Toen was je nog voor NECquote:Op donderdag 23 januari 2014 00:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Je haalt een beetje een raar voorbeeld aan. Omdat men twintig jaar geleden iets zong ben je opeens hypocriet als je zo'n doekje afkeurt. Je insinueert daarmee dat ik die spreekkoren van toen wel prima vond. Ik was toen 7 trouwens, geen flauw idee hoe ik er toen in stond.
ik bedoel er mee te zeggen dat elke club dot soort debielen heeft, niet dat t dan maar goed is.quote:
Dan moet je je maar eens duidelijker leren uit te drukken. Lees je eigen reacties maar terug.quote:Op donderdag 23 januari 2014 00:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
ik bedoel er mee te zeggen dat elke club dot soort debielen heeft, niet dat t dan maar goed is.
prima dan nemen we de grappen mbt de jodenvervolging toch als voorbeeld.quote:Op donderdag 23 januari 2014 00:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Je haalt een beetje een raar voorbeeld aan. Omdat men twintig jaar geleden iets zong ben je opeens hypocriet als je zo'n doekje afkeurt. Je insinueert daarmee dat ik die spreekkoren van toen wel prima vond. Ik was toen 7 trouwens, geen flauw idee hoe ik er toen in stond.
Krijgen we deze discussie nou voor de 40-45e keer?quote:Op donderdag 23 januari 2014 00:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
prima dan nemen we de grappen mbt de jodenvervolging toch als voorbeeld.
Ik was de enige Feyenoorder op een school met Ajacieden. Die laatste groep zijn nu wel allemaal voor NEC trouwens. Een enkeling nog wel voor Ajax. Maar dan op een manier zoals het merendeel op fok voor Ajax is. Vanuit de bank.quote:
Ja, of het toewensen van kanker aan spelers van Ajax.quote:Op donderdag 23 januari 2014 00:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ontken het bestaan daarvan.quote:Op donderdag 23 januari 2014 00:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Maar om dan een zaak van 20 jaar terug erbij te pakken uit een tijd waar de situatie totaal anders lag was zelfs voor jouw doen niet zo heel sterk binnen deze reeks.quote:Op donderdag 23 januari 2014 00:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
ik bedoel er mee te zeggen dat elke club dot soort debielen heeft, niet dat t dan maar goed is.
Beter ja.quote:Op donderdag 23 januari 2014 00:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Luister nu eens gewoon naar je baas.quote:
ja hequote:Op donderdag 23 januari 2014 00:38 schreef Adelante het volgende:
Net terug uit 020, wat een sfeerloze bak, zielig publiek en kut sfeer.
Terecht verloren dat wel, na 20 minuten was het op en heeft heel het team gezamenlijk gefaald.
quote:Op donderdag 23 januari 2014 00:23 schreef Pascalus het volgende:
NederlandDe wereld is eensmakeloos.
Ja, was een vrij kansloos gebeuren...die edit skills van mijquote:
Die aanbidden junkies, dat is al langer bekend.quote:Op donderdag 23 januari 2014 00:56 schreef PowerLoungen het volgende:
Fans van den Haag zongen vroeger nogal vaak ''Adolf Hitler''
Rooie knakkerquote:Op donderdag 23 januari 2014 01:17 schreef kurk_droog het volgende:
Wie is rooie Marck? ( serieuze vraag voordat al die kakkerlakken hier weer over mij heen vallen ). Feyenoord komt er wel trouwens, achter ajax, dat wel. Maar 2e kan best.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |