quote:Op donderdag 23 januari 2014 20:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
je bent gewoon jaloers op dit soort kwaliteit.
Jawel?quote:
Nee sorry, hier kan ik niks mee.quote:Op donderdag 23 januari 2014 20:19 schreef AFCNiels het volgende:
[..]Dat was echt een dieptepunt, ik geloofde eerst niet dat die echt van Fox kwam.
Ik snap de link met Inspector Gadget nietquote:Op donderdag 23 januari 2014 20:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
je bent gewoon jaloers op dit soort kwaliteit.
Ze zijn allebei homo.quote:Op donderdag 23 januari 2014 20:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jawel?
[..]
Nee sorry, hier kan ik niks mee.
[..]
Ik snap de link met Inspector Gadget niet
Dit is inderdaad wel heel erg, hoe kom je er überhaupt op.quote:Op donderdag 23 januari 2014 20:19 schreef AFCNiels het volgende:
[..]Dat was echt een dieptepunt, ik geloofde eerst niet dat die echt van Fox kwam.
Ik begreep dat er een aantal mensen zijn die Caland hier enorm missen. Wellicht een tt met Caland er in.quote:Op donderdag 23 januari 2014 20:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee sorry, hier kan ik niks mee.
[..]
Mike Havenaar is absoluut geen homo. De zoon van Dido man.quote:
Goed idee. Ik stel voor dat we allemaal een persoonlijke boodschap voor hem typen en die zet ik dan allemaal in de topicpointer.quote:Op donderdag 23 januari 2014 20:25 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik begreep dat er een aantal mensen zijn die Caland hier enorm missen. Wellicht een tt met Caland er in.
Google is ook snel, ik dacht ik zoek het eens op.quote:Op donderdag 23 januari 2014 20:20 schreef GGMM het volgende:
Ik snap de link met Inspector Gadget niet
Caland - 40-45 - weekend is er weer een Amsterdammer dood? JHK -Nijmegen - slaai - Matsoe Matsoe - ik maak tuinen.quote:Op donderdag 23 januari 2014 20:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Goed idee. Ik stel voor dat we allemaal een persoonlijke boodschap voor hem typen en die zet ik dan allemaal in de topicpointer.
Jij mag beginnen.
Waarom staat er 11 uur geleden?quote:Op donderdag 23 januari 2014 20:28 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Google is ook snel, ik dacht ik zoek het eens op.
[ afbeelding ]
Zijn er wat bans gevallen na gisteren?quote:Op donderdag 23 januari 2014 20:25 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik begreep dat er een aantal mensen zijn die Caland hier enorm missen. Wellicht een tt met Caland er in.
In de beker waren ze ook vrij kansloos.quote:Op donderdag 23 januari 2014 20:28 schreef j0rdiiii het volgende:
Twente is een beetje anoniem dit seizoen hé, ik denk elke week weer van o die doen ook nog mee in de Eredivisie.
Wie?quote:Op donderdag 23 januari 2014 20:28 schreef Ajacied422 het volgende:
Waarom niets voor kapiteintje, die heeft ook de aansluiting verloren.
Is die hier weg dan?quote:Op donderdag 23 januari 2014 20:25 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dunno.quote:Op donderdag 23 januari 2014 20:29 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Zijn er wat bans gevallen na gisteren?
Dat zul je toch echt aan google moeten vragen, nu staat er trouwens al 12 uur geleden.quote:
quote:Op donderdag 23 januari 2014 20:28 schreef j0rdiiii het volgende:
Twente is een beetje anoniem dit seizoen hé, ik denk elke week weer van o die doen ook nog mee in de Eredivisie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die komt niet meer in deze SC heeft hij verklaard. Jammer wel.quote:
Raar. We gaan dus heel snel door de tijd.quote:Op donderdag 23 januari 2014 20:30 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat zul je toch echt aan google moeten vragen, nu staat er trouwens al 12 uur geleden.
Ik vind het prima joh.quote:Op donderdag 23 januari 2014 20:29 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Caland - 40-45 - weekend is er weer een Amsterdammer dood? JHK -Nijmegen - slaai - Matsoe Matsoe - ik maak tuinen.
Zoiets?
Of die Google pagina is uit de toekomst.quote:Op donderdag 23 januari 2014 20:30 schreef Karina het volgende:
[..]
Raar. We gaan dus heel snel door de tijd.
Top. Goed voorbeeld doet hopelijk volgen.quote:Op donderdag 23 januari 2014 20:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik vind het prima joh.Je staat er in.
[..]
Of die Google pagina is uit de toekomst.
Als ik aan dat soort dingen ga denken dan word ik gekquote:Op donderdag 23 januari 2014 20:31 schreef GGMM het volgende:
Of die Google pagina is uit de toekomst.
Ik hoop het, dit staat best gay in je eentje.quote:Op donderdag 23 januari 2014 20:31 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Top. Goed voorbeeld doet hopelijk volgen.
Dit is ook wel een vrolijk plaatje voor hem.quote:Op donderdag 23 januari 2014 20:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik hoop het, dit staat best gay in je eentje.
En Doublepain, wat wil jij aan Caland kwijt?quote:Op donderdag 23 januari 2014 20:32 schreef Doublepain het volgende:
Het hele idee van de topicpointer is verneukt door GGMM
Oh en aan mij vraag je het niet he?quote:Op donderdag 23 januari 2014 20:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
En Doublepain, wat wil jij aan Caland kwijt?
Ik weet niet eens wat een topicpointer is.quote:Op donderdag 23 januari 2014 20:32 schreef Doublepain het volgende:
Het hele idee van de topicpointer is verneukt door GGMM
Je kan er leuke paradoxale theorieën op los laten.quote:Op donderdag 23 januari 2014 20:31 schreef Karina het volgende:
[..]
Als ik aan dat soort dingen ga denken dan word ik gekTijdreizen en zo.
quote:Op donderdag 23 januari 2014 20:33 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik weet niet eens wat een topicpointer is.
Bij deze.quote:Op donderdag 23 januari 2014 20:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh en aan mij vraag je het niet he?
Dat het een goed idee was om de SC te sluiten.quote:Op donderdag 23 januari 2014 20:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
En Doublepain, wat wil jij aan Caland kwijt?
Of iemand die zich niet schaamt voor zijn mannelijkheid en die zich kwetsbaar en emotioneel opstelt.quote:Op donderdag 23 januari 2014 20:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik hoop het, dit staat best gay in je eentje.
Dacht eerst dat hij daarmee de TT & Eerste post bedoelde.quote:Op donderdag 23 januari 2014 20:33 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik met erover nadenken. Wat als dit dat.quote:Op donderdag 23 januari 2014 20:33 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Je kan er leuke paradoxale theorieën op los laten.
Ja die is ook verneukt.quote:Op donderdag 23 januari 2014 20:34 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Dacht eerst dat hij daarmee de TT & Eerste post bedoelde.
Wat ben je toch een kleuter eigenlijk hequote:Op donderdag 23 januari 2014 20:35 schreef GGMM het volgende:
Zo, nu vind ik het wel even genoeg geweest
Ok.quote:Op donderdag 23 januari 2014 20:35 schreef GGMM het volgende:
Zo, nu vind ik het wel even genoeg geweest
quote:Op donderdag 23 januari 2014 20:33 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik weet het.quote:Op donderdag 23 januari 2014 20:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Wat ben je toch een kleuter eigenlijk he
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |