abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 23 december 2013 @ 23:57:11 #176
147882 DriekOplopers
Erkend digibeet
pi_134632637
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 23:47 schreef b2py het volgende:
Aldus Somda is er een wissel open gereden te Winterswijk. Kan dus goed tot morgennacht duren.
In dat geval heeft ATB NG dus gefaald, vrees ik. Nog erger dan een 'versperring' of een technische storing!
  maandag 23 december 2013 @ 23:58:51 #177
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_134632731
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 23:57 schreef DriekOplopers het volgende:

[..]

In dat geval heeft ATB NG dus gefaald, vrees ik. Nog erger dan een 'versperring' of een technische storing!
Ook onder NG kun je nog door rood :s)

We weten verder niet wat er gebeurd is, speculeren over het al-dan-niet correct functioneren van ATB NG lijkt me een beetje voorbarig.
  Redactie Frontpage / Sport maandag 23 december 2013 @ 23:59:58 #178
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_134632779
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 23:57 schreef DriekOplopers het volgende:

[..]

In dat geval heeft ATB NG dus gefaald, vrees ik. Nog erger dan een 'versperring' of een technische storing!
dat hoeft niet. Als een trein stapvoets rijdt dan kan het bij ATB-NG ook gewoon mis gaan.
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_134632865
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 11:09 schreef Bitlord het volgende:
Er wordt op de Dijksgracht gerangeerd met V250, er stond zon Nedtrain-locje bij de 4811.

http://www.flickr.com/photos/bvisser/11513620516/
  dinsdag 24 december 2013 @ 00:02:38 #180
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_134632931
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2013 00:01 schreef Bitlord het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Hey, de 4811. Daar ben ik ooit nog eens mee naar Brussel geweest.
  dinsdag 24 december 2013 @ 00:03:52 #181
147882 DriekOplopers
Erkend digibeet
pi_134633014
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2013 00:02 schreef James1988 het volgende:

[..]

Hey, de 4811. Daar ben ik ooit nog eens mee naar Brussel geweest.
Ja, en toen je per ongeluk op de vloer stampte, viel er een bodemplaat onderuit. Het Fyra-fiasco is gewoon jouw schuld! :+
  dinsdag 24 december 2013 @ 00:05:19 #182
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_134633068
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2013 00:03 schreef DriekOplopers het volgende:

[..]

Ja, en toen je per ongeluk op de vloer stampte, viel er een bodemplaat onderuit. Het Fyra-fiasco is gewoon jouw schuld! :+
Zo rollen we bij FairyTaleRail B-)
  dinsdag 24 december 2013 @ 00:06:18 #183
147882 DriekOplopers
Erkend digibeet
pi_134633109
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2013 00:05 schreef James1988 het volgende:

[..]

Zo rollen we bij FairyTaleRail B-)
:7
  dinsdag 24 december 2013 @ 00:07:51 #184
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_134634502
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 23:55 schreef DriekOplopers het volgende:
De donkere dagen voor Kerst. Van die dagen, dat je even achteromkijkt naar het voorbije jaar. Dat geldt dus ook voor mij. Al met al was 2013 geen geweldig jaar voor de OV-sector.

http://www.voorbeterov.nl/page3.php
quote:
'Was het dan uitsluitend kommer en kwel? Gelukkig niet. Arriva bewees met zijn nieuw veroverde treinconcessies in het Oosten van het land, in staat te zijn voor reizigers forse verbeteringen te realiseren.'
Ik heb vrijwel iedere ochtend vertraging met deze treinen uit het oosten (Arriva + Breng) waardoor ik met regelmaat mijn aansluiting mis. Dit telt niet mee begrijp ik? ;)

Overigens was het met Syntus vaak ook al raak hoor, daar niet van. Maar van verbetering merk ik als 'reiziger' vooralsnog vrij weinig.
pi_134634985
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2013 00:39 schreef GlenSpey het volgende:
Ik heb vrijwel iedere ochtend vertraging met deze treinen uit het oosten (Arriva + Breng) waardoor ik met regelmaat mijn aansluiting mis. Dit telt niet mee begrijp ik? ;)

Overigens was het met Syntus vaak ook al raak hoor, daar niet van. Maar van verbetering merk ik als 'reiziger' vooralsnog vrij weinig.
Het gebied waar Arriva en Breng samen rijden, geeft je een kwartierdienst. Als er eens iets mis gaat waardoor je een aansluiting mist en je een half uur aan je broek krijgt is dat omdat je aansluitende vervoerder niet OOK een kwartierdienst rijdt. Dus niet de schuld of het probleem van Arriva of Breng.

En van verbetering merk ik WEL veel, de capaciteit is bij Arriva veel beter op orde dan bij Syntus ooit geweest is, en de treinen zijn nieuw, schoon, comfortabel en voorzien van Wifi. Alle vier elementen die Syntus niet heeft. Maak voor de gein eens een reis van Winterswijk met Arriva naar Zutphen en van daaruit met Syntus naar Hengelo. Leerzaam ritje.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  dinsdag 24 december 2013 @ 01:17:25 #187
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_134635744
De LINTjes hebben wel zo hun charme hoor. Rammelende wasmachientjes O+
pi_134640118
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2013 00:39 schreef GlenSpey het volgende:

[..]


[..]

Ik heb vrijwel iedere ochtend vertraging met deze treinen uit het oosten (Arriva + Breng) waardoor ik met regelmaat mijn aansluiting mis. Dit telt niet mee begrijp ik? ;)

Overigens was het met Syntus vaak ook al raak hoor, daar niet van. Maar van verbetering merk ik als 'reiziger' vooralsnog vrij weinig.
Samenwerken tussen vervoerders is altijd een ramp. Ik had het afgelopen jaar een Connexxion/NS verbinding waarbij de bus altijd aankwam als de trein net vertrokken was en wegreed als de bus net op het station binnenreed. Ja, de dienstregeling zou complexer zijn om te maken dan wanneer je puur met je eigen treinen/bussen rekening hoeft te houden, maar NS moest bijv. vroeger ook rekening houden met de lijnen die nu door anderen werden gereden en dat ging toen (meestal) prima. Nu lijkt het soms meer "u heeft een eindpunt van <vervoerder> bereikt, zoek het maar uit".
"If you are depressed you shouldn't be in C major!" - Rick Beato
pi_134640171
Storing rond Goverwelle duurt maar voort..
  dinsdag 24 december 2013 @ 09:16:12 #190
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_134641236
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 21:05 schreef Fiorano het volgende:
Iemand enig idee hoe ik in TS2014 de NS 1200 loc en de Taurus aan de gang krijg? Inladen gaat prima, maar die krengen komen niet van hun plek...
Voor de 1200 echt de manual lezen.
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
  dinsdag 24 december 2013 @ 09:20:41 #191
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_134641322
quote:
2s.gif Op dinsdag 24 december 2013 09:16 schreef Duvel het volgende:

[..]

Voor de 1200 echt de manual lezen.
Die heb ik dus niet :$
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
  dinsdag 24 december 2013 @ 09:29:13 #192
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_134641463
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2013 09:20 schreef Fiorano het volgende:

[..]

Die heb ik dus niet :$
Die zit er toch gewoon bij als je 'm koopt?
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
pi_134641503
OBIS: 'Als de herstelwerkzaamheden goed verlopen kan om 10:00 het treinverkeer weer opgestart worden.'
Als dan :')
pi_134641581
Waarom stopt de IC Berlijn niet gewoon standaard in Zwolle. Kamervragen! Mastwijk waar ben je!?
Voorts zijn wij van mening dat de Baronnenlijn heraangelegd moet worden.
pi_134641628
Als Zwolle - Wierden is geëlektrificeerd en dubbelsporig omleggen die handel! Is nog sneller ook!
pi_134641690
Ja precies! Nu kan ik zometeen een half uur in Deventer gaan wachten. Grmbl.
Voorts zijn wij van mening dat de Baronnenlijn heraangelegd moet worden.
  dinsdag 24 december 2013 @ 09:43:56 #197
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_134641729
quote:
5s.gif Op dinsdag 24 december 2013 09:29 schreef Duvel het volgende:

[..]

Die zit er toch gewoon bij als je 'm koopt?
Daar zit het ehm nou juist in :P. Lang verhaal.
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
pi_134641771
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2013 09:43 schreef Fiorano het volgende:

[..]

Daar zit het ehm nou juist in :P. Lang verhaal.
Trialversie 'gekocht' :')

Verhalen hoeven niet altijd lang te zijn ;)
Voorts zijn wij van mening dat de Baronnenlijn heraangelegd moet worden.
  dinsdag 24 december 2013 @ 09:46:16 #199
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_134641778
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2013 09:45 schreef DeaDLocK2K het volgende:

[..]

Trialversie 'gekocht' :')

Verhalen hoeven niet altijd lang te zijn ;)
Nop.
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
pi_134641783
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2013 09:39 schreef b2py het volgende:
Als Zwolle - Wierden is geëlektrificeerd en dubbelsporig omleggen die handel! Is nog sneller ook!
Pas maar op met de IC Berlijn via Zwolle. Voor je het weet krijgt Hoogeveen er lucht van en eisen ze om daar ook langs te rijden
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')