Ja hoorquote:Op donderdag 23 januari 2014 10:26 schreef summer2bird het volgende:
Ik zit te twijfelen, of ik zo'n passport zal aanschaffen.
Is het het waard?
Nee, neem ik het? ja.quote:Op donderdag 23 januari 2014 10:26 schreef summer2bird het volgende:
Ik zit te twijfelen, of ik zo'n passport zal aanschaffen.
Is het het waard?
Omdat Peter de belangrijkste regel heeft overtreden: en public uit de school klappen. Dat wordt (overigens terecht IMHO) niet geaccepteerd, want daarmee bewijst hij een ongeleid projectiel te zijn en er staat net iets te veel op het spel.quote:Op donderdag 23 januari 2014 09:59 schreef Gert het volgende:
Echter in dit geval zie ik gewoon niet waarom Peter er nou zo nodig uit zou moeten van Talpa.
Dan zat ik er niet heel erg naastquote:Op donderdag 23 januari 2014 10:26 schreef RVer het volgende:
[..]
Dat komt uit de tijd van DGK volgens mij, of BB
Ze gingen achter weleens een kroket eten
Waarom werd Eric ook alweer gehaakt?quote:Op donderdag 23 januari 2014 10:27 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Omdat Peter de belangrijkste regel heeft overtreden: en public uit de school klappen. Dat wordt (overigens terecht IMHO) niet geaccepteerd, want daarmee bewijst hij een ongeleid projectiel te zijn en er staat net iets te veel op het spel.
Na die drankactie was wel duidelijk dat er werd aangestuurd op een exit van Peter. Kleine incidentjes werden vrij amateuristisch groot gemaakt, vaak te groot om voor de streamers geloofwaardig over te komen, maar goed genoeg om het voor de tv-kijkers plausibel te maken. Dit gebeurde ook vaak in DGK, denk aan de toneelhaak van Eric.
Ja Aike is indd nog vervelender.quote:Op donderdag 23 januari 2014 10:26 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ja dat zou zo kunnen gaan. toch zie ik liever Hakim en Aike er uit.
Dan hoop ik toch dat de 'boer' weer meegekeken heeft en ingrijptquote:Op donderdag 23 januari 2014 10:28 schreef Urb het volgende:
Hakim wil de melk-koeling vannacht weer uitzetten want volgens hem is het toch koud genoeg.
quote:Op donderdag 23 januari 2014 10:28 schreef Dementor het volgende:
[..]
Waarom werd Eric ook alweer gehaakt?
Dat is haar ding weet je, helemaal top! dat meen ik echt!quote:Op donderdag 23 januari 2014 10:31 schreef NenaLois het volgende:
Wat heeft Billy "levenskunstenares" met kleding te maken?
Het sponsorcontract met Cif is nog niet rond.quote:Op donderdag 23 januari 2014 10:07 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ze gaan wel in bad maar ik zie nooit een stuk zeep voorbij komen.
Suggestie van Rienk, zodat ze wat gerichts gaat doen en niet overal van kleur verschiet.quote:Op donderdag 23 januari 2014 10:31 schreef NenaLois het volgende:
quote:Op donderdag 23 januari 2014 10:31 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Het sponsorcontract met Cif is nog niet rond.
Ze denkt echt dat er hier vrouwen/meisjes kijken, haar bewonderen en er net zo uit willen gaan zien.quote:Op donderdag 23 januari 2014 10:31 schreef NenaLois het volgende:
De kans zit erin. Maar omdat Rienk nu haar begeleider is (en Rienk ook met alle ideeën komt) zal hij wel de stok achter de deur zijn.quote:Op donderdag 23 januari 2014 10:29 schreef BoonDockSaint het volgende:
Vanavond blijkt dat het toch niks is voor Billy die kleren let maar op.
een kind wat vervend is kan je het beste afleiden met een taakje.quote:Op donderdag 23 januari 2014 10:32 schreef Voxs het volgende:
[..]
Suggestie van Rienk, zodat ze wat gerichts gaat doen en niet overal van kleur verschiet.
En dat zijn dus 3 stemmen voor februariquote:Op donderdag 23 januari 2014 10:10 schreef Voxs het volgende:
Hha die Rienk
aike met haar kasboek
Rienk: en waar is nu je tweede boek?
Aike: Huh?
Rienk: kom op Aike....( je weet wat ik bedoel)
Ze kunnen beter iets met Dettol regelen. :pquote:Op donderdag 23 januari 2014 10:31 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Het sponsorcontract met Cif is nog niet rond.
Zoals eerder aangegeven vind ik dit veel te gezocht. Maar da's het probleem bij dit soort theorieën: ze zijn noch te bewijzen noch te ontkrachten.quote:Op donderdag 23 januari 2014 10:27 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Omdat Peter de belangrijkste regel heeft overtreden: en public uit de school klappen. Dat wordt (overigens terecht IMHO) niet geaccepteerd, want daarmee bewijst hij een ongeleid projectiel te zijn en er staat net iets te veel op het spel.
Na die drankactie was wel duidelijk dat er werd aangestuurd op een exit van Peter. Kleine incidentjes werden vrij amateuristisch groot gemaakt, vaak te groot om voor de streamers geloofwaardig over te komen, maar goed genoeg om het voor de tv-kijkers plausibel te maken. Dit gebeurde ook vaak in DGK, denk aan de toneelhaak van Eric.
of hummies grotquote:Op donderdag 23 januari 2014 10:27 schreef Dementor het volgende:
[..]
BB.
In DGK noemde de bewoners het 'achter'.
Ja daar hoorde ik gisteren ook iets over..quote:Op donderdag 23 januari 2014 10:33 schreef Mylene het volgende:
Billy was toch gestopt met kleding na overlijden vader omdat ze het te oppervlakkig vond ofzo?
Ik vind het wel tof van hem, dat hij nadat hij zegt waar het op staat, de ander ook verder op weg helpt. beter dan klagen achter iemands rug en geen poot uitsteken verder.quote:Op donderdag 23 januari 2014 10:33 schreef NenaLois het volgende:
[..]
De kans zit erin. Maar omdat Rienk nu haar begeleider is (en Rienk ook met alle ideeën komt) zal hij wel de stok achter de deur zijn.
Weet ik ook niet meer, maar ze gingen op een gegeven moment helemaal los op hemquote:Op donderdag 23 januari 2014 10:28 schreef Dementor het volgende:
[..]
Waarom werd Eric ook alweer gehaakt?
Ssssst.... dat was ik!quote:
Haha krijg ik nu een sticker?quote:
Dat wist ik.quote:Op donderdag 23 januari 2014 10:32 schreef Voxs het volgende:
[..]
Suggestie van Rienk, zodat ze wat gerichts gaat doen en niet overal van kleur verschiet.
Uitgepraat ja..quote:Op donderdag 23 januari 2014 10:37 schreef Urb het volgende:
Die blikken en kop van Lot terwijl ze naar Billy luistert, oef.
Als een kleuter die loods onder kliederen met verf heeft ze wel gedaan.quote:Op donderdag 23 januari 2014 10:39 schreef NenaLois het volgende:
[..]
Dat wist ik.
Maar heeft ze 'vroeger' ook iets met kleding gedaan dan?
Ik vroeg me sowieso wel vaker af wat ze dan gemaakt heeft als kunstenares. Zie haar ook nooit creatief bezig daar.
Tja..de term levenskunstenaar zegt alles. Dat is iemand die niets tastbaars maakt , maar het zelf een kunst vindt om te leven.quote:Op donderdag 23 januari 2014 10:39 schreef NenaLois het volgende:
[..]
Dat wist ik.
Ik vroeg me sowieso wel vaker af wat ze dan gemaakt heeft als kunstenares. Zie haar ook nooit creatief bezig daar.
Ze is ook geen kunstenares, ze noemt zichzelf levenskunstenaar en toen Lot vroeg wat dat dan inhield zei ze dat dat betekende dat ze alleen maar dingen deed in haar leven die ze leuk vond ,maar dat het niet echt iets met kunst te maken had.quote:Op donderdag 23 januari 2014 10:39 schreef NenaLois het volgende:
[..]
Dat wist ik.
quote:Op donderdag 23 januari 2014 10:33 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
een kind wat vervend is kan je het beste afleiden met een taakje.
In zo'n witte kom flikkeren de meeste een eetlepel!! suiker, daar zou het misschien ook wel aan kunnen liggen. 4,5 kilo in 2 of 3 dagen gaat er doorheenquote:Op donderdag 23 januari 2014 10:42 schreef schizolientje het volgende:
hebbie ook koeien die magere melk geven? Ze komen aan in gewicht door die volle melk zeggen ze. maarre, verdunnen met water of zeg ik nu iets doms
Oke...quote:Op donderdag 23 januari 2014 10:41 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Ze is ook geen kunstenares, ze noemt zichzelf levenskunstenaar en toen Lot vroeg wat dat dan inhield zei ze dat dat betekende dat ze alleen maar dingen deed in haar leven die ze leuk vond ,maar dat het niet echt iets met kunst te maken had.
quote:Op donderdag 23 januari 2014 10:16 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik vind de casting *BRILJANT*. Dit verzin je toch niet, een schuur volstoppen met borderliners, (ex)patiënten/verslaafden, a.h.w. dus wandelende tijdbommen en een paar ongecompliceerde jonge honden. Dit een jaartje laten gisten en kijken wat er gaat gebeuren. Als het inderdaad Huub is die (mede) verantwoordelijk is voor de casting, krijgt hij daar van mij de volle credits voor.
[..]
De heer de Mol wil maar e e n ding en dat is centjes verdienen. En dat dat kan door het maken van spraakmakende programma's is iets dat je hem niet hoeft te leren.
Zoiets als magere koeien geven magere melk?quote:Op donderdag 23 januari 2014 10:42 schreef schizolientje het volgende:
hebbie ook koeien die magere melk geven? Ze komen aan in gewicht door die volle melk zeggen ze. maarre, verdunnen met water of zeg ik nu iets doms
Ze komen aan omdat ze geen ene reet uitvoeren in die ballenloods!quote:Op donderdag 23 januari 2014 10:42 schreef schizolientje het volgende:
dat is inderdaad heul veul ppquote:Op donderdag 23 januari 2014 10:43 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
In zo'n witte kom flikkeren de meeste een eetlepel!! suiker, daar zou het misschien ook wel aan kunnen liggen. 4,5 kilo in 2 of 3 dagen gaat er doorheen
Ik wil niet weten waarquote:
Nee 3/4e deel melk 1/4e deel water = magere melk.quote:Op donderdag 23 januari 2014 10:42 schreef schizolientje het volgende:
Ze komen vooral aan van al de koolhydraten die ze naar binnen werken.. 's morgens rijst.. pannenkoek.. 's middags piepers,spaghetti enz... nog's een pannenkoek en 's avonds brood.. hoppa!quote:Op donderdag 23 januari 2014 10:42 schreef schizolientje het volgende:
Als de live chat enige indicatie is, daar had echt niemand het ooit over Peter. Ze gaan pretty much allemaal vol op Hakim/Billy daar. Het lijkt erop dat ze gewoon de top3 ieder een stem hebben gegeven, dus bv Hakim 50%, Billy 40% en Peter 5% en rest voor de anderen.quote:Op donderdag 23 januari 2014 10:41 schreef Alentejana het volgende:
Ik heb dus terug zitten lezen, maar ik snap dat gezeik over die elite stemmen op Peter niet. Waarom zou men niet massaal op hem gestemd hebben? Omdat er een paar op Fok! zitten die het niet hebben gedaan? Een draadje op Fok! is niet representatief voor alle streamers of alle eliten....
En niet om het een of ander, maar als de nieuwe Peter kiest dan is het Talpa die heeft bepaald zogenaamd, maar als de nieuwe kiest dat hij erin blijft is dat ook in opdracht van Talpa volgens sommigen.
Je kunt overal wel wat achter denken. Ik weet zeker dat er flink aangestuurd wordt, maar misschien wordt hij gewoon gekozen omdat hij de meeste stemmen heeft?
Hoe kom je aan die percentages? of is dat meer afgeleid van wat je zoals hier en op de chat tegenkomt? Jammer dat die percentages niet aan de bewoners zijn medegedeeld.quote:Op donderdag 23 januari 2014 10:44 schreef Urb het volgende:
[..]
Als de live chat enige indicatie is, daar had echt niemand het ooit over Peter. Ze gaan pretty much allemaal vol op Hakim/Billy daar. Het lijkt erop dat ze gewoon de top3 ieder een stem hebben gegeven, dus bv Hakim 50%, Billy 40% en Peter 5% en rest voor de anderen.
quote:Op donderdag 23 januari 2014 10:46 schreef Pearlbitch het volgende:
Isabella noemt zich dus 'Bella'.
[ afbeelding ]
Inderdaad. Maar gestuurd of niet gestuurd boeit me ook niet zoveel. Ik vond Peter toch al niet zo leuk.quote:Op donderdag 23 januari 2014 10:44 schreef Urb het volgende:
[..]
Als de live chat enige indicatie is, daar had echt niemand het ooit over Peter. Ze gaan pretty much allemaal vol op Hakim/Billy daar. Het lijkt erop dat ze gewoon de top3 ieder een stem hebben gegeven, dus bv Hakim 50%, Billy 40% en Peter 5% en rest voor de anderen.
Ik merk ook wel (anderhalf jaar gestopt) dat je zoekt naar vervanging van een peukquote:Op donderdag 23 januari 2014 10:46 schreef Urb het volgende:
Peter is ook klaar met de melk, geen pannekoeken meer en alles.
Vanes zegt dat het bijkomen door stoppen met roken komt.
ennnn Streamlock.
Dat vind ik ook. Ik vind Rienk sowieso tofquote:Op donderdag 23 januari 2014 10:35 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik vind het wel tof van hem, dat hij nadat hij zegt waar het op staat, de ander ook verder op weg helpt. beter dan klagen achter iemands rug en geen poot uitsteken verder.
quote:Op donderdag 23 januari 2014 10:26 schreef Mylene het volgende:
Billy wil een trainingspak van een jutezak.
Naja, ik kan me er wel iets bij voorstellen als je die filmpjes ziet van haar met haar vriendin; allemaal korte gekke scetches, staat geloof ik een link in haar topicquote:Op donderdag 23 januari 2014 10:44 schreef NenaLois het volgende:
[..]
Oke...
Ik vind dat woord totaal niet bij haar passen en erg misleidend.
Wat heeft hij dan gezegd dat zo erg is?quote:Op donderdag 23 januari 2014 10:27 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 23 januari 2014 10:47 schreef NenaLois het volgende:
[..]
Dat vind ik ook. Ik vind Rienk sowieso tof
Gewoon een voorbeeld, maar aangezien er niks vrijgegeven word zullen we het wss nooit weten.quote:Op donderdag 23 januari 2014 10:46 schreef Voxs het volgende:
[..]
Hoe kom je aan die percentages? of is dat meer afgeleid van wat je zoals hier en op de chat tegenkomt? Jammer dat die percentages niet aan de bewoners zijn medegedeeld.
Duidelijk.quote:Op donderdag 23 januari 2014 10:41 schreef Voxs het volgende:
[..]
Tja..de term levenskunstenaar zegt alles. Dat is iemand die niets tastbaars maakt , maar het zelf een kunst vindt om te leven.
veel plakken en kippen , dan komt het verhaaltje beter over....jammer maar zo werkt het in televisielandquote:Op donderdag 23 januari 2014 10:27 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Jute? Dan kan Andrea daar een zalfje voor draaien!quote:Op donderdag 23 januari 2014 10:47 schreef Toverheks het volgende:
[..]dat schuurt toch tegen je lichaam, laat ze dan een huispak bestellen bij Roy Donders
JdM doet niemand iets aan, die mensen doen het zichzelf aan.quote:Op donderdag 23 januari 2014 10:24 schreef rokkutsaains het volgende:
[..]
Ik denk dat je ook alleen dit soort idioten zult overhouden, voor dit TV-concept. Welk normaal mens is hiervoor te vinden? Gelukkig voor JdM is er genoeg normaal ogende TV uit te destilleren. Voor ons streamers ligt het wat anders; wij zitten te kijken naar een stel psychoten. Eigenlijk zou JdM dit die mensen niet aan mogen doen.
Denk het wel. Zal wel bij de medische controle horen die ze waarschijnlijk af en toe krijgen..quote:Op donderdag 23 januari 2014 10:47 schreef schizolientje het volgende:
zijn ze gewogen of zo, iedereen heeft het ineens over aankomen enz
Viel mij ook op. Men is blijkbaar bang dat er teveel over het onderwerp 'roken' wordt gepraat en dat iemand zijn mond voorbij praat Dat de rokers, die gestopt zijn, nog steeds roken staat voor mij wel vast. Niet één van die rokers schijnt er namelijk mee te worstelen, terwijl je van deze verslaving toch echt niet zo gemakkelijk afkomt. Sommigen zeggen dan, dat in deze specifieke Utopia-omgeving het gemakkelijker zou zijn, maar volgens mij is het tegendeel waar. Juist in deze wat ongemakkelijke situatie is het verlangen naar een sigaretje bijzonder hevig. Denk maar eens aan BB's - was geloof ik BB5 - waarin rokers stopten. Die werden wanhopig!quote:Op donderdag 23 januari 2014 10:46 schreef Urb het volgende:
Peter is ook klaar met de melk, geen pannekoeken meer en alles.
Vanes zegt dat het bijkomen door stoppen met roken komt.
ennnn Streamlock.
Om te kotsenquote:Op donderdag 23 januari 2014 10:55 schreef Voxs het volgende:
De bouwsteentjes van Aike
[ afbeelding ]
Er was wel die streamlock net, vlak na dit gesprek.quote:Op donderdag 23 januari 2014 10:55 schreef rokkutsaains het volgende:
[..]
Viel mij ook op. Men is blijkbaar bang dat er teveel over het onderwerp 'roken' wordt gepraat en dat iemand zijn mond voorbij praat Dat de rokers, die gestopt zijn, nog steeds roken staat voor mij wel vast. Niet één van die rokers schijnt er namelijk mee te worstelen, terwijl je van deze verslaving toch echt niet zo gemakkelijk afkomt. Sommigen zeggen dan, dat in deze specifieke Utopia-omgeving het gemakkelijker zou zijn, maar volgens mij is het tegendeel waar. Juist in deze wat ongemakkelijke situatie is het verlangen naar een sigaretje bijzonder hevig. Denk maar eens aan BB's - was geloof ik BB5 - waarin rokers stopten. Die werden wanhopig!
quote:Op donderdag 23 januari 2014 10:56 schreef Tayu het volgende:
Zegt Hakim nu steeds hetzelfde, of spoelen ze de stream stiekum steeds terug?
quote:Op donderdag 23 januari 2014 10:56 schreef Tayu het volgende:
Zegt Hakim nu steeds hetzelfde, of spoelen ze de stream stiekum steeds terug?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |