quote:Op vrijdag 24 januari 2014 22:27 schreef samthegreat5 het volgende:
Zeg vrienden: hoe doe je ook al weer een plaatsbepaling met de kaarthoekmeter en dat touwtje op het moment dat je weet dat je op X graden ''de kerk van Doetinchem'' ziet en op Y graden ''de brug van Wehl''?
Grote faal ik weet, maar is me even ontgaan![]()
Ik ken hem alleen als (halve) kruispeiling.quote:
En dan is de opleiding nog niet eens begonnen...quote:Op zaterdag 25 januari 2014 00:43 schreef BredeBroeder het volgende:
En jaja, vandaag voor de 1e keer een "echte" MENTEX, godverdomme wat is dat klote
22 man gestopt bij 't korps![]()
Wegwerk proces dit, ze kunnen nooit een EVO beginnen met 200 man, zullen ook wel beperkt plaatsen voor zijn, maar de uitval was wel extreem gisteren ja.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 09:53 schreef AchJa het volgende:
[..]
En dan is de opleiding nog niet eens begonnen...
Ze hoeven toch niet iedereen aan te nemen?quote:Op zaterdag 25 januari 2014 10:14 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Wegwerk proces dit, ze kunnen nooit een EVO beginnen met 200 man, zullen ook wel beperkt plaatsen voor zijn, maar de uitval was wel extreem gisteren ja.
Klopt, maar dan hebben ze wel een beter beeld bij wie ze allemaal zouden aannemen.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 10:19 schreef Wasmachinu het volgende:
[..]
Ze hoeven toch niet iedereen aan te nemen?
Weet je eigenlijk ook welke kant je uit zou willen binnen de marnsquote:Op zaterdag 25 januari 2014 10:21 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Klopt, maar dan hebben ze wel een beter beeld bij wie ze allemaal zouden aannemen.
Instructeur EVO lijkt me wel leuk om een aantal jaar te mogen doen, daarnaast lijkt verkenners/paras me ook wel wat. Nog niet goed over nagedacht eerlijk gezegd.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 10:41 schreef EllaN het volgende:
[..]
Weet je eigenlijk ook welke kant je uit zou willen binnen de marns? Als je over een paar jaar zou mogen kiezen.
De eerste is toch gewoon een logo van een vliegmaatschappij?quote:Op zaterdag 25 januari 2014 10:58 schreef ErwinRommel het volgende:
ff een kleine quiz op deze ochtend
Van welke eenheden zijn de linker en de rechter badges? Niet spieken aub
[ afbeelding ]
Rechts is van de Engelsen, links lijkt wel een beetje op het spiegelbeeld van Swansea Cityquote:Op zaterdag 25 januari 2014 10:58 schreef ErwinRommel het volgende:
ff een kleine quiz op deze ochtend
Van welke eenheden zijn de linker en de rechter badges? Niet spieken aub
[ afbeelding ]
Rechts is idd van de Engelsen, The 16th Airmobilequote:Op zaterdag 25 januari 2014 11:25 schreef Wasmachinu het volgende:
[..]
Rechts is van de Engelsen, links lijkt wel een beetje op het spiegelbeeld van Swansea City
quote:Op zaterdag 25 januari 2014 02:08 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Men schiet een koers naar de kerk, men schiet een koers naar de brug. Men rekent de jaarlijks verandering uit, en verrekent dat met de koers. Van kompas naar kaart, W = -, O = +. Vervolgens de tegenkoers vanuit de twee markante punten, kruispunt van de lijnen is de positie.
Resectie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |