Heb je wat snoepjes op ofzo? Met je lievquote:
Ah nice, concerten zijn wel leuk om heen te gaan imo. Heb er best wat gehad.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:02 schreef supersof het volgende:
[..]
dat is wel tof![]()
enige concert waar ik ben geweest is The Script vorig jaar
dit vind ik wel iets voor jou:quote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:02 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
It's time van imagine dragons is tof ja
ik heb er dit jaar vijfquote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:03 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ah nice, concerten zijn wel leuk om heen te gaan imo. Heb er best wat gehad.
beetje gay is okayquote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:02 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
It's time van imagine dragons is tof ja
ANNAquote:
Een glaasje whiskey en een beetje vermoeidheid. Ik moet mijn lievheid kwijt maar het is tevergeefsquote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heb je wat snoepjes op ofzo? Met je liev
Jaaa die is ook leukquote:
Muutquote:
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Muut![]()
Ik las over je berichtje heen, sorry, die 2 tortelduifjes ookj hele tijd er doorheen
Ja. morgen ja. Dit is toch niet belangrijkquote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:06 schreef Muto het volgende:
[..]. Nee, er is schijnbaar voetbal. Ga dat dus kijken.
Het is wel storend dat. Het is dat ze het niet doen als ze samen zijn.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Muut![]()
Ik las over je berichtje heen, sorry, die 2 tortelduifjes ookj hele tijd er doorheen
Pfft, doe dan het origineelquote:
Echt he. Maar duurt waarschijnlijk nog 2 maanden voor ze toegeven dat ze al bijna gaan trouwen.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het is wel storend dat. Het is dat ze het niet doen als ze samen zijn.
maar dat is niet die ik vandaag hoordequote:
Beetje languit voetbal kijken. Niks mis mee. Had je nog winst dit weekend?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja. morgen ja. Dit is toch niet belangrijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |