In dat geval heeft ATB NG dus gefaald, vrees ik. Nog erger dan een 'versperring' of een technische storing!quote:Op maandag 23 december 2013 23:47 schreef b2py het volgende:
Aldus Somda is er een wissel open gereden te Winterswijk. Kan dus goed tot morgennacht duren.
Ook onder NG kun je nog door roodquote:Op maandag 23 december 2013 23:57 schreef DriekOplopers het volgende:
[..]
In dat geval heeft ATB NG dus gefaald, vrees ik. Nog erger dan een 'versperring' of een technische storing!
dat hoeft niet. Als een trein stapvoets rijdt dan kan het bij ATB-NG ook gewoon mis gaan.quote:Op maandag 23 december 2013 23:57 schreef DriekOplopers het volgende:
[..]
In dat geval heeft ATB NG dus gefaald, vrees ik. Nog erger dan een 'versperring' of een technische storing!
http://www.flickr.com/photos/bvisser/11513620516/quote:Op maandag 23 december 2013 11:09 schreef Bitlord het volgende:
Er wordt op de Dijksgracht gerangeerd met V250, er stond zon Nedtrain-locje bij de 4811.
Ja, en toen je per ongeluk op de vloer stampte, viel er een bodemplaat onderuit. Het Fyra-fiasco is gewoon jouw schuld!quote:Op dinsdag 24 december 2013 00:02 schreef James1988 het volgende:
[..]
Hey, de 4811. Daar ben ik ooit nog eens mee naar Brussel geweest.
Zo rollen we bij FairyTaleRailquote:Op dinsdag 24 december 2013 00:03 schreef DriekOplopers het volgende:
[..]
Ja, en toen je per ongeluk op de vloer stampte, viel er een bodemplaat onderuit. Het Fyra-fiasco is gewoon jouw schuld!
quote:Op maandag 23 december 2013 23:55 schreef DriekOplopers het volgende:
De donkere dagen voor Kerst. Van die dagen, dat je even achteromkijkt naar het voorbije jaar. Dat geldt dus ook voor mij. Al met al was 2013 geen geweldig jaar voor de OV-sector.
http://www.voorbeterov.nl/page3.php
Ik heb vrijwel iedere ochtend vertraging met deze treinen uit het oosten (Arriva + Breng) waardoor ik met regelmaat mijn aansluiting mis. Dit telt niet mee begrijp ik?quote:'Was het dan uitsluitend kommer en kwel? Gelukkig niet. Arriva bewees met zijn nieuw veroverde treinconcessies in het Oosten van het land, in staat te zijn voor reizigers forse verbeteringen te realiseren.'
Het gebied waar Arriva en Breng samen rijden, geeft je een kwartierdienst. Als er eens iets mis gaat waardoor je een aansluiting mist en je een half uur aan je broek krijgt is dat omdat je aansluitende vervoerder niet OOK een kwartierdienst rijdt. Dus niet de schuld of het probleem van Arriva of Breng.quote:Op dinsdag 24 december 2013 00:39 schreef GlenSpey het volgende:
Ik heb vrijwel iedere ochtend vertraging met deze treinen uit het oosten (Arriva + Breng) waardoor ik met regelmaat mijn aansluiting mis. Dit telt niet mee begrijp ik?
Overigens was het met Syntus vaak ook al raak hoor, daar niet van. Maar van verbetering merk ik als 'reiziger' vooralsnog vrij weinig.
Samenwerken tussen vervoerders is altijd een ramp. Ik had het afgelopen jaar een Connexxion/NS verbinding waarbij de bus altijd aankwam als de trein net vertrokken was en wegreed als de bus net op het station binnenreed. Ja, de dienstregeling zou complexer zijn om te maken dan wanneer je puur met je eigen treinen/bussen rekening hoeft te houden, maar NS moest bijv. vroeger ook rekening houden met de lijnen die nu door anderen werden gereden en dat ging toen (meestal) prima. Nu lijkt het soms meer "u heeft een eindpunt van <vervoerder> bereikt, zoek het maar uit".quote:Op dinsdag 24 december 2013 00:39 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
[..]
Ik heb vrijwel iedere ochtend vertraging met deze treinen uit het oosten (Arriva + Breng) waardoor ik met regelmaat mijn aansluiting mis. Dit telt niet mee begrijp ik?
Overigens was het met Syntus vaak ook al raak hoor, daar niet van. Maar van verbetering merk ik als 'reiziger' vooralsnog vrij weinig.
Voor de 1200 echt de manual lezen.quote:Op maandag 23 december 2013 21:05 schreef Fiorano het volgende:
Iemand enig idee hoe ik in TS2014 de NS 1200 loc en de Taurus aan de gang krijg? Inladen gaat prima, maar die krengen komen niet van hun plek...
Die heb ik dus niet :$quote:
Die zit er toch gewoon bij als je 'm koopt?quote:
Daar zit het ehm nou juist inquote:Op dinsdag 24 december 2013 09:29 schreef Duvel het volgende:
[..]
Die zit er toch gewoon bij als je 'm koopt?
Trialversie 'gekocht'quote:Op dinsdag 24 december 2013 09:43 schreef Fiorano het volgende:
[..]
Daar zit het ehm nou juist in. Lang verhaal.
Nop.quote:Op dinsdag 24 december 2013 09:45 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Trialversie 'gekocht'
Verhalen hoeven niet altijd lang te zijn
Pas maar op met de IC Berlijn via Zwolle. Voor je het weet krijgt Hoogeveen er lucht van en eisen ze om daar ook langs te rijdenquote:Op dinsdag 24 december 2013 09:39 schreef b2py het volgende:
Als Zwolle - Wierden is geëlektrificeerd en dubbelsporig omleggen die handel! Is nog sneller ook!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |