Vergeet dat broekje tochquote:Op woensdag 22 januari 2014 10:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
OSorry, ik kon niet voorbij dat aardslelijke kamponelli roy donders broekje kijken
Hij kijkt alsof ie z'n strikdiploma niet heeft gehaald.quote:
Je zou 'm gemaakt hebben zeg!quote:Op woensdag 22 januari 2014 11:07 schreef Gellarboy het volgende:
Vergeet deze bril-jante foto niet!!!! [ afbeelding ]
Och, hoeft ook niet. Veters kun je gewoon achter in je schoenen wegmoffelenquote:Op woensdag 22 januari 2014 10:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hij kijkt alsof ie z'n strikdiploma niet heeft gehaald.
De foto er boven is al wel beter.
Nice yes nicequote:Op woensdag 22 januari 2014 11:07 schreef Gellarboy het volgende:
Vergeet deze bril-jante foto niet!!!! [ afbeelding ]
quote:Op woensdag 22 januari 2014 11:13 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Och, hoeft ook niet. Veters kun je gewoon achter in je schoenen wegmoffelen
Ziet er uit als blinde darm litteken.quote:Op woensdag 22 januari 2014 11:13 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Nice yes nice
Weet jij trouwens waar ie dat litteken op z'n buik aan over heeft gehouden?
Hmm, had gehoopt op een spannend ghetto verhaal ofzoquote:Op woensdag 22 januari 2014 11:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ziet er uit als blinde darm litteken.
Ik zag het op Facebook. Is er niets anders voor in de plaats dan? Waarom ben je met zoveel dingen tegelijk gestopt?quote:Op woensdag 22 januari 2014 10:20 schreef Ang3l het volgende:
WHAAAHHH! Ik heb echt NIETS meer staan!
Hij ehhhhhh, was in de ghetto!! En toen ehhhh, ging 'ie vechten!! En toen ehhhhhh, kreeg 'ie een wond!! En dat ehhhhh, werd een litteken!!quote:Op woensdag 22 januari 2014 11:13 schreef Moofasah het volgende:
Weet jij trouwens waar ie dat litteken op z'n buik aan over heeft gehouden?
Hiphop demo team was ik tijdelijk mee gestopt omdat de repetities voor RENT tegeljk met de trainingen vielen en ik na 10 jaar eens een nieuwe uitdaging zocht in zang ipv dans (and look where it got mequote:Op woensdag 22 januari 2014 12:43 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Ik zag het op Facebook. Is er niets anders voor in de plaats dan? Waarom ben je met zoveel dingen tegelijk gestopt?
quote:Op woensdag 22 januari 2014 12:53 schreef Ang3l het volgende:
Ik hoop natuurlijk heel hard dat t team achter RENT verder gaat met een nieuw project. En ze zijn ook wel met een ruimte/project/concept bezig waarbij ze bij de laatste 2 gegadigden zitten. Dus wie weet volgt daar nog wel iets uit.
Ik wilde al GI JOE doenquote:Op woensdag 22 januari 2014 12:59 schreef Gellarboy het volgende:
[..]. Gravity - The Musical
.
"I'm detached, I'm detached. Tralala, I am detached."
En dat Cobra Commander dan tegen Snake-eyes gaat zingen of zo:quote:Op woensdag 22 januari 2014 13:04 schreef Gellarboy het volgende:
Hahahahaha, epic!!! Wereldplan.
[ afbeelding ]
Ja, precies, dat dansen. En voor lenig blijven moet je trainen.quote:Op woensdag 22 januari 2014 14:10 schreef Ang3l het volgende:
Vechtsport, been there done that. Clubkampioen Kwon-Do karate geweest. Check!
Ja oke, dit is dan dans en vechtsport bij elkaar, maar ik ben 35 en ook niet meer de lenigste hoor
Na een paar lessen komt dat wel weer terug (die lenigheid)...quote:Op woensdag 22 januari 2014 14:10 schreef Ang3l het volgende:
Vechtsport, been there done that. Clubkampioen Kwon-Do karate geweest. Check!
Ja oke, dit is dan dans en vechtsport bij elkaar, maar ik ben 35 en ook niet meer de lenigste hoor
Ik ben 35quote:Op woensdag 22 januari 2014 18:52 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Na een paar lessen komt dat wel weer terug (die lenigheid)...
Pffft... je bent zo oud als je je voelt jongetje!quote:
Verkapt ik-wil-je-in-je-speedo-zien-postquote:Op woensdag 22 januari 2014 19:27 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
Zwemmen kun je tot op hoge leeftijd blijven doen.
En waarom niet?quote:Op woensdag 22 januari 2014 19:30 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Verkapt ik-wil-je-in-je-speedo-zien-post
Douchen met waterpoloteams ook zeker?quote:Op woensdag 22 januari 2014 19:27 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
zwemmen versus capoeira ..... Enorm hetzelfdequote:Op woensdag 22 januari 2014 19:27 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
Wat vind je dan wel tof?quote:Op woensdag 22 januari 2014 19:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
zwemmen versus capoeira ..... Enorm hetzelfde
Zwemmen vind ik net als fitness geestdodend saai. Lekker voor af en toe, maar iedere week dan dut ik in.
Elke avond een uur slaapkamercardioquote:
Ik zeg ook niet dat daar iets mis mee isquote:
Dans, aangezien me dat fysiek en geestelijk bezighoudt (iets nieuws leren steeds)quote:
albert heijn had niet voor niks de hamsterwekenquote:Op woensdag 22 januari 2014 09:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ah... geen wonder dat ik niets op xTUBE kon vinden als t om hamsters ging![]()
die studeert en sindsdien denkt ie dat ie geen tijd meer heeft voor onzinquote:Op woensdag 22 januari 2014 20:38 schreef Gellarboy het volgende:
Waar is TMM eigenlijk? Te druk met Grindr tegenwoordig?
ik ben nooit echt lenig geweest. Ja dat zou ik best kunnen trainen misschien.quote:Op woensdag 22 januari 2014 20:37 schreef Gellarboy het volgende:
Paar lessen yoga en je bent weer flexibel hoor, je hebt er de bouw voor.
ik ben net terug van new Yorkquote:Op woensdag 22 januari 2014 20:28 schreef gebrokenglas het volgende:
Of misschien ben je nu wel eens toe aan een maandje vakantie? Een paar weken bakken op de toffe stranden van Miami?
Die is druk bezig XHamster te doorzoeken naar filmpjes van jou...quote:Op woensdag 22 januari 2014 20:38 schreef Gellarboy het volgende:
Waar is TMM eigenlijk? Te druk met Grindr tegenwoordig?
Pfft.. toch geen fulltime baan he? Je gaat toch niet 4 dagen of meer per week te werken?quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
ik ben net terug van new York
En Uh, ik heb een baan
Wat is daar mis mee? Ik doe niet anders....quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:14 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Pfft.. toch geen fulltime baan he? Je gaat toch niet 4 dagen of meer per week te werken?
straks gewoon fulltime de hoofdrol in de nieuwe hitmusical d's of ang3ls live die womderer aan het schrijven isquote:Op woensdag 22 januari 2014 21:14 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Pfft.. toch geen fulltime baan he? Je gaat toch niet 4 dagen of meer per week te werken?
Of terug naar Bondi met heel veel lekkers.quote:Op woensdag 22 januari 2014 20:28 schreef gebrokenglas het volgende:
Of misschien ben je nu wel eens toe aan een maandje vakantie? Een paar weken bakken op de toffe stranden van Miami?
Ja maar, ja maar, ja maar, ik gaf de link!!!!! En ze duren samen net een minuut.quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:09 schreef Twoflower het volgende:
Die is druk bezig XHamster te doorzoeken naar filmpjes van jou...
Pauper.quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:17 schreef gebrokenglas het volgende:
Wat is daar mis mee? Ik doe niet anders....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |