Er zijn mensen die het spandoek verdedigenquote:Op woensdag 22 januari 2014 23:35 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Zou nogal raar zijn als je daar niet mee eens was
Blijkbaar de club zelf ook. Anders komt dat ding niet naar binnen. Had niet anders verwacjt eigenlijk.quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:37 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Er zijn mensen die het spandoek verdedigen
Die hadden heel geen tijd om dat te controleren joh, die moesten al die enge Feyenoorders tegenhoudenquote:Op woensdag 22 januari 2014 23:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Blijkbaar de club zelf ook. Anders komt dat ding niet naar binnen. Had niet anders verwacjt eigenlijk.
Het is een complot.quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Blijkbaar de club zelf ook. Anders komt dat ding niet naar binnen. Had niet anders verwacjt eigenlijk.
Zelfs Feyenoorders met stadionverboden zijn binnengekomen.quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:41 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Die hadden heel geen tijd om dat te controleren joh, die moesten al die enge Feyenoorders tegenhouden
Er komen wel vaker spandoeken binnen terwijl de club dat niet wilt. Denk aan Fenian Bastard etc. of spandoeken tegen de politie/justitie.quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Kans is groot dat die nog nooit van rooie Marck hebben gehoord.quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Dan moeten ze die doekjes maar eens controleren nietwaar. Zoiets bind je niet om je middel tenzij je verkleed gaat als Peter Beense.quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:42 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Er komen wel vaker spandoeken binnen terwijl de club dat niet wilt. Denk aan Fenian Bastard etc. of spandoeken tegen de politie/justitie.
Dus het is niet zo dat de club dit toestaat Caland
Was ook niet zo heel moeilijk natuurlijk. En stadionverbod betekent ook niet meteen dat het een doorgesnoven hooligan is, volgens mij kan je zelfs voor het bier drinken buiten de hekken of voor wildplassen al een stadionverbod krijgenquote:Op woensdag 22 januari 2014 23:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zelfs Feyenoorders met stadionverboden zijn binnengekomen.
Zoals dit blaag die een hooligan die er voor kiest om te gaan vechten in een weiland vergelijkt met iemand die gestorven is aan een ziekte waar hij niet voor heeft gekozenquote:Op woensdag 22 januari 2014 23:37 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Er zijn mensen die het spandoek verdedigen
twitter:JesseFreriksNL twitterde op woensdag 22-01-2014 om 23:40:11Jullie zijn boos over Rooie Marck maar wij zijn Carlo Picornie niet vergeten. Pot die de ketel verwijt dat die zwart ziet. #AJAfey reageer retweet
Vooral die AFCA groepering eigenlijk. Snap ook niet waarom ze dan nu opeens tegen waren. Om de schijn op te houden blijkbaar.quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:43 schreef Tomatenboer het volgende:
Was een smakeloos spandoek inderdaad. Maar we zijn wel wat smakeloze acties gewend van dat volk toch? Herinner me ook het bekladden van het beeld van Coen Moulijn bijvoorbeeld.
Over een ander spandoek gesproken; dat spandoek bij het begin van de wedstrijd was ook lekker hypocriet: "Minder onrust, meer uitsupporters" stond er ofzoiets.
De supportersvereniging of clubleiding van Ajax zelf waren verantwoordelijk voor het ontbreken van uitsupporters deze wedstrijd.
Tja, student Journalistiek, gaat vast later bij de Telegraaf werken. Wat verwacht je andersquote:Op woensdag 22 januari 2014 23:43 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Zoals dit blaag die een hooligan die er voor kiest om te gaan vechten in een weiland vergelijkt met iemand die gestorven is aan een ziekte waar hij niet voor heeft gekozentwitter:JesseFreriksNL twitterde op woensdag 22-01-2014 om 23:40:11Jullie zijn boos over Rooie Marck maar wij zijn Carlo Picornie niet vergeten. Pot die de ketel verwijt dat die zwart ziet. #AJAfey reageer retweet
Wat een totale debiel.quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:43 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Zoals dit blaag die een hooligan die er voor kiest om te gaan vechten in een weiland vergelijkt met iemand die gestorven is aan een ziekte waar hij niet voor heeft gekozentwitter:JesseFreriksNL twitterde op woensdag 22-01-2014 om 23:40:11Jullie zijn boos over Rooie Marck maar wij zijn Carlo Picornie niet vergeten. Pot die de ketel verwijt dat die zwart ziet. #AJAfey reageer retweet
410 krijgt als ze willen toch alles wel binnen. Vandaag waren er honden ingezet tegen vuurwerk bij de ingang van 410 toch die rookpotten. Heeft allemaal geen zin joh.quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Dan moeten ze die doekjes maar eens controleren nietwaar. Zoiets bind je niet om je middel tenzij je verkleed gaat als Peter Beense.
quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:43 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Nee. Dit is niveauloos.quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:45 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
410 krijgt als ze willen toch alles wel binnen. Vandaag waren er honden ingezet tegen vuurwerk bij de ingang van 410 toch die rookpotten. Heeft allemaal geen zin joh.
Verder is het enorm veel commotie om een spandoek. Dit niveau is er altijd al geweest van beide kanten.
twitter:JesseFreriksNL twitterde op woensdag 22-01-2014 om 23:40:11Jullie zijn boos over Rooie Marck maar wij zijn Carlo Picornie niet vergeten. Pot die de ketel verwijt dat die zwart ziet. #AJAfey reageer retweet
Zeker, maar zo kunnen we een hele lijst maken nietwaar? Beetje jammer dat hier weer alle aandacht naar uitgaat.quote:
Beetje gay is okéquote:Op woensdag 22 januari 2014 23:47 schreef Sunri5e het volgende:
Jesse Freriks uit Bemmel
https://www.facebook.com/jesse.freriks
quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:47 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Zeker, maar zo kunnen we een hele lijst maken nietwaar? Beetje jammer dat hier weer alle aandacht naar uitgaat.
Laten wij lekker janken in het Ajaxtopic over het niveau van Feyenoordsupporters. Doen zij dat hier over Ajaxsupporters. Weet wat goed is, Rens.quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:47 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Zeker, maar zo kunnen we een hele lijst maken nietwaar? Beetje jammer dat hier weer alle aandacht naar uitgaat.
ach, zo gaat het over en weer. Treffend dat het hier in dit topic alleen maar daar overgaatquote:
Zo'n pikkie van 16 die zulke dingen roeptquote:Op woensdag 22 januari 2014 23:43 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Ik weet nu weer waarom iedereen zei dat je hier beter niet kon postenquote:Op woensdag 22 januari 2014 23:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Laten wij lekker janken in het Ajaxtopic over het niveau van Feyenoordsupporters. Doen zij dat hier over Ajaxsupporters. Weet wat goed is, Rens.
Dit dusquote:Op woensdag 22 januari 2014 23:48 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
ach, zo gaat het over en weer. Treffend dat het hier in dit topic alleen maar daar overgaat.
Wat wil je dan?quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:47 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Hou gewoon je mond een keer, wannabeequote:Op woensdag 22 januari 2014 23:47 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Hoor je mij niet zeggen. JHK vind ik ook smakeloos. Maar dat maakt dit niet minder erg. Te debiel voor woorden dat ik het nog moet uitleggen...quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:48 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Gelukkig zijn de spandoeken bij Feyenoord altijd smaakvol
Het is een onnodig kwetsend en zonder humor geschreven spandoek.quote:
Ik vind het niveauloos. Jij blijkbaar niet, is niet mijn probleem.quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:51 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Misschien moet je niet zo verontwaardigd gaan doen.
quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:51 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik vind het niveauloos. Jij blijkbaar niet, is niet mijn probleem.
Doe dat. Je lult echt onzin.quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:51 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Het is een onnodig kwetsend en zonder humor geschreven spandoek.
Zo ik ga weer terug naar het Ajax topic.
Nee, alleen maar Steve McClaren's, dat zal een feest wordenquote:Op woensdag 22 januari 2014 23:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik denk dat hij pleit voor objectiviteit.
JHK staat zelfs in de TT. Lekker belangrijk allemaal. Feyenoorders zijn geen haar beter dan de Ajacieden en vice versa.quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:51 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hoor je mij niet zeggen. JHK vind ik ook smakeloos. Maar dat maakt dit niet minder erg. Te debiel voor woorden dat ik het nog moet uitleggen...
Ja, Kank...eh, rot maar...eh...ga maar lekker weg ja.quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:51 schreef RensAjacied het volgende:
Zo ik ga weer terug naar het Ajax topic
Knap dat je dat uit mijn posts kunt halen.quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:52 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Dat maak jij ervan. Jij bent hier diegene die doet alsof zoiets nooit voorkomt.
Het was een soort jezus van Amsterdam. Maar dan zonder de judaskus.quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:52 schreef Lokale_Notabele het volgende:
het is mij nooit helemaal duidelijk geworden wat er zo geweldig was aan die asociale tokkie picornie
Ik zie niksquote:Op woensdag 22 januari 2014 23:53 schreef Doublepain het volgende:
Dit was opzich wel mooi en creatief.
[ afbeelding ]
En dan betekent dat automatisch dat ik het niet smakeloos vind? Ik snap de link niet met watik zeg.quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:53 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
JHK staat zelfs in de TT. Lekker belangrijk allemaal. Feyenoorders zijn geen haar beter dan de Ajacieden en vice versa.
het is wel jammer dat ze er pas achter kwamen hoe geweldig hij was nadat ze hem in de steek hadden gelatenquote:Op woensdag 22 januari 2014 23:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Het was een soort jezus van Amsterdam. Maar dan zonder de judaskus.
Ja en Rooie Marck heeft niet genoeg tegen zijn ziekte gevochten, ofzo.quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:54 schreef Happel het volgende:
Picornie vond vechten belangrijker dan zijn familie.
Werkt nu welquote:
Wow, wat een matige comeback.quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:55 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ja en Rooie Marck heeft niet genoeg tegen zijn ziekte gevochten, ofzo.
ga je ogen uit je kop schamen joh mongoloquote:Op woensdag 22 januari 2014 23:55 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Als er die dag een Feyenoorder was doodgeslagen had ik er evenmin een traan om gelaten. Ze hebben er zelf voor gekozen om daar te gaan vechten. Is toch niet vergelijkbaar met een ziekte?quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:55 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Slaap lekker C_A.quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:57 schreef charmed_angel het volgende:
Pfffffff, jhk lekker boeeind.ik ga plassen en slapen
Kutjoden
Ik vind het allemaal even smakeloos om daar doeken over te maken. En een andere groep pronkt er weer mee, prima toch.quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:57 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Als er die dag een Feyenoorder was doodgeslagen had ik er evenmin een traan om gelaten. Ze hebben er zelf voor gekozen om daar te gaan vechten. Is toch niet vergelijkbaar met een ziekte?
dat was ook zo'n beetje de strekking van het Nuremberg procesquote:Op woensdag 22 januari 2014 23:56 schreef Zhero het volgende:
Als 410'er schaam ik me ook voor spandoek, maar dit is het werk van een klein groepje. Durf te wedden dat 80% van de mensen geen idee had wat er op dat doek stond. Helaas doen ze zo'n actie uit naam van heel 410 en benadelen ze Ajax weer...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |