quote:Op donderdag 23 januari 2014 10:33 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Haha, Ajax en sancties aan 410. Dat is een leuke.
quote:
Get a roomquote:
Kan je misschien naar het Ajaxtopic gaan met dit soort offtopic?quote:Op donderdag 23 januari 2014 10:34 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Van der Sar heeft trouwens een slecht postuur voor een oud topsporter
hij loopt gebogen met opgetrokken schouders alsof het zijn eerste dag op de middelbare school is
En hoe is dat relevant?quote:Op donderdag 23 januari 2014 10:34 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Van der Sar heeft trouwens een slecht postuur voor een oud topsporter
hij loopt gebogen met opgetrokken schouders alsof het zijn eerste dag op de middelbare school is
Nee hoor.quote:Op donderdag 23 januari 2014 10:34 schreef Saind het volgende:
Hypocriete kutjesHebben jullie het alleenrecht op kwetsende kutgrappen?
hamas hamas joden aan het gasquote:Op donderdag 23 januari 2014 10:34 schreef Saind het volgende:
Als GGMM mod kan zijn, kan HMF ook wel terugkomen en mod wordenquote:
Sorry, ik ga even een stokbrood halen.quote:Op donderdag 23 januari 2014 10:34 schreef Saind het volgende:
Wil niet zeggen dat wij ook zulke achterlijke dingen moeten gaan doen. Dit sloeg gewoon nergens opquote:Op donderdag 23 januari 2014 10:35 schreef JanCees het volgende:
[..]
hamas hamas joden aan het gas
er ligt een jood in de gracht
JHK
geen gezicht man, hoe hij gisteren die speech gafquote:
Je hebt niet eens een vrouw en twee kinders man.quote:Op donderdag 23 januari 2014 10:35 schreef Happel het volgende:
[..]
Sorry, ik ga even een stokbrood halen.
Dat zeg ik ook.quote:Op donderdag 23 januari 2014 10:36 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Wil niet zeggen dat wij ook zulke achterlijke dingen moeten gaan doen. Dit sloeg gewoon nergens op
Inderdaad, alleen begrijpen die kinderen op 410 dat niet.quote:Op donderdag 23 januari 2014 10:36 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Wil niet zeggen dat wij ook zulke achterlijke dingen moeten gaan doen. Dit sloeg gewoon nergens op
Dit vind ik een mooie conclusie van alle spandoek en kanker incidentjes van de afgelopen jaren.quote:
Waar zeg ik van niet?quote:Op donderdag 23 januari 2014 10:30 schreef Muto het volgende:
[..]
Want die grappen maken alleen Feyenoorders ja
Al moet ik wel zeggen dat het Hamassen etc. echt veel minder gebeurd dan 5 jaar terug.quote:Op donderdag 23 januari 2014 10:35 schreef JanCees het volgende:
[..]
hamas hamas joden aan het gas
er ligt een jood in de gracht
JHK
Waren er al mensen geboren voor of tijdens de tweede wereldoorlogquote:Op donderdag 23 januari 2014 10:30 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
zit niet te janken man was je überhaupt al geboren bij dat Van Gaal incident
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |