ga weg bahquote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:57 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Wat, kom je nu morgen bij mij de was doen?
ohquote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]![]()
Ik wilde Aldo even uit de tent lokken
obvious.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:59 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
oh
Die ligt in de tent te krikken met ezellientje
hoezo lijkt je dat niks?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:58 schreef Typisch het volgende:
[..]
dat lijkt mij dan weer niks, maar zij laatste album heb ik best wat geluisterd
Ik zit gewoon binnen?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]![]()
Ik wilde Aldo even uit de tent lokken
Mag ik niet ff mijn spul erbij gooien nu ik toch voor je raam zit?quote:
echt nietquote:
Really?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:59 schreef supersof het volgende:
[..]
hoezo lijkt je dat niks?
ik ga er alleen heen omdat ik dacht dat een vriendin dat heel graag wilde en het me wel leuk leek, bleek vandaag dat zij het andersom had. dus we gaan er heen omdat we het voor elkaar dedenmisschien dat we de kaartjes nog verkopen met dikke winst
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:59 schreef supersof het volgende:
[..]
hoezo lijkt je dat niks?
ik ga er alleen heen omdat ik dacht dat een vriendin dat heel graag wilde en het me wel leuk leek, bleek vandaag dat zij het andersom had. dus we gaan er heen omdat we het voor elkaar dedenmisschien dat we de kaartjes nog verkopen met dikke winst
ditquote:
wasmachine is leegquote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:59 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Mag ik niet ff mijn spul erbij gooien nu ik toch voor je raam zit?
Doe dan wel ff je raam openquote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:00 schreef Ezell het volgende:
[..]
dit
[..]
wasmachine is leeg
ga je gang
ga dan liever naar wat ander soort concertenquote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:59 schreef supersof het volgende:
[..]
hoezo lijkt je dat niks?
Jaquote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:00 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Really?![]()
Vrouwen en communicatie
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:58 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Als dit hyves was drukte ik op ''Dit is niet OK"
bewijs jij maar dat het wel zo is. ik heb wel bewijs namelijkquote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:00 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
bewijs maar dat het niet zo is
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:59 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
oh
Die ligt in de tent te krikken met ezellientje
ok heb ik niet, maar ik ben ook imagine dragons-its time aan het luisterenquote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:01 schreef supersof het volgende:
[..]
bewijs jij maar dat het wel zo is. ik heb wel bewijs namelijk
dat is wel tofquote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:00 schreef Typisch het volgende:
[..]
ga dan liever naar wat ander soort concerten
was bijvoorbeeld naar die van Kanye en Jay-Z in Arnhem
wat een wijf ben jijquote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:02 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ok heb ik niet, maar ik ben ook imagine dragons-its time aan het luisteren
die andere is ook leukquote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:02 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ok heb ik niet, maar ik ben ook imagine dragons-its time aan het luisteren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |