SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Beschrijving:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klik hier voor Vogel's verzamelde werken!
[ Bericht 0% gewijzigd door gogosweden op 22-01-2014 13:37:04 ]Winnaar KLB verkiezingen 2012.
Biggest lie everquote:Op woensdag 22 januari 2014 13:38 schreef TJV het volgende:
Hoe gaat het op school, met je broertje en met je vriendin?
IS het antwoord keiharde anale vuistseks?quote:Op woensdag 22 januari 2014 13:40 schreef gogosweden het volgende:
zit op school te FOK!ken, dus dat zegt wel genoeg denk ik
broertje gaat wel goed 14.gif
vriendin - ik denk dat we dat antwoord allemaal wel weten
Ja je moet me quoten ik houd dit topic niet zo in de gatenquote:Op woensdag 22 januari 2014 13:46 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
GVD REAGEER DAN OOK OP MIJ JA!
quote:Op woensdag 22 januari 2014 13:47 schreef TJV het volgende:
[..]
Ja je moet me quoten ik houd dit topic niet zo in de gaten
al 5 jaar een gelukkig en sexvol huwelijk met je linkerhandquote:Op woensdag 22 januari 2014 13:40 schreef gogosweden het volgende:
zit op school te FOK!ken, dus dat zegt wel genoeg denk ik
broertje gaat wel goed 14.gif
vriendin - ik denk dat we dat antwoord allemaal wel weten
langer dan dat alquote:Op woensdag 22 januari 2014 13:54 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
al 5 jaar een gelukkig en sexvol huwelijk met je linkerhand
Ja hoor, tenzij je lorrelies bent dan niet.quote:Op woensdag 22 januari 2014 14:51 schreef leanaci het volgende:
Mag is als vrouw zijnde hier ook komen loeren?
Eerst pics in mijn DM graagquote:Op woensdag 22 januari 2014 14:51 schreef leanaci het volgende:
Mag is als vrouw zijnde hier ook komen loeren?
quote:Op woensdag 22 januari 2014 14:55 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Ja hoor, tenzij je lorrelies bent dan niet.
Wat denk jijquote:Op woensdag 22 januari 2014 15:09 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Ik wist gewoon dat dit ging komen.
Moeten we natuurlijk onthouden dat Mordecai de vrouw was in die relatie héquote:Op woensdag 22 januari 2014 14:55 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Ja hoor, tenzij je lorrelies bent dan niet.
wie?quote:Op woensdag 22 januari 2014 15:10 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Wat denk jijAllemaal autisten op hun zolderkamer zien een keer een vrouwenmensch
Met adorabelle was dat ook zo
Nachtmerries? Laat maarquote:Op woensdag 22 januari 2014 15:17 schreef leanaci het volgende:
shaderon en datdus kunnen voor me instaan dat ik een vrouw ben
als je echt nachtmerries wilt zal ik wel een fotootje opsturen
Kom maar op!quote:Op woensdag 22 januari 2014 15:17 schreef leanaci het volgende:
dat kloptquote:Op woensdag 22 januari 2014 15:02 schreef TJV het volgende:
Hey nasi, jij bent toch een mod op Remy haar server?
OHh WTF dat was jij?! Ik had je al geupvotequote:Op woensdag 22 januari 2014 16:02 schreef Ame_thyst het volgende:
Jullie geilen toch zo op reddit
Dayz dev beantwoord zomaar ff mijn vraag
http://www.reddit.com/r/I(...)_of_dayz_and/cevx8sf
quote:You don't just "improve" a game engine. The ARMA engine is always going to be the way it is. I know DayZ is based on kind of a hybrid but the fact that the engine is dreadful remains the same.
The game would be a lot better if they simply licensed out a better engine like unreal or CryEngine.
http://www.reddit.com/r/I(...)_of_dayz_and/cevy2ifquote:Op woensdag 22 januari 2014 16:13 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Waarschijnlijk wel DavidMaar free money so fuck it
*edit*
Lol volgens mij is die reactie verwijderd
hoe gaat het met je tumor bij je neus enzo?quote:Op woensdag 22 januari 2014 16:43 schreef d4v1d het volgende:
Tering fietsenmaker
¤123,- kwijt voor mn fiets
Nieuwe ketting, nieuw tandwiel (was blijkbaar helemaal vernaggeld) en nieuwe trappers
Tumorquote:Op woensdag 22 januari 2014 16:44 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
hoe gaat het met je tumor bij je neus enzo?
Oei... Succes ermee.quote:Op woensdag 22 januari 2014 16:45 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Tumor![]()
a.s. maandag langs de chirurg
ontstoken talgkliertje, is een ingreep van minder dan 20 minuutjes, valt opzich wel mee dus. Mn zusje had het ook ooit, maar dan op d'r ooglid, Ben blij dat ik dat niet hebquote:
kill deed jij ook aan meequote:Op woensdag 22 januari 2014 15:10 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Wat denk jijAllemaal autisten op hun zolderkamer zien een keer een vrouwenmensch
Met adorabelle was dat ook zo
ik hou van nachtmerries!quote:Op woensdag 22 januari 2014 15:17 schreef leanaci het volgende:
Kan je die aan je spatbord vast plakken dan is het net alsof je voor die 120 euro een motor hebt gekocht.quote:
quote:Op woensdag 22 januari 2014 17:24 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Kan je die aan je spatbord vast plakken dan is het net alsof je voor die 120 euro een motor hebt gekocht.
Same here, wacht wel ff tot er een paar doorbraken zijn voordat ik weer ga upgraden.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 23:59 schreef mschol het volgende:
[..]
enige wat ik hooguit zou missen nu is usb3 misschien nog extra ram maar voor de rest ben ik wel voorzien
Leeftijd? Opleiding? Hobby's? Droom voor de toekomst?quote:Op woensdag 22 januari 2014 17:31 schreef leanaci het volgende:
wat? Mannetjes is toch een goede benaming voor een stel aapjes?
StukTVquote:
Stuur je adres, dan krijg je een kaartje.quote:
Nee laat maarquote:Op woensdag 22 januari 2014 17:52 schreef TJV het volgende:
[..]
Stuur je adres, dan krijg je een kaartje.
Was nog een 8 waard ookquote:Op vrijdag 10 januari 2014 15:23 schreef Timwonnacott het volgende:
Verdomme zeg, gisteravond beetje last van kramp in maag vervolgens de hele nacht beetje lopen ijlen en de ochtend doorgebracht op het toilet waar beide openingen van mijn lichaam als afvoer diende.![]()
En dan op de pot nog een essay geschreven die ik vandaag in moest leveren ook![]()
Gebruik je adobe premiere? Render je 1080p 20 minuten videos binnen een half uurtjequote:Op woensdag 22 januari 2014 18:39 schreef Mender het volgende:
Filmpje is aan t renderen.
Estimated time remaining: 3 Hours
Jep premiere. Ben een filmpje van 1uur 18min aan het renderen.quote:Op woensdag 22 januari 2014 18:51 schreef shaderon het volgende:
[..]
Gebruik je adobe premiere? Render je 1080p 20 minuten videos binnen een half uurtje
Wat?quote:Op woensdag 22 januari 2014 18:59 schreef Mender het volgende:
[..]
Jep premiere. Ben een filmpje van 1uur 18min aan het renderen.
Jij wil meeten en mijn betasten? Klinkt legit.quote:Op woensdag 22 januari 2014 18:33 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Daar hou ik je aan, ik heb OV en ben met tien minuten treinen in Lely. Je hebt A gezegd, nou moet je ook B zeggen.
Alleen meeten is ook goed.quote:Op woensdag 22 januari 2014 19:40 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Jij wil meeten en mijn betasten? Klinkt legit.
Ja ik heb ook wel wat anders te doen nuquote:Op woensdag 22 januari 2014 21:26 schreef Timwonnacott het volgende:
Oh vanavond niet, met werk voor morgen bezig. Hoop artikelen lezen
hoiquote:Op woensdag 22 januari 2014 17:31 schreef leanaci het volgende:
wat? Mannetjes is toch een goede benaming voor een stel aapjes?
Morgen onbekend hoe laat ik thuis ben, moet weer naar symposium, vrijdag naar Leiden met 2 mensen dus ook niet bekend hoe laat ik thuis ben. Van het weekend aan de bak want maandag & dinsdag tentamen. Op zijn vroegst ben ik woensdag beschikbaar. Tenzij ik 1 van de 2 dagen vroeg thuis ben, maar dat weet ik dan pas kort van te voren.quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:44 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Ja ik heb ook wel wat anders te doen nu
Maar morgen of overmorgen kan wel als je serieus bent.
Hoezo? Lekker laten staan toch?quote:Op woensdag 22 januari 2014 22:29 schreef SosuaCafe het volgende:
Even 1.8tb van 2tb schijf naar 3tb schijf zetten.
Idd, dat minimaal 7 is beetje boutquote:Op woensdag 22 januari 2014 22:49 schreef Timwonnacott het volgende:
Mja, ze zoeken wel vaak mensen de games section. Ook wel eens aan gedacht maar dat minimaal 7 berichten ding. Het is niet veel werk, maar is zoiets wat dan weer verplicht is. bleh.
met al die bad sectors. Liever niet. Rescue mission. Koop tzt wel 3tb bij.quote:
Je vader en moeder?quote:Op woensdag 22 januari 2014 22:53 schreef bobbernaut het volgende:
[ afbeelding ]
Maar wie is deze kerel nou
zou best kunnen. Bobber is ook mudblood toch?quote:
truequote:Op woensdag 22 januari 2014 22:49 schreef Timwonnacott het volgende:
Mja, ze zoeken wel vaak mensen de games section. Ook wel eens aan gedacht maar dat minimaal 7 berichten ding. Het is niet veel werk, maar is zoiets wat dan weer verplicht is. bleh.
Nou ja zo zou je het kunnen noemenquote:Op woensdag 22 januari 2014 22:55 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
zou best kunnen. Bobber is ook mudblood toch?
Nope, kerel belde mij paar keer, ff toegevoegd op app, ofc niet praten want dat.quote:
vanilla & chocolate swirlquote:Op woensdag 22 januari 2014 22:57 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Nou ja zo zou je het kunnen noemen_
dat heb ik soms als ik moet poepenquote:Op woensdag 22 januari 2014 23:02 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
vanilla & chocolate swirl
Mag ook.
quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:04 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
dat heb ik soms als ik moet poepen
Aha, geen garantie meer?quote:Op woensdag 22 januari 2014 22:50 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
met al die bad sectors. Liever niet. Rescue mission. Koop tzt wel 3tb bij.
nee volgens mij niet. 2 jaar toch? Hij is van dec 2010quote:
Jup. maar gezien je 2TB had en de meeste "oudere" schijven 1TB waren. (goedkopere verhouding ¤/GB)quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:05 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
nee volgens mij niet. 2 jaar toch?
wat?quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:38 schreef SosuaCafe het volgende:
Win 8->8.1 update zet gewoon defrag weer aan voor je ssd. Niet handig. Mazzel dat ik er net naar keek.
precies mijn reactiequote:
nog thuis wonenquote:Op donderdag 23 januari 2014 01:07 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
ouders drie dagen naar België
partyhardy @ my home iedereen welkom we gaan lossss
ik sta helaasch volgeplandquote:Op donderdag 23 januari 2014 01:07 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
ouders drie dagen naar België
partyhardy @ my home iedereen welkom we gaan lossss
En misschien moet jij even niet met dat vieze vingertje naar anderen wijzen als je zelf op kamers woont maar vervolgens geen vrienden om uit te nodigen hebt.quote:
noouuuquote:
Zombielandquote:Op donderdag 23 januari 2014 01:40 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 23 januari 2014 01:42 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
En misschien moet jij even niet met dat vieze vingertje naar anderen wijzen als je zelf op kamers woont maar vervolgens geen vrienden om uit te nodigen hebt.
haiquote:
Console peasantsquote:Op donderdag 23 januari 2014 13:23 schreef Curlbrah het volgende:
Behalve naar de nieuwe consoles komt The Witcher 3: Wild Hunt ook naar de pc. Gevraagd naar een indicatie van de benodigde systeemspecificaties antwoordde Iwinski ontwijkend. "We geven daar binnenkort meer informatie over vrij, maar begin maar vast met sparen voor een upgrade", stelde de ontwikkelaar.
fuck yeah
Dat is ook de game waar ik mn toekomstige pc op afstem gok ik.quote:Op donderdag 23 januari 2014 13:23 schreef Curlbrah het volgende:
Behalve naar de nieuwe consoles komt The Witcher 3: Wild Hunt ook naar de pc. Gevraagd naar een indicatie van de benodigde systeemspecificaties antwoordde Iwinski ontwijkend. "We geven daar binnenkort meer informatie over vrij, maar begin maar vast met sparen voor een upgrade", stelde de ontwikkelaar.
fuck yeah
Mwah. Als je van langdradige RPG's houdt. Beetje dragon age idee.quote:Op donderdag 23 januari 2014 13:42 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Witcher 2 heb ik maar nog nooit gespeeld. Is het wat?
Vriend van mij heeft z'n complete systeem ook al ruim een week later. Nog steeds niet binnen. Financiële problemen of zo?quote:Op donderdag 23 januari 2014 13:45 schreef d4v1d het volgende:
godverdomme
Konker azerty. Eerst kwam mn 280x op de 27ste, nu opeens 4 februari
die 280x is opeens heel populair omdat die goed blijkt te zijn in het minen van coins.quote:Op donderdag 23 januari 2014 14:06 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
Vriend van mij heeft z'n complete systeem ook al ruim een week later. Nog steeds niet binnen. Financiële problemen of zo?
Dat ook. De stap naar 290x is flink natuurlijk Hij zou ongeveer 700khash halen. Ik had hem ook bijna gekocht, totdat er ineens een invasie van miners en shitcoins kwam.quote:Op donderdag 23 januari 2014 14:16 schreef d4v1d het volgende:
[..]
die 280x is opeens heel populair omdat die goed blijkt te zijn in het minen van coins.
Mja, ik wil hem gewoon om te gamenquote:Op donderdag 23 januari 2014 14:19 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
Dat ook. De stap naar 290x is flink natuurlijk Hij zou ongeveer 700khash halen. Ik had hem ook bijna gekocht, totdat er ineens een invasie van miners en shitcoins kwam.
Dan had je beter Nvidia kunnen kopen.quote:Op donderdag 23 januari 2014 14:19 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Mja, ik wil hem gewoon om te gamen
Mja ik zou ook niet spugen op zo'n 280x hoor. Maar ik las in de vergelijkingen altijd dat Nvidia altijd stapje voor is. Maar prijs is ook gelijk hoger.quote:
Wie ben jij dan, ongewenst stuk varkensinteelt dat je bent.quote:Op donderdag 23 januari 2014 14:26 schreef piere het volgende:
[..]
Als hij nou een lekkere chick was...
heyuh ik ben geen famillie van je....quote:Op donderdag 23 januari 2014 14:42 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Wie ben jij dan, ongewenst stuk varkensinteelt dat je bent.
Dat was de vraag niet, de vraag was wie jij wél bent met je miskraamsmoelwerk.quote:Op donderdag 23 januari 2014 14:55 schreef piere het volgende:
[..]
heyuh ik ben geen famillie van je....
Nvidia bah. Amd drivers en utilities vind ik veel beter uitgewerkt.quote:Op donderdag 23 januari 2014 14:20 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
Dan had je beter Nvidia kunnen kopen.
echt hequote:Op donderdag 23 januari 2014 14:26 schreef piere het volgende:
[..]
Als hij nou een lekkere chick was...
quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:08 schreef bobbernaut het volgende:
Oh nog niet gepost, mja ik moest net dus dansen met CKV_!
hihiquote:Op donderdag 23 januari 2014 15:06 schreef shaderon het volgende:
Eerste wat je ziet in pieres pohi is mannen anaal stimuleren. Zegt al genoeg
quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:08 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Oh kloon van Victor dus.
nou ja, die moves moet een nikker bij geboorte al meegekregen hebben, toch?quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:08 schreef bobbernaut het volgende:
Oh nog niet gepost, mja ik moest net dus dansen met CKV_!
Breakdance ieksquote:Op donderdag 23 januari 2014 16:29 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
nou ja, die moves moet een nikker bij geboorte al meegekregen hebben, toch?
offlinemode uitzettenquote:Op donderdag 23 januari 2014 18:45 schreef bobbernaut het volgende:
jaman spotify ik ben offline terwijl ik internet heb ja uhu
Hoequote:
RES dan..quote:
Ja is veels te anders manquote:Op donderdag 23 januari 2014 19:08 schreef MineraalWater het volgende:
En bob je bent echt skeer als je dat niet gebruikt
kloptquote:
ja cool. Zit je te kijken. Best leuk.quote:Op donderdag 23 januari 2014 20:46 schreef MineraalWater het volgende:
oh lol Harry Connick JR in American Idol
Ja was wel lache. Vooral die negert die als zo'nbaby werd opgepaktquote:Op donderdag 23 januari 2014 23:50 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
ja cool. Zit je te kijken. Best leuk.
achja, onvoorzichtigheid van mijn kant, shit happens.. wereld vergaat er niet mee, hooguit even irritant..quote:
wifi adapters moet je dan ook niet willenquote:Op vrijdag 24 januari 2014 13:38 schreef d4v1d het volgende:
Meh ze hebben die netgear wifi adapter niet bij azerty
Ga voor een sitecomquote:Op vrijdag 24 januari 2014 13:38 schreef d4v1d het volgende:
Meh ze hebben die netgear wifi adapter niet bij azerty
Had jij niet de meest slechte internet connectie ever?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 13:46 schreef shaderon het volgende:
[..]
Ga voor een sitecom
http://azerty.nl/0-4952-6(...)0-wi-fi-usb-3-0.html
Deze heb ik zelf, http://azerty.nl/0-1251-6(...)0-wi-fi-usb-ada.html
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 15:15 schreef TJV het volgende:
Tijdje terug via kickstarter wat ingelegd voor de pebble smartwatch en vandaag kwam postbode Stanley een pakketje brengen. Best een grappig dingetje.
Tevens aan het klussen in het nieuwe huis van mijn broer, maar die woont dus recht tegenover mijn ex. Dat mens staat serieus de hele dag voor het raam te zwaaien.
Dat ligt aan onze provider en mn oudersquote:Op vrijdag 24 januari 2014 14:25 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Had jij niet de meest slechte internet connectie ever?
Doe het zelf danquote:Op vrijdag 24 januari 2014 16:20 schreef shaderon het volgende:
Heb al vaker gezegd dat je zo kunt upgraden. 'Maar het werkt nu toch'
Moet je ff zorgen dat het niet meer werktquote:Op vrijdag 24 januari 2014 16:20 schreef shaderon het volgende:
Kun je zelf toch ook initiëren? Mijn ouders wilden een 50/50 pakket dus mijn broertje en ik lappen voor het verschil naar 100/100.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 16:20 schreef shaderon het volgende:
Glasvezel?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 19:59 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Kun je zelf toch ook initiëren? Mijn ouders wilden een 50/50 pakket dus mijn broertje en ik lappen voor het verschil naar 100/100.
Geld is het punt niet.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 19:59 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Kun je zelf toch ook initiëren? Mijn ouders wilden een 50/50 pakket dus mijn broertje en ik lappen voor het verschil naar 100/100.
Om vervolgens nog te zeuren dat er niks op TV is zekerquote:Op vrijdag 24 januari 2014 20:54 schreef shaderon het volgende:
[..]
Geld is het punt niet.
Zien gewoon het nut ervan niet in.
Betaald tv met duizend kanalen weer wel
Enig kind dan? Anders kun je toch wel een goede case maken dat als iedereen tegelijk internet, dat de boel trager dan stront door een trechter is?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 20:54 schreef shaderon het volgende:
[..]
Geld is het punt niet.
Zien gewoon het nut ervan niet in.
Betaald tv met duizend kanalen weer wel
Verkeerde kant van de randstadquote:Op vrijdag 24 januari 2014 21:37 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Waarom heeft de fucking middle of nowhere wel glasvezel en ik, in de randstad, niet
Randstadquote:Op vrijdag 24 januari 2014 21:37 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Waarom heeft de fucking middle of nowhere wel glasvezel en ik, in de randstad, niet
1. Correct, de infratructuur is hier prima omdat het allemaal relatief recent is aangelegd.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 22:10 schreef TJV het volgende:
Omdat ze in de fucking middle of nowhere helemaal geen lijntjes hadden en dus direct glasvezel aan konden leggen. In kutlanden als Roemenië doen ze hetzelfde.
Ondertussen betaal ook ik vrolijk mee aan het internet en kook ik ook nog omdat ik never nooit meer aardappelen-vlees-groente wil eten. Ga wat doen, luilak!
Ik lust alles maar 6x per week die schijt aardappels gaat vervelen. Nu is het 2x per week.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 22:14 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
1. Correct, de infratructuur is hier prima omdat het allemaal relatief recent is aangelegd.
2. Meebetalen doe ik ook, kostgeld ¤100/maand, zelf voorgesteld.
3. Ga me nou niet vertellen dat je een verwend ventje bent dat de helft niet lust. Als dat zo is zet ik je zo in het rijtje nerds in de OP
Jo wij zijn best vooruitstrevend hierquote:Op vrijdag 24 januari 2014 21:37 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Haha, fair enough. Heb ik gelukkig geen last van, mams maakt best gevarieerd eten altijd.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 22:15 schreef TJV het volgende:
[..]
Ik lust alles maar 6x per week die schijt aardappels gaat vervelen. Nu is het 2x per week.
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 21:05 schreef Ame_thyst het volgende:
begint wat traag maar echt de moeite waard![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dacht dat daar wel makkelijk aan een kamer te komen was. Of heb je hoge eisen?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 22:18 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Haha, fair enough. Heb ik gelukkig geen last van, mams maakt best gevarieerd eten altijd.
Ben nu aan het zoeken naar kamers, denk dat ik binnen een half jaar wel iets heb. Dat eten ga ik dan wel missen.
Maar ik zoek in Zwolle, Amersfoort, Ede, Apeldoorn, Utrecht. Die hoekquote:Op vrijdag 24 januari 2014 22:20 schreef TJV het volgende:
[..]
Dacht dat daar wel makkelijk aan een kamer te komen was. Of heb je hoge eisen?
Het is de bedoeling om na de P naar de uni van Utrecht te gaan, hé. Amsterdam is nog te doen vanaf hier, Utrecht niet echt meer.quote:
Dus na 15 afgebroken HBO studies vind je het wel tijd om met unie studies te gaan stoppen?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 22:29 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Het is de bedoeling om na de P naar de uni van Utrecht te gaan, hé. Amsterdam is nog te doen vanaf hier, Utrecht niet echt meer.
Ga op kamers joh da's een ervaringquote:Op vrijdag 24 januari 2014 22:29 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Het is de bedoeling om na de P naar de uni van Utrecht te gaan, hé. Amsterdam is nog te doen vanaf hier, Utrecht niet echt meer.
Hoe lang is die, 2 meterquote:Op vrijdag 24 januari 2014 22:16 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Jo wij zijn best vooruitstrevend hier
http://www.volkskrant.nl/(...)-kunststofbrug.dhtml
Ga dan ook gewoon naar A'damquote:Op vrijdag 24 januari 2014 22:29 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
hmmm, ik volg geen lopende seriesquote:Op zaterdag 25 januari 2014 01:37 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Even een ander vraagje, volg jij Golden Time?
Ah alright, ik heb tot ep. 8 gekeken maar toen gedropped. Is erg goed, maar teveel drama voor mij. Ik heb liever iets makkelijk verteerbaars zoals Lovely Complex, die heb ik vanochtend opgepikt en zit nu al op ep. 14 ofzoquote:Op zaterdag 25 januari 2014 01:41 schreef mschol het volgende:
[..]
hmmm, ik volg geen lopende series(op het moment kijk ik zelfs helemaal niets)
hij klinkt wel grappig (al klinkt het ook lekker cliché)
quote:Op zaterdag 25 januari 2014 01:43 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Ah alright, ik heb tot ep. 8 gekeken maar toen gedropped. Is erg goed, maar teveel drama voor mij. Ik heb liever iets makkelijk verteerbaars zoals Lovely Complex, die heb ik vanochtend opgepikt en zit nu al op ep. 14 ofzo
Ja echt héquote:Op zaterdag 25 januari 2014 01:44 schreef mschol het volgende:
[..]![]()
Lovely Complex
![]()
![]()
ik heb een tijdje gehad dat ik juist de wat meer serieuze/realistischere drama/coming of age series wilde zien
is dat ook zo'n tekenfilm?quote:Op zaterdag 25 januari 2014 01:44 schreef mschol het volgende:
[..]![]()
Lovely Complex
![]()
![]()
ik heb een tijdje gehad dat ik juist de wat meer serieuze/realistischere drama/coming of age series wilde zien
wel cool ding idd. Die kerel doet best leuke dingen.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 10:26 schreef vogelkooi het volgende:
Lijkt wel een Klavecimbel die uculele
Hiroshima shadows..quote:
kloptquote:
Is meer natuurkundequote:
minecraft ftw. toch?quote:Op zaterdag 25 januari 2014 12:12 schreef d4v1d het volgende:
Mensen die bannen om een meningsverschil
ahjohquote:
een gehaktbal bak je, die moet je niet friturenquote:Op zaterdag 25 januari 2014 12:36 schreef bobbernaut het volgende:
friepatjes met bitterballen, kipnuggets, en gehaktballen
ja is zo;n mixqquote:Op zaterdag 25 januari 2014 12:37 schreef mschol het volgende:
[..]
een gehaktbal bak je, die moet je niet frituren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |