Nee joh juist leuk.quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:28 schreef RensAjacied het volgende:
AZ uit. Moeilijke loting godverdomme.
3 jaar op rij tegen AZ
Ik vind het eerder schrikbarend dat Jan-Joost in een dusdanig oude Audi rijdt. Zijn alimentatie hakt er kennelijk toch hard inquote:Op woensdag 22 januari 2014 23:25 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Zonde van zo'n auto, kut dieven dat ze de vinkentering krijgen.
Of we ze nou in de halve finale of in de finale tegen kwamen.quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:28 schreef RensAjacied het volgende:
AZ uit. Moeilijke loting godverdomme.
3 jaar op rij tegen AZ
Voor die clubs wel leuk, alleen vallen die finales met kleine clubs vaak tegen.quote:
Daarbij zonde dat PEC of NEC dus Europa in gaat.quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:29 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Voor die clubs wel leuk, alleen vallen die finales met kleine clubs vaak tegen.
Hebben ze die regel van verliezend bekerfinalist gaat Europa in nou nog niet afgeschaft? Dat vind ik altijd nogal gayquote:Op woensdag 22 januari 2014 23:30 schreef Adames het volgende:
[..]
Daarbij zonde dat PEC of NEC dus Europa in gaat.
In de finale is het op neutraal terreinquote:Op woensdag 22 januari 2014 23:29 schreef Adames het volgende:
[..]
Of we ze nou in de halve finale of in de finale tegen kwamen.
Nee, dit is laatste seizoen. Vanaf 2015/2016 is die regel anders, dus slaat dan op de bekerfinale van mei 2015quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hebben ze die regel van verliezend bekerfinalist gaat Europa in nou nog niet afgeschaft? Dat vind ik altijd nogal gay
En PSV nietquote:
Ach jaquote:Op woensdag 22 januari 2014 23:31 schreef Shreyas het volgende:
[..]
In de finale is het op neutraal terrein
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |