Ach, en dat bedoel ik echt niet gemeen, tegen deze lieke van 22 kunnen sowieso maar weinig vrouwen opquote:Op woensdag 22 januari 2014 16:03 schreef missbehavin het volgende:
[..]
ik kan niet op tegen Lieke van 22
You're not helpingquote:Op woensdag 22 januari 2014 16:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach, en dat bedoel ik echt niet gemeen, tegen deze lieke van 22 kunnen sowieso maar weinig vrouwen op.
Dat is mijn taak natuurlijk ook nietquote:
Rotjochquote:Op woensdag 22 januari 2014 16:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat is mijn taak natuurlijk ook niet.
Nice guys finish last!quote:
Ik zeg niksquote:Op woensdag 22 januari 2014 16:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nice guys finish last!
Al is dat in andere contekst juist weer goed geloof ik.
Dat moet ook wel, want als ik klaar ben, gebeurt er niks meerquote:Op woensdag 22 januari 2014 16:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nice guys finish last!
Al is dat in andere context juist weer goed geloof ik.
Hahahaquote:Op woensdag 22 januari 2014 16:08 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat moet ook wel, want als ik klaar ben, gebeurt er niks meer
Wees niet bang, ze hebben mij al om te haten.quote:Op woensdag 22 januari 2014 16:01 schreef Yasmi het volgende:
Jawel, hoor. Jullie zitten allemaal zogenaamd "bijdehand" te doen enzo. Helaas heb ik (nog) geen ervaring in hoe jullie hier met elkaar omgaan. Dus ik blijf gewoon mezelf. Ik hoef niet te bewijzen hoe "stoer" ik op Fok! kan zijn!
Maar je zult d'r nooit aan je staaf mogen rijgen.quote:Op woensdag 22 januari 2014 16:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach, en dat bedoel ik echt niet gemeen, tegen deze lieke van 22 kunnen sowieso maar weinig vrouwen op.
quote:Het is hilarisch omdat Angel de grootste biatch hier is
Ja maar jij houdt dan ook van lelijke dikke twerk billen!quote:Op woensdag 22 januari 2014 16:12 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Wees niet bang, ze hebben mij al om te haten.
Gemene Liekequote:Op woensdag 22 januari 2014 16:14 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Maar je zult d'r nooit aan je staaf mogen rijgen.
Niet lelijk natuurlijk.quote:Op woensdag 22 januari 2014 16:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja maar jij houdt dan ook van lelijke dikke twerk billen!
quote:Op woensdag 22 januari 2014 16:23 schreef missbehavin het volgende:
Pfff de gitaar er sinds tijden maar weer eens bij gehaald.. I suck
Neeheequote:
Ow.quote:
Ik krijg pijn aan mijn klauwen en geef het dan weer opquote:Op woensdag 22 januari 2014 16:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ow.
Al suck ik daar trouwens ook enorm in.
Eelt kweken!quote:Op woensdag 22 januari 2014 16:30 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik krijg pijn aan mijn klauwen en geef het dan weer op
Ik kan het ook gewoon niet. Nou ja, ik kan het geduld niet opbrengen om het te leren...quote:Op woensdag 22 januari 2014 16:30 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik krijg pijn aan mijn klauwen en geef het dan weer op
I know! Maar ja, ongeduldig he..quote:
Net na het douchen doen, wel pleisters in de buurt houden.quote:Op woensdag 22 januari 2014 16:32 schreef missbehavin het volgende:
[..]
I know! Maar ja, ongeduldig he..
Er zijn ergere dingen om niet te kunnenquote:Op woensdag 22 januari 2014 16:46 schreef missbehavin het volgende:
Ik denk dat ik het nooit ga leren..
Nee. Ik WIL het kunnenquote:Op woensdag 22 januari 2014 16:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Er zijn ergere dingen om niet te kunnen.
Lief kan het en heeft mij er een van die van hem geleend. Die staat nu al máánden interessant te zijn in zijn standaardquote:Op woensdag 22 januari 2014 16:47 schreef Cue_ het volgende:
Ik wil het leren, maar heb niet zo'n ding
Hoe vaak moet ik het nog zeggen, je blijft van mijn vent afquote:Op woensdag 22 januari 2014 16:55 schreef Ang3l het volgende:
Gitaarspelen
Piano spelen
Ik wil een vent die dat kan. En dan bij een kampvuur en zo.
Nou ja, de gitaar dan he. Om die hele piano nou mee te zeulen
Ik win niet van je op kook-gebied, niet op drink-gebied.... oke ik kan beter pijpen (jij vrouw, ik homo), maar ik weet niet waar zijn prioriteiten liggenquote:Op woensdag 22 januari 2014 16:56 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hoe vaak moet ik het nog zeggen, je blijft van mijn vent af
Hahahahahaquote:Op woensdag 22 januari 2014 16:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik win niet van je op kook-gebied, niet op drink-gebied.... oke ik kan beter pijpen (jij vrouw, ik homo), maar ik weet niet waar zijn prioriteiten liggen
But he will looooooooove my cock!quote:Op woensdag 22 januari 2014 17:00 schreef missbehavin het volgende:
Het scheelt natuurlijk in de kosten he, dat minder goed drinken
But the boy lóves my cooking...
Eh, dunno about that hoorquote:
Niks mis met dat kind, zuurpruimquote:Op woensdag 22 januari 2014 16:17 schreef KomtTijd... het volgende:
Ik googlede "lieke van 22". Eerste hit.
[ afbeelding ]
Welles. Ze heeft een veel te klein voetballetje!!quote:Op woensdag 22 januari 2014 17:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Niks mis met dat kind, zuurpruim
Neuh, maar ik had me natuurlijk al een soort Mila Kunis ingebeeld.quote:Op woensdag 22 januari 2014 17:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Niks mis met dat kind, zuurpruim
quote:Op woensdag 22 januari 2014 17:29 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Neuh, maar ik had me natuurlijk al een soort Mila Kunis ingebeeld.
Sorry ik zit net aan mijn pepersteakquote:
Misschien heeft ze wel skillZ.quote:Op woensdag 22 januari 2014 17:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Welles. Ze heeft een veel te klein voetballetje!!
met kleine ballen?quote:
En hoe gaat het met jouw vriendin?quote:Op woensdag 22 januari 2014 16:17 schreef KomtTijd... het volgende:
Ik googlede "lieke van 22". Eerste hit.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 23 januari 2014 07:46 schreef Pheno het volgende:
Goedemorgen. Morgen weer even jarig, tweede keer deze maand. Dat wordt even wennen
In dat tempo mag je zo met pensioen.quote:Op donderdag 23 januari 2014 07:46 schreef Pheno het volgende:
Goedemorgen. Morgen weer even jarig, tweede keer deze maand. Dat wordt even wennen
Tegen mijn tachtigste, als het aan politiek Den Haag ligt toch?quote:
Nee, 15 jaar na je begrafenis. Die laatste 15 jaar zul je ook geen eindejaarsbonus ontvangen vanwege je verschrikkelijke punctualiteit en omdat je iedere deadline gemist hebt.quote:Op donderdag 23 januari 2014 07:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
Tegen mijn tachtigste, als het aan politiek Den Haag ligt toch?
Optimist.quote:Op donderdag 23 januari 2014 07:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
Tegen mijn tachtigste, als het aan politiek Den Haag ligt toch?
Learned from the bestquote:
Babyboomers.quote:Op donderdag 23 januari 2014 08:22 schreef stbabylon het volgende:
Voor 2040 is het pensioen en de AOW afgeschaft. Met dank aan de 50+ partij.
Daar hebben ze toch heul hard voor gewerkt en het land opgebouwd toch? Laat ze lekker 666 maal per jaar op vakantie kunnen, gun je ze niks?quote:Op donderdag 23 januari 2014 08:29 schreef Q. het volgende:
[..]
Babyboomers.Lekker op hun 55e met pensioen en daarna alle potjes helemaal leegvreten zodat hun kinderen tot hun dood moeten werken. Lekker sociaal zijn ze.
MAAR, zoals mijn moeder zegt: Na het grote sterven, komt het grote erven. En mijn ouders zitten op een grote pot met geld (die wel steeds iets kleiner wordt, deze zomer gaan ze 3 weken naar Kroatie/Slovenie, 2 weken naar Zwitserland en 2~3 weken naar Zweden)quote:Op donderdag 23 januari 2014 08:29 schreef Q. het volgende:
[..]
Babyboomers.Lekker op hun 55e met pensioen en daarna alle potjes helemaal leegvreten zodat hun kinderen tot hun dood moeten werken. Lekker sociaal zijn ze.
Zodra ze dood zijn is die pot echt wel leeg hoor. Dat krijg je als je 30 jaar met pensioen bent.quote:Op donderdag 23 januari 2014 08:31 schreef stbabylon het volgende:
[..]
MAAR, zoals mijn moeder zegt: Na het grote sterven, komt het grote erven. En mijn ouders zitten op een grote pot met geld (die wel steeds iets kleiner wordt, deze zomer gaan ze 3 weken naar Kroatie/Slovenie, 2 weken naar Zwitserland en 2~3 weken naar Zweden)
En dan blijkt dat die "pot" eigenlijk een gat is want ze hebben natuurlijk wel een aflossingsvrije dan wel beleggings hypotheek met vanwege "noodzakelijke verbeteringen" zoveel aanvullende hypotheek dat de schuld groter is dan de waardestijging van de woning welke nu onverkoopbaar is vanwege de crisis.quote:Op donderdag 23 januari 2014 08:32 schreef Q. het volgende:
[..]
Zodra ze dood zijn is die pot echt wel leeg hoor. Dat krijg je als je 30 jaar met pensioen bent.
Mijn ouders hebben vlak voor de huizencrisis hun bijna afbetaalde kast van een huis verpatst en zijn verhuisd naar een klein huurwoninkjequote:Op donderdag 23 januari 2014 08:36 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En dan blijkt dat die "pot" eigenlijk een gat is want ze hebben natuurlijk wel een aflossingsvrije dan wel beleggings hypotheek met vanwege "noodzakelijke verbeteringen" zoveel aanvullende hypotheek dat de schuld groter is dan de waardestijging van de woning welke nu onverkoopbaar is vanwege de crisis.
Een heleboel mensen hebben dat niet gedaan en zijn het ook niet van plan. Daarnaast hoor je ook steeds vaker dat zodra ze naar een bejaardentehuis gaan hun hele eigen vermogen "op moeten eten" voordat ze recht hebben op AOW en dergelijke onzin. Daarvoor heb je dan lekker lopen sparen en je huis verkocht met dikke winstquote:Op donderdag 23 januari 2014 08:39 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Mijn ouders hebben vlak voor de huizencrisis hun bijna afbetaalde kast van een huis verpatst en zijn verhuisd naar een klein huurwoninkje
Een nog grotere pot om op te eten.quote:Op donderdag 23 januari 2014 08:39 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Mijn ouders hebben vlak voor de huizencrisis hun bijna afbetaalde kast van een huis verpatst en zijn verhuisd naar een klein huurwoninkje
En wat dacht je van de huur van het bejaardentehuis dat niet meer voor ieder gelijk is maar dat je gaat betalen naar je vermogen.quote:Op donderdag 23 januari 2014 08:43 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Een heleboel mensen hebben dat niet gedaan en zijn het ook niet van plan. Daarnaast hoor je ook steeds vaker dat zodra ze naar een bejaardentehuis gaan hun hele eigen vermogen "op moeten eten" voordat ze recht hebben op AOW en dergelijke onzin. Daarvoor heb je dan lekker lopen sparen en je huis verkocht met dikke winst
PEC - Cuijck?quote:Op donderdag 23 januari 2014 08:56 schreef stbabylon het volgende:
Gisteren voor het eerst naar een echte voetbalwedstrijd geweest. En ik kan nu eerlijk zeggen: wat een focking saai kutspelletje
Of iets dergelijks!quote:Op donderdag 23 januari 2014 09:05 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Daar waar de positronen zich verzamelen?
Zwolle-Cuijk, een echte voetbalwedstrijd noemenquote:Op donderdag 23 januari 2014 08:56 schreef stbabylon het volgende:
Gisteren voor het eerst naar een echte voetbalwedstrijd geweest. En ik kan nu eerlijk zeggen: wat een focking saai kutspelletje
Nee, een wedstrijd met nog minder doelpunten wordt veel spannender...quote:Op donderdag 23 januari 2014 09:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zwolle-Cuijk, een echte voetbalwedstrijd noemen.
Zelfs een 0-0 wedstrijd kan spannend zijn ja.quote:Op donderdag 23 januari 2014 09:08 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee, een wedstrijd met nog minder doelpunten wordt veel spannender...
Je bent echter pas de eerste EN je was hier al...quote:Op donderdag 23 januari 2014 09:08 schreef Ang3l het volgende:
*LOL* Ik klikte serieus dit topic aan omdat ik dacht dat t [HOMO] was vanwege de TT
Het werkt jongens, het werkt! Thanks!
Dat zie ik dus andersquote:Op donderdag 23 januari 2014 09:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zelfs een 0-0 wedstrijd kan spannend zijn ja.
Hmm. Snel. Smeer glijmiddel op de muizenval!quote:Op donderdag 23 januari 2014 09:09 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Je bent echter pas de eerste EN je was hier al...
quote:Op donderdag 23 januari 2014 09:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hmm. Snel. Smeer glijmiddel op de muizenval!
Ja, dat idee had ikquote:
Haaaaaaaaaaaaaaaaaaaiquote:
Mja, en dat zie ik dus niet, dan gaat het alleen om de cijfertjes (die ik overigens wel tof vind). Totaal niet over hoe die cijfertjes gehaald wordenquote:Op donderdag 23 januari 2014 09:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, dat idee had ik.
Probleem is gewoon dat jij er geen "belang" bij hebt, het doet je niets omdat het je geen moer uitmaakt wie er wint. Zodra jij echt heel graag wil dat jouw team resultaat haalt en door een bepaalde stand in een poule oid is 0-0 voldoende dan kunnen het 90 zenuwslopende minuten zijn.
Nee, dat snap ik ook wel weer hoorquote:Op donderdag 23 januari 2014 09:13 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Mja, en dat zie ik dus niet, dan gaat het alleen om de cijfertjes (die ik overigens wel tof vind). Totaal niet over hoe die cijfertjes gehaald worden
quote:Op donderdag 23 januari 2014 09:13 schreef Ang3l het volgende:
O nee, de TT van [HOMO] is deze keer erger:
ONZ / [HOMO]#3177 Bare neuken, zaad gorgelen, Xhamster FTW! En K3.
Mwa, valt mee, mijn vader is enorm anti-voetbal maar mijn zusje is tegenwoordig seizoenskaarthouder bij PEC Zwolle en ik volg de meeste Eredivisie-wedstrijden wel live via Fox, kijk er aardig wat ook.quote:Op donderdag 23 januari 2014 09:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, dat snap ik ook wel weer hoor.
Voetbal is wel iets waar je denk ik een beetje mee moet zijn opgevoed, mijn ouders waren best fanatiek, waren bij europacup finales in parijs met Ajax etc.
Goed voor de algemene beeldvorming weerquote:Op donderdag 23 januari 2014 09:13 schreef Ang3l het volgende:
O nee, de TT van [HOMO] is deze keer erger:
ONZ / [HOMO]#3177 Bare neuken, zaad gorgelen, Xhamster FTW! En K3.
PECquote:Op donderdag 23 januari 2014 09:19 schreef Q. het volgende:
[..]
Mwa, valt mee, mijn vader is enorm anti-voetbal maar mijn zusje is tegenwoordig seizoenskaarthouder bij PEC Zwolle en ik volg de meeste Eredivisie-wedstrijden wel live via Fox, kijk er aardig wat ook.
Nou, dat had ik dus gister bij de nieuwe serie van HBO: Looking. Soort van Sex & The City in San Francisco, met homo's. En die begon meteen in een bosje in een park. "Nah, lekker voor de beeldvorming weer". Maar aan de andere kant: Tja, t is ondedrdeel van de "cultuur", dus.... klopt welquote:Op donderdag 23 januari 2014 09:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Goed voor de algemene beeldvorming weer.
Het is ook geen wet ofzoquote:Op donderdag 23 januari 2014 09:19 schreef Q. het volgende:
[..]
Mwa, valt mee, mijn vader is enorm anti-voetbal maar mijn zusje is tegenwoordig seizoenskaarthouder bij PEC Zwolle en ik volg de meeste Eredivisie-wedstrijden wel live via Fox, kijk er aardig wat ook.
Bij ons niemand. Niemand echt tenminste. Wel zo met EK of WK of zo, maar niet heel bijzonder.quote:Op donderdag 23 januari 2014 09:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het is ook geen wet ofzo. Hier op de kamer is het 50-50 qua voetbalsupporters.
Wij hebben 2 echte Ajacieden en 1 kaasboer (AZ) op de kamer en dat leidt nog wel eens tot hele domme, maar leuke discussiesquote:Op donderdag 23 januari 2014 09:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Bij ons niemand. Niemand echt tenminste. Wel zo met EK of WK of zo, maar niet heel bijzonder.
1 meisje kjkt altijd F1, maar verder is t nooit sport-talk.
Ik doe wel altijd mee met de poule van t bedrijf
Allemaal zo arm als een kerkratquote:Op donderdag 23 januari 2014 08:58 schreef Tally het volgende:
[..]
En wat dacht je van de huur van het bejaardentehuis dat niet meer voor ieder gelijk is maar dat je gaat betalen naar je vermogen.
Of je word net ontslag voor je met pensioen gaat ook dan kan je je potje opeten.
Bwehehehequote:Op donderdag 23 januari 2014 09:13 schreef motorbloempje het volgende:
Mijn moeder heeft zojuist haar eerste 'Scheveningers Be Like' foto geshared op facebook. *kras*
1 a 2% is daadwerkelijk grappig, maar er komen er nu veels te veel en de meesten gemaakt door mensen zonder enig komisch talent.quote:Op donderdag 23 januari 2014 09:31 schreef motorbloempje het volgende:
Yvonne, echter, heeft gisteren de eerste 'be like'-kanker gepost die ik wel tof vond
Mijn vader werkte bij Philips, waar dus bijna iedereen voor PSV was. En hij was voor Ajax. Dus dat was altijd semi-gespeelde oorlog als een van hen een wedstrijd had. Rouwkransen op buro's en zoquote:Op donderdag 23 januari 2014 09:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wij hebben 2 echte Ajacieden en 1 kaasboer (AZ) op de kamer en dat leidt nog wel eens tot hele domme, maar leuke discussies.
Zoiets als 9GAG dusquote:Op donderdag 23 januari 2014 09:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
1 a 2% is daadwerkelijk grappig, maar er komen er nu veels te veel en de meesten gemaakt door mensen zonder enig komisch talent.
Dat soort, door buitenstaanders kinderachtig gevonden, voetbalhumor moet je liggen iddquote:Op donderdag 23 januari 2014 09:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mijn vader werkte bij Philips, waar dus bijna iedereen voor PSV was. En hij was voor Ajax. Dus dat was altijd semi-gespeelde oorlog als een van hen een wedstrijd had. Rouwkransen op buro's en zo
O ik kan dat best waarderen, als het speels en leuk blijftquote:Op donderdag 23 januari 2014 09:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat soort, door buitenstaanders kinderachtig gevonden, voetbalhumor moet je liggen idd.
Oh nee, dat gaat me ook gewoon te ver hoor. bekvechten kan nog tot op zekere hoogte, maar je moet wel weer gewoon een biertje kunnen drinken erna samen.quote:Op donderdag 23 januari 2014 09:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O ik kan dat best waarderen, als het speels en leuk blijftBeteje stangen en pesten en plagen.
Maar zodra mensen er echt woorden over gaan krijgen of erger nog, fysiek worden... dan denk ik toch: Jongens, sport, spelletje, doe normaal.
In de familie was pap altijd t haasje, want maar weinig hier in de regio die Ajax boven PSV verkiezenquote:Op donderdag 23 januari 2014 09:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh nee, dat gaat me ook gewoon te ver hoor. bekvechten kan nog tot op zekere hoogte, maar je moet wel weer gewoon een biertje kunnen drinken erna samen.
Nee, dat is de enige uithoek waar die kutclub ook aanhangers heeftquote:Op donderdag 23 januari 2014 09:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
In de familie was pap altijd t haasje, want maar weinig hier in de regio die Ajax boven PSV verkiezenDus ik deed vrolijk mee, al interesseerde me t geen zak wie er won.
Omdat dat hoort. Ik schrijf Ajax ook met hoofdletter.quote:Op donderdag 23 januari 2014 09:43 schreef Barbusse het volgende:
Waarom schrijf je psv in hoofdletters, Ang3l?
Eh nee..quote:Op donderdag 23 januari 2014 09:40 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Het is precies 9gag. Maar dan op facebook.
quote:Op donderdag 23 januari 2014 09:43 schreef Barbusse het volgende:
Waarom schrijf je psv in hoofdletters, Ang3l?
Ja precies, dit zijn dan idd weer van die voorbeelden van FLAUWE humorquote:Op donderdag 23 januari 2014 09:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, dat is de enige uithoek waar die kutclub ook aanhangers heeft.
Wat een liefde in de ochtend!quote:
Het is tegen tienen, dan ben ik wel zo ongeveer uit mijn ochtendhumeur hoorquote:
Ga ff een hamster neuken ofzo, of wat jullie soort ook doetquote:Op donderdag 23 januari 2014 09:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
[..]
Ja precies, dit zijn dan idd weer van die voorbeelden van FLAUWE humor
Wel een mannelijke hamster hé.quote:Op donderdag 23 januari 2014 09:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ga ff een hamster neuken ofzo, of wat jullie soort ook doet.
Ik moet nog een uurquote:Op donderdag 23 januari 2014 09:55 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Het is tegen tienen, dan ben ik wel zo ongeveer uit mijn ochtendhumeur hoor
De hamster neukt ons. Jezus, praat jij nooit met Richard Gere?!quote:Op donderdag 23 januari 2014 09:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik moest googlen, had toen een "oh hij" en vervolgens een "nee".quote:Op donderdag 23 januari 2014 10:05 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Daar zegt Ang3l vast geen nee tegen.
eeeehmmmm, nee, moet dat?quote:Op donderdag 23 januari 2014 10:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
De hamster neukt ons. Jezus, praat jij nooit met Richard Gere?!
Als ik dat deed had ik jullie niet nodigquote:Op donderdag 23 januari 2014 10:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
De hamster neukt ons. Jezus, praat jij nooit met Richard Gere?!
Ik ben ook gewoon vrolijk vandaag.. bijna vrijdag he!quote:
En dan begint het drukke weekendquote:Op donderdag 23 januari 2014 10:11 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik ben ook gewoon vrolijk vandaag.. bijna vrijdag he!
Que?quote:Op donderdag 23 januari 2014 09:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Jeumig. Ken je roddels! Richard Gere deed aan petshopping met een hamster in z'n reet. En Ron Brandsteder liet over zich heen poepen. Moet ik jullie nu ALLES leren?!quote:
Typisch dat het zowel hier als in [HOMO] deze week over Xhamster gaatquote:Op donderdag 23 januari 2014 10:10 schreef stbabylon het volgende:
xhmaster is ook zo 2012
videarn.com
En bedankt. Nu waggelt die eend door m'n hoofdquote:Op donderdag 23 januari 2014 10:11 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik ben ook gewoon vrolijk vandaag.. bijna vrijdag he!
Dat komt omdat jij dat linkte vanuit homo...quote:Op donderdag 23 januari 2014 10:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Typisch dat het zowel hier als in [HOMO] deze week over Xhamster gaat
Nee, doe ook maar gewoon nietquote:Op donderdag 23 januari 2014 10:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jeumig. Ken je roddels! Richard Gere deed aan petshopping met een hamster in z'n reet. En Ron Brandsteder liet over zich heen poepen. Moet ik jullie nu ALLES leren?!
Ja dat kwartje viel net ook (het is ochtend), maar ik was te lui te ninja-edittenquote:Op donderdag 23 januari 2014 10:29 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat komt omdat jij dat linkte vanuit homo...
quote:Op donderdag 23 januari 2014 10:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja dat kwartje viel net ook (het is ochtend), maar ik was te lui te ninja-editten![]()
20 cent gewoon. Euro is overbodigquote:
Ne-uh!quote:Op donderdag 23 januari 2014 10:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
20 cent gewoon. Euro is overbodig.
Bij mij is t meestal briefgeld. Dat doet er wat langer over om te vallen, maar als t er eenmaal ligt is t meer waard.quote:
Ja, maar dan ligt het elders, niet meer in je portomewalletquote:Op donderdag 23 januari 2014 10:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Bij mij is t meestal briefgeld. Dat doet er wat langer over om te vallen, maar als t er eenmaal ligt is t meer waard.
Maar waar valt dat spreekwoordelijke kwartje dan? Toch ook niet in je "beurs", zoals wij dat hier in the outback noemen?quote:Op donderdag 23 januari 2014 10:41 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, maar dan ligt het elders, niet meer in je portomewallet
Hmm, daar heb je een goed punt...quote:Op donderdag 23 januari 2014 11:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar waar valt dat spreekwoordelijke kwartje dan? Toch ook niet in je "beurs", zoals wij dat hier in the outback noemen?
Graftakken weerquote:Op donderdag 23 januari 2014 11:19 schreef Q. het volgende:
Wat een heerlijk pleurisweer is het weer.
Dat ziet er tenminste mooier uit. Het eerste halfuur.quote:Op donderdag 23 januari 2014 11:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Graftakken weer.
Maar alles beter dan sneeuw en ijs.
Gaat het nog dag worden?quote:Op donderdag 23 januari 2014 11:19 schreef Q. het volgende:
Sja, maar zodra je naar buiten moet is het een groot drama in dit land. Alles loopt vast bij 2 cm sneeuw, dat moet je eens in Zweden uitleggenquote:Op donderdag 23 januari 2014 11:29 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat ziet er tenminste mooier uit. Het eerste halfuur.
Ik moest verdorie de ruiten krabben vanmorgenquote:Op donderdag 23 januari 2014 11:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Graftakken weer.
Maar alles beter dan sneeuw en ijs.
Nee johquote:Op donderdag 23 januari 2014 11:19 schreef Q. het volgende:
"The cold never bothered me anyway!"quote:Op donderdag 23 januari 2014 11:53 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik moest verdorie de ruiten krabben vanmorgen
Zonnig en best lekker. 16 graden zegt men, maar het voelt als 20+.quote:
Ik denk dat ze daar prima snappen dat je niet bakken vol geld en energie gaat besteden om het land klaar te maken voor een winter lang 50+ cm sneeuw en 3 maanden vorst, als je in de winter een paar kwakkelende dagen hebt.quote:Op donderdag 23 januari 2014 11:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sja, maar zodra je naar buiten moet is het een groot drama in dit land. Alles loopt vast bij 2 cm sneeuw, dat moet je eens in Zweden uitleggen.
True, maar komop, het is wel echt meteen zo'n ramp hier bij en klein beetje sneeuw, dat is echt totaal overtrokken.quote:Op donderdag 23 januari 2014 12:25 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik denk dat ze daar prima snappen dat je niet bakken vol geld en energie gaat besteden om het land klaar te maken voor een winter lang 50+ cm sneeuw en 3 maanden vorst, als je in de winter een paar kwakkelende dagen hebt.
De media he, die doet mensen denken dat het echt heul erg is. Oh, en de bandenverkopers helpen ook met hun 'je hebt echt winterbanden nodig' en dat mensen dan denken dat ze vervolgens in elk weertype kunnen rijden als op het circuit.quote:Op donderdag 23 januari 2014 12:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
True, maar komop, het is wel echt meteen zo'n ramp hier bij en klein beetje sneeuw, dat is echt totaal overtrokken.
Wilde nacht gehad?quote:Op donderdag 23 januari 2014 12:23 schreef Cue_ het volgende:
Half zeven pas slapenen daardoor 3 uur lang de wekker niet af horen gaan
Ik heb nog nooit winterbanden gekocht. Ik rij gewoon wat voorzichtiger. Klaar.quote:Op donderdag 23 januari 2014 12:33 schreef stbabylon het volgende:
[..]
De media he, die doet mensen denken dat het echt heul erg is. Oh, en de bandenverkopers helpen ook met hun 'je hebt echt winterbanden nodig' en dat mensen dan denken dat ze vervolgens in elk weertype kunnen rijden als op het circuit.
Wild misschien niet, maar wel leuk.quote:
Ik ook. Hendig sjiek slippen ftw!quote:Op donderdag 23 januari 2014 12:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit winterbanden gekocht. Ik rij gewoon wat voorzichtiger. Klaar.
Ik slip tot nu toe nooit *klopt af*quote:Op donderdag 23 januari 2014 12:40 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Ik ook. Hendig sjiek slippen ftw!
Volgens mij heb je ze in Nederland ook nauwelijks echt nodig. En met dit weer helemaal nietquote:Op donderdag 23 januari 2014 12:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit winterbanden gekocht. Ik rij gewoon wat voorzichtiger. Klaar.
Ik heb gisteren te horen gekregen dat ik de rest van de 1.5 week maar thuis moet blijven. Tot zover het vriendelijk uit elkaar gaan, van hun kantquote:Op donderdag 23 januari 2014 12:39 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Wild misschien niet, maar wel leuk.
En zit momenteel op m'n werk .. maar hoe lang dat blijft weet ik nog niet
Serieus? wat een aardige mensenquote:Op donderdag 23 januari 2014 12:42 schreef Anthraxx het volgende:
Ik heb gisteren te horen gekregen dat ik de rest van de 1.5 week maar thuis moet blijven. Tot zover het vriendelijk uit elkaar gaan, van hun kant.
Ja! Mediapark in Hilversum. Reistijd is net zo lang als dat ik nu moet, binnendoor, naar Soestquote:
Ik heb het netjes gespeeld van mijn kant. Zelfs gesolliciteerd in mijn vakantietijd om zo min mogelijk last te geven. Eerst te horen gekregen dat ze 'vriendelijk uit elkaar willen' en een week later is dat veranderd naar wat moddergooien van hun kant, geen afscheidsetentje meer (dus ook niet met collega's e.d.) en maar een afscheidsmomentje ergens volgende week.quote:Op donderdag 23 januari 2014 12:44 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Serieus? wat een aardige mensen
Ik heb zelfs voordat ik officieel ander werk had al kenbaar gemaakt dat ik wegging en gelukkig geen enkel probleem gehad ermee
Ik één keer, best goed ook. Op een oprit een paar rondjes gemaakt. Vriendin gillen alsof het einde nabij was.quote:Op donderdag 23 januari 2014 12:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik slip tot nu toe nooit *klopt af*
Altijd zo jammer als dat soort dingen gebeurd..quote:Op donderdag 23 januari 2014 12:48 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik heb het netjes gespeeld van mijn kant. Zelfs gesolliciteerd in mijn vakantietijd om zo min mogelijk last te geven. Eerst te horen gekregen dat ze 'vriendelijk uit elkaar willen' en een week later is dat veranderd naar wat moddergooien van hun kant, geen afscheidsetentje meer (dus ook niet met collega's e.d.) en maar een afscheidsmomentje ergens volgende week.
Ik ook een paar keer, met rijles. Dat was bewust. Rij-instructrice ramde op een verlaten rechte weg ineens op de rem tijdens sneeuwquote:Op donderdag 23 januari 2014 12:49 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Ik één keer, best goed ook. Op een oprit een paar rondjes gemaakt.
Een beetje zoals tijdens de seks?quote:Vriendin gillen alsof het einde nabij was.
Want gillen helptquote:Op donderdag 23 januari 2014 12:49 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Ik één keer, best goed ook. Op een oprit een paar rondjes gemaakt. Vriendin gillen alsof het einde nabij was.
Aansluitend op wat ik nu doe inderdaad. Ik word daar Senior Software Engineer, voor een bedrijf wat een hoop diensten levert aan TV producenten en Video On Demand Diensten. Ze willen ook nog wat doen met mijn vooropleiding (Elektrotechniek) en daar een combinatie van maken. Dus een prima match en uitdagingquote:Op donderdag 23 januari 2014 12:49 schreef Burdie het volgende:
Ik had er nog een gefeliciteerd tussen geedit.
Maar leuk joh, mediapark is goed aan te rijden ja (hoewel je misschien wel veel overlast gaat krijgen van de geplande herinrichting van knooppunt Hoevelaken).
Wat voor functie is het. aansluitend op wat je nu doet, of iets anders?
Och, je krijgt er anderhalve week vakantie voor terug.quote:Op donderdag 23 januari 2014 12:48 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik heb het netjes gespeeld van mijn kant. Zelfs gesolliciteerd in mijn vakantietijd om zo min mogelijk last te geven. Eerst te horen gekregen dat ze 'vriendelijk uit elkaar willen' en een week later is dat veranderd naar wat moddergooien van hun kant, geen afscheidsetentje meer (dus ook niet met collega's e.d.) en maar een afscheidsmomentje ergens volgende week.
Na 5 jaar werk, een hoop shit opgelost te hebben, voelt dat anders toch wel behoorlijk kut. Ongeacht dat ik nu 1.5 week niets hoef te doenquote:Op donderdag 23 januari 2014 12:53 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Och, je krijgt er anderhalve week vakantie voor terug.
Ik ken dat ja. Ik heb er 7 jaar gewerkt en mocht niet eens afscheid nemen.quote:Op donderdag 23 januari 2014 12:48 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Het voelt niet goed. Je wilt zoiets toch behoorlijk afsluitenquote:Op donderdag 23 januari 2014 12:54 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik ken dat ja. Ik heb er 7 jaar gewerkt en mocht niet eens afscheid nemen.
Dat zeker. Ik heb nu echt het gevoel dat het mijn schuld is dat ik ontslagen ben terwijl ik gewoon pech had (maar geluk van al diegene die ontslagen zijn).quote:Op donderdag 23 januari 2014 12:55 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Het voelt niet goed. Je wilt zoiets toch behoorlijk afsluiten.
Whehe, op zich wel een goede oefening natuurlijk.quote:Op donderdag 23 januari 2014 12:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ook een paar keer, met rijles. Dat was bewust. Rij-instructrice ramde op een verlaten rechte weg ineens op de rem tijdens sneeuwWHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA spin spin spin....
"Zo, en dan gaan we je nu eens leren hoe dit te voorkomen"
Hartslag op hol
[..]
Een beetje zoals tijdens de seks?
Je moet dan ook niet voor hun raam op je buurvrouw staan te rukkenquote:Op donderdag 23 januari 2014 13:00 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Whehe, op zich wel een goede oefening natuurlijk.![]()
Tijdens de seks genieten de buren soms mee ja.
Wat heb je precies gedaan dan?quote:Op donderdag 23 januari 2014 13:03 schreef Cue_ het volgende:
Ik heb nog nooit zo langzaam een boterham gegetenEcht ga het niet lang volhouden vandaag.. wat bagger weer
Mijn buurvrouw klaagt.quote:Op donderdag 23 januari 2014 13:01 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Je moet dan ook niet voor hun raam op je buurvrouw staan te rukken
's Avonds een vent.... uh... ja.quote:
Lekker op tijdquote:Op donderdag 23 januari 2014 13:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Om 11 uur lag ik al in bed
O nee, half 12.
Als het maar gezellig was!quote:
Die camera is geen verkapte aanmoediging?quote:Op donderdag 23 januari 2014 13:01 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Je moet dan ook niet voor hun raam op je buurvrouw staan te rukken
Klinkt als een super goede combi! Hopelijk qua salaris ook?quote:Op donderdag 23 januari 2014 12:51 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Aansluitend op wat ik nu doe inderdaad. Ik word daar Senior Software Engineer, voor een bedrijf wat een hoop diensten levert aan TV producenten en Video On Demand Diensten. Ze willen ook nog wat doen met mijn vooropleiding (Elektrotechniek) en daar een combinatie van maken. Dus een prima match en uitdaging.
Trein van Vathorst stopt direct voor mijn kantoor op het Mediapark, dus ik pak de trein. File's zijn behoorlijk op de A1 altijd, liever niet met de auto dus
.
Hoe is het met jou en de zwangerschap?
Jij bent gewoon rebels.quote:Op donderdag 23 januari 2014 13:10 schreef CherryLips het volgende:
Allemaal 'oudjes'
Allemaal verder
Ik hoop vandaag of morgen te horen dat ik weer tante wordquote:Op donderdag 23 januari 2014 13:10 schreef Burdie het volgende:
[..]
Klinkt als een super goede combi! Hopelijk qua salaris ook?
Hier alles prima, ben de laatste loodjes aan het uitzitten.
Alles is een vooruitgangquote:Op donderdag 23 januari 2014 13:10 schreef Burdie het volgende:
[..]
Klinkt als een super goede combi! Hopelijk qua salaris ook?
Hier alles prima, ben de laatste loodjes aan het uitzitten.
Dat was het zeker!quote:
By the time I hit 30, I'll have enoughquote:Op donderdag 23 januari 2014 13:10 schreef CherryLips het volgende:
Allemaal 'oudjes'
Allemaal verder
Dan ben je snel klaar. Q is ooit verhuisd wegens algehele saaiheid van Amersfoort.quote:Op donderdag 23 januari 2014 13:16 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat was het zeker!
Met de barman/eigenaar afgesproken dat ie een keer in Amersfoort komt stappen![]()
Oud? Bijna bejaard intussenquote:Op donderdag 23 januari 2014 13:10 schreef CherryLips het volgende:
Allemaal 'oudjes'
Allemaal verder
Hij kon het niet aan.quote:Op donderdag 23 januari 2014 13:20 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Dan ben je snel klaar. Q is ooit verhuisd wegens algehele saaiheid van Amersfoort.
Enschede is ook niet superhip en er is ook niet veel bijzonders. Maar er is 1 kroeg waar ik mij al 3 jaar vermaak. Dus 1 zo'n tent in Amersfoort en ik ben al happyquote:Op donderdag 23 januari 2014 13:20 schreef Anthraxx het volgende:
Dan ben je snel klaar. Q is ooit verhuisd wegens algehele saaiheid van Amersfoort.
Ik loop tien jaar achter volgens mij.quote:Op donderdag 23 januari 2014 13:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
By the time I hit 30, I'll have enough
Of being a 20-something in love
My friends will all be married or they will be gone
Me, I'll still be wondering what's going on
Idem, ik vind het een leuke stadquote:Op donderdag 23 januari 2014 13:22 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Het is niet de hipste stad van Nederland. Maar ik vermaak mij hier prima.
Wat voor iets 'zoek' je daarvoor?quote:Op donderdag 23 januari 2014 13:23 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Enschede is ook niet superhip en er is ook niet veel bijzonders. Maar er is 1 kroeg waar ik mij al 3 jaar vermaak. Dus 1 zo'n tent in Amersfoort en ik ben al happy
Wat is het doel dan?quote:Op donderdag 23 januari 2014 13:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik loop tien jaar achter volgens mij.
Momenteel is het een rockkroeg. Veel stamgasten, veel gezelligheid, knus, live muziek af en toe. zoiets?quote:
Twee keer in een jaar verhuizenquote:Op donderdag 23 januari 2014 13:26 schreef Q. het volgende:
Een vriendin is driekwart jaar geleden van Amsterdam naar Amersfoort gegaan onder het motto 'Dat zal toch wel meevallen met de saaiheid?'. Dit weekend gaat ze naar Utrecht verhuizen. Nuff said.
Oefenen?quote:Op donderdag 23 januari 2014 13:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
geen idee. trouwen, kindjes krijgen?
Waarom?quote:Op donderdag 23 januari 2014 13:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Daar is ze sowieso wel goed in.quote:Op donderdag 23 januari 2014 13:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Twee keer in een jaar verhuizen
Maar dan kom je ook vanuit Amsterdam. Dat is toch even wat anders dan een stad uit het oosten. Daar zie je gewoon veel verschil in of het bevalt of niet volgens mij.quote:Op donderdag 23 januari 2014 13:26 schreef Q. het volgende:
Een vriendin is driekwart jaar geleden van Amsterdam naar Amersfoort gegaan onder het motto 'Dat zal toch wel meevallen met de saaiheid?'. Dit weekend gaat ze naar Utrecht verhuizen. Nuff said.
Oh, zoiets is er zeker te vinden in Amersfoortquote:Op donderdag 23 januari 2014 13:26 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Momenteel is het een rockkroeg. Veel stamgasten, veel gezelligheid, knus, live muziek af en toe. zoiets?
Ik ook somsquote:Op donderdag 23 januari 2014 13:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik loop tien jaar achter volgens mij.
Nou ja. Ze woonde in Zuid-Oost. Dat is nog saaier dan Enschede.quote:Op donderdag 23 januari 2014 13:27 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar dan kom je ook vanuit Amsterdam. Dat is toch even wat anders dan een stad uit het oosten. Daar zie je gewoon veel verschil in of het bevalt of niet volgens mij.
Komt het vast helemaal goedquote:Op donderdag 23 januari 2014 13:27 schreef Burdie het volgende:
Oh, zoiets is er zeker te vinden in Amersfoortop de hof zit een tentje met live rock muziek en aan het OLV plein geloof ik ook.
Blijkbaar beviel een soort stad als amsterdam wel (waar veel te doen is) dan moet je idd niet echt naar amersfoort gaan.quote:Op donderdag 23 januari 2014 13:28 schreef Q. het volgende:
Nou ja. Ze woonde in Zuid-Oost. Dat is nog saaier dan Enschede.
Het scheelt niet veel of Hoevelaken is praktisch gezien Amersfoort. Als ze één keer verkeerd niezen bij het Kadaster dan is het spontaan Amersfoort.quote:Op donderdag 23 januari 2014 13:26 schreef KomtTijd... het volgende:
Als er één plaats in Nederland is waar ik nooit van mijn leven zal gaan wonen, is het amersfoort.
ik ookquote:Op donderdag 23 januari 2014 13:28 schreef Q. het volgende:
[..]
Blind optimisme, zo zie ik het graag.
Het Hoogste doel in het leven ja.quote:Op donderdag 23 januari 2014 13:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En dan ga je dood.quote:Op donderdag 23 januari 2014 13:29 schreef Burdie het volgende:
[..]
Het Hoogste doel in het leven ja.
En daarna komt de midlifecrisis.
Boothill. Lobbes. Klaar.quote:Op donderdag 23 januari 2014 13:23 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Enschede is ook niet superhip en er is ook niet veel bijzonders. Maar er is 1 kroeg waar ik mij al 3 jaar vermaak. Dus 1 zo'n tent in Amersfoort en ik ben al happy
En de dood.quote:Op donderdag 23 januari 2014 13:29 schreef Burdie het volgende:
[..]
Die twee reken ik dan ook bij elkaar.quote:Op donderdag 23 januari 2014 13:29 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Het scheelt niet veel of Hoevelaken is praktisch gezien Amersfoort. Als ze één keer verkeerd niezen bij het Kadaster dan is het spontaan Amersfoort.
En daarna zit je de rest van je afterlife in het Amersfoort van het paradijs. Daar zit je op te wachten? Kan je net zo goed voordat je dood gaat er alvast gaan wonen en wennen.quote:
En de scheiding. En de nieuwe loverquote:Op donderdag 23 januari 2014 13:29 schreef Burdie het volgende:
[..]
Fixed!quote:Op donderdag 23 januari 2014 13:31 schreef Anthraxx het volgende:
Kan je net zo goed voordat je dood gaat er alvast gaan wonen en wenen.
quote:Op donderdag 23 januari 2014 13:31 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
En daarna zit je de rest van je afterlife in het Amersfoort van het paradijs. Daar zit je op te wachten? Kan je net zo goed voordat je dood gaat er alvast gaan wonen en wennen.
En de LAT? Al dan niet in je gat.quote:Op donderdag 23 januari 2014 13:32 schreef missbehavin het volgende:
[..]
En de scheiding. En de nieuwe lover
En de motor.quote:Op donderdag 23 januari 2014 13:32 schreef missbehavin het volgende:
[..]
En de scheiding. En de nieuwe lover
quote:
Amersfoort is een uitloper van de Veluwe, iedereen is er familie van elkaar.quote:Op donderdag 23 januari 2014 13:33 schreef Burdie het volgende:
Ik vind Utrecht als stad wel 'gastvrijer' dan Amersfoort, je komt er in mijn beleving daar wat sneller tussen dan hier.
Snel is ie he?quote:Op donderdag 23 januari 2014 13:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]![]()
Overzetten was een fluitje van een cent eigenlijk.
Ik vind Utrecht leuk, kan niet wachten er naar toe te verhuizenquote:Op donderdag 23 januari 2014 13:33 schreef Burdie het volgende:
Ik vind Utrecht als stad wel 'gastvrijer' dan Amersfoort, je komt er in mijn beleving daar wat sneller tussen dan hier.
quote:Op donderdag 23 januari 2014 13:33 schreef Seikcid het volgende:
[..]
En de LAT? Al dan niet in je gat.
MissUtrecht.quote:Op donderdag 23 januari 2014 13:34 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik vind Utrecht leuk, kan niet wachten er naar toe te verhuizen
Daarom is het ook zo gezelligquote:Op donderdag 23 januari 2014 13:34 schreef Q. het volgende:
[..]
Amersfoort is een uitloper van de Veluwe, iedereen is er familie van elkaar.
In mijn geval het rammelde lawaaierige oude rode brikkiequote:
Nog niet Q, nog nietquote:
Het is ook een fantastische stadquote:Op donderdag 23 januari 2014 13:34 schreef missbehavin het volgende:
[..]
quote:
Qua wonen bedoel je?quote:Op donderdag 23 januari 2014 13:36 schreef Burdie het volgende:
[..]
Het is ook een fantastische stad
Alleen wat prijzig.
Vanuit Demter is het ook snel beterquote:Op donderdag 23 januari 2014 13:34 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Truequote:Op donderdag 23 januari 2014 13:36 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Vanuit Demter is het ook snel beter
Dat ga ik nooit doen. De lessen overleef ik nog wel, maar daarna ben ik binnen een jaar dood. Of erger.quote:Op donderdag 23 januari 2014 13:36 schreef Seikcid het volgende:
Binnenkort begin ik eindelijk met m'n motorrijlessen.
Yep. Ligt eraan ook wat je zoekt hoor, maar wij hebben twee honden dus willen minimaal een tuin. Vind dat maar eens betaalbaar in Utrecht (en dan niet in een vinexwijk of Overvecht).quote:
Ik ook niet, Ik ga wel bij midlifecrisis daddy achteropquote:Op donderdag 23 januari 2014 13:37 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat ga ik nooit doen. De lessen overleef ik nog wel, maar daarna ben ik binnen een jaar dood. Of erger.
Hehe ik ook.. Sinds ik een zomer lang met beide knieën in het verband heb gestrompeld na een val met een brommer heb ik mijn lesje wel geleerd..quote:Op donderdag 23 januari 2014 13:37 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat ga ik nooit doen. De lessen overleef ik nog wel, maar daarna ben ik binnen een jaar dood. Of erger.
Ik wil ook een tuinquote:Op donderdag 23 januari 2014 13:38 schreef Burdie het volgende:
[..]
Yep. Ligt eraan ook wat je zoekt hoor, maar wij hebben twee honden dus willen minimaal een tuin. Vind dat maar eens betaalbaar in Utrecht (en dan niet in een vinexwijk of Overvecht).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |