quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:46 schreef clumsy_clown het volgende:
Goed zo BE.
Er is inmiddels een coupe du soleil kapje op m'n hoofd gegaan, ik zie eruit alsof ik een chromosoom over heb.
ik heb hem ingekeken, collega had m gekocht. Nu wil ik hem ook! Veel leuke recepten.quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:50 schreef -Strawberry- het volgende:
Heeft iemand deze? Is deel 2 ook de moeite waard of niet echt een aanvulling?
[ afbeelding ]
Why not? Je zat heel laag toch? Kan prima vlgs mij!quote:Op donderdag 23 januari 2014 18:02 schreef Qwea het volgende:
Ik zit bij een bijeenkomst. Had eigen brood mee en zit nu aan de tomaten soep, twijfel zwaar om een broodje van hier te nemen. Zezien er zo lekker uit
Ik had 400kcal over. Tomaten soepje gehad, gokje :200kcal.quote:Op donderdag 23 januari 2014 18:07 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Why not? Je zat heel laag toch? Kan prima vlgs mij!
Nou en tuttebol! Dat hoort ook bij een eetplan he? Eens een.keer wat meer. Je sport als een malle, dat kan je echt wel hebben hoor!quote:Op donderdag 23 januari 2014 18:09 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik had 400kcal over. Tomaten soepje gehad, gokje :200kcal.
Heb ik nog 200 over. En italiaanse bol gezond is volgens mij waaaaay meer dan 200. Zo'n triangel ook.
True. Ik heb er al 1quote:Op donderdag 23 januari 2014 18:11 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Nou en tuttebol! Dat hoort ook bij een eetplan he? Eens een.keer wat meer. Je sport als een malle, dat kan je echt wel hebben hoor!
quote:Op donderdag 23 januari 2014 10:42 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Doe het nieeeeeeeeet!Multivlaai... Dat vind ik nou echt zo ranzig, heeft werkelijk niks met vlaai te makenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
Ja weet ik veelquote:Op donderdag 23 januari 2014 18:12 schreef LovelyLady het volgende:
200 kcal voor een tomatensoepje? Vind dat best veel
Vind hem er (helaas) ook niet zo smakelijk uit zien.quote:Op donderdag 23 januari 2014 18:14 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Multivlaai... Dat vind ik nou echt zo ranzig, heeft werkelijk niks met vlaai te maken
Vind ik dus ook. Alleen voor deze heb ik een zwakquote:Op donderdag 23 januari 2014 18:14 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Multivlaai... Dat vind ik nou echt zo ranzig, heeft werkelijk niks met vlaai te maken
Ik eet macaroni altijd veel te snel omdat je het zo makkelijk naar binnen kan schuiven.quote:Op donderdag 23 januari 2014 21:45 schreef -Strawberry- het volgende:
Helemaal misselijk na het eten van pasta (macaroni).Teveel misschien? Blegh. Duurt al uren.
Het hielp, die gedachte hield ik mij ook te hele tijd voor. Maar damn, wat was het zwaar.. Werd halverwege zelfs een beetje misselijk van de inspanning.quote:Op donderdag 23 januari 2014 19:43 schreef Sjeen het volgende:
Ik ben altijd blij als ik toch ga sporten, achteraf dan... Helpt dat?
Ik moet me zo naar volleybal slepen, heb spierpijn van BBB van gistermorgen
Vinger in je strot, ben je er zo vanaf (serieus).quote:Op donderdag 23 januari 2014 21:45 schreef -Strawberry- het volgende:
Helemaal misselijk na het eten van pasta (macaroni).Teveel misschien? Blegh. Duurt al uren.
Ik kan dat echt nietquote:Op donderdag 23 januari 2014 22:51 schreef Qwea het volgende:
[..]
Vinger in je strot, ben je er zo vanaf (serieus).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |