En daar gaat straks de afwas in.quote:Op donderdag 23 januari 2014 10:06 schreef Vuurdoorn het volgende:
Zie dat water dan in de wastobbe, echt goor
Ja!quote:Op donderdag 23 januari 2014 10:06 schreef Mylene het volgende:
Ik denk dus dat Peter niet naar huis mag van de Febo vanwege zijn uitlatingen dat hij in opdracht dingen van hen moet doen. En omdat hij eigenlijk graag naar huis wil. Zo willen ze hem straffen.
Hoe gaan ze dat voor elkaar krijgen? de nieuwe zal in eerste instantie de groep willen paaien toch?quote:Op donderdag 23 januari 2014 10:06 schreef Mylene het volgende:
Ik denk dus dat Peter niet naar huis mag van de Febo vanwege zijn uitlatingen dat hij in opdracht dingen van hen moet doen. En omdat hij eigenlijk graag naar huis wil. Zo willen ze hem straffen.
quote:Op donderdag 23 januari 2014 10:07 schreef beequeen het volgende:
[..]
En daar gaat straks de afwas in.
Het zou me niet verbazenquote:Op donderdag 23 januari 2014 10:07 schreef beequeen het volgende:
[..]
En daar gaat straks de afwas in.
Dat is strafbaar, dus nee.quote:Op donderdag 23 januari 2014 10:06 schreef Mylene het volgende:
Smeerpijpen zijn het.quote:Op donderdag 23 januari 2014 10:07 schreef Dementor het volgende:
Ze gaan wel in bad maar ik zie nooit een stuk zeep voorbij komen.
achter leest gewoon mee hierquote:Op donderdag 23 januari 2014 10:05 schreef beequeen het volgende:
Billyboy en Lot hebben achter te horen gekregen dat ze stinken. Ik zou zeggen dat ze wat vaker in bad moeten en hun kleding wassen.
Ik heb begrepen dat Billyboy iig genoeg kleding bij zich heeft.
quote:Op donderdag 23 januari 2014 10:06 schreef Mylene het volgende:
Joh, echt?quote:
bahhhquote:Op donderdag 23 januari 2014 10:06 schreef Poezewoes het volgende:
[ afbeelding ]
Lekker schoon sopje!
Zo werd de redactie van De Gouden Kooi genoemd, waar de bewoners regelmatig even buiten beeld van de camera's mee overlegden.quote:Op donderdag 23 januari 2014 10:04 schreef hcwp het volgende:
Waar staat dat Febo voor dat hier de hele tijd langs komt? Ik dacht eerst altijd aan de snackbar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |