abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_135882496
NoBoNo plus mevrouw gefeliciteerd met jullie jongetje! Leuke namen!

En razztwizzle met je zwangerschap en cygne met je verjaardag w/
No one can make you feel inferior without your consent - Eleanor Roosevelt
pi_135882517
Cyg. Heppie Bday!
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_135882538
NoBoNo van harte gefeliciteerd met jullie zoon! O+
pi_135882691
NoBoNo Wat een toepasselijke naam heeft hij gekregen!
Gefelciteerd *O* *O*
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_135882710
Gefeliciteerd NoBoNo met jullie zoon en happy birthday Cygne!

Ik heb het weer ijs- en ijskoud. Loop te bibberen! Hoop dat dat bij de zwangerschap hoort en dat ik geen griepje krijg.
  vrijdag 24 januari 2014 @ 09:20:09 #281
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_135882869
Gefeliciteerd Cygne *O*

Wat thermometer betreft hebben wij idd een 3 euro dingetje van de hema en volgens mij werkt die prima. Verder natuurlijk straks altijd ook zelf voelen, maar zo met mijn eerste kind vertrouw ik nog niet op mijn waarneming. Vooral omdat ik zelf altijd heet douche/ badder (nu overigens niet nu ik zwanger ben). Hebben trouwens ook een thermostaatknop maar die klopt niet. Afhankelijk van de temperatuur buiten is het water dat uit de kraan komt een stuk heter of kouder dan 38 graden.

Razz als je geluk hebt heb je het over een tijdje nooit meer koud :P Ik ben echt een ontiegelijke koukleum. Ik zit normaal alle maanden met een dekentje op de bank (muv juli en augustus), ook al is het 22 graden bij ons binnen. En nu ligt mijn dekentje al twee maanden in de kast onder te stoffen. Echt heerlijk, wenste dat mijn interne thermometer altijd zo goed zou werken O+

Zo vandaag lekker vrij. Straks eerst eens een lijstje maken van wat in in welke maat aan babykleertjes heb. En daarna ga ik mijn eigen kledingkast opruimen en alles wegruimen wat ik voorlopig toch niet aankan.
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
  vrijdag 24 januari 2014 @ 09:22:19 #282
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_135882914
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 08:42 schreef nummer_zoveel het volgende:
Ik vind het flauwekul, je controleert toch nog met je hand of elleboog hoe warm het water is?
Ik kon dat niet hoor :@ . Ik had echt mijn thermometer nodig om aan te voelen of het 36,5 of 39,5 of iets daartussen was.
pi_135883058
quote:
[img]http://i.:D kzine.net/p/0s.gif[/img] Op vrijdag 24 januari 2014 09:22 schreef Spees_Eend het volgende:

[..]

Ik kon dat niet hoor :@ . Ik had echt mijn thermometer nodig om aan te voelen of het 36,5 of 39,5 of iets daartussen was.
+1 ik kan dat ook niet. Soms probeerde ik zonder en dan was het water ineens 2 graden te heet ofzo. Blij dat ik dan de thermo er even in kon gooien.
pi_135883072
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 09:22 schreef Spees_Eend het volgende:

[..]

Mijn kinderen vonden dat beide veel te koud :D
We gaan nu nog in bad met een graad of 40. Maar dat is omdat de thermostaatkraan vast zit :')
Krijgen ze van die lekkere rode billetjes van ;)
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_135883084
NoBoNo, superleuk *O* Een heel fijne tijd toegewenst jij en je gezinnetje!

Gefeliciflapstaart Cygne w/

En voor de rest iedereen een zwaai :)

Zo, vandaag lekker vrij, morgen lekker vrij en dan zondag nog werken... Heb ik wel eventjes nodig, aangezien ik een heul fijne collega heb die bijster weinig begrip toont voor mijn situatie (bijna 4 maanden) en me gewoon laat tobben met redelijk zwaar lichamelijk werk. Nu kan ik er wel wat van zeggen, maar ik wil niet laten merken dat ik haar hulp nodig heb. Dat gun ik r gewoon niet.
Gister wel even mijn verlof doorgesproken met mijn baas; de bedoeling is dat ik binnenkort ander (lichter) werk ga doen en dat ook ga blijven doen na de bevalling. En dat ik een maand vakantie achter mijn verlof ga plakken *O*
pi_135883472
Heb je duidelijk aangegeven dat je het lichamelijk zware werk niet aankan en dat je hulp wilt Sunshine?
Ik heb het eigenlijk tijdens het werk steeds gevraagd. 'Wil je me helpen nu, het lukt niet zo' enz. Daar heeft niemand moeilijk om gedaan.
Ik denk dat je jezelf er mee hebt als je niks zegt en over gaat zitten tobben. :)
pi_135883708
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 09:28 schreef _NIKKI_ het volgende:

[..]

+1 ik kan dat ook niet. Soms probeerde ik zonder en dan was het water ineens 2 graden te heet ofzo. Blij dat ik dan de thermo er even in kon gooien.
We hebben de baby vanaf het begin in 38C gedaan hoor, gewoon zelfde temp als waarop wij douchen. Kouder vond ze echt niet tof :D

Oh, en ik had ook een flinke diastase, maar wat GotC ook zegt, beetje opletten met je buikspieren gebruiken en dan komt het in het algemeen goed! Hij is nu bijna weg, na 4,5 maanden.
Home is where the O+ is...
  vrijdag 24 januari 2014 @ 09:57:07 #288
390026 Aisly
A flower a day..
pi_135883712
Gefeliciteerd Nobono en vrouw! *O*
En Momo bovenaan :D

Nikki, succes met de groeiecho vandaag!

Verwarming voor Kim *O*

Coco die pakjes O+

Happy Birthday Cygne!

Sunshine, ik zou inderdaad wel aangeven dat je het zware lichamelijke werk niet meer kan doen. Dan heb je het iig een keer uitgesproken. En fijn dat je al over lichter werk hebt gesproken met je baas!
pi_135883762
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 09:46 schreef nummer_zoveel het volgende:
Heb je duidelijk aangegeven dat je het lichamelijk zware werk niet aankan en dat je hulp wilt Sunshine?
Ik heb het eigenlijk tijdens het werk steeds gevraagd. 'Wil je me helpen nu, het lukt niet zo' enz. Daar heeft niemand moeilijk om gedaan.
Ik denk dat je jezelf er mee hebt als je niks zegt en over gaat zitten tobben. :)
Weet je wat het punt is, als een andere collega (2 handen op 1 buik) daar had gestaan, had ze wel geholpen. Dat doet ze namelijk altijd. En ze zag echt wel dat ik het druk had, want naderhand zei ze: 'wel een beetje doorademen he?' }:|
pi_135883781
Nobono gefeliciteerd met jullie zoon!
pi_135883953
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 08:50 schreef laiveneertiekje het volgende:

[..]

Mijn 9 augustuskindje is heerlijk gemiddeld, en gaat nu bijna naar maat 68. Maar vriend en ik zijn beide niet echt groot..

edit: beetje spuit 11 lees ik later, maar mocht je iets anders tegenkomen..
Dank je :)

Hier toevallig gister een thermometer gekocht voor t badje. Bij de hema!

Zijn er hier meer dames die langzaam in een aap veranderen? Ik zie ineens overal donkere haren verschijnen... Zelfs op mijn rug... :{ ;(

Verder vandaag opgestaan met pijn in mm rug/bil... Auw!! Nu maar met een stoel de keuken in want ik moet gekleurde cupcakes maken voor mn zus dr feest!
S. 2014
J. 2016
pi_135884025
Ik heb allemaal rechtopstaande haren op m'n buik! Gelukkig zijn ze niet donker maar echt mooi is het ook niet. En ik heb overal rode puntjes/bultjes en puistjes op m'n benen. Huid jeukt ook.
Nee, echt seksie of mooi zwanger voel ik me niet. De hele zwangerschap eigenlijk niet.
Kan me er echt helemaal op verheugen straks na de bevalling weer eens een zonnebankje te nemen en die dikke buik kwijt te zijn. Weer eens een stuk lopen zonder naar adem te snakken. Heerlijk!
pi_135884095
Ja ik heb idd ook echt overal dons :') En zwarte haren bij m'n navel }:|
  vrijdag 24 januari 2014 @ 10:15:00 #294
253104 Hobbesje
Wachten duurt lang....
pi_135884122
Nobono gefeliciteerd!!

GM ik heb dat ook helaas. Hoop dat ze weer verdwijnen (kan het niet herinneren van de vorige keren... of ik wil het niet meer weten ;) ).

En de eerste keer schimmelinfectie down under is een feit.... jak! Hoop dat dat ook de enige keer gaat zijn deze zwangerschap. Vanmiddag zo'n ei ophalen bij de apotheek. Ze hadden hem niet vanochtend....

[ Bericht 28% gewijzigd door Hobbesje op 24-01-2014 10:21:07 ]
  vrijdag 24 januari 2014 @ 10:16:29 #295
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_135884160
Nobono gefeli!! Geniet! *O*
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_135884268
Ik heb een ander dingetje. Als ik slaap dan kwijl ik ineens een heleboel. Som zit er een hele natte plek op mijn kussen. Dan word ik wakker omdat ik met mijn hoofd in iets nats lig, blijkt het gewoon mijn eigen kwijl te zijn. }:|
Niet echt charmant ook...
pi_135884287
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 10:20 schreef _NIKKI_ het volgende:
Ik heb een ander dingetje. Als ik slaap dan kwijl ik ineens een heleboel. Som zit er een hele natte plek op mijn kussen. Dan word ik wakker omdat ik met mijn hoofd in iets nats lig, blijkt het gewoon mijn eigen kwijl te zijn. }:|
Hoge vliesscheur!! :o

:+
:)
pi_135884319
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 10:21 schreef mignonne het volgende:

[..]

Hoge vliesscheur!! :o

:+
_O-
pi_135884427
Nou, ik ga zo maar eens kijken of het nog lukt me te scheren. Wordt weer eens tijd.
Zo'n wilde bos haar tijdens de bevalling is ook niet zo charmant. :D
pi_135884445
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 10:20 schreef _NIKKI_ het volgende:
Wat is t toch charmant om zwanger te zijn O+
S. 2014
J. 2016
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')