Het was in principe wel een aanslag die met een beetje meer pech een gebroken scheenbeen op had kunnen leveren.quote:Op donderdag 23 januari 2014 11:13 schreef Luni het volgende:
[..]
Nou vond het geen rood hoor, absoluut geel, maar rood, nee daar was hij niet zwaar genoeg voor.
Nog een teruggezien, hij gaat met een gestrekt been op scheenbeenhoogte het duel in. Als het rood was geweest, had denk ik ook niemand geklaagd.quote:Op donderdag 23 januari 2014 11:13 schreef Luni het volgende:
[..]
Nou vond het geen rood hoor, absoluut geel, maar rood, nee daar was hij niet zwaar genoeg voor.
Wat dat betreft was Schaken wel lekker bezig ja, 2x gebroken arm proberen te gevenquote:Op donderdag 23 januari 2014 11:14 schreef Dven het volgende:
[Feyenoord]Maar bij een jood moet dat kunnen natuurlijk. Goffedommet[/Feyenoord]
Ja, had ook rood kunnen zijn inderdaad.quote:Op donderdag 23 januari 2014 11:17 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nog een teruggezien, hij gaat met een gestrekt been op scheenbeenhoogte het duel in. Als het rood was geweest, had denk ik ook niemand geklaagd.
Hij was bedroevend slecht gisteren.. Janmaat trouwens ook heel erg slechtquote:Op donderdag 23 januari 2014 10:56 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Vooral Lex Immers. Iedere keer joden overeind helpen, aai over het bolletje, schouderklopje.
Had Schaken gewisseld kunnen worden voor Kongolo, hadden we hem misschien wel gewonnenquote:Op donderdag 23 januari 2014 11:19 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ja, had ook rood kunnen zijn inderdaad.
Dan was de 1-1 in ieder geval niet (meteen) gevallen
Want dan had het spel meteen stil gelegd moeten worden.
Klopt. Was heel erg dom van hem. Hopelijk krijgt hij op zijn flikker van Koeman.quote:Op donderdag 23 januari 2014 11:02 schreef Muto het volgende:
Mathijsen had gewoon niet moeten gaan lopen met de bal daar. Je zou verwachten dat een speler met zijn ervaring wel doorheeft wat hij wel en niet kan.
Schaken is gewoon geen voetballer. Hij heeft zichzelf wat dingetjes aangeleerd door veel te trainen, maar je ziet aan alles dat hij gewoon niet kan voetballen. Als er een duel is op 2 meter van hem, dan staat hij naar het duel te kijken en reageert pas op doorgekopte, doorgespeelde of afvallende ballen als het te laat is.quote:Op donderdag 23 januari 2014 11:17 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Wat dat betreft was Schaken wel lekker bezig ja, 2x gebroken arm proberen te geven
Ik bedoel maarquote:Op donderdag 23 januari 2014 11:20 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Had Schaken gewisseld kunnen worden voor Kongolo, hadden we hem misschien wel gewonnen
Geen echt goede, maar was voldoende om Boilesen een keer of 5 het bos in te sturen.quote:Op donderdag 23 januari 2014 11:22 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Schaken is gewoon geen voetballer. Hij heeft zichzelf wat dingetjes aangeleerd door veel te trainen, maar je ziet aan alles dat hij gewoon niet kan voetballen. Als er een duel is op 2 meter van hem, dan staat hij naar het duel te kijken en reageert pas op doorgekopte, doorgespeelde of afvallende ballen als het te laat is.
Hij ziet niet dat zijn tegenstander bij hem wegloopt, hij heeft geen passeeractie, geen voorzet, (blijkbaar, zo bleek gister) geen conditie, geen snelheid.
Kortom, het is geen voetballer...
2x, waarvan 1x zonder dat hij het zelf doorhad.quote:Op donderdag 23 januari 2014 11:23 schreef H.FR het volgende:
[..]
Geen echt goede, maar was voldoende om Boilesen een keer of 5 het bos in te sturen.
Wat een actie was datquote:Op donderdag 23 januari 2014 11:24 schreef DonRaja het volgende:
[..]
2x, waarvan 1x zonder dat hij het zelf doorhad.
Tegenstander compleet doldraaien, dat kunnen alleen de echte toppersquote:
Die is dan ook gewoon niet goed.quote:Op donderdag 23 januari 2014 11:20 schreef H.FR het volgende:
[..]
Hij was bedroevend slecht gisteren.. Janmaat trouwens ook heel erg slecht
Milkshake ditdatquote:Op donderdag 23 januari 2014 11:25 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Tegenstander compleet doldraaien, dat kunnen alleen de echte toppers
quote:
Flikkersquote:Op donderdag 23 januari 2014 11:25 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Dit je enige plezier van gisterenquote:Op donderdag 23 januari 2014 11:25 schreef Bombvis het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 23 januari 2014 11:27 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Die is dan ook gewoon niet goed.
Waar is je lobi voor de Schaak?quote:Op donderdag 23 januari 2014 11:28 schreef DonRaja het volgende:
[..]
[..]
Flikkers![]()
Heel mijn rant over Rubinho naar de klote...
Je bent in de war met Kapo...quote:Op donderdag 23 januari 2014 11:28 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Waar is je lobi voor de Schaak?
Ja gek, hij appte gister nog...quote:Op donderdag 23 januari 2014 11:30 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ohja, leeft hij nog eigenlijk?
Als meest geliefde jood in de regio Rijnmond verdien ik een uitnodiging voor de Feyenoord groepsapp zodat ik wat beter contact kan onderhouden met mijn beste vrienden Sjaak en Kapiquote:
Zoiets inderdaad.quote:Op donderdag 23 januari 2014 11:34 schreef Elan het volgende:
[..]
Zit hij in zijn boeddhistische fase of wat?
Mis hem een beetje op t forum.
Je kunt opka... Uuh... opzouten.quote:Op donderdag 23 januari 2014 11:35 schreef Dven het volgende:
[..]
Als meest geliefde jood in de regio Rijnmond verdien ik een uitnodiging voor de Feyenoord groepsapp zodat ik wat beter contact kan onderhouden met mijn beste vrienden Sjaak en Kapi
Als ik iemand op dit forum zou moeten kiezen die ik in de toekomst boeddhist zie worden, dan is het Kapo wel ja.quote:Op donderdag 23 januari 2014 11:34 schreef Elan het volgende:
[..]
Zit hij in zijn boeddhistische fase of wat?
Mis hem een beetje op t forum.
Altijd die grote kanjerbek van je op het forum terwijl je per DM zo onmenselijk lief bentquote:Op donderdag 23 januari 2014 11:36 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Je kunt opka... Uuh... opzouten.
En dan wel van die spandoekjes ophangen hoe jammer het wel niet is dat er geen uitsupporters mogen komentwitter:josverveen twitterde op donderdag 23-01-2014 om 10:17:17Huh? Aboutaleb verklaart net dat supporters #Ajax niet vóór november 2014 willen praten over toelaten uitpubliek bij klassieker. #Feyenoord reageer retweet
Ik snap niks van dat twitterbericht. Bij Ajax wil iedereen juist dat er weer supporters komen. Of is Daniel fuckin Dekker weer voor zijn eigen mening aan het uitkomen??quote:Op donderdag 23 januari 2014 11:56 schreef Grifte het volgende:
En dan wel van die spandoekjes ophangen hoe jammer het wel niet is dat er geen uitsupporters mogen komentwitter:josverveen twitterde op donderdag 23-01-2014 om 10:17:17Huh? Aboutaleb verklaart net dat supporters #Ajax niet vóór november 2014 willen praten over toelaten uitpubliek bij klassieker. #Feyenoord reageer retweet
![]()
quote:Op donderdag 23 januari 2014 12:02 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ik snap niks van dat twitterbericht.
Volgens mij houdt AFCA het tegen. De rest wil wel dacht ik.quote:Op donderdag 23 januari 2014 11:56 schreef Grifte het volgende:
![]()
Supportersverein van Ajax die ik niet erken? Ik zou niet weten waarom aangezien elke supporter het juist wel wil.quote:Op donderdag 23 januari 2014 12:09 schreef H.FR het volgende:
[..]
Volgens mij houdt AFCA het tegen. De rest wil wel dacht ik.
Al denk ik niet dat Abou het erg vindt.
Dat is geloof ik 410 en consorten.quote:Op donderdag 23 januari 2014 12:11 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Supportersverein van Ajax die ik niet erken? Ik zou niet weten waarom aangezien elke supporter het juist wel wil.
Ik kan geen reden bedenken waarom zij het tegenhouden. Met de combi's lopen er toch geen Fey-supporters los door de stad in dat geval. En in het verleden hebben er ook Feyenoordsupporters gezeten en dat was echt geen garantie voor winst aan onze kant.quote:Op donderdag 23 januari 2014 12:09 schreef H.FR het volgende:
[..]
Volgens mij houdt AFCA het tegen. De rest wil wel dacht ik.
Al denk ik niet dat Abou het erg vindt.
Nee, zoals ik al zei. Die willen het juist wel. Sowieso was Amsterdam de eerste die wel wou praten over het toelaten van uitsupporters. Ik heb meer het idee dat Aboutaleb het niet wilquote:Op donderdag 23 januari 2014 12:14 schreef H.FR het volgende:
[..]
Dat is geloof ik 410 en consorten.
Ik kan ook niet in hun hoofdjes kijken, dus geen idee.
Maar als ze pas in november willen praten, wordt het pas 15/16 met fans.
Lees eens een krant.quote:Op donderdag 23 januari 2014 12:15 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ik heb meer het idee dat Aboutaleb het niet wil
Denken dat neuzen kunnen lezenquote:
Beide burgermeesters willen het niet. Van der Laan roept het omdat hij wat goodwill wil kweken bij de Ajax-supporters.quote:Op donderdag 23 januari 2014 12:15 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Nee, zoals ik al zei. Die willen het juist wel. Sowieso was Amsterdam de eerste die wel wou praten over het toelaten van uitsupporters. Ik heb meer het idee dat Aboutaleb het niet wil
Het AD zeker?quote:
God, dus dan is er waarschijnlijk sowieso nóg een klassieker voorbij gegaan zonder uitpubliek.quote:Op donderdag 23 januari 2014 11:56 schreef Grifte het volgende:
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |