SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daarom ben ik extra blij dat het me nu al twee weken lukt om 'gewoon, normaal' te eten, zou alleen tof zijn als het resultaat er ook naar was
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
Uhu, morgen goed? Zit nu mobiel. Of een passerend modje moet het willen doen?quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:34 schreef Meke het volgende:
[..]
Oh en hoi, zou je misschien mijn ticker in de OP willen zetten?![]()
[ link | afbeelding ]
quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:24 schreef Meke het volgende:
Ik ben een beetje gefrustreerd, ik had echt verwacht dat de kilo's eraf zouden vliegen als ik eenmaal een ritme had. Of nouja, verwacht, vooral gehooptMaar ik zit nu op 0,5kg in 2 weken
Volgens de WW coach is het verandering van ritme, waardoor mijn lichaam nog even moet wennen dat het nu gezonde dingen binnenkrijgt, maar toch, niet tof..
En over vreetbuien, ik vind alles wat hier staat nog steeds beschaafdOf nouja, beschaafd niet, maar ik kon daar af en toe echt zwaar overheen.
Resultaat duurt evenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daarom ben ik extra blij dat het me nu al twee weken lukt om 'gewoon, normaal' te eten, zou alleen tof zijn als het resultaat er ook naar wassport/beweeg je ook?
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
Ja joh, primaquote:Op woensdag 22 januari 2014 23:57 schreef Qwea het volgende:
[..]
Uhu, morgen goed? Zit nu mobiel. Of een passerend modje moet het willen doen?
Ik hoop hetquote:Op woensdag 22 januari 2014 23:59 schreef Qwea het volgende:
[..]
Resultaat duurt evensport/beweeg je ook?
Volhoudenquote:Op donderdag 23 januari 2014 00:02 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja joh, prima
[..]
Ik hoop hetEn ja, ik volleybal 2x in de week (training + wedstrijd) en af en toe fitness of een groeples, maar dat is niet zo consequent
quote:
Ja, ik doe mijn best. En 28,5, lekkerquote:Op donderdag 23 januari 2014 00:24 schreef Zeester het volgende:
Ja, volhouden. Ik ben groot WW aanhanger en ik weeg inmiddels 28,5 kilo minder!
Lekker!quote:Op donderdag 23 januari 2014 09:42 schreef roos85 het volgende:
Ik kom even jubelen![]()
Vandaag de -10 kilo aangetikt (-10,7 om precies te zijn)
quote:Op donderdag 23 januari 2014 09:42 schreef roos85 het volgende:
Ik kom even jubelen![]()
Vandaag de -10 kilo aangetikt (-10,7 om precies te zijn)
Je mag gerust een keertje iets zondigen hoor (of je moet aan de shakes zitten en in ketose zitten)... Ik eet ook zo nu en dan iets lekkers, hek... zelfs een keer mac donalds op.. Geen resultaat op het afvallen gehad!quote:Op donderdag 23 januari 2014 10:19 schreef Unfckingtitled het volgende:
Leidinggevende is vandaag jarig. Gaat ie vlaai uitdelen. Dus ik denk: 'Mooi! Dat lust ik toch heul niet.'
Heeft ie ook een halve brownievlaai mee. Crap![]()
Ahja, ik eet al 6 weken netjes zonder uitschieters.
Min de macquote:Op donderdag 23 januari 2014 10:32 schreef MaikelS het volgende:
[..]
Je mag gerust een keertje iets zondigen hoor (of je moet aan de shakes zitten en in ketose zitten)... Ik eet ook zo nu en dan iets lekkers, hek... zelfs een keer mac donalds op.. Geen resultaat op het afvallen gehad!
Keep it up!
Brownievlaai, dat moet ik googlenquote:Op donderdag 23 januari 2014 10:19 schreef Unfckingtitled het volgende:
Leidinggevende is vandaag jarig. Gaat ie vlaai uitdelen. Dus ik denk: 'Mooi! Dat lust ik toch heul niet.'
Heeft ie ook een halve brownievlaai mee. Crap![]()
Ahja, ik eet al 6 weken netjes zonder uitschieters.
Thanks voor de peptalk!quote:Op donderdag 23 januari 2014 10:32 schreef MaikelS het volgende:
[..]
Je mag gerust een keertje iets zondigen hoor (of je moet aan de shakes zitten en in ketose zitten)... Ik eet ook zo nu en dan iets lekkers, hek... zelfs een keer mac donalds op.. Geen resultaat op het afvallen gehad!
Keep it up!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |