Ach, en dat bedoel ik echt niet gemeen, tegen deze lieke van 22 kunnen sowieso maar weinig vrouwen opquote:Op woensdag 22 januari 2014 16:03 schreef missbehavin het volgende:
[..]
ik kan niet op tegen Lieke van 22
You're not helpingquote:Op woensdag 22 januari 2014 16:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach, en dat bedoel ik echt niet gemeen, tegen deze lieke van 22 kunnen sowieso maar weinig vrouwen op.
Dat is mijn taak natuurlijk ook nietquote:
Rotjochquote:Op woensdag 22 januari 2014 16:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat is mijn taak natuurlijk ook niet.
Nice guys finish last!quote:
Ik zeg niksquote:Op woensdag 22 januari 2014 16:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nice guys finish last!
Al is dat in andere contekst juist weer goed geloof ik.
Dat moet ook wel, want als ik klaar ben, gebeurt er niks meerquote:Op woensdag 22 januari 2014 16:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nice guys finish last!
Al is dat in andere context juist weer goed geloof ik.
Hahahaquote:Op woensdag 22 januari 2014 16:08 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat moet ook wel, want als ik klaar ben, gebeurt er niks meer
Wees niet bang, ze hebben mij al om te haten.quote:Op woensdag 22 januari 2014 16:01 schreef Yasmi het volgende:
Jawel, hoor. Jullie zitten allemaal zogenaamd "bijdehand" te doen enzo. Helaas heb ik (nog) geen ervaring in hoe jullie hier met elkaar omgaan. Dus ik blijf gewoon mezelf. Ik hoef niet te bewijzen hoe "stoer" ik op Fok! kan zijn!
Maar je zult d'r nooit aan je staaf mogen rijgen.quote:Op woensdag 22 januari 2014 16:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach, en dat bedoel ik echt niet gemeen, tegen deze lieke van 22 kunnen sowieso maar weinig vrouwen op.
quote:Het is hilarisch omdat Angel de grootste biatch hier is
Ja maar jij houdt dan ook van lelijke dikke twerk billen!quote:Op woensdag 22 januari 2014 16:12 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Wees niet bang, ze hebben mij al om te haten.
Gemene Liekequote:Op woensdag 22 januari 2014 16:14 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Maar je zult d'r nooit aan je staaf mogen rijgen.
Niet lelijk natuurlijk.quote:Op woensdag 22 januari 2014 16:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja maar jij houdt dan ook van lelijke dikke twerk billen!
quote:Op woensdag 22 januari 2014 16:23 schreef missbehavin het volgende:
Pfff de gitaar er sinds tijden maar weer eens bij gehaald.. I suck
Neeheequote:
Ow.quote:
Ik krijg pijn aan mijn klauwen en geef het dan weer opquote:Op woensdag 22 januari 2014 16:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ow.
Al suck ik daar trouwens ook enorm in.
Eelt kweken!quote:Op woensdag 22 januari 2014 16:30 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik krijg pijn aan mijn klauwen en geef het dan weer op
Ik kan het ook gewoon niet. Nou ja, ik kan het geduld niet opbrengen om het te leren...quote:Op woensdag 22 januari 2014 16:30 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik krijg pijn aan mijn klauwen en geef het dan weer op
I know! Maar ja, ongeduldig he..quote:
Net na het douchen doen, wel pleisters in de buurt houden.quote:Op woensdag 22 januari 2014 16:32 schreef missbehavin het volgende:
[..]
I know! Maar ja, ongeduldig he..
Er zijn ergere dingen om niet te kunnenquote:Op woensdag 22 januari 2014 16:46 schreef missbehavin het volgende:
Ik denk dat ik het nooit ga leren..
Nee. Ik WIL het kunnenquote:Op woensdag 22 januari 2014 16:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Er zijn ergere dingen om niet te kunnen.
Lief kan het en heeft mij er een van die van hem geleend. Die staat nu al máánden interessant te zijn in zijn standaardquote:Op woensdag 22 januari 2014 16:47 schreef Cue_ het volgende:
Ik wil het leren, maar heb niet zo'n ding
Hoe vaak moet ik het nog zeggen, je blijft van mijn vent afquote:Op woensdag 22 januari 2014 16:55 schreef Ang3l het volgende:
Gitaarspelen
Piano spelen
Ik wil een vent die dat kan. En dan bij een kampvuur en zo.
Nou ja, de gitaar dan he. Om die hele piano nou mee te zeulen
Ik win niet van je op kook-gebied, niet op drink-gebied.... oke ik kan beter pijpen (jij vrouw, ik homo), maar ik weet niet waar zijn prioriteiten liggenquote:Op woensdag 22 januari 2014 16:56 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hoe vaak moet ik het nog zeggen, je blijft van mijn vent af
Hahahahahaquote:Op woensdag 22 januari 2014 16:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik win niet van je op kook-gebied, niet op drink-gebied.... oke ik kan beter pijpen (jij vrouw, ik homo), maar ik weet niet waar zijn prioriteiten liggen
But he will looooooooove my cock!quote:Op woensdag 22 januari 2014 17:00 schreef missbehavin het volgende:
Het scheelt natuurlijk in de kosten he, dat minder goed drinken
But the boy lóves my cooking...
Eh, dunno about that hoorquote:
Niks mis met dat kind, zuurpruimquote:Op woensdag 22 januari 2014 16:17 schreef KomtTijd... het volgende:
Ik googlede "lieke van 22". Eerste hit.
[ afbeelding ]
Welles. Ze heeft een veel te klein voetballetje!!quote:Op woensdag 22 januari 2014 17:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Niks mis met dat kind, zuurpruim
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |