Goh vervelendquote:
Hoe is dat trouwens afgelopen?quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:39 schreef Gellarboy het volgende:
Maar wel een mooie titel zo. Laat moeders uit Etten-Leur het maar niet zien..
.
Ik vond deze lijven nog meevallen na wat ik allemaal op Bondi heb gezienquote:
Wat?! Poep zeker!!quote:Op donderdag 23 januari 2014 05:52 schreef Twoflower het volgende:
D'r mist iets in de openingspost...
Nou, dat kreng had dus wel echt aangifte gedaan bij de zedenpolitie.quote:
Ook geen contact met jou opgenomen?quote:Op donderdag 23 januari 2014 09:19 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Nou, dat kreng had dus wel echt aangifte gedaan bij de zedenpolitie.
Maar die hebben er uiteindelijk niks mee gedaan.
De politie? Of dat mens?quote:
Doet Netflix ook dingen van HBO licensen? Ik heb geen gewoon TV abo meer, enkel nog Netflix.quote:Op donderdag 23 januari 2014 09:23 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vond 'm echt wel heel leuk eigenlijkSex & The City in San Francisco met gay men en sarcastische humor
Nee de politie bedoelde ik. Dat ze een melding serieus nemen, met jou gingen praten en daarna dachten: wat een bullshitquote:Op donderdag 23 januari 2014 09:31 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
De politie? Of dat mens?
Ik heb zelf contact opgenomen met de politie.
Ik heb geen ideequote:Op donderdag 23 januari 2014 09:33 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Doet Netflix ook dingen van HBO licensen? Ik heb geen gewoon TV abo meer, enkel nog Netflix.
Nee, dat dachten ze blijkbaar al direct na het verhaal van die chick.quote:Op donderdag 23 januari 2014 09:34 schreef Ang3l het volgende:
Nee de politie bedoelde ik. Dat ze een melding serieus nemen, met jou gingen praten en daarna dachten: wat een bullshit
dat was ooit [Singles] en [R&P] en toen zat ik bij Singles, maar die 2 zijn samengevoegdquote:Op donderdag 23 januari 2014 09:48 schreef Gellarboy het volgende:
Waarom trouwens in heeeemelsnaam R&P?
quote:Op donderdag 23 januari 2014 09:47 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Nee, dat dachten ze blijkbaar al direct na het verhaal van die chick..
Nichtenfilm dus?quote:Op donderdag 23 januari 2014 09:23 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vond 'm echt wel heel leuk eigenlijkSex & The City in San Francisco met gay men en sarcastische humor
Er viel ook weinig serieus te nemen. Hoeveel pedofielen registreren zichzelf met naam, toenaam, foto en websites op LinkedIn?quote:Op donderdag 23 januari 2014 09:52 schreef Ang3l het volgende:
Begrijpelijk. Maar toch wel raar dat de politie iets meteen al niet serieus neemt. "Ain't nobody got time fo'that!!!"
Neuh, ik zie al genoeg nicht in GTST iedere dag. Ik wil eens een film zien over macho homomannen.quote:
Series premiere...... zie je, al dat sporten is niet goed voor je hersenenquote:
Dat heet science fictionquote:Op donderdag 23 januari 2014 10:23 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Neuh, ik zie al genoeg nicht in GTST iedere dag. Ik wil eens een film zien over macho homomannen.
Is dat al begonnen en te zien op het internet?quote:Op donderdag 23 januari 2014 10:26 schreef Ang3l het volgende:
Ik vond t juist wel fijn dat de serie niet zo'n stereotype nichten laat zien zoals je die altijd als funny sidekick in de meeste hollywoodzaken ziet. Nou, niet eens hollywood... ook een serie als Gooise Vrouwen of inderdaad GTST.
Hier waren t gewoon doodnormale doorsnee mannen met of zonder baard en met of zonder baarden of snorren of handtassen met banen die niet altijd met make-up of haar te maken hebben. Maar al zit er een Emmet uit QAF tussen, ook DAT representeert een onderdeel van de homoseksuele man. Dus vanalles wat!Zoals t leven eigenlijk is, en de man ook Mooffy
Dat is in Amerika begonnen... op 19 januari zoals de poster vermeld. En hier officieel niet. Tenzij je HBO zender hebt, dan misschien welquote:Op donderdag 23 januari 2014 10:28 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Is dat al begonnen en te zien op het internet?
Heb alleen niet echt tijd nu om dat te gaan kijken.quote:Op donderdag 23 januari 2014 10:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat is in Amerika begonnen... op 19 januari zoals de poster vermeld. En hier officieel niet. Tenzij je HBO zender hebt, dan misschien wel
Ik had het niet zozeer over films, maar meer over queer culture in general.quote:Op donderdag 23 januari 2014 10:23 schreef Moofasah het volgende:
Neuh, ik zie al genoeg nicht in GTST iedere dag. Ik wil eens een film zien over macho homomannen.
Waaaaah, het bedrijf waar ik hiervoor werkte heeft die film in distributie.quote:Op donderdag 23 januari 2014 10:39 schreef Ang3l het volgende:
Ik zie nu pas dat ie van Haigh is, de regisseur van Weekend!Ahaaa, vandaar!
[ afbeelding ]
Dat was dus in alf 1 van die serie ook, na een trio.quote:Op donderdag 23 januari 2014 10:56 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Ik had het niet zozeer over films, maar meer over queer culture in general.
Homo zijn is (lees: ik vind homo zijn) werkelijk compleet superieur ten op zichte van hetero zijn.
Echt jongen, hetero's... Wat een kansloos volk is dat zeg. Ik generaliseer nu uiteraard want er zijn ook heus wel 1 of 2 leuke... Of 3... Maar de massa? Shiiiit, compleet vastgeroest in hun denkbeelden van relaties en het leven in z'n algemeenheid. Als homo heb je daar niets mee te schaften, je kunt je leven helemaal zo inrichten als je zelf wil. Alleen de meeste homo's zijn zo gehersenspoeld door onze heteronormatieve cultuur dat ze dat niet eens inzien.
Ik vind de algehele sfeer van die film mooi, en de beelden.quote:Op donderdag 23 januari 2014 10:57 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Waaaaah, het bedrijf waar ik hiervoor werkte heeft die film in distributie.
Wat een ZEIKfilm was dat zeg. Iedereen was er wild van, maar ik snapte de ophef voor geen meter.
Ik zou die best faggots durven noemen hoorquote:Op donderdag 23 januari 2014 10:43 schreef Moofasah het volgende:
En toch, ik wil het liefdesverhaal van deze twee
[ afbeelding ]
Als ze daar nou eens een film over maken
Tja, jouw levensstijl sluit wel aan bij de algemeen normen en waarden van die hele homocultuur, maar voor zo iemand als ik is dat dus juist totaal niet het geval.quote:Op donderdag 23 januari 2014 10:56 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Ik had het niet zozeer over films, maar meer over queer culture in general.
Homo zijn is (lees: ik vind homo zijn) werkelijk compleet superieur ten op zichte van hetero zijn.
Echt jongen, hetero's... Wat een kansloos volk is dat zeg. Ik generaliseer nu uiteraard want er zijn ook heus wel 1 of 2 leuke... Of 3... Maar de massa? Shiiiit, compleet vastgeroest in hun denkbeelden van relaties en het leven in z'n algemeenheid. Als homo heb je daar niets mee te schaften, je kunt je leven helemaal zo inrichten als je zelf wil. Alleen de meeste homo's zijn zo gehersenspoeld door onze heteronormatieve cultuur dat ze dat niet eens inzien.
Maar puur gebaseerd op de foto, wat kun jij op hun aanmerken dan dat vrouwelijk zou zijn? Niks toch.quote:Op donderdag 23 januari 2014 11:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zou die best faggots durven noemen hoor
Nogmaals, ik vind dit ECHT niet het toonbeeld van "de mannelijke man"
Ik denk dat je je daar al behoorlijk in vergist.quote:Op donderdag 23 januari 2014 11:11 schreef Moofasah het volgende:
Tja, jouw levensstijl sluit wel aan bij de algemeen normen en waarden van die hele homocultuur
Maar je baseert je oordeel op iets wat je nooit zelf ervaren hebt. Je weet alleen hoe de media het afschildert.quote:Verder heb ik ook niks met die hele botentoestand en trava's en al die poespas. Vind het prima als mensen daar lol in beleven, van mij mogen ze, maar het is gewoon niet voor mij. En dat dit dan hetgeen is waar je gedoemd toe lijkt te zijn als homo zijnde maakt me niet vrolijk nee.
Hoezo dan? Jij noemt de homocultuur zelfs superieur aan de heterocultuur. Dan neem ik toch aan dat het ook bij je past.quote:Op donderdag 23 januari 2014 11:27 schreef Gellarboy het volgende:
Ik denk dat je je daar al behoorlijk in vergist.
Nou ik heb inmiddels op internet heel wat homo's gesproken en mijn ervaringen daarin waren niet positief.quote:Maar je baseert je oordeel op iets wat je nooit zelf ervaren hebt. Je weet alleen hoe de media het afschildert.
Nou, de slippertjes en het shirtloze (pronken en laten zien van je uiterlijk), de spieren waarvoor ze iedere dag in ieder geval met hun uiterlijk (je lijf, je spieren, uiterlijk). Het broekje zo lekker laag mogelijk op de heupjesquote:Op donderdag 23 januari 2014 11:13 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Maar puur gebaseerd op de foto, wat kun jij op hun aanmerken dan dat vrouwelijk zou zijn? Niks toch.
Dat doet het ook, maar ik denk dat ik sexueel een stuk vrijgevochtener ben dan veel andere homo's. Ik denk dat die filmpjes van mij veel homo's veel te ver zouden gaan. Daarbij probeer ik dus aan te geven dat je je als homo niet hoeft te spiegelen aan hoe anderen hun (sex)leven inrichten.quote:Op donderdag 23 januari 2014 11:31 schreef Moofasah het volgende:
Hoezo dan? Jij noemt de homocultuur zelfs superieur aan de heterocultuur. Dan neem ik toch aan dat het ook bij je past.
Je hoeft niet op een boot te staan, maar ervaar het eens vanaf de kant. Het is gewoon enorm gezellig, er valt geen onvertogen woord. Overigens moet je tegenwoordig nog geluk hebben om überhaupt ook maar 1 homo te spotten op zo'n boot (het is tegenwoordig meer de 'Kijk-mij-eens-tof-doen-in-mijn-roze-polo-met-al-deze-homo's-waar-is-mijn-glas-rosé-eigenlijk Pride'), maar da's weer een ander verhaal.quote:Dat ik zelf nooit op de boot heb gestaan is zeker waar, maar zou jij naar een gothic feest gaan als je geen interesse had in gothics?
Heb ik ook gedaan. Een paar keer zelfs. En nu weet ik dat het inderdaad niets voor mij is, maar dat komt dan vooral door de enorme drukte. Da's niets voor mij.quote:Op donderdag 23 januari 2014 11:36 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Je hoeft niet op een boot te staan, maar ervaar het eens vanaf de kant. Het is gewoon enorm gezellig, er valt geen onvertogen woord.
Het roept een bepaald emo gevoel bij me op. Ik zie er niets in dat bij mij oproept ''wow, wat een vent''. Wat ik zie is een jongen.quote:Op donderdag 23 januari 2014 11:33 schreef Ang3l het volgende:
En wat kun jij dat op bv de poster van Weekend?
Nou nee, ik heb er gewoon écht geen behoefte aanquote:Op donderdag 23 januari 2014 11:36 schreef Gellarboy het volgende:
Je hoeft niet op een boot te staan, maar ervaar het eens vanaf de kant.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |