staat er voor instructie aan de machinistenquote:Op woensdag 22 januari 2014 22:24 schreef Socios het volgende:
Hallo, sorry dat ik even stoor..., maar heb even een vraag.
Er staat al bijna 2 weken een Plan V in de tuin van Leeuwarden. Wat doet deze daar? Het treinstel (nummer niet kunnen lezen) staat al die tijd stil en wordt dus (nog) niet ingezet in de reizigersdienst. Ik word met de dag nieuwsgieriger.
Ik heb ook een vraag, waarom neem je dramatisch afscheid om vervolgens een vraag te stellen voor je eigen gerief?quote:Op woensdag 22 januari 2014 22:24 schreef Socios het volgende:
Hallo, sorry dat ik even stoor..., maar heb even een vraag.
Er staat al bijna 2 weken een Plan V in de tuin van Leeuwarden. Wat doet deze daar? Het treinstel (nummer niet kunnen lezen) staat al die tijd stil en wordt dus (nog) niet ingezet in de reizigersdienst. Ik word met de dag nieuwsgieriger.
Bedankt, Peterselieman!quote:Op woensdag 22 januari 2014 22:29 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
staat er voor instructie aan de machinisten
In mijn 1e klas zetel.quote:Op woensdag 22 januari 2014 22:25 schreef b2py het volgende:
[..]
Ik heb ook een vraag, waar was je zaterdag?
Had erbij gezegd dat ik eerder dan 2015 terug zou komen als ik het niet volhield. Deze brandende vraag was daar debet aan.quote:Op woensdag 22 januari 2014 22:38 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
Ik heb ook een vraag, waarom neem je dramatisch afscheid om vervolgens een vraag te stellen voor je eigen gerief?
quote:Op woensdag 22 januari 2014 22:46 schreef James1988 het volgende:
[..]
Yeah right
Has je wel roggebrood bij je?
quote:Op woensdag 22 januari 2014 22:50 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
en we hadden nog wel het bier voor je koud gezet
Nee, dat ligt in de koelkast; had volkoren boterhammen.quote:Op woensdag 22 januari 2014 22:46 schreef James1988 het volgende:
[..]
Yeah right
Has je wel roggebrood bij je?
Salopérie de caténaire!quote:Op woensdag 22 januari 2014 22:45 schreef Socios het volgende:
[..]
Had erbij gezegd dat ik eerder dan 2015 terug zou komen als ik het niet volhield. Deze brandende vraag was daar debet aan.
Gezien de ontwikkelingen van de afgelopen dagen zou ik eerder kiezen voor "Salopérie des aiguillages"quote:
twitter:Arriva_NL twitterde op woensdag 22-01-2014 om 21:44:05M.i.v. donderdag 23 jan.: uurdienstregeling Roodeschool-Groningen, vertrek .28 en Groningen-Roodeschool, vertrek .22 http://t.co/00MAoQNuyv reageer retweet
twitter:Arriva_NL twitterde op woensdag 22-01-2014 om 23:26:25M.i.v. morgen, 23 jan., door spoedwerkzaamheden ProRail geen treinen Appingedam-Delfzijl. Er rijden bussen. http://t.co/uCHLODjrcb reageer retweet
Dit is wel goeie Saloperie in ieder gevalquote:Op woensdag 22 januari 2014 23:25 schreef James1988 het volgende:
[..]
Gezien de ontwikkelingen van de afgelopen dagen zou ik eerder kiezen voor "Salopérie des aiguillages"
Hierzo: PTA / Treinentopic #675: Deutsche Bahn _O_quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:46 schreef Dr_Flash het volgende:
waar is dat originele plaatje eigenlijk? Kannievinde
Thxquote:Op woensdag 22 januari 2014 23:48 schreef James1988 het volgende:
[..]
Hierzo: PTA / Treinentopic #675: Deutsche Bahn _O_
Normaal zit je daar op een kilometer of 40/50 als ik het zo inschat?quote:Op donderdag 23 januari 2014 01:08 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Nee, Mono mocht met de fantastische snelheid van 5 km/h door de wissels van Sauwerd knallen
Je moet niet gaan schatten, dat deden ze bij Hoofddorp ook ooit eensquote:Op donderdag 23 januari 2014 07:08 schreef dennistd het volgende:
[..]
Normaal zit je daar op een kilometer of 40/50 als ik het zo inschat?
80 als je rechtdoor gaat, krom zal wel 40 zijn.quote:Op donderdag 23 januari 2014 07:08 schreef dennistd het volgende:
[..]
Normaal zit je daar op een kilometer of 40/50 als ik het zo inschat?
Het is een 1:15 kruis. Vmax is dus 80 km/h. Binnenkomend zal die snelheid ook echt wel gehaald worden. Alleen vertrekkend waarschijnlijk niet. Ter indicatie: Onder ATB-EG in 80 km/h gebied is het verschil tussen binnenkomen op geel en op groen al een kleine 30 seconden. Als je nu maar 5 km/h mag/kan rijden wordt het nog veel erger natuurlijk, dan heb je al snel anderhalve tot twee minuten te pakken, dat is erg veel als je kijkt hoeveel marge er is op de nevenlijnen.quote:Op donderdag 23 januari 2014 08:52 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
80 als je rechtdoor gaat, krom zal wel 40 zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |