SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 21-01-2014 20:27:32 ]
quote:
Ik faal toch wel binnen 2 weken, dus dat is gewoon makkelijk naar het dolfinariumquote:
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:25 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik faal toch wel binnen 2 weken, dus dat is gewoon makkelijk naar het dolfinarium
andersom quoten dan hequote:
walibiquote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:25 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik faal toch wel binnen 2 weken, dus dat is gewoon makkelijk naar het dolfinarium
ben ik al eens geweest met m'n hoogtevreesquote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:26 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Oh ja dat is vetter![]()
mag jij wel in de goliath?
dolfinarium?quote:
Stoer hoorquote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:26 schreef Ezell het volgende:
[..]
ben ik al eens geweest met m'n hoogtevrees
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:26 schreef Typisch het volgende:
ik mag ook gratis naar walibi van cachet![]()
top wijf heeft tjacka aan de haak geslagen
vertelquote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:27 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Stoer hoor
Maar is goed, dan verhogen we de inzet
Als Ezell wint neem ik haar mee naar de dierentuin, als ze verliest zij mij.quote:
dus jullie gaan sowieso naar twee dingen samenquote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:27 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Als Ezell wint neem ik haar mee naar de dierentuin, als ze verliest zij mij.
Als ik win neemt ze mij mee naar het dolfinarium walibi, als ik verlies ik haar
Als ze normaal blijft doen wel jaquote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:28 schreef supersof het volgende:
[..]
dus jullie gaan sowieso naar twee dingen samen
nee dusquote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:29 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Als ze normaal blijft doen wel ja
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:28 schreef supersof het volgende:
[..]
dus jullie gaan sowieso naar twee dingen samen
nouja, in die 2,5 jaar tijd heb ik geleerd dat ezell niet normaal kan blijven doen.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:29 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Als ze normaal blijft doen wel ja
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |