quote:Op woensdag 22 januari 2014 11:12 schreef waht het volgende:
[..]
Mooi, dan kan het toch nog goed komen met Guido.
Wat gebeurt er als hij dat niet heeft? Komen ze hem dan halen?quote:Op woensdag 22 januari 2014 11:16 schreef remlof het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Of hij legt even ¤10K neer en dan hoeft ie er niet aan mee te doen.
Dan komt ie Turkije niet meer in denk ik en als ie dat wel doet wordt ie gearresteerd.quote:Op woensdag 22 januari 2014 11:18 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat gebeurt er als hij dat niet heeft? Komen ze hem dan halen?
15 maanden, zie http://www.nederlandersinturkije.nl/turkije/dienstplicht/quote:Op woensdag 22 januari 2014 11:19 schreef Tem het volgende:
Ik dacht dat je dan nog steeds dienstplicht had maar dan een stuk korter.
Ah, dan kan hij dus rustig aan doen en pas betalen als hij een gesetteld burger is.quote:Op woensdag 22 januari 2014 11:20 schreef remlof het volgende:
Dan komt ie Turkije niet meer in denk ik en als ie dat wel doet wordt ie gearresteerd.
Ahja, maar ik doelde hier op.quote:Op woensdag 22 januari 2014 11:21 schreef remlof het volgende:
[..]
15 maanden, zie http://www.nederlandersinturkije.nl/turkije/dienstplicht/
Maar dat is nu dus aangepast zo te lezen.quote:Dienstplicht afkopen
Voorheen kon men de dienstplicht nog gedeeltelijk afkopen, zodat er maar een maand training (meestal in Burdur) overbleef.
Juist heel slim, kun je al die nep-Turken in Europa wat geld aftroggelen.quote:Op woensdag 22 januari 2014 11:23 schreef Boze_Appel het volgende:
Fucking kansloos, een verplichte dienstplicht.
Ik heb vrijstellingquote:Op woensdag 22 januari 2014 11:24 schreef Boze_Appel het volgende:
Dienstplicht is in Nederland overigens ook niet afgeschaft.
Van dienstplicht heeft niemand vrijstelling. Van de opkomstplicht wel.quote:Op woensdag 22 januari 2014 11:35 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb vrijstelling
Anders had ik 25 jaar geleden al kunnen zandhappen.
Wat doen ze daar tijdens hun dienstplicnt? Raden welk getal de sergeant in zijn hoofd heeft om zo te bepalen hoeveel uur vertraging Corendon oploopt?quote:Op woensdag 22 januari 2014 11:23 schreef Tem het volgende:
[..]
Ahja, maar ik doelde hier op.
[..]
Maar dat is nu dus aangepast zo te lezen.
Schieten op Koerden, Armeniërs en zulks.quote:Op woensdag 22 januari 2014 11:41 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Wat doen ze daar tijdens hun dienstplicnt? Raden welk getal de sergeant in zijn hoofd heeft om zo te bepalen hoeveel uur vertraging Corendin oploopt?
Is maar goed dat je niet bent geweest. Moeten ze weer speciale grote maten maken.quote:Op woensdag 22 januari 2014 11:40 schreef eriksd het volgende:
Leek mij wel leuk, in dienst. Zou voor een hoop mensen geen kwaad kunnen.
Volgens mij ben jij hier de persoon die a: bol is en b: nooit echt volwassen. Precies de doelgroep dus.quote:Op woensdag 22 januari 2014 11:42 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Is maar goed dat je niet bent geweest. Moeten ze weer speciale grote maten maken.
Speakertje achter de loopgraven en oreren maar.quote:Op woensdag 22 januari 2014 11:45 schreef Friek_ het volgende:
Ook al zou ik de vijand natuurlijk flink kunnen verwarren door allerlei filosofische vragen te stellen.
quote:Op woensdag 22 januari 2014 11:45 schreef eriksd het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij hier de persoon die a: bol is en b: nooit echt volwassen. Precies de doelgroep dus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |