Ach, en dat bedoel ik echt niet gemeen, tegen deze lieke van 22 kunnen sowieso maar weinig vrouwen opquote:Op woensdag 22 januari 2014 16:03 schreef missbehavin het volgende:
[..]
ik kan niet op tegen Lieke van 22
You're not helpingquote:Op woensdag 22 januari 2014 16:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach, en dat bedoel ik echt niet gemeen, tegen deze lieke van 22 kunnen sowieso maar weinig vrouwen op.
Dat is mijn taak natuurlijk ook nietquote:
Rotjochquote:Op woensdag 22 januari 2014 16:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat is mijn taak natuurlijk ook niet.
Nice guys finish last!quote:
Ik zeg niksquote:Op woensdag 22 januari 2014 16:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nice guys finish last!
Al is dat in andere contekst juist weer goed geloof ik.
Dat moet ook wel, want als ik klaar ben, gebeurt er niks meerquote:Op woensdag 22 januari 2014 16:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nice guys finish last!
Al is dat in andere context juist weer goed geloof ik.
Hahahaquote:Op woensdag 22 januari 2014 16:08 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat moet ook wel, want als ik klaar ben, gebeurt er niks meer
Wees niet bang, ze hebben mij al om te haten.quote:Op woensdag 22 januari 2014 16:01 schreef Yasmi het volgende:
Jawel, hoor. Jullie zitten allemaal zogenaamd "bijdehand" te doen enzo. Helaas heb ik (nog) geen ervaring in hoe jullie hier met elkaar omgaan. Dus ik blijf gewoon mezelf. Ik hoef niet te bewijzen hoe "stoer" ik op Fok! kan zijn!
Maar je zult d'r nooit aan je staaf mogen rijgen.quote:Op woensdag 22 januari 2014 16:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach, en dat bedoel ik echt niet gemeen, tegen deze lieke van 22 kunnen sowieso maar weinig vrouwen op.
quote:Het is hilarisch omdat Angel de grootste biatch hier is
Ja maar jij houdt dan ook van lelijke dikke twerk billen!quote:Op woensdag 22 januari 2014 16:12 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Wees niet bang, ze hebben mij al om te haten.
Gemene Liekequote:Op woensdag 22 januari 2014 16:14 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Maar je zult d'r nooit aan je staaf mogen rijgen.
Niet lelijk natuurlijk.quote:Op woensdag 22 januari 2014 16:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja maar jij houdt dan ook van lelijke dikke twerk billen!
quote:Op woensdag 22 januari 2014 16:23 schreef missbehavin het volgende:
Pfff de gitaar er sinds tijden maar weer eens bij gehaald.. I suck
Neeheequote:
Ow.quote:
Ik krijg pijn aan mijn klauwen en geef het dan weer opquote:Op woensdag 22 januari 2014 16:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ow.
Al suck ik daar trouwens ook enorm in.
Eelt kweken!quote:Op woensdag 22 januari 2014 16:30 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik krijg pijn aan mijn klauwen en geef het dan weer op
Ik kan het ook gewoon niet. Nou ja, ik kan het geduld niet opbrengen om het te leren...quote:Op woensdag 22 januari 2014 16:30 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik krijg pijn aan mijn klauwen en geef het dan weer op
I know! Maar ja, ongeduldig he..quote:
Net na het douchen doen, wel pleisters in de buurt houden.quote:Op woensdag 22 januari 2014 16:32 schreef missbehavin het volgende:
[..]
I know! Maar ja, ongeduldig he..
Er zijn ergere dingen om niet te kunnenquote:Op woensdag 22 januari 2014 16:46 schreef missbehavin het volgende:
Ik denk dat ik het nooit ga leren..
Nee. Ik WIL het kunnenquote:Op woensdag 22 januari 2014 16:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Er zijn ergere dingen om niet te kunnen.
Lief kan het en heeft mij er een van die van hem geleend. Die staat nu al máánden interessant te zijn in zijn standaardquote:Op woensdag 22 januari 2014 16:47 schreef Cue_ het volgende:
Ik wil het leren, maar heb niet zo'n ding
Hoe vaak moet ik het nog zeggen, je blijft van mijn vent afquote:Op woensdag 22 januari 2014 16:55 schreef Ang3l het volgende:
Gitaarspelen
Piano spelen
Ik wil een vent die dat kan. En dan bij een kampvuur en zo.
Nou ja, de gitaar dan he. Om die hele piano nou mee te zeulen
Ik win niet van je op kook-gebied, niet op drink-gebied.... oke ik kan beter pijpen (jij vrouw, ik homo), maar ik weet niet waar zijn prioriteiten liggenquote:Op woensdag 22 januari 2014 16:56 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hoe vaak moet ik het nog zeggen, je blijft van mijn vent af
Hahahahahaquote:Op woensdag 22 januari 2014 16:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik win niet van je op kook-gebied, niet op drink-gebied.... oke ik kan beter pijpen (jij vrouw, ik homo), maar ik weet niet waar zijn prioriteiten liggen
But he will looooooooove my cock!quote:Op woensdag 22 januari 2014 17:00 schreef missbehavin het volgende:
Het scheelt natuurlijk in de kosten he, dat minder goed drinken
But the boy lóves my cooking...
Eh, dunno about that hoorquote:
Niks mis met dat kind, zuurpruimquote:Op woensdag 22 januari 2014 16:17 schreef KomtTijd... het volgende:
Ik googlede "lieke van 22". Eerste hit.
[ afbeelding ]
Welles. Ze heeft een veel te klein voetballetje!!quote:Op woensdag 22 januari 2014 17:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Niks mis met dat kind, zuurpruim
Neuh, maar ik had me natuurlijk al een soort Mila Kunis ingebeeld.quote:Op woensdag 22 januari 2014 17:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Niks mis met dat kind, zuurpruim
quote:Op woensdag 22 januari 2014 17:29 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Neuh, maar ik had me natuurlijk al een soort Mila Kunis ingebeeld.
Sorry ik zit net aan mijn pepersteakquote:
Misschien heeft ze wel skillZ.quote:Op woensdag 22 januari 2014 17:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Welles. Ze heeft een veel te klein voetballetje!!
met kleine ballen?quote:
En hoe gaat het met jouw vriendin?quote:Op woensdag 22 januari 2014 16:17 schreef KomtTijd... het volgende:
Ik googlede "lieke van 22". Eerste hit.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 23 januari 2014 07:46 schreef Pheno het volgende:
Goedemorgen. Morgen weer even jarig, tweede keer deze maand. Dat wordt even wennen
In dat tempo mag je zo met pensioen.quote:Op donderdag 23 januari 2014 07:46 schreef Pheno het volgende:
Goedemorgen. Morgen weer even jarig, tweede keer deze maand. Dat wordt even wennen
Tegen mijn tachtigste, als het aan politiek Den Haag ligt toch?quote:
Nee, 15 jaar na je begrafenis. Die laatste 15 jaar zul je ook geen eindejaarsbonus ontvangen vanwege je verschrikkelijke punctualiteit en omdat je iedere deadline gemist hebt.quote:Op donderdag 23 januari 2014 07:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
Tegen mijn tachtigste, als het aan politiek Den Haag ligt toch?
Optimist.quote:Op donderdag 23 januari 2014 07:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
Tegen mijn tachtigste, als het aan politiek Den Haag ligt toch?
Learned from the bestquote:
Babyboomers.quote:Op donderdag 23 januari 2014 08:22 schreef stbabylon het volgende:
Voor 2040 is het pensioen en de AOW afgeschaft. Met dank aan de 50+ partij.
Daar hebben ze toch heul hard voor gewerkt en het land opgebouwd toch? Laat ze lekker 666 maal per jaar op vakantie kunnen, gun je ze niks?quote:Op donderdag 23 januari 2014 08:29 schreef Q. het volgende:
[..]
Babyboomers.Lekker op hun 55e met pensioen en daarna alle potjes helemaal leegvreten zodat hun kinderen tot hun dood moeten werken. Lekker sociaal zijn ze.
MAAR, zoals mijn moeder zegt: Na het grote sterven, komt het grote erven. En mijn ouders zitten op een grote pot met geld (die wel steeds iets kleiner wordt, deze zomer gaan ze 3 weken naar Kroatie/Slovenie, 2 weken naar Zwitserland en 2~3 weken naar Zweden)quote:Op donderdag 23 januari 2014 08:29 schreef Q. het volgende:
[..]
Babyboomers.Lekker op hun 55e met pensioen en daarna alle potjes helemaal leegvreten zodat hun kinderen tot hun dood moeten werken. Lekker sociaal zijn ze.
Zodra ze dood zijn is die pot echt wel leeg hoor. Dat krijg je als je 30 jaar met pensioen bent.quote:Op donderdag 23 januari 2014 08:31 schreef stbabylon het volgende:
[..]
MAAR, zoals mijn moeder zegt: Na het grote sterven, komt het grote erven. En mijn ouders zitten op een grote pot met geld (die wel steeds iets kleiner wordt, deze zomer gaan ze 3 weken naar Kroatie/Slovenie, 2 weken naar Zwitserland en 2~3 weken naar Zweden)
En dan blijkt dat die "pot" eigenlijk een gat is want ze hebben natuurlijk wel een aflossingsvrije dan wel beleggings hypotheek met vanwege "noodzakelijke verbeteringen" zoveel aanvullende hypotheek dat de schuld groter is dan de waardestijging van de woning welke nu onverkoopbaar is vanwege de crisis.quote:Op donderdag 23 januari 2014 08:32 schreef Q. het volgende:
[..]
Zodra ze dood zijn is die pot echt wel leeg hoor. Dat krijg je als je 30 jaar met pensioen bent.
Mijn ouders hebben vlak voor de huizencrisis hun bijna afbetaalde kast van een huis verpatst en zijn verhuisd naar een klein huurwoninkjequote:Op donderdag 23 januari 2014 08:36 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En dan blijkt dat die "pot" eigenlijk een gat is want ze hebben natuurlijk wel een aflossingsvrije dan wel beleggings hypotheek met vanwege "noodzakelijke verbeteringen" zoveel aanvullende hypotheek dat de schuld groter is dan de waardestijging van de woning welke nu onverkoopbaar is vanwege de crisis.
Een heleboel mensen hebben dat niet gedaan en zijn het ook niet van plan. Daarnaast hoor je ook steeds vaker dat zodra ze naar een bejaardentehuis gaan hun hele eigen vermogen "op moeten eten" voordat ze recht hebben op AOW en dergelijke onzin. Daarvoor heb je dan lekker lopen sparen en je huis verkocht met dikke winstquote:Op donderdag 23 januari 2014 08:39 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Mijn ouders hebben vlak voor de huizencrisis hun bijna afbetaalde kast van een huis verpatst en zijn verhuisd naar een klein huurwoninkje
Een nog grotere pot om op te eten.quote:Op donderdag 23 januari 2014 08:39 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Mijn ouders hebben vlak voor de huizencrisis hun bijna afbetaalde kast van een huis verpatst en zijn verhuisd naar een klein huurwoninkje
En wat dacht je van de huur van het bejaardentehuis dat niet meer voor ieder gelijk is maar dat je gaat betalen naar je vermogen.quote:Op donderdag 23 januari 2014 08:43 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Een heleboel mensen hebben dat niet gedaan en zijn het ook niet van plan. Daarnaast hoor je ook steeds vaker dat zodra ze naar een bejaardentehuis gaan hun hele eigen vermogen "op moeten eten" voordat ze recht hebben op AOW en dergelijke onzin. Daarvoor heb je dan lekker lopen sparen en je huis verkocht met dikke winst
PEC - Cuijck?quote:Op donderdag 23 januari 2014 08:56 schreef stbabylon het volgende:
Gisteren voor het eerst naar een echte voetbalwedstrijd geweest. En ik kan nu eerlijk zeggen: wat een focking saai kutspelletje
Of iets dergelijks!quote:Op donderdag 23 januari 2014 09:05 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Daar waar de positronen zich verzamelen?
Zwolle-Cuijk, een echte voetbalwedstrijd noemenquote:Op donderdag 23 januari 2014 08:56 schreef stbabylon het volgende:
Gisteren voor het eerst naar een echte voetbalwedstrijd geweest. En ik kan nu eerlijk zeggen: wat een focking saai kutspelletje
Nee, een wedstrijd met nog minder doelpunten wordt veel spannender...quote:Op donderdag 23 januari 2014 09:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zwolle-Cuijk, een echte voetbalwedstrijd noemen.
Zelfs een 0-0 wedstrijd kan spannend zijn ja.quote:Op donderdag 23 januari 2014 09:08 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee, een wedstrijd met nog minder doelpunten wordt veel spannender...
Je bent echter pas de eerste EN je was hier al...quote:Op donderdag 23 januari 2014 09:08 schreef Ang3l het volgende:
*LOL* Ik klikte serieus dit topic aan omdat ik dacht dat t [HOMO] was vanwege de TT
Het werkt jongens, het werkt! Thanks!
Dat zie ik dus andersquote:Op donderdag 23 januari 2014 09:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zelfs een 0-0 wedstrijd kan spannend zijn ja.
Hmm. Snel. Smeer glijmiddel op de muizenval!quote:Op donderdag 23 januari 2014 09:09 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Je bent echter pas de eerste EN je was hier al...
quote:Op donderdag 23 januari 2014 09:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hmm. Snel. Smeer glijmiddel op de muizenval!
Ja, dat idee had ikquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |