Goh vervelendquote:
Hoe is dat trouwens afgelopen?quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:39 schreef Gellarboy het volgende:
Maar wel een mooie titel zo. Laat moeders uit Etten-Leur het maar niet zien..
.
Ik vond deze lijven nog meevallen na wat ik allemaal op Bondi heb gezienquote:
Wat?! Poep zeker!!quote:Op donderdag 23 januari 2014 05:52 schreef Twoflower het volgende:
D'r mist iets in de openingspost...
Nou, dat kreng had dus wel echt aangifte gedaan bij de zedenpolitie.quote:
Ook geen contact met jou opgenomen?quote:Op donderdag 23 januari 2014 09:19 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Nou, dat kreng had dus wel echt aangifte gedaan bij de zedenpolitie.
Maar die hebben er uiteindelijk niks mee gedaan.
De politie? Of dat mens?quote:
Doet Netflix ook dingen van HBO licensen? Ik heb geen gewoon TV abo meer, enkel nog Netflix.quote:Op donderdag 23 januari 2014 09:23 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vond 'm echt wel heel leuk eigenlijkSex & The City in San Francisco met gay men en sarcastische humor
Nee de politie bedoelde ik. Dat ze een melding serieus nemen, met jou gingen praten en daarna dachten: wat een bullshitquote:Op donderdag 23 januari 2014 09:31 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
De politie? Of dat mens?
Ik heb zelf contact opgenomen met de politie.
Ik heb geen ideequote:Op donderdag 23 januari 2014 09:33 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Doet Netflix ook dingen van HBO licensen? Ik heb geen gewoon TV abo meer, enkel nog Netflix.
Nee, dat dachten ze blijkbaar al direct na het verhaal van die chick.quote:Op donderdag 23 januari 2014 09:34 schreef Ang3l het volgende:
Nee de politie bedoelde ik. Dat ze een melding serieus nemen, met jou gingen praten en daarna dachten: wat een bullshit
dat was ooit [Singles] en [R&P] en toen zat ik bij Singles, maar die 2 zijn samengevoegdquote:Op donderdag 23 januari 2014 09:48 schreef Gellarboy het volgende:
Waarom trouwens in heeeemelsnaam R&P?
quote:Op donderdag 23 januari 2014 09:47 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Nee, dat dachten ze blijkbaar al direct na het verhaal van die chick..
Nichtenfilm dus?quote:Op donderdag 23 januari 2014 09:23 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vond 'm echt wel heel leuk eigenlijkSex & The City in San Francisco met gay men en sarcastische humor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |