SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 21-01-2014 20:27:32 ]
quote:
Ik faal toch wel binnen 2 weken, dus dat is gewoon makkelijk naar het dolfinariumquote:
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:25 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik faal toch wel binnen 2 weken, dus dat is gewoon makkelijk naar het dolfinarium
andersom quoten dan hequote:
walibiquote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:25 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik faal toch wel binnen 2 weken, dus dat is gewoon makkelijk naar het dolfinarium
ben ik al eens geweest met m'n hoogtevreesquote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:26 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Oh ja dat is vetter![]()
mag jij wel in de goliath?
dolfinarium?quote:
Stoer hoorquote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:26 schreef Ezell het volgende:
[..]
ben ik al eens geweest met m'n hoogtevrees
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:26 schreef Typisch het volgende:
ik mag ook gratis naar walibi van cachet![]()
top wijf heeft tjacka aan de haak geslagen
vertelquote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:27 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Stoer hoor
Maar is goed, dan verhogen we de inzet
Als Ezell wint neem ik haar mee naar de dierentuin, als ze verliest zij mij.quote:
dus jullie gaan sowieso naar twee dingen samenquote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:27 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Als Ezell wint neem ik haar mee naar de dierentuin, als ze verliest zij mij.
Als ik win neemt ze mij mee naar het dolfinarium walibi, als ik verlies ik haar
Als ze normaal blijft doen wel jaquote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:28 schreef supersof het volgende:
[..]
dus jullie gaan sowieso naar twee dingen samen
nee dusquote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:29 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Als ze normaal blijft doen wel ja
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:28 schreef supersof het volgende:
[..]
dus jullie gaan sowieso naar twee dingen samen
nouja, in die 2,5 jaar tijd heb ik geleerd dat ezell niet normaal kan blijven doen.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:29 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Als ze normaal blijft doen wel ja
nee inderdaad, ik hoop dat je wel snel faalt, hebben we in ieder geval de dierentuin gehadquote:
Je rechterhand wilt vast welquote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:29 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik verveel me, wat zal ik doen?
Of wie?![]()
xdxxdxdxd
Vaak niet.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
JanCees. Begrijp jij de gesprekken hier wel?
ik ga niet falenquote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:30 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
nee inderdaad, ik hoop dat je wel snel faalt, hebben we in ieder geval de dierentuin gehad
wowquote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:32 schreef Ezell het volgende:
[..]
ik ga niet falen
heb de afgelopen 11 dagen 9,80 euro uitgegeven
De helft van de gesprekken begint met een toespeling op een DM/whatsapp gesprek. Ik ga jou nu een DM sturen zodat we hier dan over door kunnen pratenquote:
Zwerverquote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:32 schreef Ezell het volgende:
[..]
ik ga niet falen
heb de afgelopen 11 dagen 9,80 euro uitgegeven
ik heb nu ook een boekje met uitgaven en inkomsten is wel handigquote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:33 schreef Ezell het volgende:
[..]
gewoon inhouden met onnodige aankopen en hoppa
[..]
helemaal niet
Wel knap hoorquote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:33 schreef Ezell het volgende:
[..]
gewoon inhouden met onnodige aankopen en hoppa
[..]
helemaal niet
eens kijken wie het langer kan?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:34 schreef supersof het volgende:
[..]
ik heb nu ook een boekje met uitgaven en inkomsten is wel handig
wat langer kan?quote:
Heel Lightbringer bestaat niet?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:34 schreef Insomnia_ het volgende:
ik vandaag 8 pond voor een fles wodka
Wel vervelend dat je het hebt opgegevenquote:
quote:
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:34 schreef Insomnia_ het volgende:
ik vandaag 8 pond voor een fles wodka
Ja he, ik hoop dat het goedkomt.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Heel Lightbringer bestaat niet?
[..]
Wel vervelend dat je het hebt opgegeven
dat doe ik sowieso al, ik woon thuis hequote:
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:31 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Je rechterhand wilt vast wel
Wel mooi dat het bij jou prima ging. Ik ga voor je duimen voor aankomende week.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zal wel goedkomen Jancees. De hoop niet opgegeven. Ik heb vertrouwen in je
Dat zou wel kunnen maar dat is wel vals spelenquote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:37 schreef Typisch het volgende:
[..]
koop gewoon allemaal vlees en eten in blik en vries het vlees e.d. in
graag gedaan
Bedanktquote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:37 schreef JanCees het volgende:
[..]
Wel mooi dat het bij jou prima ging. Ik ga voor je duimen voor aankomende week.
quote:
nee, hij moet als altijd doenquote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:37 schreef Typisch het volgende:
[..]
koop gewoon allemaal vlees en eten in blik en vries het vlees e.d. in
graag gedaan
niet als het niet in de regels staatquote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:37 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Dat zou wel kunnen maar dat is wel vals spelen
Alleen negeren ze ons volledig.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bedankt
Ging best lekker zo'n gesprek wat enkel voor ons te volgen was.
waddup?quote:
Aldeauuuquote:
stel je eens niet zo aanquote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bedankt
Ging best lekker zo'n gesprek wat enkel voor ons te volgen was.
helemaal nietquote:
Etsuquote:
negeerquote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:38 schreef Etsu het volgende:
Ezell gaat bij mij eten binnenkort. Wat moet ik voor d'r koken?
Condooms heb ik al ingekocht.
het is geen viktor reinier.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
EtsuHaal die Viktor Reinier eens weg
Dat is de bedoeling. Steeds een schepje erbovenop doen tot het niet meer te negeren valt. Ik ben alleen totaal inspiratieloos vandaagquote:
Wie is het danquote:
heb je het over mij nu?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:39 schreef supersof het volgende:
misschien moeten jullie meer typen dan drie woorden of juist wat minder lange onmogelijk leesbare zinnen
Ohh die.quote:
het eerste gedeelte jaquote:
Oh, je vindt dus dat ik korte zinnen typ?quote:
Nou, hij is in ieder geval leuker dan Viktor Reinierquote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:40 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja precieshij is verrekt geil en knap.
zou je 'm doen?
ik heb een goede smaak.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou, hij is in ieder geval leuker dan Viktor Reinier
omg die is stoerquote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:40 schreef AldoTheApache het volgende:
schrijf reinier eens achterstevoren
quote:
quote:
En is de doodsoorzaak al bekend?quote:
ik heb hem te hard genomenquote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
[..]
[..]
En is de doodsoorzaak al bekend?
hij leefde van 80 euro per maandquote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
[..]
[..]
Maagkanker, diabetes of lyme.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
[..]
[..]
jullie spelen echt beide weer?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gevonden. Is een normal server
Las laatst iets van een man die zijn vrouwen haar darmen eruit had geneuktquote:
jijquote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:44 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Daar gaan mensen dood van inderdaad
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Las laatst iets van een man die zijn vrouwen haar darmen eruit had geneuktHet kan wel
Ik sta op 11 dagen en 9,80 euro nu.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
80 euro? Jeetje.
Dat geef ik alleen al uit aan vodka.
at zeg jequote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Las laatst iets van een man die zijn vrouwen haar darmen eruit had geneuktHet kan wel
Hij kwam er pas achter toen zijn vrouw halfdood lag te gaan naast hemquote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:45 schreef Typisch het volgende:
[..]![]()
leuke nacht moet dat geweest zijn
soms wel jaquote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:41 schreef JanCees het volgende:
[..]
Oh, je vindt dus dat ik korte zinnen typ?
Toen Inso het stelde een 7 days free trial geactiveerd op mijn 6/7 jaar dode accountquote:
oquote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Toen Inso het stelde een 7 days free trial geactiveerd op mijn 6/7 jaar dode account
Dus nee eigenlijk niet
geilquote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Sorry, haar maag
Man neukt maag vriendin eruit via kont
quote:
Mijn tacktiek is echt baasquote:
dat hoeft niet per se hoorquote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:46 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ik zal voortaan meer moeite steken in mijn posts hier.
Heeft hij het ook al voorgesteld?quote:
De voorganger van CDquote:
neequote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb je dan niet ontzettend honger?
elke dag naar de aldi en lidlquote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:46 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Mijn tacktiek is echt baas
5 kilo aardappels
5 kilo rijst
1 kilo pasta
en dan aanvullen met bonusgroenten en eieren en kipfilet
en dan limonade kopen en brinta
rotopquote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:48 schreef Toto69 het volgende:
[..]
AdoraBelle/J.James/Laura.b/GeflipteKoelkast/Cookieslikker/Etsu
arme jijquote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:49 schreef Typisch het volgende:
[..]
ja precies
maar ik hoor hem nu al 40-45 keer
Q music is gewoon normale muziek godverdommequote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:51 schreef Ezell het volgende:
[..]
aldo luistert wijvenmuziek
niks mis mee
al lang gedaanquote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:50 schreef supersof het volgende:
[..]
arme jijzet zelf je muziek aan anders
HALLO we leven wel in 2014 hequote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:51 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik zeg 1 keer bah, en nu ben ik een homofoob
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:51 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Q music is gewoon normale muziek godverdomme
quote:
Daar begint het mee ja. Op FOK! uit je maar een deel van je werkelijke emoties als serieuze user.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:51 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik zeg 1 keer bah, en nu ben ik een homofoob
De vlaggenmast van een boot tijdens de Gay-pride.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Daar begint het mee ja. Op FOK! uit je maar een deel van je werkelijke emoties als serieuze user.
Ik zie je nu al met je pretogen een regenboogvlag in de fik steken en een homo aan de vlaggenmast verhangen
Oh je beschouwt me als een serieuze userquote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Daar begint het mee ja. Op FOK! uit je maar een deel van je werkelijke emoties als serieuze user.
Ik zie je nu al met je pretogen een regenboogvlag in de fik steken en een homo aan de vlaggenmast verhangen
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:51 schreef Typisch het volgende:
[..]
al lang gedaan
mijn headset heeft maar 1 speaker nog, de ander is kapot
en mijn boxen staan nog bij iemand anders
dus ik hoor het nog steeds
Over kontneuken gesproken_O-quote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Sorry, haar maag
Man neukt maag vriendin eruit via kont
ga ik niet luisterenquote:
jaquote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:53 schreef supersof het volgende:
[..]dat is heel kut
echt heel de tijd hetzelfde nummer?
Bah, VA, Bah.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:54 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Over kontneuken gesproken_O-
Dan voel je je mooi verneukt als vrouw zijndequote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:54 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Over kontneuken gesproken_O-
timberlake is baas welquote:
hi. ha. ho.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:55 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Dan voel je je mooi verneukt als vrouw zijnde
Nee maar kontneuken en dit soort taal wordt in deze sc niet gewaardeerd.quote:
totoquote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:55 schreef Etsu het volgende:
ik heb zin in een jongen
wie biedt zich aan?
nee, ezell, ik wil je niet.
quote:
ik zie wat moois ontstaanquote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:55 schreef Etsu het volgende:
ik heb zin in een jongen
wie biedt zich aan?
kont. neuken.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee maar kontneuken en dit soort taal wordt in deze sc niet gewaardeerd.
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:55 schreef Etsu het volgende:
ik heb zin in een jongen
wie biedt zich aan?
quote:
hoezo niet krengquote:
Lang droogquote:
Penissen in mijn aars lijken mij hoogst onpraktischquote:
Ja maar dat is toto nou eenmaalquote:
ik ben veel te hard aan het bouncen op counting starsquote:
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Lang droog![]()
Een weekje is niet lang hoor
kutlevenquote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:54 schreef Typisch het volgende:
[..]
ja
ik heb nu een oordop in één oor gedaan
je kunt ook de gever zijnquote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:57 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Penissen in mijn aars lijken mij hoogst onpraktisch
is godverdomme een hele pandapuntquote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Lang droog![]()
ik ga naar zijn concertquote:
ja maar hij dreigt het niveau van AB te bereiken.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:57 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja maar dat is toto nou eenmaal
Eh, hij doelde op mij. Was het maar een weekquote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Lang droog![]()
wat hypocrietquote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:57 schreef Typisch het volgende:
[..]
je kunt ook de gever zijn
alleen de ontvanger is homo heb ik mij laten vertellen
Ezell niet willenquote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:55 schreef Etsu het volgende:
ik heb zin in een jongen
wie biedt zich aan?
hoe vaak heb je al geluisterd ik 212 keerquote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:57 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik ben veel te hard aan het bouncen op counting stars
Als dit hyves was drukte ik op ''Dit is niet OK"quote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:57 schreef Etsu het volgende:
[..]
ja maar hij dreigt het niveau van AB te bereiken.
da's toch niet ok?
oeh ik 213quote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:58 schreef supersof het volgende:
[..]
hoe vaak heb je al geluisterd ik 212 keer
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:58 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Eh, hij doelde op mij. Was het maar een week
ga weg bahquote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:57 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Wat, kom je nu morgen bij mij de was doen?
ohquote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]![]()
Ik wilde Aldo even uit de tent lokken
obvious.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:59 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
oh
Die ligt in de tent te krikken met ezellientje
hoezo lijkt je dat niks?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:58 schreef Typisch het volgende:
[..]
dat lijkt mij dan weer niks, maar zij laatste album heb ik best wat geluisterd
Ik zit gewoon binnen?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]![]()
Ik wilde Aldo even uit de tent lokken
Mag ik niet ff mijn spul erbij gooien nu ik toch voor je raam zit?quote:
echt nietquote:
Really?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:59 schreef supersof het volgende:
[..]
hoezo lijkt je dat niks?
ik ga er alleen heen omdat ik dacht dat een vriendin dat heel graag wilde en het me wel leuk leek, bleek vandaag dat zij het andersom had. dus we gaan er heen omdat we het voor elkaar dedenmisschien dat we de kaartjes nog verkopen met dikke winst
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:59 schreef supersof het volgende:
[..]
hoezo lijkt je dat niks?
ik ga er alleen heen omdat ik dacht dat een vriendin dat heel graag wilde en het me wel leuk leek, bleek vandaag dat zij het andersom had. dus we gaan er heen omdat we het voor elkaar dedenmisschien dat we de kaartjes nog verkopen met dikke winst
ditquote:
wasmachine is leegquote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:59 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Mag ik niet ff mijn spul erbij gooien nu ik toch voor je raam zit?
Doe dan wel ff je raam openquote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:00 schreef Ezell het volgende:
[..]
dit
[..]
wasmachine is leeg
ga je gang
ga dan liever naar wat ander soort concertenquote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:59 schreef supersof het volgende:
[..]
hoezo lijkt je dat niks?
Jaquote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:00 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Really?![]()
Vrouwen en communicatie
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:58 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Als dit hyves was drukte ik op ''Dit is niet OK"
bewijs jij maar dat het wel zo is. ik heb wel bewijs namelijkquote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:00 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
bewijs maar dat het niet zo is
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:59 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
oh
Die ligt in de tent te krikken met ezellientje
ok heb ik niet, maar ik ben ook imagine dragons-its time aan het luisterenquote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:01 schreef supersof het volgende:
[..]
bewijs jij maar dat het wel zo is. ik heb wel bewijs namelijk
dat is wel tofquote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:00 schreef Typisch het volgende:
[..]
ga dan liever naar wat ander soort concerten
was bijvoorbeeld naar die van Kanye en Jay-Z in Arnhem
wat een wijf ben jijquote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:02 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ok heb ik niet, maar ik ben ook imagine dragons-its time aan het luisteren
die andere is ook leukquote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:02 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ok heb ik niet, maar ik ben ook imagine dragons-its time aan het luisteren
Heb je wat snoepjes op ofzo? Met je lievquote:
Ah nice, concerten zijn wel leuk om heen te gaan imo. Heb er best wat gehad.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:02 schreef supersof het volgende:
[..]
dat is wel tof![]()
enige concert waar ik ben geweest is The Script vorig jaar
dit vind ik wel iets voor jou:quote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:02 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
It's time van imagine dragons is tof ja
ik heb er dit jaar vijfquote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:03 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ah nice, concerten zijn wel leuk om heen te gaan imo. Heb er best wat gehad.
beetje gay is okayquote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:02 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
It's time van imagine dragons is tof ja
ANNAquote:
Een glaasje whiskey en een beetje vermoeidheid. Ik moet mijn lievheid kwijt maar het is tevergeefsquote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heb je wat snoepjes op ofzo? Met je liev
Jaaa die is ook leukquote:
Muutquote:
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Muut![]()
Ik las over je berichtje heen, sorry, die 2 tortelduifjes ookj hele tijd er doorheen
Ja. morgen ja. Dit is toch niet belangrijkquote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:06 schreef Muto het volgende:
[..]. Nee, er is schijnbaar voetbal. Ga dat dus kijken.
Het is wel storend dat. Het is dat ze het niet doen als ze samen zijn.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Muut![]()
Ik las over je berichtje heen, sorry, die 2 tortelduifjes ookj hele tijd er doorheen
Pfft, doe dan het origineelquote:
Echt he. Maar duurt waarschijnlijk nog 2 maanden voor ze toegeven dat ze al bijna gaan trouwen.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het is wel storend dat. Het is dat ze het niet doen als ze samen zijn.
maar dat is niet die ik vandaag hoordequote:
Beetje languit voetbal kijken. Niks mis mee. Had je nog winst dit weekend?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja. morgen ja. Dit is toch niet belangrijk
jimbo noemde het weer: onschuldig en liefquote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:04 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nice.
Welke? Ik heb alleen nog Great Minds in de planning.
doe normaalquote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Echt he. Maar duurt waarschijnlijk nog 2 maanden voor ze toegeven dat ze al bijna gaan trouwen.
Nee, maar gister alweer ingehaald + winst. Niks mis meequote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:07 schreef Muto het volgende:
[..]
Beetje languit voetbal kijken. Niks mis mee. Had je nog winst dit weekend?
waar en wanneerquote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:04 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nice.
Welke? Ik heb alleen nog Great Minds in de planning.
Mwah. Ik denk dat ze eerst nog 1,5 jaar "daten" voordat ze gaan samenwonen.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Echt he. Maar duurt waarschijnlijk nog 2 maanden voor ze toegeven dat ze al bijna gaan trouwen.
SSTTTT JE MAG HET GEEN DATEN NOEMENquote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mwah. Ik denk dat ze eerst nog 1,5 jaar "daten" voordat ze gaan samenwonen.
Zul je dan wel verdiend hebbenquote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:08 schreef Ezell het volgende:
[..]
doe normaal
over twee maanden haten we elkaar
doe maar duurquote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:08 schreef supersof het volgende:
[..]
jimbo noemde het weer: onschuldig en lief
maar ik ga naar ellie goulding, onerepublic, gavin degraw, bastille en jt
Ah prima. Heb morgen geheel tegen mijn principes op Feyenoord ingezet.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee, maar gister alweer ingehaald + winst. Niks mis mee
Batsen dan.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
SSTTTT JE MAG HET GEEN DATEN NOEMEN
omdat je door mij als een sloeber leeftquote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:09 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Zul je dan wel verdiend hebben
Ik ga het ook doen hoor. heb er wel vertrouwen in.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:09 schreef Muto het volgende:
[..]
Ah prima. Heb morgen geheel tegen mijn principes op Feyenoord ingezet.
Reden genoegquote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:09 schreef Ezell het volgende:
[..]
omdat je door mij als een sloeber leeft
12-02quote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:09 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nijmegen, 12 feb dacht ik
Kaartjes gekregen
28 februari in burgerweeshuis deventerquote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:09 schreef Typisch het volgende:
[..]
Kaartjes gekregen
ja daar heb ik wel spijt vanquote:
oh dan alquote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:09 schreef Typisch het volgende:
[..]
Kaartjes gekregen
geld moet rollenquote:
ja dat is waarquote:
Kom ik gewoon vaak bij jou etenquote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:10 schreef Ezell het volgende:
[..]
precies
denk dat jij het nog wel moeilijk zal krijgen
je geniet er toch vanquote:
ik had het beter kunnen sparen, maar ik vind dat je moet genieten nu het nog kanquote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:11 schreef Typisch het volgende:
[..]
hoezo, je moet je geld ergens aan kwijt
maar ik moet nog ruim een week als jij begintquote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:11 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Kom ik gewoon vaak bij jou etengratis eten
Ja prima dagje. Scriptie en werken. Morgen de Satebar op de EUR samen met een meisje uitproberen, 's avonds lekker potje voetbal. Mij hoor je niet klagen.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ga het ook doen hoor. heb er wel vertrouwen in.
Verder alles goed?
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:11 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik heb zin om me te bezatten
quote:
die 1e week haal ik wel hoorquote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:11 schreef Ezell het volgende:
[..]
maar ik moet nog ruim een week als jij begint
echt?quote:
Is tof man. Ik was er ook bij in de Melkweg.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:10 schreef JanCees het volgende:
[..]
oh dan al
Wil daar wel een keer heen
Altijd een goed idee.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:11 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik heb zin om me te bezatten
mag ik jou vergelijken met een zoet spekje?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:11 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
maar dat kan niet goed gaan, ga ik te lief doen ben ik bang
Oh god bel me even als jullie aangeschoten zijn, ik wil dat horenquote:
Zozo. leuk meisje?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:11 schreef Muto het volgende:
[..]
Ja prima dagje. Scriptie en werken. Morgen de Satebar op de EUR samen met een meisje uitproberen, 's avonds lekker potje voetbal. Mij hoor je niet klagen.
Hoezo?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:12 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
mag ik jou vergelijken met een zoet spekje?
gaat lachen wordenquote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:12 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
die 1e week haal ik wel hoor![]()
die andere 3 maken me zorgen
quote:
viezerikquote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:12 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Oh god bel me even als jullie aangeschoten zijn, ik wil dat horen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |