Als de nieuw gelijk Billy eruit stemt heeft hij/zij gelijk een hoop vrienden gemaakt bij de mensen thuisquote:Op donderdag 23 januari 2014 09:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik hoop zo dat die Arthur er in komt, die heeft gezegd dat hij Peter er niet uit zal stemmen, "die gaat toch wel', zo zei hij in Showlaat.
En dan Billy er uitstemmen, o dat zou een stunt zijn echt, die gaat hem helemaal flippen.
Zeker weten en ik denk heel stiekem ook wel bij de bewoners hoor.quote:Op donderdag 23 januari 2014 09:36 schreef Goejedag het volgende:
[..]
Als de nieuw gelijk Billy eruit stemt heeft hij/zij gelijk een hoop vrienden gemaakt bij de mensen thuis
Mag niet van Ome Sjon.:)quote:Op donderdag 23 januari 2014 09:36 schreef Goejedag het volgende:
[..]
Als de nieuw gelijk Billy eruit stemt heeft hij/zij gelijk een hoop vrienden gemaakt bij de mensen thuis
20:00 vanavondquote:Op donderdag 23 januari 2014 09:30 schreef Dotteke het volgende:
Iemand enig idee hoe laat de nieuwe komen.
Thnx,quote:
O ?quote:
ow ok dank je .quote:Op donderdag 23 januari 2014 09:21 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Er is een minuut of 5 vertraging.
Wat ik verwácht, is geen antwoord op de vraag of iets "waar" is.quote:
Ik denk dat de uitslag van de publieksstemmen al wel een flinke hint was.quote:Op donderdag 23 januari 2014 09:44 schreef Dotteke het volgende:
Het zou toch zo prachtig mooi zijn als de bewoners toevallig stuiten op iets waaruit blijkt dat het grotendeel baalt van Billy. Hoe zal ze dan gaan flippen? Levert wel weer leuke beelden op!
staat gewoon op de sitequote:
Ze snapt het nog steeds niet. Een eigen kledinglijn. Zoiets zou kunnen, als je als bewoner een fanclub hebt opgebouwd. Vrouwen/meisjes die zich met jou indentificeren. En je bewonderen. Dit slaat weer nergens op.quote:Op donderdag 23 januari 2014 09:44 schreef Dotteke het volgende:
Het zou toch zo prachtig mooi zijn als de bewoners toevallig stuiten op iets waaruit blijkt dat het grotendeel baalt van Billy. Hoe zal ze dan gaan flippen? Levert wel weer leuke beelden op!
Ik begrijp je gedachte, maar er moet wel tv gemaakt worden. Iemand in mijn directe familie werkte voor Big Brother, er gebeurd meer dan dat iedereen weet.quote:Op donderdag 23 januari 2014 09:44 schreef Gert het volgende:
[..]
Wat ik verwácht, is geen antwoord op de vraag of iets "waar" is.
Want "waar" betekent "aantoonbaar, feitelijk". En dat is het nog niet.
De reden dat Peter waarschijnlijk naar huis gaat, heeft volgens mij weinig tot niets met "ome Sjon" te maken. Het ligt gewoon aan Peter zelf. Die heeft zich eerst heel impopulair gemaakt binnen de groep, de kijkers zijn ook niet dol op 'm en nu wil Peter ook zelf weg. Dus tenzij Peters' houding drastisch omslaat en hij er vurig voor gaat pleiten dat hij een tweede kans wil, lijkt hij me een logische exit-keuze.
Peter was en is mijn favoriet maar is voor hem echt beter om naar huis te gaanquote:Op donderdag 23 januari 2014 09:44 schreef Gert het volgende:
[..]
Want "waar" betekent "aantoonbaar, feitelijk". En dat is het nog niet.
De reden dat Peter waarschijnlijk naar huis gaat, heeft volgens mij weinig tot niets met "ome Sjon" te maken. Het ligt gewoon aan Peter zelf. Die heeft zich eerst heel impopulair gemaakt binnen de groep, de kijkers zijn ook niet dol op 'm en nu wil Peter ook zelf weg. Dus tenzij Peters' houding drastisch omslaat en hij er vurig voor gaat pleiten dat hij een tweede kans wil, lijkt hij me een logische exit-keuze.
En ja hoor, ik hoor die k*t ook al weerquote:Op donderdag 23 januari 2014 09:48 schreef Voxs het volgende:
Billy al bezig geweest met haar kledinglijn?[ afbeelding ]
eens, op rienk na. Hij is mij net iets te opdringerigquote:Op donderdag 23 januari 2014 09:53 schreef LenP het volgende:
Wat mij opvalt aan het programma is dat ik met bijna niemand iets heb.
Alle wijven die er in zitten zijn echt bloed-irritant.... en alle gasten zijn ook behoorlijk suf, behalve Rienk eigenlijk....
Verder dan de koetjes kom ik niet, ik moet zeggen dat Big Jim bij mij boven op het lijstje staat.quote:Op donderdag 23 januari 2014 09:53 schreef LenP het volgende:
Wat mij opvalt aan het programma is dat ik met bijna niemand iets heb.
Alle wijven die er in zitten zijn echt bloed-irritant.... en alle gasten zijn ook behoorlijk suf, behalve Rienk eigenlijk....
Ik dacht toch dat ze Pet zeiquote:Op donderdag 23 januari 2014 09:56 schreef pullup het volgende:
Aike vraagt aan Peter " Mag ik jouw bed? eeehh .... Ga je jouw bed achterlaten voor mij?"
Ze zei "pet" toch?quote:Op donderdag 23 januari 2014 09:56 schreef pullup het volgende:
Aike vraagt aan Peter " Mag ik jouw bed? eeehh .... Ga je jouw bed achterlaten voor mij?"
Ik hoorde Pet !!quote:Op donderdag 23 januari 2014 09:57 schreef pullup het volgende:
Haha okIk vond bed zeker leuker om e horen
Wat ik zei ging niet zozeer over Peter maar over Billy. De redactie (lees JdM, het zijn zijn centen en kijkcijfers) gaat niet toestaan dat een persoon als Billy er voortijdig wordt uitgestemd. Die zit net zo safe als Huub en Brian in DGK.quote:Op donderdag 23 januari 2014 09:44 schreef Gert het volgende:
[..]
<knip>
Jahaaaquote:
Snap het ook niet. Gister sprak ik iemand met nog jonge kinderen. Die horen er over op school. Tien en twaalf. Maar zij vindt het echt te gek voor woorden. Zelf geen kleine kinderen meer, maar vind wel dat ze gelijk heeft...quote:Op donderdag 23 januari 2014 09:56 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Ik vind de casting bar slecht eerlijk gezegd. De meeste mankeren wel iets hoor daar. Neem nu een Billy ... Hoe kan het in godsnaam mogelijk zijn dat ze zon persoon in een programma willen zetten.
Lijkt wel of het doel was hoe meer idioten erin hoe beter ?????????????
Snap dit echt niet vd heer de mol dat hij met deze groep op tv wil
Nou, velen weten hier juist prima wat er achter de schermen zoal gebeurt hoor.quote:Op donderdag 23 januari 2014 09:46 schreef Goejedag het volgende:
[..]
Ik begrijp je gedachte, maar er moet wel tv gemaakt worden. Iemand in mijn directe familie werkte voor Big Brother, er gebeurd meer dan dat iedereen weet.
Dat denk ik dus ook en dat besef zal vandaag ook wel komen, al dan niet (en ik hoop wel) ingegeven door wat de nieuwelingen vanavond loslaten.quote:Op donderdag 23 januari 2014 09:45 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik denk dat de uitslag van de publieksstemmen al wel een flinke hint was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |