben ik een jongetje en heb ik geen zus....
neuh denk het niet. mijn moeder deelt wel vaker dat soort baggerfoto's. normaalgesproken gaan die mensen van mn FB, maar ach...mn moeder...quote:
Na een reünie met mijn basisschoolklas vulde mijn FB stream zich ook met dat soort plaatjes. Inclusief vele spellingsfouten. Inmiddels de helft van m'n oude klas maar weer verwijderdquote:Op vrijdag 24 januari 2014 16:16 schreef 3rdRock het volgende:
[ afbeelding ]
dat is al verschrikkelijk.....maar voor zover ik weet ben ik een jongetje en heb ik geen zus....
mijn moeder is gelukkig niet zo actief op FBquote:Op vrijdag 24 januari 2014 16:22 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
neuh denk het niet. mijn moeder deelt wel vaker dat soort baggerfoto's. normaalgesproken gaan die mensen van mn FB, maar ach...mn moeder...
Yep. Je zit op de goede frequentiequote:Op vrijdag 24 januari 2014 16:23 schreef alors het volgende:
Is Alexis Jordan met Happiness er nu op?
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 16:16 schreef 3rdRock het volgende:
[ afbeelding ]
en terecht. oplazeren met die onzin!quote:Op vrijdag 24 januari 2014 16:24 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Na een reünie met mijn basisschoolklas vulde mijn FB stream zich ook met dat soort plaatjes. Inclusief vele spellingsfouten. Inmiddels de helft van m'n oude klas maar weer verwijderd
mijn moeder heeft pas een paar maand FB. spijt dat ik haar geholpen heb heb ik wel een beetje....quote:Op vrijdag 24 januari 2014 16:24 schreef Againzender het volgende:
[..]
mijn moeder is gelukkig niet zo actief op FB
Moet je ons wat vertellen, soms?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 16:16 schreef 3rdRock het volgende:
[ afbeelding ]
Welkom in Den Haagquote:Op vrijdag 24 januari 2014 16:27 schreef alors het volgende:
Er zit echt zo'n ontzettende zeug tegenover me, ik hoop niet dat ze meeleest. Ik pas er vier keer in.
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 16:25 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
en terecht. oplazeren met die onzin!
Moest SC hard huilen?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 16:27 schreef alors het volgende:
Er zit echt zo'n ontzettende zeug tegenover me, ik hoop niet dat ze meeleest. Ik pas er vier keer in.
mijn god, die is ergquote:
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 16:27 schreef alors het volgende:
Tof wijfquote:
quote:
Doen alsof ze nog niet bij je geweest isquote:
en goede meteoroloogquote:
Ik dacht laatst dat de metereo loog....quote:
mooi dat de rechtbank met de tijd meegaat, goed onderbouwde uitspraak.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 16:36 schreef rubbereend het volgende:
als je poker een kansspel vindt, dan poker ik graag met je
ik lees gewoon standaard KNJBquote:
jazekerquote:
Sterk nummerquote:Op vrijdag 24 januari 2014 16:45 schreef MarijeH het volgende:
London Grammar - Strong is de nieuwe megahit.
Ja omdat je niet op kwam dagenquote:
SC is een gevoelsmensquote:
Voor jou misschien wel ja.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 16:45 schreef SilentChaos het volgende:
het wordt een depressief weekje volgende week
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 16:47 schreef Againzender het volgende:
Ik hoor het nummer nu voor het eerst op mn eigen stereo, en keihard. Damn.
Wat zullen de buren blij zijn dat ik ga verhuizen
Wat heb je thuis staan dan?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 16:47 schreef Againzender het volgende:
Ik hoor het nummer nu voor het eerst op mn eigen stereo, en keihard. Damn.
Wat zullen de buren blij zijn dat ik ga verhuizen
Je wilde toch pandapunten?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 16:46 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ja omdat je niet op kwam dagen
een ander huis (als het goed gaat)quote:
Mn Pioneer stereo uit 1989 met 2x100W vermogen. En dat klinkt nog steeds primaquote:
Huidige te klein?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 16:49 schreef Againzender het volgende:
[..]
een ander huis (als het goed gaat)
Pandaplint heeft wel gelijk hoorquote:
Gemistquote:Op vrijdag 24 januari 2014 15:37 schreef SilentChaos het volgende:
What a man![]()
![]()
* SilentChaos trekt blikje coca cola open
Ookal gemistquote:Op vrijdag 24 januari 2014 15:38 schreef Pandaplint het volgende:
*trekt z'n shirt uit en gaat ramen wassen in slowmotion
Stomquote:Op vrijdag 24 januari 2014 15:39 schreef ChatGirl het volgende:
Net gebeld naar aanleiding van m'n sollicitatie. Ik ben het niet geworden
Heb je alsnog een lachband?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 16:50 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Pandaplint heeft wel gelijk hoor
Dank jequote:
ja en jaquote:Op vrijdag 24 januari 2014 16:50 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Huidige te klein?
Gewoon in de hoofdstad?
twitter:Laradio twitterde op vrijdag 24-01-2014 om 16:32:29Mocht ik weer ergens op een aanrecht liggen of naast de snijplank... laat maar weten. #R1J reageer retweet
Tof. Succesquote:Op vrijdag 24 januari 2014 16:53 schreef Againzender het volgende:
[..]
ja en ja
en gewoon is over het algemeen nogal lastig hier, maar hier willen we graag alle moeite en geld in steken
dank jequote:
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 17:12 schreef ChatGirl het volgende:
Deze 20.000e post wordt opgedragen aan jullie allemaal
Haha noob.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 17:12 schreef ChatGirl het volgende:
Deze 20.000e post wordt opgedragen aan jullie allemaal
Ik ook van jouquote:
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 19:08 schreef ddx het volgende:
En ik kom om 10 uur weer terug, Timur hoef ik niet te horen
twitter:jeroen_12 twitterde op vrijdag 24-01-2014 om 19:14:45WWWWWWWWWWWWWEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEENNNNNNNNNNNNNNNNNDDDDDDDDDDDDDDDD #3fm #ekstraweekend reageer retweet
twitter:Noedotweets twitterde op vrijdag 24-01-2014 om 19:15:06WWWWWWWWWWWWWWWWWEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKEEEEEEEEEEEEEEEEENNNNNNNNNNNNNDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD! #3fm #ekstraweekend reageer retweet
twitter:SannevdB twitterde op vrijdag 24-01-2014 om 19:15:04WWWWWWEEEEEEEEEEEEEEEEEKKKKKKKKKKKKKEEEEEEEEEEENNNNNNNNNNNNNNNDDDDDDDDDDD #3fm #ekstraweekend @TjitseLeemhuis @michielveenstra @gerardekdom reageer retweet
twitter:KQKim twitterde op vrijdag 24-01-2014 om 19:15:02WWWWWWWWWWEEEEEEEEEEEEEEEEEEEKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEENNNNNNNNNNNNNNNNNNNDDDDDDDDDDDDDD!!!!! #ekstraweekend #3FM reageer retweet
twitter:Freek3FM twitterde op vrijdag 24-01-2014 om 19:14:46WWWWWWEEEEEEEEEEEEEEEEEEEKKKKKKKKKKKKKKKEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEENNNNNNNNNNNNNNNNNDDDDDDDDDDDDDD!!!!! #3fm #ekstraweekend reageer retweet
twitter:Havik68 twitterde op vrijdag 24-01-2014 om 19:14:29WWWWWWWWWEEEEEEEEEEEEEEEEKKKKKKKKKKKKKKKKKEEEEEEEEEEEEENNNNNNNNNNNNDDDD #3FM @gerardekdom @michielveenstra @TjitseLeemhuis #EkstraWeekend reageer retweet
twitter:Eline_Nap twitterde op vrijdag 24-01-2014 om 19:15:51WWWWWWWWWWWWEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEKKKKKKKKKKKKKKKKEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEENNNNNNNNNNNNNNNNDDDDDDDDDDDDDDD!!!!! #ekstraweekend #3FM reageer retweet
twitter:henrike3fm twitterde op vrijdag 24-01-2014 om 19:09:25WWWWWWWWWEEEEEEEEEEEEEEEEKKKKKKKKKKKKKKKKKEEEEEEEEEEEEEEEEEENNNNNNNNNNNNNNDDDDDDDDDDDDDD #3FM @gerardekdom @michielveenstra @TjitseLeemhuis reageer retweet
twitter:r0ydr twitterde op vrijdag 24-01-2014 om 19:21:49WWwWWWWWWWWWWEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEKKKKKKKkkKKKKKKKKKKKKKKKKKEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEENNNNNNNNNNNNNNNNNNDDDDDDDDDDDDDDDDD!!! reageer retweet
twitter:
ja, vanaf vandaag moeten julle me 3rdRockelientje noemen.....quote:
Ik dacht eerder aan Rockettequote:Op vrijdag 24 januari 2014 20:25 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja, vanaf vandaag moeten julle me 3rdRockelientje noemen.....
Hebben ze zelf ook doorquote:Op vrijdag 24 januari 2014 22:00 schreef Promo_Guy het volgende:
Het lijkt alsof Stenders Late Vermaak programma nu voor het eerst (voor mij) vanuit de grote studio wordt gepresenteerd..
Luistercijfers misschien?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 22:09 schreef Holenmens het volgende:
Timur in studio 2 en Stenders in studio 1. Wat is hier aan de hand!!1!!!1
En de radio ging meteen weer uit zeker?quote:
Het meubel scheelt echt heel weinig qua grootte, de ruimte erom heen is wel veel groter.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 22:10 schreef ddx het volgende:
Knusse studio heeft wel wat.
Maar verschilt het veel dan ?
Ik kan hier een grap over aardappels maken maar dat doe ik niet.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 22:43 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Het meubel schilt echt heel weinig qua grootte, de ruimte erom heen is wel veel groter.
Zou ik ook niet doen, anders heeft Zaktabak een appeltje met je te schillen.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 22:43 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik kan hier een grap over aardappels maken maar dat doe ik niet.
Ik kan hier een excuus neerzetten over autocorrectie maar dat doe ik niet. Gelooft toch niemand.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 22:43 schreef Cee het volgende:
[..]
Er zijn ergere dingen op de wereld. Ik geloof je.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 22:45 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Ik kan hier een excuus neerzetten over autocorrectie maar dat doe ik niet. Gelooft toch niemand.
Nee, vanavond ben ik walgelijk lui en erger ik me gewoon aan alles wat me voor de kaken komt en waarop ik zogenaamd geen invloed heb. Best geinig voor een keertje!quote:Op vrijdag 24 januari 2014 22:41 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
En de radio ging meteen weer uit zeker?
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 22:43 schreef Cee het volgende:
[..]
Powned krijgt helaas nooit zoveel zendtijd.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 22:47 schreef Zaktabak het volgende:
Stenders mocht van mij wel een avondvullend programma worden vanaf dit seizoen. 6 uur lang Stenders op de bak.
Die was met Perez er inderdaad al ver overheen, maar PowNed heeft toch recht op 6 uur radio per week?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 22:48 schreef ddx het volgende:
[..]
Powned krijgt helaas nooit zoveel zendtijd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |