Wat?quote:Op woensdag 22 januari 2014 18:59 schreef Mender het volgende:
[..]
Jep premiere. Ben een filmpje van 1uur 18min aan het renderen.
Ja van dat doolhof eventquote:
Jij wil meeten en mijn betasten? Klinkt legit.quote:Op woensdag 22 januari 2014 18:33 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Daar hou ik je aan, ik heb OV en ben met tien minuten treinen in Lely. Je hebt A gezegd, nou moet je ook B zeggen.
Alleen meeten is ook goed.quote:Op woensdag 22 januari 2014 19:40 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Jij wil meeten en mijn betasten? Klinkt legit.
Ja ik heb ook wel wat anders te doen nuquote:Op woensdag 22 januari 2014 21:26 schreef Timwonnacott het volgende:
Oh vanavond niet, met werk voor morgen bezig. Hoop artikelen lezen
hoiquote:Op woensdag 22 januari 2014 17:31 schreef leanaci het volgende:
wat? Mannetjes is toch een goede benaming voor een stel aapjes?
Morgen onbekend hoe laat ik thuis ben, moet weer naar symposium, vrijdag naar Leiden met 2 mensen dus ook niet bekend hoe laat ik thuis ben. Van het weekend aan de bak want maandag & dinsdag tentamen. Op zijn vroegst ben ik woensdag beschikbaar. Tenzij ik 1 van de 2 dagen vroeg thuis ben, maar dat weet ik dan pas kort van te voren.quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:44 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Ja ik heb ook wel wat anders te doen nu
Maar morgen of overmorgen kan wel als je serieus bent.
Hoezo? Lekker laten staan toch?quote:Op woensdag 22 januari 2014 22:29 schreef SosuaCafe het volgende:
Even 1.8tb van 2tb schijf naar 3tb schijf zetten.
Idd, dat minimaal 7 is beetje boutquote:Op woensdag 22 januari 2014 22:49 schreef Timwonnacott het volgende:
Mja, ze zoeken wel vaak mensen de games section. Ook wel eens aan gedacht maar dat minimaal 7 berichten ding. Het is niet veel werk, maar is zoiets wat dan weer verplicht is. bleh.
met al die bad sectors. Liever niet. Rescue mission. Koop tzt wel 3tb bij.quote:
Je vader en moeder?quote:Op woensdag 22 januari 2014 22:53 schreef bobbernaut het volgende:
[ afbeelding ]
Maar wie is deze kerel nou
zou best kunnen. Bobber is ook mudblood toch?quote:
truequote:Op woensdag 22 januari 2014 22:49 schreef Timwonnacott het volgende:
Mja, ze zoeken wel vaak mensen de games section. Ook wel eens aan gedacht maar dat minimaal 7 berichten ding. Het is niet veel werk, maar is zoiets wat dan weer verplicht is. bleh.
Nou ja zo zou je het kunnen noemenquote:Op woensdag 22 januari 2014 22:55 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
zou best kunnen. Bobber is ook mudblood toch?
Nope, kerel belde mij paar keer, ff toegevoegd op app, ofc niet praten want dat.quote:
vanilla & chocolate swirlquote:Op woensdag 22 januari 2014 22:57 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Nou ja zo zou je het kunnen noemen_
dat heb ik soms als ik moet poepenquote:Op woensdag 22 januari 2014 23:02 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
vanilla & chocolate swirl
Mag ook.
quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:04 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
dat heb ik soms als ik moet poepen
Aha, geen garantie meer?quote:Op woensdag 22 januari 2014 22:50 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
met al die bad sectors. Liever niet. Rescue mission. Koop tzt wel 3tb bij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop