Heeft iemand weer zitten kutten met de OPquote:
Klopte eerst gewoon. Toen heeft iemand foto's in de OP veranderd.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:04 schreef Karina het volgende:
[..]
Heeft iemand weer zitten kutten met de OP
En het staat er al een hele poosGeen zin om het aan te passen, mag de volgende doen.
Ja weet ik en toen heeft diegene ook meteen overal Humberto neergezet denk ikquote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:09 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Klopte eerst gewoon. Toen heeft iemand foto's in de OP veranderd.
Bij Rij 1 en 2 staat nog heel vaak Humberto Tan bij de namenquote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja weet ik en toen heeft diegene ook meteen overal Humberto neergezet denk ik
ja klopt ik heb even teruggebladerd maar kan niet eens zo snel vinden wanneer dat is gebeurd, zeker al een paar weken terug denk ikquote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:14 schreef alors het volgende:
[..]
Bij Rij 1 en 2 staat nog heel vaak Humberto Tan bij de namen
Wist je dat jij de hoofdverdachte bent?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:09 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Klopte eerst gewoon. Toen heeft iemand foto's in de OP veranderd.
Ik moest nog aan je denken toen dat nummer werd genoemdquote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:10 schreef Arcee het volgende:
Die schijtplaat van Michael Bolton is wat mij betreft het slechtste nummer ooit gemaakt.
Dat nummer is nog slechter dan die kutmuziek Van Velzen.
Ja, godverdomme wat een gruwelijk lelijke stem heeft die gast.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:12 schreef Karina het volgende:
Ik moest nog aan je denken toen dat nummer werd genoemdIk wist het
Mwah.. hij heeft altijd zo'n 'ik ben hipster en ik weet alles beter'-attitude.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:51 schreef Norrage het volgende:
[..]
Dat ie er absurd uitziet zegt niet dat het een lul is...super sympathieke gast
quote:Te gast in de uitzending van woensdag o.a.: Mark Tuitert, Alexander Klöpping. Muziek is er van Pink Oculus, Nico Dijkshoorn dicht, tafeldame is Liesbeth Staats.
Je weet toch dat Humberto zo een beetje onze knuffel neger is?quote:
Geen Liesbeth maar Giel.quote:
JVC?quote:Op woensdag 22 januari 2014 18:58 schreef Karina het volgende:
[..]
Mark TuitertDaarvoor zet ik JVC even af.
Oh ja, ik hoorde er net iets over op de radio (anders had ik nog steeds niet geweten dat het over voetbal gingquote:
Dat tegelijk blijft kut.quote:
quote:
ja ik weet het. Jammer hoor. Niet van die euro. van Hansie.quote:Op woensdag 22 januari 2014 19:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Corrie je euro verdwijnt
Ik heb er nu wel een heel hard hoofd in hoorquote:Op woensdag 22 januari 2014 19:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
Giel was er ook dus dat was een reden om niet te gaan.
zeg maar dag tegen de lucky vandaag.quote:Op woensdag 22 januari 2014 19:06 schreef marcodej het volgende:
Maar 4 minuten te laat, valt mee dit keer.
Ik heb het over mezelf, ouwe gulpenbijter.quote:Op woensdag 22 januari 2014 19:07 schreef OProg het volgende:
[..]
zeg maar dag tegen de lucky vandaag.
Een jingle, altijd lachen.quote:
Okay, boefje van me.quote:Op woensdag 22 januari 2014 19:08 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ik heb het over mezelf, ouwe gulpenbijter.
quote:Op woensdag 22 januari 2014 19:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb er nu wel een heel hard hoofd in hoor![]()
OK OT.
Giel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
Oh, jij luistert echt?quote:
quote:Op woensdag 22 januari 2014 19:09 schreef wdn het volgende:
[..]Hoi WimSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zit te zappen tussen topics en beelden
![]()
Als hij het in die 10 minuten doet, hoef je hem daarna tenminste niet meer te horen.quote:Op woensdag 22 januari 2014 19:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Giel jast al z'n programmaschijtlolligheden er doorheen.
Wat een kutvent.
Ajax vandaagquote:Op woensdag 22 januari 2014 19:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Hoi WimIk zit te zappen tussen topics en beelden
Geen idee ik zat net nog effe bij JVCquote:Op woensdag 22 januari 2014 19:11 schreef wdn het volgende:
[..]
Ajax vandaag
---
Vraag: welke film gaat dit over? (heb het net gemist denk ik)
quote:Op woensdag 22 januari 2014 19:11 schreef Zaktabak het volgende:
De Domien Verschuuren van de techwereld. Tof uiterlijk maar eigenlijk een egostische lamlul. Klopping
Get used to it, baby.quote:Op woensdag 22 januari 2014 19:12 schreef Stickertje het volgende:
Deprimerend als dit de toekomt wordt
Net als in Electric Dreams uit 1984.quote:Op woensdag 22 januari 2014 19:12 schreef Karina het volgende:
laat me raden, de computer wordt daarna zeker de baas?
Ja, gewoon in de diskettedrive proppen.quote:
Daar is DWDD heel goed in inderdaad.quote:
En voor vrouwen is er een USB stick?quote:Op woensdag 22 januari 2014 19:14 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ja, gewoon in de diskettedrive proppen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |