Kantoorbanen genoeg bij defensie, ook moet iemand de vrouwen van uitgezonden militairen vermaken.quote:Op woensdag 22 januari 2014 11:44 schreef Friek_ het volgende:
Gelukkig word ik vrijgesteld van dienstplicht vanwege m'n slechte ogen.
Over een paar dagen in het echt.quote:
Ik kan ook een soort Koos worden; journalist worden en artikelen schrijven over dat de generaal van de vijand maar een lelijke snor heeft.quote:Op woensdag 22 januari 2014 11:46 schreef waht het volgende:
[..]
Kantoorbanen genoeg bij defensie, ook moet iemand de vrouwen van uitgezonden militairen vermaken.
Juist, militaire inlichtingen.quote:Op woensdag 22 januari 2014 11:49 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ik kan ook een soort Koos worden; journalist worden en artikelen schrijven over dat de generaal van de vijand maar een lelijke snor heeft.
Mariniersvrouwen verleiden met PVV-retoriek en ontologie.quote:Op woensdag 22 januari 2014 11:46 schreef waht het volgende:
[..]
Kantoorbanen genoeg bij defensie, ook moet iemand de vrouwen van uitgezonden militairen vermaken.
Ik hoop dat Drugshond komt die zich in een hoekje aan het verbijten is op de opmerkingen van die bolle.quote:Op woensdag 22 januari 2014 11:48 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Over een paar dagen in het echt.
Omdat het ook een bejaardenoord is.quote:Op woensdag 22 januari 2014 11:51 schreef Pokkelmans het volgende:
Gewoon vuurwapenbezit onder de burgerbevolking stimuleren, optiefen met de dienstplicht. Geen bezettingsmacht die ooit een voet in Florida zal zetten.
Dat riedelen de vuurwapengekkies in de Verenigde Staten ook, inderdaad.quote:Op woensdag 22 januari 2014 11:51 schreef Pokkelmans het volgende:
Gewoon vuurwapenbezit onder de burgerbevolking stimuleren, optiefen met de dienstplicht. Geen bezettingsmacht die ooit een voet in Florida zal zetten.
In het midden en links rijden terwijl er geen verkeer rechts is.quote:Op woensdag 22 januari 2014 11:52 schreef Mutant01 het volgende:
Hier met die kinderbijslag.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Das toch mooi. Libertopia.quote:Op woensdag 22 januari 2014 11:53 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
In het midden en links rijden terwijl er geen verkeer rechts is.
Ik kan me Drugshond niet goed voorstellen in een hoekje, tenzij hij echt te veel gehad heeft.quote:Op woensdag 22 januari 2014 11:52 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik hoop dat Drugshond komt die zich in een hoekje aan het verbijten is op de opmerkingen van die bolle.
Ik kan mij die gek sowieso niet voorstellen.quote:Op woensdag 22 januari 2014 11:53 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Ik kan me Drugshond niet goed voorstellen in een hoekje, tenzij hij echt te veel gehad heeft.
Speciaal voor bolle hokken en malibu-cola drinkers.quote:Op woensdag 22 januari 2014 11:40 schreef eriksd het volgende:
Leek mij wel leuk, in dienst. Zou voor een hoop mensen geen kwaad kunnen.
De vrijwillige dienstplicht, daarentegen.quote:Op woensdag 22 januari 2014 11:23 schreef Boze_Appel het volgende:
Fucking kansloos, een verplichte dienstplicht.
Met goddelijke Latina's.quote:
En vooralsnog hebben ze altijd gelijk gehad. Bovendien kan zo'n dienstplicht voor allerlei offensieve militaire doeleinden worden misbruikt, waar het vergroten van het wapenbezit onder de burgerbevolking militair gezien uitsluitend een defensief doel dient. Lekker bezetters poppen vanuit de luxe en alle comfort die je eigen woning je biedt.quote:Op woensdag 22 januari 2014 11:53 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Dat riedelen de vuurwapengekkies in de Verenigde Staten ook, inderdaad.
Wat heb je nou aan wapens als je niemand gaat aanvallen, gekkie.quote:Op woensdag 22 januari 2014 11:56 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
En vooralsnog hebben ze altijd gelijk gehad. Bovendien kan zo'n dienstplicht voor allerlei offensieve militaire doeleinden worden misbruikt, waar het vergroten van het wapenbezit onder de burgerbevolking militair gezien uitsluitend een defensief doel dient. Lekker bezetters poppen vanuit de luxe en alle comfort die je eigen woning je biedt.
Geloof je dit serieus?quote:Op woensdag 22 januari 2014 11:56 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
En vooralsnog hebben ze altijd gelijk gehad. Bovendien kan zo'n dienstplicht voor allerlei offensieve militaire doeleinden worden misbruikt, waar het vergroten van het wapenbezit onder de burgerbevolking militair gezien uitsluitend een defensief doel dient. Lekker bezetters poppen vanuit de luxe en alle comfort die je eigen woning je biedt.
Als de bezetter zo vriendelijk is om geen geschut te gebruiken en wacht totdat jij je musket geladen hebt.quote:Op woensdag 22 januari 2014 11:56 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |