PETfles op wielen bedoel jequote:Op dinsdag 24 december 2013 01:17 schreef James1988 het volgende:
De LINTjes hebben wel zo hun charme hoor. Rammelende wasmachientjes
Ik heb gehoord dat die omgesmolten worden tot slotjes voor KLB. Ofjah, ik vind dat dat zou moetenquote:Op dinsdag 24 december 2013 10:55 schreef spectrumanalyser het volgende:
en dan is het tijd voor de quiz.
Fyra V250 4802 is op 22 november 2013 overgebracht naar Haarlem. Weet iemand met welk doel.
[ [url=http://farm3.staticflickr.com/2852/11000362634_dd3c62e5cf_z.jpg]afbeelding ]
[/url]
korting lijkt me hequote:Op dinsdag 24 december 2013 12:06 schreef b2py het volgende:
Zaterdag reis ik op een Kruidvatje van Hengelo naar huis. Ik heb een OVC met 40% weekend korting. Wat voor overgangsbiljet 2-1 mag ik dan pakken? Met korting of alleen vol tarief?
Moet er nog even naar kijken, gisteren geen tijd meer gehadquote:Op dinsdag 24 december 2013 12:30 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Het filmpje dat ik postte heb je dus niks aan?
Mogelijk alternatief: met de Benelux naar Brussel, daar overstappen op een TGV naar Zuid-Frankrijk, en daar ergens weer overstappen op een TGV of AVE naar Spanje.quote:Op dinsdag 24 december 2013 10:48 schreef greavy het volgende:
Moet je nog wel vanaf Rotterdam naar Parijs. Met vroegboekkorting kom je dan alsnog uit op ¤84 (moet je wel een overnachting erbij doen, omdat je de het anders niet redt). Voor de goedkope prijs moet je om 7:15 uit Parijs, anders kan je met de TGV nog om 14:07, dat kan je dan wel net redden.
quote:According to some inner Renfe and Sncf sources, from March 31 there are reservations made for the following paths in France (and Switzerland):
-4 paths Perpignan-Paris (Gare de Lyon)
-2 paths Perpignan-Lyon (Part Dieu)
-1 path Perpignan-Geneva (Cornavin)
-2 paths Perpignan-Toulouse (Matabiau)
-2 paths Perpignan-Marseille (St Charles)
It is still not clear that all of these paths will be used.
En er zal ZEKER niets aan veranderd worden, want het intellectueel eigendom van de architect gaat boven allesquote:Op dinsdag 24 december 2013 17:18 schreef James1988 het volgende:
Degene die de perronoverkappingen in Utrecht heeft bedacht had niet z'n helderste moment, geloof ik. "Maar James1988, wat is er dan mis met die overkappingen?" zul je wellicht vragen. Twee dingen:
1) Ze lekken als een gieter
2) Er blijft een rand open tussen perron en trein, waardoor je alsnog natregent.
Beetje jammer, want ze zien er wel leuk uit.
Goed idee, PM me even over de afhandeling van de royalty's.quote:Op dinsdag 24 december 2013 12:17 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Dit gaat dus mijn vaste omroepbericht nét voor vertrek worden.
Ik wou wel graag nog even uitstappen met mijn 787 koffersquote:Op dinsdag 24 december 2013 18:07 schreef James1988 het volgende:
Dat hij direct doorrijdt mag ik wel hopen,
Jammer joh, dag vluchtquote:Op dinsdag 24 december 2013 18:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik wou wel graag nog even uitstappen met mijn 787 koffers
Opnieuw sabotage bij SNCFtwitter:Conducteur_RER twitterde op dinsdag 24-12-2013 om 18:14:35Encore un sabotage ā la SNCF... http://t.co/lpgaYiDwko reageer retweet
Mooie variant op "In verband met defecte remmen stopt deze trein niet te Best".quote:Op dinsdag 24 december 2013 18:07 schreef James1988 het volgende:
"Dames en heren, het volgende station is Schiphol. Daarna zal de Intercity direct doorrijden naar Rotterdam en Breda."
Dat hij direct doorrijdt mag ik wel hopen, ik heb weinig zin in een omweg via Groningen
quote:Op dinsdag 24 december 2013 18:27 schreef JDude het volgende:
[..]
Mooie variant op "In verband met defecte remmen stopt deze trein niet te Best".
quote:Op dinsdag 24 december 2013 18:27 schreef JDude het volgende:
[..]
Mooie variant op "In verband met defecte remmen stopt deze trein niet te Best".
Lekker punt is dat, twee overwegen vlak na elkaar.quote:Op dinsdag 24 december 2013 18:43 schreef Sj0rSz het volgende:
Aanrijding in Boxtel betreft trein vs. auto
http://www.omroepbrabant.(...)el+en+Den+Bosch.aspx
Hm, is maar hoe je het bekijkt. Ik ken het niet anders. En daar gaat het ook niet supervaak mis, voor zover ik weet.quote:Op dinsdag 24 december 2013 18:49 schreef Viezze het volgende:
[..]
Lekker punt is dat, twee overwegen vlak na elkaar.
Ongelofelijk dat mensen hier heelhuids uit komen.quote:Op dinsdag 24 december 2013 18:43 schreef Sj0rSz het volgende:
Aanrijding in Boxtel betreft trein vs. auto
http://www.omroepbrabant.(...)el+en+Den+Bosch.aspx
Zat niemand meer inquote:Op dinsdag 24 december 2013 19:00 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Ongelofelijk dat mensen hier heelhuids uit komen.
[ afbeelding ]
quote:De auto wilde het spoor oversteken op de dubbele overweg aan de Tongersestraat in Boxtel. Na de overweg wilde de bestuurder meteen rechtsaf, maar hij nam de afslag te vroeg en reed het spoor op. Toen hij dat doorkreeg stapte hij snel uit. Een aankomende intercity ramde vervolgens de achterkant van de Suzuki Alto en sleurde de wagen zo'n tweehonderd meter mee over het spoor.
Ongelofelijk hoe grenzeloos de eigengeilerij van Bart Meesters is.quote:Op dinsdag 24 december 2013 19:00 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Ongelofelijk dat mensen hier heelhuids uit komen.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |