En wat weet Billy nou van kleding? Ze heeft niet eens een spiegelbeeld.quote:Op donderdag 23 januari 2014 09:45 schreef AnnaNassie het volgende:
[..]
Ze snapt het nog steeds niet. Een eigen kledinglijn. Zoiets zou kunnen, als je als bewoner een fanclub hebt opgebouwd. Vrouwen/meisjes die zich met jou indentificeren. En je bewonderen. Dit slaat weer nergens op.
Ja, mee eens.quote:Op donderdag 23 januari 2014 09:59 schreef Gert het volgende:
[..]
Nou, velen weten hier juist prima wat er achter de schermen zoal gebeurt hoor.
Alleen, juist omdat het niet zomaar aan te tonen is, wordt er nogal eens heel makkelijk gewezen naar Sjon, Huub, Febo, whatever.
Ik houd het zéker voor mogelijk dat een inwoner "geholpen" wordt door de redactie om afscheid te nemen, mocht men achter inschatten dat dit nodig is. Ik ben niet naïef.
Echter in dit geval zie ik gewoon niet waarom Peter er nou zo nodig uit zou moeten van Talpa. "Hij heeft geluld over opdrachten, nu moet-ie weg", las ik hier. Ik vind het nogal gezocht. Peter heeft het gewoon zélf verbruid, en nu willen zijn medebewoners dat hij gaat en hij wil zelf ook weg. Punt.
Goeie!quote:Op donderdag 23 januari 2014 10:03 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
En wat weet Billy nou van kleding? Ze heeft niet eens een spiegelbeeld.
Kost geen drol...quote:Op donderdag 23 januari 2014 10:04 schreef Voxs het volgende:
Die wasmachineplannen waren serieus? Niet eerst weer wat geld in het laatje krijgen?
Kost geen drolquote:Op donderdag 23 januari 2014 10:04 schreef Voxs het volgende:
Die wasmachineplannen waren serieus? Niet eerst weer wat geld in het laatje krijgen?
Ze gaan kleding wassen en drogen boven de kachel, 5 euro per kiloquote:Op donderdag 23 januari 2014 10:04 schreef Voxs het volgende:
quote:Op donderdag 23 januari 2014 10:04 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ze gaan kleding wassen en drogen boven de kachel, 5 euro per kilo
En dan moet de rest van de douche en de wasmachine nog gedaan wordenquote:Op donderdag 23 januari 2014 10:05 schreef BoonDockSaint het volgende:
Meneer HornBach zei dat ze al ongeveer aan de 5000 euro zitten.
quote:Op donderdag 23 januari 2014 10:05 schreef BoonDockSaint het volgende:
Meneer HornBach zei dat ze al ongeveer aan de 5000 euro zitten.
Maakt niet uit, ze is een grote bron van ergernis en alle kijkers hebben een mening over haar. Dat maakt haar (voorlopig) een waardevolle deelneemster.quote:Op donderdag 23 januari 2014 10:02 schreef Gert het volgende:
[..]
Oké, dat klinkt al een stuk aannemelijker dan dat het om Peter zou gaan die eruit moet.
Wel denk ik dat je Billy iets overschat, qua positie. Het is nog lang geen Huub of Brian. En dat gaat ze ook niet worden.
Ze gaan wel in bad maar ik zie nooit een stuk zeep voorbij komen.quote:Op donderdag 23 januari 2014 10:05 schreef beequeen het volgende:
Billyboy en Lot hebben achter te horen gekregen dat ze stinken. Ik zou zeggen dat ze wat vaker in bad moeten en hun kleding wassen.
Ik heb begrepen dat Billyboy iig genoeg kleding bij zich heeft.
Te erg!!quote:Op donderdag 23 januari 2014 10:06 schreef Vuurdoorn het volgende:
Zie dat water dan in de wastobbe, echt goor
En daar gaat straks de afwas in.quote:Op donderdag 23 januari 2014 10:06 schreef Vuurdoorn het volgende:
Zie dat water dan in de wastobbe, echt goor
Ja!quote:Op donderdag 23 januari 2014 10:06 schreef Mylene het volgende:
Ik denk dus dat Peter niet naar huis mag van de Febo vanwege zijn uitlatingen dat hij in opdracht dingen van hen moet doen. En omdat hij eigenlijk graag naar huis wil. Zo willen ze hem straffen.
Hoe gaan ze dat voor elkaar krijgen? de nieuwe zal in eerste instantie de groep willen paaien toch?quote:Op donderdag 23 januari 2014 10:06 schreef Mylene het volgende:
Ik denk dus dat Peter niet naar huis mag van de Febo vanwege zijn uitlatingen dat hij in opdracht dingen van hen moet doen. En omdat hij eigenlijk graag naar huis wil. Zo willen ze hem straffen.
quote:Op donderdag 23 januari 2014 10:07 schreef beequeen het volgende:
[..]
En daar gaat straks de afwas in.
Het zou me niet verbazenquote:Op donderdag 23 januari 2014 10:07 schreef beequeen het volgende:
[..]
En daar gaat straks de afwas in.
Dat is strafbaar, dus nee.quote:Op donderdag 23 januari 2014 10:06 schreef Mylene het volgende:
Smeerpijpen zijn het.quote:Op donderdag 23 januari 2014 10:07 schreef Dementor het volgende:
Ze gaan wel in bad maar ik zie nooit een stuk zeep voorbij komen.
achter leest gewoon mee hierquote:Op donderdag 23 januari 2014 10:05 schreef beequeen het volgende:
Billyboy en Lot hebben achter te horen gekregen dat ze stinken. Ik zou zeggen dat ze wat vaker in bad moeten en hun kleding wassen.
Ik heb begrepen dat Billyboy iig genoeg kleding bij zich heeft.
quote:Op donderdag 23 januari 2014 10:06 schreef Mylene het volgende:
Joh, echt?quote:
bahhhquote:Op donderdag 23 januari 2014 10:06 schreef Poezewoes het volgende:
[ afbeelding ]
Lekker schoon sopje!
Zo werd de redactie van De Gouden Kooi genoemd, waar de bewoners regelmatig even buiten beeld van de camera's mee overlegden.quote:Op donderdag 23 januari 2014 10:04 schreef hcwp het volgende:
Waar staat dat Febo voor dat hier de hele tijd langs komt? Ik dacht eerst altijd aan de snackbar
De G5 is finito?quote:Op donderdag 23 januari 2014 10:12 schreef BoonDockSaint het volgende:
Charlotte is bezig tegen het manegment.
En Ginneke ontvoerd.quote:Op donderdag 23 januari 2014 10:11 schreef Dementor het volgende:
Ze hebben gister nog het voltage op de hekken verhoogd.
Die paar krassen ziet toch niemand..quote:Op donderdag 23 januari 2014 10:10 schreef Mylene het volgende:
Kijk Vanessa eens schuren met het schuursponsje.
Ja, lekkeren spetteren in de pan melk.quote:Op donderdag 23 januari 2014 10:10 schreef Mylene het volgende:
Kijk Vanessa eens schuren met het schuursponsje.
Ik vind de casting *BRILJANT*. Dit verzin je toch niet, een schuur volstoppen met borderliners, (ex)patiënten/verslaafden, a.h.w. dus wandelende tijdbommen en een paar ongecompliceerde jonge honden. Dit een jaartje laten gisten en kijken wat er gaat gebeuren. Als het inderdaad Huub is die (mede) verantwoordelijk is voor de casting, krijgt hij daar van mij de volle credits voor.quote:Op donderdag 23 januari 2014 09:56 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Ik vind de casting bar slecht eerlijk gezegd. De meeste mankeren wel iets hoor daar. Neem nu een Billy ... Hoe kan het in godsnaam mogelijk zijn dat ze zon persoon in een programma willen zetten.
Lijkt wel of het doel was hoe meer idioten erin hoe beter ?????????????
De heer de Mol wil maar e e n ding en dat is centjes verdienen. En dat dat kan door het maken van spraakmakende programma's is iets dat je hem niet hoeft te leren.quote:Snap dit echt niet vd heer de mol dat hij met deze groep op tv wil
ow help ik zou knetter gek worden daar vd vuiligheidquote:
Geweldig toch!quote:Op donderdag 23 januari 2014 10:16 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik vind de casting *BRILJANT*. Dit verzin je toch niet, een schuur volstoppen met borderliners, (ex)patiënten/verslaafden, a.h.w. dus wandelende tijdbommen en een paar ongecompliceerde jonge honden. Dit een jaartje laten gisten en kijken wat er gaat gebeuren. Als het inderdaad Huub is die (mede) verantwoordelijk is voor de casting, krijgt hij daar van mij de volle credits voor.
[..]
De heer de Mol wil maar e e n ding en dat is centjes verdienen. En dat dat kan door het maken van spraakmakende programma's is iets dat je hem niet hoeft te leren.
Gelukkig..anders stort hij in denk ik.quote:Op donderdag 23 januari 2014 10:18 schreef Burner82 het volgende:
Lol.... Wasmachine, douche, EN overal warmte.... Paul mag helemaaaaaal losssss
Ja, ik ook. Dacht altijd dat ik "normaal" ben, maar als je hier naar kijkt ga je denken dat je smetvrees hebt...quote:Op donderdag 23 januari 2014 10:17 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ow help ik zou knetter gek worden daar vd vuiligheid
op dit tempo is hij over 2-3 weken helemaal klaar... dus mooi optijd voor de volgende nominatie ronde om in te stortenquote:Op donderdag 23 januari 2014 10:19 schreef Voxs het volgende:
[..]
Gelukkig..anders stort hij in denk ik.
Hij heeft vandaag wel praatjes weer he? Ik denk dat hij opgelucht is dat geen stemmen naar hem zijn gegaan.quote:Op donderdag 23 januari 2014 10:19 schreef Burner82 het volgende:
[..]
op dit tempo is hij over 2-3 weken helemaal klaar... dus mooi optijd voor de volgende nominatie ronde om in te storten
Maar alleen wassen in de avond en in het weekend. Dan is het dal-tariefquote:Op donderdag 23 januari 2014 10:20 schreef oma-Nijn het volgende:
50 euro voor een wasmachine, die is dan zo oud, vast niet milieuvriendelijk
Haha ik had hetzelfde!quote:Op donderdag 23 januari 2014 10:04 schreef hcwp het volgende:
Waar staat dat Febo voor dat hier de hele tijd langs komt? Ik dacht eerst altijd aan de snackbar
zou je door weinig bewegen schimmel kunnen krijgenquote:
krokettenmuur..trek eruit wat je lekker vindt, de regie trekt er uit wat ie lekker vindt? zo iets?quote:Op donderdag 23 januari 2014 10:21 schreef NenaLois het volgende:
[..]
Haha ik had hetzelfde!
Ik denk dat er met Febo de redactie wordt bedoeld?
Maar waar staat de afkorting / het woord voor?
ow mijn fout, ik luisterde naar de stream ;-)quote:
Tv-momentje.quote:
Ferdinand Bol.quote:Op donderdag 23 januari 2014 10:21 schreef NenaLois het volgende:
[..]
Haha ik had hetzelfde!
Ik denk dat er met Febo de redactie wordt bedoeld?
Maar waar staat de afkorting / het woord voor?
Heb je 2 meters nodig, en dat was vroeger, tegenwoordig maakt het eigenlijk geen ruk meer uitquote:Op donderdag 23 januari 2014 10:20 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Maar alleen wassen in de avond en in het weekend. Dan is het dal-tarief
Ik denk dat je ook alleen dit soort idioten zult overhouden, voor dit TV-concept. Welk normaal mens is hiervoor te vinden? Gelukkig voor JdM is er genoeg normaal ogende TV uit te destilleren. Voor ons streamers ligt het wat anders; wij zitten te kijken naar een stel psychoten. Eigenlijk zou JdM dit die mensen niet aan mogen doen.quote:Op donderdag 23 januari 2014 10:16 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik vind de casting *BRILJANT*. Dit verzin je toch niet, een schuur volstoppen met borderliners, (ex)patiënten/verslaafden, a.h.w. dus wandelende tijdbommen en een paar ongecompliceerde jonge honden. Dit een jaartje laten gisten en kijken wat er gaat gebeuren. Als het inderdaad Huub is die (mede) verantwoordelijk is voor de casting, krijgt hij daar van mij de volle credits voor.
[..]
De heer de Mol wil maar e e n ding en dat is centjes verdienen. En dat dat kan door het maken van spraakmakende programma's is iets dat je hem niet hoeft te leren.
Jaja, bijgoochemquote:
Ja idd, want ik mag haar nu echt niet meer hoor.. maar daarbij valt zij niet zo erg op als billy en hakim.quote:Op donderdag 23 januari 2014 10:23 schreef NenaLois het volgende:
Andrea kan blij zijn dat Billy en Hakim nog irritanter zijn.. Anders had zij zeker een kijkersstem gehad met haar dochter-coming-out-verhaal. Hopelijk rakelt de dochter het nog een keer op vlak voor de volgende nominaties....
Haha, leuk bedachtquote:Op donderdag 23 januari 2014 10:22 schreef Voxs het volgende:
[..]
krokettenmuur..trek eruit wat je lekker vindt, de regie trekt er uit wat ie lekker vindt? zo iets?
Dat moest van aikequote:Op donderdag 23 januari 2014 10:24 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Heb je 2 meters nodig, en dat was vroeger, tegenwoordig maakt het eigenlijk geen ruk meer uit
Dat komt uit de tijd van DGK volgens mij, of BBquote:Op donderdag 23 januari 2014 10:24 schreef hcwp het volgende:
[..]
Jaja, bijgoochemMaar in context van het programma, waarom wordt de redactie febo genoemd?
Ja dat zou zo kunnen gaan. toch zie ik liever Hakim en Aike er uit.quote:Op donderdag 23 januari 2014 10:23 schreef NenaLois het volgende:
Andrea kan blij zijn dat Billy en Hakim nog irritanter zijn.. Anders had zij zeker een kijkersstem gehad met haar dochter-coming-out-verhaal. Hopelijk rakelt de dochter het nog een keer op vlak voor de volgende nominaties....
BB.quote:Op donderdag 23 januari 2014 10:26 schreef RVer het volgende:
[..]
Dat komt uit de tijd van DGK volgens mij, of BB
Ze gingen achter weleens een kroket eten
quote:Op donderdag 23 januari 2014 10:26 schreef RVer het volgende:
[..]
Ja hoorquote:Op donderdag 23 januari 2014 10:26 schreef summer2bird het volgende:
Ik zit te twijfelen, of ik zo'n passport zal aanschaffen.
Is het het waard?
Nee, neem ik het? ja.quote:Op donderdag 23 januari 2014 10:26 schreef summer2bird het volgende:
Ik zit te twijfelen, of ik zo'n passport zal aanschaffen.
Is het het waard?
Omdat Peter de belangrijkste regel heeft overtreden: en public uit de school klappen. Dat wordt (overigens terecht IMHO) niet geaccepteerd, want daarmee bewijst hij een ongeleid projectiel te zijn en er staat net iets te veel op het spel.quote:Op donderdag 23 januari 2014 09:59 schreef Gert het volgende:
Echter in dit geval zie ik gewoon niet waarom Peter er nou zo nodig uit zou moeten van Talpa.
Dan zat ik er niet heel erg naastquote:Op donderdag 23 januari 2014 10:26 schreef RVer het volgende:
[..]
Waarom werd Eric ook alweer gehaakt?quote:Op donderdag 23 januari 2014 10:27 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Omdat Peter de belangrijkste regel heeft overtreden: en public uit de school klappen. Dat wordt (overigens terecht IMHO) niet geaccepteerd, want daarmee bewijst hij een ongeleid projectiel te zijn en er staat net iets te veel op het spel.
Na die drankactie was wel duidelijk dat er werd aangestuurd op een exit van Peter. Kleine incidentjes werden vrij amateuristisch groot gemaakt, vaak te groot om voor de streamers geloofwaardig over te komen, maar goed genoeg om het voor de tv-kijkers plausibel te maken. Dit gebeurde ook vaak in DGK, denk aan de toneelhaak van Eric.
Ja Aike is indd nog vervelender.quote:Op donderdag 23 januari 2014 10:26 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ja dat zou zo kunnen gaan. toch zie ik liever Hakim en Aike er uit.
Dan hoop ik toch dat de 'boer' weer meegekeken heeft en ingrijptquote:Op donderdag 23 januari 2014 10:28 schreef Urb het volgende:
Hakim wil de melk-koeling vannacht weer uitzetten want volgens hem is het toch koud genoeg.
quote:Op donderdag 23 januari 2014 10:28 schreef Dementor het volgende:
[..]
Waarom werd Eric ook alweer gehaakt?
Dat is haar ding weet je, helemaal top! dat meen ik echt!quote:Op donderdag 23 januari 2014 10:31 schreef NenaLois het volgende:
Wat heeft Billy "levenskunstenares" met kleding te maken?
Het sponsorcontract met Cif is nog niet rond.quote:Op donderdag 23 januari 2014 10:07 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ze gaan wel in bad maar ik zie nooit een stuk zeep voorbij komen.
Suggestie van Rienk, zodat ze wat gerichts gaat doen en niet overal van kleur verschiet.quote:Op donderdag 23 januari 2014 10:31 schreef NenaLois het volgende:
quote:Op donderdag 23 januari 2014 10:31 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Het sponsorcontract met Cif is nog niet rond.
Ze denkt echt dat er hier vrouwen/meisjes kijken, haar bewonderen en er net zo uit willen gaan zien.quote:Op donderdag 23 januari 2014 10:31 schreef NenaLois het volgende:
De kans zit erin. Maar omdat Rienk nu haar begeleider is (en Rienk ook met alle ideeën komt) zal hij wel de stok achter de deur zijn.quote:Op donderdag 23 januari 2014 10:29 schreef BoonDockSaint het volgende:
Vanavond blijkt dat het toch niks is voor Billy die kleren let maar op.
een kind wat vervend is kan je het beste afleiden met een taakje.quote:Op donderdag 23 januari 2014 10:32 schreef Voxs het volgende:
[..]
Suggestie van Rienk, zodat ze wat gerichts gaat doen en niet overal van kleur verschiet.
En dat zijn dus 3 stemmen voor februariquote:Op donderdag 23 januari 2014 10:10 schreef Voxs het volgende:
Hha die Rienk
aike met haar kasboek
Rienk: en waar is nu je tweede boek?
Aike: Huh?
Rienk: kom op Aike....( je weet wat ik bedoel)
Ze kunnen beter iets met Dettol regelen. :pquote:Op donderdag 23 januari 2014 10:31 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Het sponsorcontract met Cif is nog niet rond.
Zoals eerder aangegeven vind ik dit veel te gezocht. Maar da's het probleem bij dit soort theorieën: ze zijn noch te bewijzen noch te ontkrachten.quote:Op donderdag 23 januari 2014 10:27 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Omdat Peter de belangrijkste regel heeft overtreden: en public uit de school klappen. Dat wordt (overigens terecht IMHO) niet geaccepteerd, want daarmee bewijst hij een ongeleid projectiel te zijn en er staat net iets te veel op het spel.
Na die drankactie was wel duidelijk dat er werd aangestuurd op een exit van Peter. Kleine incidentjes werden vrij amateuristisch groot gemaakt, vaak te groot om voor de streamers geloofwaardig over te komen, maar goed genoeg om het voor de tv-kijkers plausibel te maken. Dit gebeurde ook vaak in DGK, denk aan de toneelhaak van Eric.
of hummies grotquote:Op donderdag 23 januari 2014 10:27 schreef Dementor het volgende:
[..]
BB.
In DGK noemde de bewoners het 'achter'.
Ja daar hoorde ik gisteren ook iets over..quote:Op donderdag 23 januari 2014 10:33 schreef Mylene het volgende:
Billy was toch gestopt met kleding na overlijden vader omdat ze het te oppervlakkig vond ofzo?
Ik vind het wel tof van hem, dat hij nadat hij zegt waar het op staat, de ander ook verder op weg helpt. beter dan klagen achter iemands rug en geen poot uitsteken verder.quote:Op donderdag 23 januari 2014 10:33 schreef NenaLois het volgende:
[..]
De kans zit erin. Maar omdat Rienk nu haar begeleider is (en Rienk ook met alle ideeën komt) zal hij wel de stok achter de deur zijn.
Weet ik ook niet meer, maar ze gingen op een gegeven moment helemaal los op hemquote:Op donderdag 23 januari 2014 10:28 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ssssst.... dat was ik!quote:
Haha krijg ik nu een sticker?quote:
Dat wist ik.quote:Op donderdag 23 januari 2014 10:32 schreef Voxs het volgende:
[..]
Suggestie van Rienk, zodat ze wat gerichts gaat doen en niet overal van kleur verschiet.
Uitgepraat ja..quote:Op donderdag 23 januari 2014 10:37 schreef Urb het volgende:
Die blikken en kop van Lot terwijl ze naar Billy luistert, oef.
Als een kleuter die loods onder kliederen met verf heeft ze wel gedaan.quote:Op donderdag 23 januari 2014 10:39 schreef NenaLois het volgende:
[..]
Dat wist ik.
Maar heeft ze 'vroeger' ook iets met kleding gedaan dan?
Ik vroeg me sowieso wel vaker af wat ze dan gemaakt heeft als kunstenares. Zie haar ook nooit creatief bezig daar.
Tja..de term levenskunstenaar zegt alles. Dat is iemand die niets tastbaars maakt , maar het zelf een kunst vindt om te leven.quote:Op donderdag 23 januari 2014 10:39 schreef NenaLois het volgende:
[..]
Dat wist ik.
Ik vroeg me sowieso wel vaker af wat ze dan gemaakt heeft als kunstenares. Zie haar ook nooit creatief bezig daar.
Ze is ook geen kunstenares, ze noemt zichzelf levenskunstenaar en toen Lot vroeg wat dat dan inhield zei ze dat dat betekende dat ze alleen maar dingen deed in haar leven die ze leuk vond ,maar dat het niet echt iets met kunst te maken had.quote:Op donderdag 23 januari 2014 10:39 schreef NenaLois het volgende:
[..]
Dat wist ik.
quote:Op donderdag 23 januari 2014 10:33 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
een kind wat vervend is kan je het beste afleiden met een taakje.
In zo'n witte kom flikkeren de meeste een eetlepel!! suiker, daar zou het misschien ook wel aan kunnen liggen. 4,5 kilo in 2 of 3 dagen gaat er doorheenquote:Op donderdag 23 januari 2014 10:42 schreef schizolientje het volgende:
hebbie ook koeien die magere melk geven? Ze komen aan in gewicht door die volle melk zeggen ze. maarre, verdunnen met water of zeg ik nu iets doms
Oke...quote:Op donderdag 23 januari 2014 10:41 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Ze is ook geen kunstenares, ze noemt zichzelf levenskunstenaar en toen Lot vroeg wat dat dan inhield zei ze dat dat betekende dat ze alleen maar dingen deed in haar leven die ze leuk vond ,maar dat het niet echt iets met kunst te maken had.
quote:Op donderdag 23 januari 2014 10:16 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
[..]
Zoiets als magere koeien geven magere melk?quote:Op donderdag 23 januari 2014 10:42 schreef schizolientje het volgende:
hebbie ook koeien die magere melk geven? Ze komen aan in gewicht door die volle melk zeggen ze. maarre, verdunnen met water of zeg ik nu iets doms
Ze komen aan omdat ze geen ene reet uitvoeren in die ballenloods!quote:Op donderdag 23 januari 2014 10:42 schreef schizolientje het volgende:
dat is inderdaad heul veul ppquote:Op donderdag 23 januari 2014 10:43 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
In zo'n witte kom flikkeren de meeste een eetlepel!! suiker, daar zou het misschien ook wel aan kunnen liggen. 4,5 kilo in 2 of 3 dagen gaat er doorheen
Ik wil niet weten waarquote:
Nee 3/4e deel melk 1/4e deel water = magere melk.quote:Op donderdag 23 januari 2014 10:42 schreef schizolientje het volgende:
Ze komen vooral aan van al de koolhydraten die ze naar binnen werken.. 's morgens rijst.. pannenkoek.. 's middags piepers,spaghetti enz... nog's een pannenkoek en 's avonds brood.. hoppa!quote:Op donderdag 23 januari 2014 10:42 schreef schizolientje het volgende:
Als de live chat enige indicatie is, daar had echt niemand het ooit over Peter. Ze gaan pretty much allemaal vol op Hakim/Billy daar. Het lijkt erop dat ze gewoon de top3 ieder een stem hebben gegeven, dus bv Hakim 50%, Billy 40% en Peter 5% en rest voor de anderen.quote:Op donderdag 23 januari 2014 10:41 schreef Alentejana het volgende:
Ik heb dus terug zitten lezen, maar ik snap dat gezeik over die elite stemmen op Peter niet. Waarom zou men niet massaal op hem gestemd hebben? Omdat er een paar op Fok! zitten die het niet hebben gedaan? Een draadje op Fok! is niet representatief voor alle streamers of alle eliten....
En niet om het een of ander, maar als de nieuwe Peter kiest dan is het Talpa die heeft bepaald zogenaamd, maar als de nieuwe kiest dat hij erin blijft is dat ook in opdracht van Talpa volgens sommigen.
Je kunt overal wel wat achter denken. Ik weet zeker dat er flink aangestuurd wordt, maar misschien wordt hij gewoon gekozen omdat hij de meeste stemmen heeft?
Hoe kom je aan die percentages? of is dat meer afgeleid van wat je zoals hier en op de chat tegenkomt? Jammer dat die percentages niet aan de bewoners zijn medegedeeld.quote:Op donderdag 23 januari 2014 10:44 schreef Urb het volgende:
[..]
Als de live chat enige indicatie is, daar had echt niemand het ooit over Peter. Ze gaan pretty much allemaal vol op Hakim/Billy daar. Het lijkt erop dat ze gewoon de top3 ieder een stem hebben gegeven, dus bv Hakim 50%, Billy 40% en Peter 5% en rest voor de anderen.
quote:Op donderdag 23 januari 2014 10:46 schreef Pearlbitch het volgende:
Isabella noemt zich dus 'Bella'.
[ afbeelding ]
Inderdaad. Maar gestuurd of niet gestuurd boeit me ook niet zoveel. Ik vond Peter toch al niet zo leuk.quote:Op donderdag 23 januari 2014 10:44 schreef Urb het volgende:
[..]
Als de live chat enige indicatie is, daar had echt niemand het ooit over Peter. Ze gaan pretty much allemaal vol op Hakim/Billy daar. Het lijkt erop dat ze gewoon de top3 ieder een stem hebben gegeven, dus bv Hakim 50%, Billy 40% en Peter 5% en rest voor de anderen.
Ik merk ook wel (anderhalf jaar gestopt) dat je zoekt naar vervanging van een peukquote:Op donderdag 23 januari 2014 10:46 schreef Urb het volgende:
Peter is ook klaar met de melk, geen pannekoeken meer en alles.
Vanes zegt dat het bijkomen door stoppen met roken komt.
ennnn Streamlock.
Dat vind ik ook. Ik vind Rienk sowieso tofquote:Op donderdag 23 januari 2014 10:35 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik vind het wel tof van hem, dat hij nadat hij zegt waar het op staat, de ander ook verder op weg helpt. beter dan klagen achter iemands rug en geen poot uitsteken verder.
quote:Op donderdag 23 januari 2014 10:26 schreef Mylene het volgende:
Billy wil een trainingspak van een jutezak.
Naja, ik kan me er wel iets bij voorstellen als je die filmpjes ziet van haar met haar vriendin; allemaal korte gekke scetches, staat geloof ik een link in haar topicquote:Op donderdag 23 januari 2014 10:44 schreef NenaLois het volgende:
[..]
Oke...
Ik vind dat woord totaal niet bij haar passen en erg misleidend.
Wat heeft hij dan gezegd dat zo erg is?quote:Op donderdag 23 januari 2014 10:27 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 23 januari 2014 10:47 schreef NenaLois het volgende:
[..]
Dat vind ik ook. Ik vind Rienk sowieso tof
Gewoon een voorbeeld, maar aangezien er niks vrijgegeven word zullen we het wss nooit weten.quote:Op donderdag 23 januari 2014 10:46 schreef Voxs het volgende:
[..]
Hoe kom je aan die percentages? of is dat meer afgeleid van wat je zoals hier en op de chat tegenkomt? Jammer dat die percentages niet aan de bewoners zijn medegedeeld.
Duidelijk.quote:Op donderdag 23 januari 2014 10:41 schreef Voxs het volgende:
[..]
Tja..de term levenskunstenaar zegt alles. Dat is iemand die niets tastbaars maakt , maar het zelf een kunst vindt om te leven.
veel plakken en kippen , dan komt het verhaaltje beter over....jammer maar zo werkt het in televisielandquote:Op donderdag 23 januari 2014 10:27 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Jute? Dan kan Andrea daar een zalfje voor draaien!quote:Op donderdag 23 januari 2014 10:47 schreef Toverheks het volgende:
[..]dat schuurt toch tegen je lichaam, laat ze dan een huispak bestellen bij Roy Donders
JdM doet niemand iets aan, die mensen doen het zichzelf aan.quote:Op donderdag 23 januari 2014 10:24 schreef rokkutsaains het volgende:
[..]
Ik denk dat je ook alleen dit soort idioten zult overhouden, voor dit TV-concept. Welk normaal mens is hiervoor te vinden? Gelukkig voor JdM is er genoeg normaal ogende TV uit te destilleren. Voor ons streamers ligt het wat anders; wij zitten te kijken naar een stel psychoten. Eigenlijk zou JdM dit die mensen niet aan mogen doen.
Denk het wel. Zal wel bij de medische controle horen die ze waarschijnlijk af en toe krijgen..quote:Op donderdag 23 januari 2014 10:47 schreef schizolientje het volgende:
zijn ze gewogen of zo, iedereen heeft het ineens over aankomen enz
Viel mij ook op. Men is blijkbaar bang dat er teveel over het onderwerp 'roken' wordt gepraat en dat iemand zijn mond voorbij praat Dat de rokers, die gestopt zijn, nog steeds roken staat voor mij wel vast. Niet één van die rokers schijnt er namelijk mee te worstelen, terwijl je van deze verslaving toch echt niet zo gemakkelijk afkomt. Sommigen zeggen dan, dat in deze specifieke Utopia-omgeving het gemakkelijker zou zijn, maar volgens mij is het tegendeel waar. Juist in deze wat ongemakkelijke situatie is het verlangen naar een sigaretje bijzonder hevig. Denk maar eens aan BB's - was geloof ik BB5 - waarin rokers stopten. Die werden wanhopig!quote:Op donderdag 23 januari 2014 10:46 schreef Urb het volgende:
Peter is ook klaar met de melk, geen pannekoeken meer en alles.
Vanes zegt dat het bijkomen door stoppen met roken komt.
ennnn Streamlock.
Om te kotsenquote:Op donderdag 23 januari 2014 10:55 schreef Voxs het volgende:
De bouwsteentjes van Aike
[ afbeelding ]
Er was wel die streamlock net, vlak na dit gesprek.quote:Op donderdag 23 januari 2014 10:55 schreef rokkutsaains het volgende:
[..]
Viel mij ook op. Men is blijkbaar bang dat er teveel over het onderwerp 'roken' wordt gepraat en dat iemand zijn mond voorbij praat Dat de rokers, die gestopt zijn, nog steeds roken staat voor mij wel vast. Niet één van die rokers schijnt er namelijk mee te worstelen, terwijl je van deze verslaving toch echt niet zo gemakkelijk afkomt. Sommigen zeggen dan, dat in deze specifieke Utopia-omgeving het gemakkelijker zou zijn, maar volgens mij is het tegendeel waar. Juist in deze wat ongemakkelijke situatie is het verlangen naar een sigaretje bijzonder hevig. Denk maar eens aan BB's - was geloof ik BB5 - waarin rokers stopten. Die werden wanhopig!
quote:Op donderdag 23 januari 2014 10:56 schreef Tayu het volgende:
Zegt Hakim nu steeds hetzelfde, of spoelen ze de stream stiekum steeds terug?
quote:Op donderdag 23 januari 2014 10:56 schreef Tayu het volgende:
manse wat steuken, affe snal, Billy, wat wat wat. Rinse, repeat.quote:Op donderdag 23 januari 2014 10:56 schreef Tayu het volgende:
quote:Op donderdag 23 januari 2014 10:26 schreef RVer het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
Aike: ja, uhu, jup, ja, idd.quote:Op donderdag 23 januari 2014 10:57 schreef Tayu het volgende:
Hakim: Ik vind alles leuk, jij vindt alles leuk, zij vindt alles leuk, iedereen vindt alles leuk. Snap je? Ik vind alles leuk, jij vindt alles leuk, zij vindt alles leuk, iedereen vindt alles leuk. Snap je? enz...
KUT! Schnapje?quote:Op donderdag 23 januari 2014 10:57 schreef Urb het volgende:
[..]
manse wat steuken, affe snal, Billy, wat wat wat. Rinse, repeat.
Kut geslapenquote:
Onze menselijke olliebol ook nietquote:Op donderdag 23 januari 2014 10:58 schreef NenaLois het volgende:
Aike heeft ook niet echt management skills in deze
Maardan slaap ik ook niet kutquote:Op donderdag 23 januari 2014 10:59 schreef Speedball het volgende:
[..]
slapen met een kut, vind ik anders wel
quote:Op donderdag 23 januari 2014 10:59 schreef NenaLois het volgende:
Hakim vraagt eigenlijk alleen maar bevestiging aan Aike..
En Aike geeft m dit niet echt ..
Wanneeer gaan die clashenquote:Op donderdag 23 januari 2014 10:59 schreef NenaLois het volgende:
Hakim vraagt eigenlijk alleen maar bevestiging aan Aike..
En Aike geeft m dit niet echt ..
Dan wel een uitgedroogde.quote:
quote:Op donderdag 23 januari 2014 10:59 schreef Tayu het volgende:
Ojee, nu gaat Hakim diezelfde mantra nog een flink aantal keren afsteken.
Wat is er na dat incident nog meer gebeurd met Peter die avond? Want in de uitzendingen lieten ze alleen Hakim zien die helemaal los ging tegen Peter ("Je faalt overal in, je bent gewoon een loosah, ja toch?"). En dat met die 50 euro zogenaamd te hebben gejat.. Kom op zo dom is toch niemand omdat te doen?.. En dan exact een dag voor de nominaties. Tijdens de stemmingsronde werd gisteren ook een paar keer dat aangehaald: "na gisteren werd het me duidelijk blablabla"quote:Op donderdag 23 januari 2014 10:27 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Volgens mij is de term FEBO geboren in DGK. Correct me if I'm wrong.quote:Op donderdag 23 januari 2014 10:27 schreef Dementor het volgende:
[..]
BB.
In DGK noemde de bewoners het 'achter'.
quote:Op donderdag 23 januari 2014 11:01 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Volgens mij is de term FEBO geboren in DGK. Correct me if I'm wrong.
Datquote:Op donderdag 23 januari 2014 11:01 schreef Speedball het volgende:
Waarom slapen ze allemaal samen ? Ik had gewoon een privé hoekje uitgekozen
quote:Op donderdag 23 januari 2014 10:57 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ben in een keer gestopt zonder problemen en ben niet de enige. Mijn vader had 60 jaar gerookt en stopte ook in een keer zonder hulp. Het is maar hoe verslaaafd je was en hoe je in elkaar zit, denk ik.quote:Op donderdag 23 januari 2014 10:59 schreef mieprust het volgende:
ik zelf ben bezig met stoppen met het roken moeilijk hoor ,heb er van die nicotine snoepjes voor, plus begeleiding ben een half jaar bezig met vallen en opstaan . ik vond het al zo flink ik hoorde ze niet over stoppen met roken en op de werkplek mag je niet roken op tv al helemaal niet .ik denk ook dat ze achter roken.kan haast niet anders
ja dat is zo de gewoonte doorbreken moeilijk hoor maar gaat goedquote:Op donderdag 23 januari 2014 11:02 schreef Alentejana het volgende:
[..]
Ik ben in een keer gestopt zonder problemen en ben niet de enige. mijn vader had 60 jaar gerookt en stopte ook inneen keer zonder hulp. Het is maar hoe verslaaafd je was en hoe je in elkaar zit, denk ik.
Daar vraag je me wat..quote:Op donderdag 23 januari 2014 10:28 schreef Dementor het volgende:
[..]
Precies.. Hij komt er nu weer op terugquote:Op donderdag 23 januari 2014 10:58 schreef Urb het volgende:
Hakim geeft dus nu overal Billy de schuld van, lekker makkelijk.
Speak of the devil...![]()
Nee, die is te makkelijkquote:Op donderdag 23 januari 2014 10:29 schreef Mylene het volgende:
Billy wil ook van die fashionbroeken die je als een luier moet aan doen.
quote:Op donderdag 23 januari 2014 10:57 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Ik ook! Jimmy deed dat aanvankelijk ook en Ruud heeft daar ook een poging toe gedaan. Maarja, geen regels, he...quote:Op donderdag 23 januari 2014 11:01 schreef Speedball het volgende:
De boer is nog aan het bekomen van de melk die hij gisteren in de niet-gereinigde melkbussen aangeleverd kreeg.quote:Op donderdag 23 januari 2014 10:30 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Dan hoop ik toch dat de 'boer' weer meegekeken heeft en ingrijpt
Die melk is allang wegegooidquote:Op donderdag 23 januari 2014 11:05 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
De boer is nog aan het bekomen van de melk die hij gisteren in de niet-gereinigde melkbussen aangeleverd kreeg.
Alleen tekst?quote:Op donderdag 23 januari 2014 11:05 schreef chufi het volgende:
Duurt best lang 500mB mobiel internet....
Hakim heeft nagedacht over die éne stem... hij dénkt dat hij die heeft gehad omdat hij teveel vloekt En bedenkt zich dat het mss ook ligt aan Billy en wie veel met haar omgaat ook in de gevarenzone komt.. dus wég met Billy.quote:Op donderdag 23 januari 2014 10:58 schreef Urb het volgende:
Hakim geeft dus nu overal Billy de schuld van, lekker makkelijk.
Speak of the devil...![]()
*wifiquote:Op donderdag 23 januari 2014 11:05 schreef chufi het volgende:
wifiquote:Op donderdag 23 januari 2014 11:05 schreef chufi het volgende:
Aike heeft net zoveel skills als mijn goudvis. Dat is ook iets wat JdM zal tegenvallen. Iemand met daadwerkelijk wat management skills zou het programma zeker kunnen verbeteren. Met Aike gaat dat niet lukken. Zij levert integendeel een niet onbelangrijke bijdrage aan de complete stuurloosheid van de hele groep.quote:Op donderdag 23 januari 2014 10:58 schreef NenaLois het volgende:
Aike heeft ook niet echt management skills in deze
quote:Op donderdag 23 januari 2014 11:05 schreef mieprust het volgende:
hakim doet zelf niets wacht maar iedereen krijgt straks de schurft op hem in
Niet alleen nu.quote:Op donderdag 23 januari 2014 11:05 schreef NenaLois het volgende:
Hakim heeft een heel vervelende manier van benaderen nu
quote:Op donderdag 23 januari 2014 10:33 schreef Mylene het volgende:
Billy was toch gestopt met kleding na overlijden vader omdat ze het te oppervlakkig vond ofzo?
Ik had hem allang gezegd: als je nou nog 1 keer zegt: "snap je"......quote:Op donderdag 23 januari 2014 11:06 schreef Voxs het volgende:
[..]![]()
geduld, geduld ( btw dat wordt met hem bij mij heel erg op de proef gesteld)
Ik ga er iig niet op googlen.quote:Op donderdag 23 januari 2014 11:01 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Volgens mij is de term FEBO geboren in DGK. Correct me if I'm wrong.
Datquote:Op donderdag 23 januari 2014 11:01 schreef Speedball het volgende:
ja volgens mij ook de aandacht vooral niet op zichzelf richtenquote:Op donderdag 23 januari 2014 11:06 schreef Clank het volgende:
[..]
Hakim heeft nagedacht over die éne stem... hij dénkt dat hij die heeft gehad omdat hij teveel vloekt En bedenkt zich dat het mss ook ligt aan Billy en wie veel met haar omgaat ook in de gevarenzone komt.. dus wég met Billy.
quote:Op donderdag 23 januari 2014 11:07 schreef freaky40 het volgende:
Hakim is een 'terrorist' met zijn continu 'snap je' 'snap je wat ik bedoel' waterval. Mijn hemel. Ik 'snap' dan niet waarom andere daar nooit iets van zeggen. Verschrikkelijk dit.
Dat wijffie is gewoon psychisch niet in orde en moet uit dit programma gehaald worden en goede begeleiding krijgen.quote:Op donderdag 23 januari 2014 11:08 schreef Grunge. het volgende:
Ik heb eigenlijk best wel medelijden met Billy of zo. Nu denkt ze misschien ook wel dat iedereen haar haat, maar dat is het natuurlijk niet.
Mag niet van de FEBO, komt de herkenbaarheid op tv niet ten goede.quote:Op donderdag 23 januari 2014 10:36 schreef Flow3r het volgende:
Die alientrui van Harold wordt niet meer gedragen? Ook die uilentrui van Lindy zien we nergens meer
quote:Op donderdag 23 januari 2014 11:10 schreef Urb het volgende:
Hakim "Mijn naam staat er niet eens op" (over Aike's bouwesteen-tekening)
Ja en wat betekend dat?
Is ze ookquote:Op donderdag 23 januari 2014 10:38 schreef Mylene het volgende:
Billy zegt dat Aike van de baf baf is en dat zij nog heel emotioneel is.
Ik weet het niet meer zeker, maar ik denk dat het ging om de bedscene met Huub.quote:
Laat ik dan zo vrij zijnquote:
quote:Op vrijdag 9 november 2007 12:04 schreef Sonique het volgende:
De febo is de redactie, zo genoemd omdat men daar kroketten en frikandellen kon eten als ze naar achter geroepen werden of laat in de nacht.
Werdt ook wel 'de wasserette' genoemd (vanwege de was wat daar gebracht werd waarschijnlijk, er was toen geen huishouden)
Of 'het hokje' (waarschijnlijk vanwege de kleine omvang van de ruimte)
Ja, dat is ook zo...Het is echt heel zielig eigenlijk. En dat voor een miljoenenplubliek en Het Internet.quote:Op donderdag 23 januari 2014 11:10 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
Dat wijffie is gewoon psychisch niet in orde en moet uit dit programma gehaald worden en goede begeleiding krijgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |