Is niet waar hoor...quote:
Ja leukquote:Op vrijdag 24 januari 2014 12:21 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Is niet waar hoor...
De meeste vrouwen breken alleen mijn hart
Maar da's alleen maar goed --> Inspiratie voor muziek
Ja, ik jank ook altijd nadat ik ben klaargekomenquote:Op vrijdag 24 januari 2014 12:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja leuk
Doe je altijd zo zielig?
Wat schattigquote:Op vrijdag 24 januari 2014 12:28 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ja, ik jank ook altijd nadat ik ben klaargekomen
Radio aan, FOK! aan. Jij redt het deze middag welquote:Op vrijdag 24 januari 2014 12:44 schreef ChatGirl het volgende:
Zit ik hier met m'n goeie gedrag als enige op m'n werk.
Dan had ik net zo goed thuis kunnen blijvenquote:Op vrijdag 24 januari 2014 12:46 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Radio aan, FOK! aan. Jij redt het deze middag wel
Oh oh..quote:
quote:
Gaat hij vast duizend keer zeggen dat hij al 26 wordt en dat het wel erg richting 30 gaat.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 12:52 schreef Pino112 het volgende:
Domiengod is maandag jarig
WAT EEN VERJAARDAG WAT EEN VERJAARDAG!11
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 12:58 schreef alors het volgende:
[..]
checken of je echt huilt als je klaarkomt.
[..]
[..]
Dit is de raarste manier waarop ik ooit seks aangeboden heb gekregen, maar goed, I'll take it!quote:Op vrijdag 24 januari 2014 12:58 schreef alors het volgende:
[..]
Spreekt een beetje tegen met wat je gisteren zei.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 13:02 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dit is de raarste manier waarop ik ooit seks aangeboden heb gekregen, maar goed, I'll take it!
Gvd, nieuwe klant op bezoek, mooie vrouw![]()
Dat wordt weer janken
quote:Op donderdag 23 januari 2014 11:10 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik moet weer wat pandapunten verzamelen voordat ik weer mag, sorry
Oh jaquote:Op vrijdag 24 januari 2014 13:05 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Spreekt een beetje tegen met wat je gisteren zei.
[..]
http://www.gelijkebehandeling.nlquote:Op vrijdag 24 januari 2014 13:05 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Spreekt een beetje tegen met wat je gisteren zei.
[..]
#SNEEUW!!!EINZZWEIDREIPOLIZEItwitter:bartjancune twitterde op vrijdag 24-01-2014 om 12:27:32Het staat er echt: "in het noordoosten kan er 5 cm blijven liggen." http://t.co/WNFvBRvVPm #nosop3 #SNEEUW reageer retweet
Als er nu geen sneeuw valt geef ik BJ de schuld.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 13:07 schreef Pino112 het volgende:
Dit ook weer#SNEEUW!!!EINZZWEIDREIPOLIZEItwitter:bartjancune twitterde op vrijdag 24-01-2014 om 12:27:32Het staat er echt: "in het noordoosten kan er 5 cm blijven liggen." http://t.co/WNFvBRvVPm #nosop3 #SNEEUW reageer retweet
ik haat #squote:
Staat ie al klaar met z'n sneeuwkanonquote:Op vrijdag 24 januari 2014 13:07 schreef Pino112 het volgende:
Dit ook weer#SNEEUW!!!EINZZWEIDREIPOLIZEItwitter:bartjancune twitterde op vrijdag 24-01-2014 om 12:27:32Het staat er echt: "in het noordoosten kan er 5 cm blijven liggen." http://t.co/WNFvBRvVPm #nosop3 #SNEEUW reageer retweet
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 13:09 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Staat ie al klaar met z'n sneeuwkanon.
Heeft de NS inmiddels de noodtoestand al uitgeroepen over Nederland?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 13:07 schreef Pino112 het volgende:
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 13:09 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Staat ie al klaar met z'n sneeuwkanon.
Ik heb ooit eens een halve liter Murphy's ge-atquote:
Focus je op Heidi, met haar bergenquote:Op vrijdag 24 januari 2014 13:09 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
ik haat #s
Nee niet echt, eigenlijk hou ik van haar, maar haat ik haar toch wel een beetje
geen idee. weet alleen dat ze een enorm grote mond had, vandaar de TT.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 12:59 schreef Elfletterig het volgende:
Is Taylor Dayne trouwens niet de buurvrouw van Neil Finn?
#dtv
echt, kunnen ze dat onderling niet een beetje afstemmen? dit is DJ nummer zoveel die er over begint.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 13:26 schreef Pino112 het volgende:
Hahaha James Blunt-tweets voorlezen voor de zoveelste keer xD
dat is toch weer dat lunch-gevoel.quote:
Ooit komt er een moment dat mensen mijn matige woordgrapjes gaan snappen.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 13:23 schreef Againzender het volgende:
[..]
geen idee. weet alleen dat ze een enorm grote mond had, vandaar de TT.
Denk omdat ze niet naar de programma's van de andere DJ's luistert en er op woensdag nooit is.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 13:27 schreef Againzender het volgende:
[..]
echt, kunnen ze dat onderling niet een beetje afstemmen? dit is DJ nummer zoveel die er over begint.
quote:
Het is een nadenkertje, respect!quote:Op vrijdag 24 januari 2014 13:30 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ooit komt er een moment dat mensen mijn matige woordgrapjes gaan snappen.
Kap dan eens lekker met Tinder!quote:Op vrijdag 24 januari 2014 13:33 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
S kwam weer voorbij op dat pleuris tinderik had haar al eens geliked, waarom nog een keer voorstellen
S is wel een rare naam voor een meisje.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 13:33 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
S kwam weer voorbij op dat pleuris tinderik had haar al eens geliked, waarom nog een keer voorstellen
Nee joh is leukquote:
Dan moet je niet zeiken, je weet dat je haar daar tegen kan komen.quote:
Mag ik zeker ook nie tmeer naar de Zwarte Ruiterquote:Op vrijdag 24 januari 2014 13:35 schreef minthy het volgende:
[..]
Dan moet je niet zeiken, je weet dat je haar daar tegen kan komen.
U stapt in Den Haag??!quote:Op vrijdag 24 januari 2014 13:38 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Mag ik zeker ook nie tmeer naar de Zwarte Ruiter
Jazekerquote:
Ik ben er denk ik al geen 10 jaar meer geweest in de avondquote:
Leukste kroeg van de binnenstadquote:Op vrijdag 24 januari 2014 14:00 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik ben er denk ik al geen 10 jaar meer geweest in de avond
Yep!quote:Op vrijdag 24 januari 2014 14:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Whut, ik hoorde vanmorgen Les Fleur
Ja was toen ook al één van de leukste, goed om te horen dat dat nog steeds zo is.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 14:02 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Leukste kroeg van de binnenstad
Als ik er ben is het ook vaak niet zo lang, meestal begin avond tot middernacht en dan naar huis (of door)
Hoe oud bent u?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 14:07 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja was toen ook al één van de leukste, goed om te horen dat dat nog steeds zo is.
oooooooooh da's goed te doenquote:
Heb je al de nieuwe Elbow gehoord?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 13:25 schreef ChatGirl het volgende:
Claudia heeft het Twitter-account van Blunt ook gevonden
Nee, nog niet.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 14:36 schreef Bronson het volgende:
[..]
Heb je al de nieuwe Elbow gehoord?![]()
Ik zet nú het fragment van vanmorgen bij Giel aanquote:
En?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 14:42 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik zet nú het fragment van vanmorgen bij Giel aan
Dan lijkt het altijd of ze in hun ondergoed lopen iddquote:
ik zit de ochtendshow van de BBC terug te luisteren, maar de band zelf geeft eerst nog even een interview. Even doorspoelen.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 14:42 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik zet nú het fragment van vanmorgen bij Giel aan
Jaaa, tof!quote:
Die luister ik thuis even. De internetverbinding hier trekt dat allemaal nietquote:Op vrijdag 24 januari 2014 14:49 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik zit de ochtendshow van de BBC terug te luisteren, maar de band zelf geeft eerst nog even een interview. Even doorspoelen.
de band begint om ongeveer 2u7m te praten, dan A day like this, meer praten en op 2h18m ongeveer de nieuwe.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 14:50 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Die luister ik thuis even. De internetverbinding hier trekt dat allemaal niet
Core-artiest.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 14:52 schreef Roel_Jewel het volgende:
Godverdomme. Sterf toch met je kut Pearl Jam-gejank![]()
![]()
![]()
![]()
Elbow kan ook niets fout doen.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 14:52 schreef Againzender het volgende:
[..]
de band begint om ongeveer 2u7m te praten, dan A day like this, meer praten en op 2h18m ongeveer de nieuwe.
Ik vind hem mooi
Dank je. Straks maar eens luisteren dan.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 14:52 schreef Againzender het volgende:
[..]
de band begint om ongeveer 2u7m te praten, dan A day like this, meer praten en op 2h18m ongeveer de nieuwe.
Ik vind hem mooi
moet zeggen dat ik ze goed kan hebben jaquote:
Eh...quote:
Hehe. Die ken ik niet. Ik zal ze thuis eens beluisteren.quote:
Nog aan het snikken?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |