Heeft iemand weer zitten kutten met de OPquote:
Klopte eerst gewoon. Toen heeft iemand foto's in de OP veranderd.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:04 schreef Karina het volgende:
[..]
Heeft iemand weer zitten kutten met de OP
En het staat er al een hele poosGeen zin om het aan te passen, mag de volgende doen.
Ja weet ik en toen heeft diegene ook meteen overal Humberto neergezet denk ikquote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:09 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Klopte eerst gewoon. Toen heeft iemand foto's in de OP veranderd.
Bij Rij 1 en 2 staat nog heel vaak Humberto Tan bij de namenquote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja weet ik en toen heeft diegene ook meteen overal Humberto neergezet denk ik
ja klopt ik heb even teruggebladerd maar kan niet eens zo snel vinden wanneer dat is gebeurd, zeker al een paar weken terug denk ikquote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:14 schreef alors het volgende:
[..]
Bij Rij 1 en 2 staat nog heel vaak Humberto Tan bij de namen
Wist je dat jij de hoofdverdachte bent?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:09 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Klopte eerst gewoon. Toen heeft iemand foto's in de OP veranderd.
Ik moest nog aan je denken toen dat nummer werd genoemdquote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:10 schreef Arcee het volgende:
Die schijtplaat van Michael Bolton is wat mij betreft het slechtste nummer ooit gemaakt.
Dat nummer is nog slechter dan die kutmuziek Van Velzen.
Ja, godverdomme wat een gruwelijk lelijke stem heeft die gast.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:12 schreef Karina het volgende:
Ik moest nog aan je denken toen dat nummer werd genoemdIk wist het
Mwah.. hij heeft altijd zo'n 'ik ben hipster en ik weet alles beter'-attitude.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:51 schreef Norrage het volgende:
[..]
Dat ie er absurd uitziet zegt niet dat het een lul is...super sympathieke gast
quote:Te gast in de uitzending van woensdag o.a.: Mark Tuitert, Alexander Klöpping. Muziek is er van Pink Oculus, Nico Dijkshoorn dicht, tafeldame is Liesbeth Staats.
Je weet toch dat Humberto zo een beetje onze knuffel neger is?quote:
Geen Liesbeth maar Giel.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |