Happy birthday!quote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:09 schreef Cygne het volgende:
NoBoNo! Gefeliciteerd.
Zo, jarig. 25 met minimini in buik. Tof idee wel.

Nouja over 6 uurtjes mag ik naar het ziekenhuis. En in de tussentijd doe ik nog even een poging tot slapen.
 Nouja over 6 uurtjes mag ik naar het ziekenhuis. En in de tussentijd doe ik nog even een poging tot slapen.   

Dat was onze 2e naam
 Dat was onze 2e naam  !
! . Je kan het voelen door plat op je rug te liggen en je hoofd op te tillen. Je voelt dan het gat in de lengte op je buik.
. Je kan het voelen door plat op je rug te liggen en je hoofd op te tillen. Je voelt dan het gat in de lengte op je buik.  .
. 

Nou in die zin dat ik een suikertest moest doen, maar dat doen ze tegenwoordig vrij snel volgens mij. Veel mensen zeggen tegen me: "nou fijn toch dan hebben ze vast wat spekkies". Maarja het moet wel binnen proporties blijven.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 07:58 schreef Cocotrimonium het volgende:
Cygne, happy bday!
Nikki, maakt men zich in het ziekenhuis ook zorgen om het gewicht van de kindjes?

Van wie moet dat? Het ziekenhuis maakt zich er blijkbaar geen zorgen over?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 08:09 schreef _NIKKI_ het volgende:
Maarja het moet wel binnen proporties blijven.

Van mij.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 08:11 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Van wie moet dat? Het ziekenhuis maakt zich er blijkbaar geen zorgen over?
 Het ziekenhuis lijkt zich inderdaad geen zorgen te maken, maar ik doe dat helaas wel.  Ik had de informatie liever niet gehad zegmaar. En straks worden ze geboren en dan zul je zien dat ze gewoon keurig gemiddeld zijn.
 Het ziekenhuis lijkt zich inderdaad geen zorgen te maken, maar ik doe dat helaas wel.  Ik had de informatie liever niet gehad zegmaar. En straks worden ze geboren en dan zul je zien dat ze gewoon keurig gemiddeld zijn.

Mijn 9 augustuskindje is heerlijk gemiddeld, en gaat nu bijna naar maat 68. Maar vriend en ik zijn beide niet echt groot..quote:Op donderdag 23 januari 2014 22:56 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Augustuskindje hier, welke maar raden jullie aan? 62 of 68? ( ik 1.76, man 1.98 dus verwacht geen hele mini)

31 juli kindje hierquote:Op donderdag 23 januari 2014 22:56 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Augustuskindje hier, welke maar raden jullie aan? 62 of 68? ( ik 1.76, man 1.98 dus verwacht geen hele mini)
 . E. ging begin december over naar mt 68 en is mega gemiddeld. Ik zou dus voor 68 gaan.
. E. ging begin december over naar mt 68 en is mega gemiddeld. Ik zou dus voor 68 gaan.  !
!

Ook dat. En hier thermostaat kraan. En op de Tummy tub staat een baby die rood aanloopt als het water te warm isquote:Op vrijdag 24 januari 2014 08:42 schreef nummer_zoveel het volgende:
Ik vind het flauwekul, je controleert toch nog met je hand of elleboog hoe warm het water is?

Ik ben echt een ontiegelijke koukleum. Ik zit normaal alle maanden met een dekentje op de bank (muv juli en augustus), ook al is het 22 graden bij ons binnen. En nu ligt mijn dekentje al twee maanden in de kast onder te stoffen. Echt heerlijk, wenste dat mijn interne thermometer altijd zo goed zou werken
 Ik ben echt een ontiegelijke koukleum. Ik zit normaal alle maanden met een dekentje op de bank (muv juli en augustus), ook al is het 22 graden bij ons binnen. En nu ligt mijn dekentje al twee maanden in de kast onder te stoffen. Echt heerlijk, wenste dat mijn interne thermometer altijd zo goed zou werken 

Ik kon dat niet hoorquote:Op vrijdag 24 januari 2014 08:42 schreef nummer_zoveel het volgende:
Ik vind het flauwekul, je controleert toch nog met je hand of elleboog hoe warm het water is?
 . Ik had echt mijn thermometer nodig om aan te voelen of het 36,5 of 39,5 of iets daartussen was.
 . Ik had echt mijn thermometer nodig om aan te voelen of het 36,5 of 39,5 of iets daartussen was.

+1 ik kan dat ook niet. Soms probeerde ik zonder en dan was het water ineens 2 graden te heet ofzo. Blij dat ik dan de thermo er even in kon gooien.quote:[img]http://i.:D kzine.net/p/0s.gif[/img] Op vrijdag 24 januari 2014 09:22 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Ik kon dat niet hoor. Ik had echt mijn thermometer nodig om aan te voelen of het 36,5 of 39,5 of iets daartussen was.

Mijn kinderen vonden dat beide veel te koudquote:Op vrijdag 24 januari 2014 09:22 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Ik kon dat niet hoor. Ik had echt mijn thermometer nodig om aan te voelen of het 36,5 of 39,5 of iets daartussen was.

Een heel fijne tijd toegewenst jij en je gezinnetje!
  Een heel fijne tijd toegewenst jij en je gezinnetje!  

We hebben de baby vanaf het begin in 38C gedaan hoor, gewoon zelfde temp als waarop wij douchen. Kouder vond ze echt niet tofquote:Op vrijdag 24 januari 2014 09:28 schreef _NIKKI_ het volgende:
[..]
+1 ik kan dat ook niet. Soms probeerde ik zonder en dan was het water ineens 2 graden te heet ofzo. Blij dat ik dan de thermo er even in kon gooien.

Weet je wat het punt is, als een andere collega (2 handen op 1 buik) daar had gestaan, had ze wel geholpen. Dat doet ze namelijk altijd. En ze zag echt wel dat ik het druk had, want naderhand zei ze: 'wel een beetje doorademen he?'quote:Op vrijdag 24 januari 2014 09:46 schreef nummer_zoveel het volgende:
Heb je duidelijk aangegeven dat je het lichamelijk zware werk niet aankan en dat je hulp wilt Sunshine?
Ik heb het eigenlijk tijdens het werk steeds gevraagd. 'Wil je me helpen nu, het lukt niet zo' enz. Daar heeft niemand moeilijk om gedaan.
Ik denk dat je jezelf er mee hebt als je niks zegt en over gaat zitten tobben.

Dank jequote:Op vrijdag 24 januari 2014 08:50 schreef laiveneertiekje het volgende:
[..]
Mijn 9 augustuskindje is heerlijk gemiddeld, en gaat nu bijna naar maat 68. Maar vriend en ik zijn beide niet echt groot..
edit: beetje spuit 11 lees ik later, maar mocht je iets anders tegenkomen..

).
 ). 

Hoge vliesscheur!!quote:Op vrijdag 24 januari 2014 10:20 schreef _NIKKI_ het volgende:
Ik heb een ander dingetje. Als ik slaap dan kwijl ik ineens een heleboel. Som zit er een hele natte plek op mijn kussen. Dan word ik wakker omdat ik met mijn hoofd in iets nats lig, blijkt het gewoon mijn eigen kwijl te zijn.
Niet echt charmant ook...

Wat is t toch charmant om zwanger te zijnquote:Op vrijdag 24 januari 2014 10:20 schreef _NIKKI_ het volgende:
Ik heb een ander dingetje. Als ik slaap dan kwijl ik ineens een heleboel. Som zit er een hele natte plek op mijn kussen. Dan word ik wakker omdat ik met mijn hoofd in iets nats lig, blijkt het gewoon mijn eigen kwijl te zijn.
Niet echt charmant ook...

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |