Heb ik niet?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 16:37 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
En waar is mijn kaart eigenlijk?
hoaxquote:Op dinsdag 21 januari 2014 16:37 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Dat was vorig jaar augustus, klapmongool.
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 16:41 schreef bobbernaut het volgende:
d4v1d - Medewerker Verkoopklaar - Utrecht
Bij nader inzien toch te ver (12 km), had gewoon gesolliciteerd maar kon geen pand kiezen.quote:
mja lijkt me opzich wel leuk jaquote:Op dinsdag 21 januari 2014 17:31 schreef d4v1d het volgende:
14km is wel ver ja.
je wou toch eerst bij gamma/praxis?
500gb genomen. Just to be surequote:
Ja serieus...quote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:12 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Wacht, srs? Geen grap? Vorige week namelijk verzonden op dinsdag.
Meh, wat heb je btw met die andere posts gedaan dan? Zie een edit maar niet watquote:
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:49 schreef Flodder450 het volgende:
eindelijk nieuwe telefoon, nu wachten op het simkaartje
Jezus die ken ik nog wel. Met al die sponges toenquote:
hahaquote:
iddquote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:06 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Jezus die ken ik nog wel. Met al die sponges toen
heb je nog meer vids die niet op youtube staan? zit hier op een nostalgie-tripquote:
Animequote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:19 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Jo randstadvolk, check deze in de bios.
http://www.pathe.nl/film/19809/the-wind-rises#
eum, mischien heb ik nog enkele dingen op m'n hdd. Maar denk dat het meeste al weg is. Zal eens zoeken.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:10 schreef gogosweden het volgende:
[..]
iddfucking tof, was toch een rondkloot-server voor een nieuwe map?
[..]
heb je nog meer vids die niet op youtube staan? zit hier op een nostalgie-trip
zou tof zijn als je dat kan uploaden en dan DM'enquote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:12 schreef Mender het volgende:
[..]
eum, mischien heb ik nog enkele dingen op m'n hdd. Maar denk dat het meeste al weg is. Zal eens zoeken.
Heb wel een paar dingen zie ik nu. Ik upload het wel. Maar bij sommige zit ik er wel dom engels doorheen te lullen. Wilde toen een beetje oefenen video's te maken met engels commentaar. Bij die haal ik het geluid wel even weg.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:13 schreef gogosweden het volgende:
[..]
zou tof zijn als je dat kan uploaden en dan DM'en
zijn die maps nog ergens te vinden?
Godverteringtyfus zie dit nu pas.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:01 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Zegt mij wel iets, maar kan er de vinger niet in leggen.
gogo een modquote:
Nieuw moboquote:Op dinsdag 21 januari 2014 22:36 schreef SosuaCafe het volgende:
Wel jammer dat mn ssd in sata2 moet draaien. Mobo gaat niet sneller.
ja blijf bezig.. Eerst die coins maar wat stijgen. Doe eind vh jaar wel verder upgraden.quote:
enige wat ik hooguit zou missen nu is usb3 misschien nog extra ram maar voor de rest ben ik wel voorzienquote:Op dinsdag 21 januari 2014 22:47 schreef TJV het volgende:
Zo begon ik ook. Eerst wilde ik een SSD, toen maar een nieuwe mobo, toen USB3 en toen fuck it, nieuwe pc!
moiquote:
okquote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:23 schreef Mender het volgende:
[..]
Heb wel een paar dingen zie ik nu. Ik upload het wel. Maar bij sommige zit ik er wel dom engels doorheen te lullen. Wilde toen een beetje oefenen video's te maken met engels commentaar. Bij die haal ik het geluid wel even weg.
Posts ze zometeen wel hier.
dnb heeft de maps nog wel denk ik. Maar die is nu niet online
quote:
Af en toe zie ik hem op haunted heel eventjes.quote:Op woensdag 22 januari 2014 10:15 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Dnbrainwash, maar die is volgens mij nooit online.
Hij speelt Rift met Sosua, Asy en mijquote:Op woensdag 22 januari 2014 10:15 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Af en toe zie ik hem op haunted heel eventjes.
Spongebob, of telt Patrick nietquote:Op woensdag 22 januari 2014 10:43 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]kan mij eigenlijk geen serie herinneren waarin ik monsters met tentakels heb gezien.
ja eikel! Wat is dat nou?quote:Op woensdag 22 januari 2014 10:42 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Hij speelt Rift met Sosua, Asy en mij
Of nou ja, ik speel niet meer maar Sosua wel.
neequote:
heb je hem wel gemaakt, hij ziet er ongebruikt uit..quote:Op woensdag 22 januari 2014 11:48 schreef bobbernaut het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn pen waar ik net een oefen SE mee heb gemaakt
hmm klopt, maar als je m in t licht houdt zie je dat er veel minder inkt is dan t lijktquote:Op woensdag 22 januari 2014 11:49 schreef mschol het volgende:
[..]
heb je hem wel gemaakt, hij ziet er ongebruikt uit..
Harder schreeuwen.quote:Op woensdag 22 januari 2014 11:54 schreef bobbernaut het volgende:
KANKER ANDROID waarom plakt ie die tekst niet
wappquote:
Heb er nog eentje van een doolhof event. Vanavond ff kijken.quote:Op woensdag 22 januari 2014 10:09 schreef gogosweden het volgende:
[..]
ok
[..]
zijn er nog meer aan het uploaden?
tof!quote:Op woensdag 22 januari 2014 12:08 schreef Mender het volgende:
[..]
Heb er nog eentje van een doolhof event. Vanavond ff kijken.
Schaam je...quote:Op woensdag 22 januari 2014 12:42 schreef gogosweden het volgende:
[..]
tof!
doe dan even een quote alert, ik houd dit topic niet zo in de gaten
Je moet hem quoten, hij houdt dit topic niet zo in de gaten. Of zijn username schrijven, dan ziet hij het via spytool.quote:
edit ieksquote:Op woensdag 22 januari 2014 13:22 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Je moet hem quoten, hij houdt dit topic niet zo in de gaten. Of zijn username schrijven, dan ziet hij het via spytool.
Hoi troetelbeertje van mequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |