Muutquote:
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Muut![]()
Ik las over je berichtje heen, sorry, die 2 tortelduifjes ookj hele tijd er doorheen
Ja. morgen ja. Dit is toch niet belangrijkquote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:06 schreef Muto het volgende:
[..]. Nee, er is schijnbaar voetbal. Ga dat dus kijken.
Het is wel storend dat. Het is dat ze het niet doen als ze samen zijn.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Muut![]()
Ik las over je berichtje heen, sorry, die 2 tortelduifjes ookj hele tijd er doorheen
Pfft, doe dan het origineelquote:
Echt he. Maar duurt waarschijnlijk nog 2 maanden voor ze toegeven dat ze al bijna gaan trouwen.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het is wel storend dat. Het is dat ze het niet doen als ze samen zijn.
maar dat is niet die ik vandaag hoordequote:
Beetje languit voetbal kijken. Niks mis mee. Had je nog winst dit weekend?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja. morgen ja. Dit is toch niet belangrijk
jimbo noemde het weer: onschuldig en liefquote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:04 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nice.
Welke? Ik heb alleen nog Great Minds in de planning.
doe normaalquote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Echt he. Maar duurt waarschijnlijk nog 2 maanden voor ze toegeven dat ze al bijna gaan trouwen.
Nee, maar gister alweer ingehaald + winst. Niks mis meequote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:07 schreef Muto het volgende:
[..]
Beetje languit voetbal kijken. Niks mis mee. Had je nog winst dit weekend?
waar en wanneerquote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:04 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nice.
Welke? Ik heb alleen nog Great Minds in de planning.
Mwah. Ik denk dat ze eerst nog 1,5 jaar "daten" voordat ze gaan samenwonen.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Echt he. Maar duurt waarschijnlijk nog 2 maanden voor ze toegeven dat ze al bijna gaan trouwen.
SSTTTT JE MAG HET GEEN DATEN NOEMENquote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mwah. Ik denk dat ze eerst nog 1,5 jaar "daten" voordat ze gaan samenwonen.
Zul je dan wel verdiend hebbenquote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:08 schreef Ezell het volgende:
[..]
doe normaal
over twee maanden haten we elkaar
doe maar duurquote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:08 schreef supersof het volgende:
[..]
jimbo noemde het weer: onschuldig en lief
maar ik ga naar ellie goulding, onerepublic, gavin degraw, bastille en jt
Ah prima. Heb morgen geheel tegen mijn principes op Feyenoord ingezet.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee, maar gister alweer ingehaald + winst. Niks mis mee
Batsen dan.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
SSTTTT JE MAG HET GEEN DATEN NOEMEN
omdat je door mij als een sloeber leeftquote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:09 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Zul je dan wel verdiend hebben
Ik ga het ook doen hoor. heb er wel vertrouwen in.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:09 schreef Muto het volgende:
[..]
Ah prima. Heb morgen geheel tegen mijn principes op Feyenoord ingezet.
Reden genoegquote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:09 schreef Ezell het volgende:
[..]
omdat je door mij als een sloeber leeft
12-02quote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:09 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nijmegen, 12 feb dacht ik
Kaartjes gekregen
28 februari in burgerweeshuis deventerquote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:09 schreef Typisch het volgende:
[..]
Kaartjes gekregen
ja daar heb ik wel spijt vanquote:
oh dan alquote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:09 schreef Typisch het volgende:
[..]
Kaartjes gekregen
geld moet rollenquote:
ja dat is waarquote:
Kom ik gewoon vaak bij jou etenquote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:10 schreef Ezell het volgende:
[..]
precies
denk dat jij het nog wel moeilijk zal krijgen
je geniet er toch vanquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |