Kom ik gewoon vaak bij jou etenquote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:10 schreef Ezell het volgende:
[..]
precies
denk dat jij het nog wel moeilijk zal krijgen
je geniet er toch vanquote:
ik had het beter kunnen sparen, maar ik vind dat je moet genieten nu het nog kanquote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:11 schreef Typisch het volgende:
[..]
hoezo, je moet je geld ergens aan kwijt
maar ik moet nog ruim een week als jij begintquote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:11 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Kom ik gewoon vaak bij jou etengratis eten
Ja prima dagje. Scriptie en werken. Morgen de Satebar op de EUR samen met een meisje uitproberen, 's avonds lekker potje voetbal. Mij hoor je niet klagen.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ga het ook doen hoor. heb er wel vertrouwen in.
Verder alles goed?
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:11 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik heb zin om me te bezatten
quote:
die 1e week haal ik wel hoorquote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:11 schreef Ezell het volgende:
[..]
maar ik moet nog ruim een week als jij begint
echt?quote:
Is tof man. Ik was er ook bij in de Melkweg.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:10 schreef JanCees het volgende:
[..]
oh dan al
Wil daar wel een keer heen
Altijd een goed idee.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:11 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik heb zin om me te bezatten
mag ik jou vergelijken met een zoet spekje?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:11 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
maar dat kan niet goed gaan, ga ik te lief doen ben ik bang
Oh god bel me even als jullie aangeschoten zijn, ik wil dat horenquote:
Zozo. leuk meisje?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:11 schreef Muto het volgende:
[..]
Ja prima dagje. Scriptie en werken. Morgen de Satebar op de EUR samen met een meisje uitproberen, 's avonds lekker potje voetbal. Mij hoor je niet klagen.
Hoezo?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:12 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
mag ik jou vergelijken met een zoet spekje?
gaat lachen wordenquote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:12 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
die 1e week haal ik wel hoor![]()
die andere 3 maken me zorgen
quote:
viezerikquote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:12 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Oh god bel me even als jullie aangeschoten zijn, ik wil dat horen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |