Matthijsen had er wat mij betreft af gemoeten. Die was iets te fel. En Klaassen had geel moeten hebben. Verder inderdaad wat tam, aan beide kanten trouwens.quote:Op donderdag 23 januari 2014 10:55 schreef Elan het volgende:
Opvallend weinig kaarten trouwens gisteren, iets meer felheid had wel gemogen.
Blom had er ook wel wat meer kunnen geven aan beide kanten, maar dat wilde/durfde hij nietquote:Op donderdag 23 januari 2014 10:55 schreef Elan het volgende:
Vooral Lex Immers. Iedere keer joden overeind helpen, aai over het bolletje, schouderklopje.quote:Op donderdag 23 januari 2014 10:55 schreef Elan het volgende:
Dan had je Veltman (?) volgens mij ook weg kunnen sturen, die deed paar minuten eerder precies hetzelfdequote:Op donderdag 23 januari 2014 10:56 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Matthijsen had er wat mij betreft af gemoeten. Die was iets te fel. En Klaassen had geel moeten hebben. Verder inderdaad wat tam, aan beide kanten trouwens.
Mathijsen had rood moeten hebben maar dat durfde hij niet aanquote:Op donderdag 23 januari 2014 10:55 schreef Elan het volgende:
Voor die tackle aan de zijlijn bedoel je? Die leek me toch gewoon goed?quote:Op donderdag 23 januari 2014 10:56 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Dan had je Veltman (?) volgens mij ook weg kunnen sturen, die deed paar minuten eerder precies hetzelfde
Was op de bal.quote:Op donderdag 23 januari 2014 10:57 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Voor die tackle aan de zijlijn bedoel je? Die leek me toch gewoon goed?
Hou op manquote:Op donderdag 23 januari 2014 10:57 schreef Tarado het volgende:
[..]
Mathijsen had rood moeten hebben maar dat durfde hij niet aan
Nee, cirkel middenlijn ergens, kwam die aardig invliegen met gestrekte benen. Die tackle aan de zijlijn was gewoon prima verdedigende tacklequote:Op donderdag 23 januari 2014 10:57 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Prima tackle. Dat soort dingen zien we te weinig in Nederland.quote:Op donderdag 23 januari 2014 10:57 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Vond ook wel meevallen was wel hard maar niet genoeg voor rood.quote:Op donderdag 23 januari 2014 10:57 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat viel mij ook op inderdaad.. hij viel erg tegen! Het had sowieso wel wat meer pit voorin mogen hebben. Helaas weer uit de beker geknikkerd..quote:Op donderdag 23 januari 2014 10:56 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Vooral Lex Immers. Iedere keer joden overeind helpen, aai over het bolletje, schouderklopje.
Niet echt. AFCA (die 410 vertegenwoordigden in dat gesprek) waren onder geen beding voor het toelaten van uitsupporters. Ook niet als Ajax wel naar de Kuip mocht dit seizoen. Daarom vond ik het ook zo raar dat ze gisteren opeens weer voor waren.quote:Op donderdag 23 januari 2014 10:45 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Nee hoor. Als de supportersvereniging van Feijenoord niet zo dwars was geweest en met competitievervalsing op de proppen was gekomen, had er gister gewoon een vol uitvak geweest.
Die actie was vooral lomp idd. Geel was prima.quote:Op donderdag 23 januari 2014 10:59 schreef Elan het volgende:
[..]
Vond ook wel meevallen was wel hard maar niet genoeg voor rood.
Moet voor hem ook wel een intimiderend sfeertje zijn na zijn uitlatingen bij Ado is hij ongetwijfeld de meeste gehate Feyenoord-speler na Clasie.quote:Op donderdag 23 januari 2014 11:00 schreef Kater79 het volgende:
[..]
Dat viel mij ook op inderdaad.. hij viel erg tegen! Het had sowieso wel wat meer pit voorin mogen hebben. Helaas weer uit de beker geknikkerd..
Ja you got a point... desalnietemin was het huilen met de spreekwoordelijke pet op..quote:Op donderdag 23 januari 2014 11:02 schreef Elan het volgende:
[..]
Moet voor hem ook wel een intimiderend sfeertje zijn na zijn uitlatingen bij Ado is hij ongetwijfeld de meeste gehate Feyenoord-speler na Clasie.
Ja maar dit was weer het andere uiterste. Buiten het veld een grote bek, in het veld zo mak als een lammetje.quote:Op donderdag 23 januari 2014 11:02 schreef Elan het volgende:
[..]
Moet voor hem ook wel een intimiderend sfeertje zijn na zijn uitlatingen bij Ado is hij ongetwijfeld de meeste gehate Feyenoord-speler na Clasie.
AFCA, van die Sven........... oh wacht............quote:Op donderdag 23 januari 2014 10:52 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Nee, volgens mij supportersvereniging AFCA (die van die t-shirts voor de bekerfinale)
Tja, er zijn twee lezingen van deze kwestie. Waarheid zal wel ergens in het midden liggen.quote:Op donderdag 23 januari 2014 11:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Niet echt. AFCA (die 410 vertegenwoordigden in dat gesprek) waren onder geen beding voor het toelaten van uitsupporters. Ook niet als Ajax wel naar de Kuip mocht dit seizoen. Daarom vond ik het ook zo raar dat ze gisteren opeens weer voor waren.
Doet hij altijd daar.quote:Op donderdag 23 januari 2014 11:05 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Ja maar dit was weer het andere uiterste. Buiten het veld een grote bek, in het veld zo mak als een lammetje.
Wat ik begreep wilden ze wel Feyenoorders toelaten als Ajax ook naar Rotterdam mocht dit seizoen voor de competitie ipv een uitzondering te maken voor deze bekerwedstrijdquote:Op donderdag 23 januari 2014 11:06 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Tja, er zijn twee lezingen van deze kwestie. Waarheid zal wel ergens in het midden liggen.
Ik denk dat hij wel rood had gegeven als het geen goal was geworden. Nu leek het misschien wat overkill aangezien Duarte alweer aan het meejuichen was. Maar sowieso was rood gewoon normaal geweest.quote:Op donderdag 23 januari 2014 10:57 schreef Tarado het volgende:
[..]
Nou vond het geen rood hoor, absoluut geel, maar rood, nee daar was hij niet zwaar genoeg voor.quote:Op donderdag 23 januari 2014 11:11 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik denk dat hij wel rood had gegeven als het geen goal was geworden. Nu leek het misschien wat overkill aangezien Duarte alweer aan het meejuichen was. Maar sowieso was rood gewoon normaal geweest.
Inderdaad. Viel best mee die tackle.quote:Op donderdag 23 januari 2014 11:13 schreef Luni het volgende:
[..]
Nou vond het geen rood hoor, absoluut geel, maar rood, nee daar was hij niet zwaar genoeg voor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |