echt hequote:Op donderdag 23 januari 2014 14:26 schreef piere het volgende:
[..]
Als hij nou een lekkere chick was...
quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:08 schreef bobbernaut het volgende:
Oh nog niet gepost, mja ik moest net dus dansen met CKV_!
hihiquote:Op donderdag 23 januari 2014 15:06 schreef shaderon het volgende:
Eerste wat je ziet in pieres pohi is mannen anaal stimuleren. Zegt al genoeg
quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:08 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Oh kloon van Victor dus.
nou ja, die moves moet een nikker bij geboorte al meegekregen hebben, toch?quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:08 schreef bobbernaut het volgende:
Oh nog niet gepost, mja ik moest net dus dansen met CKV_!
Breakdance ieksquote:Op donderdag 23 januari 2014 16:29 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
nou ja, die moves moet een nikker bij geboorte al meegekregen hebben, toch?
offlinemode uitzettenquote:Op donderdag 23 januari 2014 18:45 schreef bobbernaut het volgende:
jaman spotify ik ben offline terwijl ik internet heb ja uhu
Hoequote:
RES dan..quote:
Ja is veels te anders manquote:Op donderdag 23 januari 2014 19:08 schreef MineraalWater het volgende:
En bob je bent echt skeer als je dat niet gebruikt
kloptquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop