Echt waar?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
Klinkt als een misdaad tegen de mensenrechten.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:28 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Kleintje Pils op het Kremlin afsturen.
Waterfiets huren dus?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:28 schreef Mansjester het volgende:
[..]![]()
Ik ga de Elfstedentocht fietsen. Nu mag je me denk ik nog minder
Die heb ik al lang al een keer gefietst.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:28 schreef Mansjester het volgende:
[..]![]()
Ik ga de Elfstedentocht fietsen. Nu mag je me denk ik nog minder
Wist je dat de fietsversie langs Martlehiem gaat?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:29 schreef marcodej het volgende:
[..]
Die heb ik al lang al een keer gefietst.
Ja leuk.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wist je dat de fietsversie langs Martlehiem gaat?
dat was toch ook het probleem in West-Berlijn?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:31 schreef Karina het volgende:
Ach god hij krijgt geld maar kan het daar niet uitgeven
Hebben ze geen bol.ru?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:31 schreef Karina het volgende:
Ach god hij krijgt geld maar kan het daar niet uitgeven
Van harte gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:31 schreef alors het volgende:
Dit verhaal hoorde ik al toen JBC ergens anders was om dit te promoten
Post wat je wil. We branden je vanzelf wel af.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:32 schreef Mansjester het volgende:
Is het trouwens nog gebruikelijk om hier negatief over DWDD te posten? Dan kan ik daar rekening mee houden namelijk...
Nee je moet positief posten.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:32 schreef Mansjester het volgende:
Is het trouwens nog gebruikelijk om hier negatief over DWDD te posten? Dan kan ik daar rekening mee houden namelijk...
Er wordt hier sowieso nooit iets positief gepost, behalve als Michael Boogerd te gast is, haha.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:32 schreef Mansjester het volgende:
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:33 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Er wordt hier sowieso nooit iets positief gepost, behalve als Michael Boogerd te gast is, haha.
Ik vind echt dat je daar eens over op moet houden, want jij weet hoe de situatie werkelijk in elkaar steekt.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:33 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Er wordt hier sowieso nooit iets positief gepost, behalve als Michael Boogerd te gast is, haha.
Inderdaadquote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:34 schreef Pandaplint het volgende:
Wat is Blaudzun een reus naast sjakkelien/mop
Nee! Vogels tellen ftwquote:
Ja dat vraag ik mij nou ook altijd af.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:35 schreef Karina het volgende:
Hoe weet je nou dat je niet 2x hetzelfde vogeltje telt?
Ja inderdaad, vooral als het er 11 zijn ofzo.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:35 schreef Karina het volgende:
je moet ze ook markerenquote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:35 schreef Karina het volgende:
Dat is geen GP.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:34 schreef Mani89 het volgende:
Mijn guilty pleasure is Hotel California.
Vogels vliegen niet 2x over hetzelfde stuk. Dat is saaiquote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:35 schreef Karina het volgende:
was toen ook al in de TV draait doorquote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:36 schreef Gramulanion het volgende:
Voetbalfans was een herhaling van twee jaar geleden ofzo.
Oh alweer herhaling. Voor de 100e keer.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:36 schreef Gramulanion het volgende:
Voetbalfans was een herhaling van twee jaar geleden ofzo.
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:36 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Mexicano is wel afgevallen sinds die uitzending gelukkig
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:35 schreef Karina het volgende:
Heej handigquote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:37 schreef wdn het volgende:
[..]http://en.wikipedia.org/wiki/Laser_guidance
Jij weet het wel toch?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:37 schreef alors het volgende:
Wel een classic, die vraag krijg je altijd als vrouw
Heeft nog nooit iemand aan mij gevraagd.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:37 schreef alors het volgende:
Wel een classic, die vraag krijg je altijd als vrouw
Wat is buitenspel?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:37 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Heeft nog nooit iemand aan mij gevraagd.
Toen ik heel klein was en mijn vader zat voetballen te kijken en riep 'gevaarlijk spel' dacht ik altijd dat er iets ergs was gebeurd, brand of zoquote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:38 schreef alors het volgende:
[..]
Ja, als een speler buiten de lijntje loopt.
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Toen ik heel klein was en mijn vader zat voetballen te kijken en riep 'gevaarlijk spel' dacht ik altijd dat er iets ergs was gebeurd, brand of zo
Boeiend was dat niet.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:38 schreef Evertjan het volgende:
ik had wel een clipje verwacht van VI met die SR gast
Dat was wel redelijk leuk. Na alle verhalen van iedereen, vond ik het uiteindelijke wel tegenvallen. Hij ging gewoon op date met die chick...quote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:40 schreef Chai het volgende:
[..]
Had liever meer Kees van all you need is love gezien.
Geef mij maar Heino.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:41 schreef Karina het volgende:
Oh ik vind dit eigenlijk wel wat. Beetje tachtiger jarensound.
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:41 schreef Norrage het volgende:
Leuk. En wie dit typisch 3FM vindt moet zijn oren uitspuiten
Nu heb je het over beatrice hequote:
Alles wat kut is schaar ik onder 3FM muziek.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:41 schreef Norrage het volgende:
Leuk. En wie dit typisch 3FM vindt moet zijn oren uitspuiten
Nou wel een heeeeeeeel matige variant dan.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:41 schreef alors het volgende:
Het is een beetje een veel matigere variant van Talking Heads.
Was geen date, gewoon een uitje. Hij wil haar nog niet eens een kus op de wang geven.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:40 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Dat was wel redelijk leuk. Na alle verhalen van iedereen, vond ik het uiteindelijke wel tegenvallen. Hij ging gewoon op date met die chick...
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:41 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Alles wat kut is schaar ik onder 3FM muziek.
quote:
Terecht, opdarren. Zou het ook niet relaxed vinden als het op zo'n manier gaat. Die Robert ten brink vond ik ook zwaar hinderlijkquote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:42 schreef Chai het volgende:
[..]
Was geen date, gewoon een uitje. Hij wil haar nog niet eens een kus op de wang geven.
Als ik ga optreden noem ik mijzelf Boogerd.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:42 schreef Mani89 het volgende:
Blaudzun is vernoemd naar de gelijknamige wielrenner, wisten jullie niet he?
Veel matiger ja. Maar goed dat de doelgroep de Talking Heads niet meer kent.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:41 schreef alors het volgende:
Het is een beetje een veel matigere variant van Talking Heads.
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:43 schreef remcoP het volgende:
Sky on Fire was toch leuker als afsluiter van de dag.
HA ik wist het wel toevallig.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:42 schreef Mani89 het volgende:
Naar de vader ja, niet de jonge.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:42 schreef Mani89 het volgende:
Waar moet ik die eigenlijk van kennen?quote:
Haha die shows met Mart waren echt geweldigquote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
Sky on Fire, dat kent U niet, maar daar gaan we NU naar kijken.
Ja kan mij dat nou verrotten, ze heten toch allebei Blaudzun?quote:
Als de Zwarte Weduwen in actie zijn geweest?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:43 schreef remcoP het volgende:
Sky on Fire was toch leuker als afsluiter van de dag.
Van Paul Rabbering.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:44 schreef OProg het volgende:
[..]
Waar moet ik die eigenlijk van kennen?
Wijf van Paulgod Rabbergodquote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:44 schreef OProg het volgende:
[..]
Vriendin van Paul Rabbering, tevens zangeresquote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:44 schreef OProg het volgende:
[..]
Iemand buiten jouw bereikquote:
quote:
De vrouw van een 3FM dj dus, je verwacht het nietquote:
Die CL liedjes zijn meestal wel leuk ja. Alleen komt deze me niet bekend voor.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:44 schreef Mansjester het volgende:
Deze was ook baas. Volgens mij bij CL
Na 4x in de avondetappe dit te hebben gehoord was ik het tochw eer vergetenquote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:42 schreef Mani89 het volgende:
Oh jij houdt dus ook niet van discoquote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:45 schreef Mansjester het volgende:
Ik vind alle nummers die Karina leuk vindt Guilty pleasures. Maar dan zonder het pleasures gedeelte
Toen ze dat nog niet was werd ze ook wel uitgenodigd bij DWDD hoor.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:45 schreef Mani89 het volgende:
[..]
De vrouw van een 3FM dj dus, je verwacht het nietinteelt.
Echt niet!quote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:46 schreef alors het volgende:
[..]
Toen ze dat nog niet was werd ze ook wel uitgenodigd bij DWDD hoor.
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die CL liedjes zijn meestal wel leuk ja. Alleen komt deze me niet bekend voor.
Dat vond ik de beste ja.quote:
Nee totaal nietquote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh jij houdt dus ook niet van disconet als stickertje.
De beste ooitquote:
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:47 schreef Van_Poppel het volgende:
Dit is gewoon een goed nummer. Helemaal niks mis mee.
Wir sind heldenquote:
Circlesquote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:44 schreef OProg het volgende:
[..]
Ik herken mijzelf altijd heel erg in die man in de videoclip.quote:
Ze hadden toen in 2008 ook een Zwitsers nummer, vond ik ook wel leuk, alleen lastig te verstaan.quote:
Dat vind ik dan weer gewoon een klassiekerquote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:48 schreef Stickertje het volgende:
Careless WHisper is ook een leuke guilty pleasure
Je bedoelt een stijltang?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:48 schreef Njosnavelin het volgende:
Lijkt alsof hij met een strijkijzer over zijn haar is gegaan.
Echt hè? Godverquote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:48 schreef Ronaldsen het volgende:
Dit gaat Giel morgen draaien in z'n uitzending
Ei ei kukelei?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ze hadden toen in 2008 ook een Zwitsers nummer, vond ik ook wel leuk, alleen lastig te verstaan.
Gielquote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:48 schreef Ronaldsen het volgende:
Dit gaat Giel morgen draaien in z'n uitzending
Nee, dat impliceert stijlquote:
Dat haar zet hij thuis gewoon af.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:48 schreef Njosnavelin het volgende:
Lijkt alsof hij met een strijkijzer over zijn haar is gegaan.
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:48 schreef Stickertje het volgende:
Careless WHisper is ook een leuke guilty pleasure
Dat is dan ook gewoon goed. Jammer dat het zo'n intense lul is.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:49 schreef Mansjester het volgende:
Ik vind de muziek van Blaudzun nog best goed![]()
Toen hadden ze Rosiequote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ze hadden toen in 2008 ook een Zwitsers nummer, vond ik ook wel leuk, alleen lastig te verstaan.
Iedereen fapte zo op haarquote:
Leuke hoax toenquote:
Vind het soms beetje gemaakt sentimenteel ofzo. Met die strijkers enzo. Van: "Kijk mij is mooie muziek maken".quote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat is dan ook gewoon goed. Jammer dat het zo'n intense lul is.
quote:
Dat ie er absurd uitziet zegt niet dat het een lul is...super sympathieke gastquote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat is dan ook gewoon goed. Jammer dat het zo'n intense lul is.
Oh jaquote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:51 schreef alors het volgende:
[..]
Nee hoor, hij brengt alleen intellectueel verantwoorde muziek uit.
Dit was nog een gemiddelde, kun je nagaan als het echt slecht is.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:52 schreef Mansjester het volgende:
Flopshow zeg, gaat het elke avond zo?
Dit was nog een relatieve topshow met dat Rusland gedeelte. Het is normaal nog veel slechter.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:52 schreef Mansjester het volgende:
Wat negatief zegquote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:52 schreef Mansjester het volgende:
Ziet eruit als een flopshow helaas.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:53 schreef Zaktabak het volgende:
Haha die promo voor de Rijdende Rechter
misschien nu iets als "tyfushond" of in die richtingquote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:53 schreef Van_Poppel het volgende:
Deze mensen gaan elkaar niet voor assholelijende NSB'ers uitmaken
* Ei-es-hol-lijerquote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:53 schreef Van_Poppel het volgende:
Deze mensen gaan elkaar niet voor assholelijende NSB'ers uitmaken
Ongezien de tyfus voor jou johannes.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat negatief zeg
Bekijk het leven positief zoals wij
Des te beter is het topicquote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:53 schreef tralalala het volgende:
[..]
Ziet eruit als een flopshow helaas.
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Dit was nog een gemiddelde, kun je nagaan als het echt slecht is.
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:52 schreef alors het volgende:
[..]
Dit was nog een relatieve topshow met dat Rusland gedeelte. Het is normaal nog veel slechter.
Haha, toch leuk dat jullie elke keer weer kijkenquote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat negatief zeg
Bekijk het leven positief zoals wij
Ik kende haar wel, zij is journaliste, oa voor NRC geloof ik (eerst had ze daar een column iig). Rosanne Herzerger.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:53 schreef Uccie het volgende:
Wie was die tafeldame eigenlijk?
Niemand herkende haar hier.
Bedankt !quote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:54 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik kende haar wel, zij is journaliste, oa voor NRC geloof ik (eerst had ze daar een column iig). Roxanne Herzerger.
Ik offer mij op om het topic nog enig niveau te geven.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:54 schreef Mansjester het volgende:
[..]
[..]
[..]
Haha, toch leuk dat jullie elke keer weer kijken
Snap ik, topic is best leukquote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik offer mij op om het topic nog enig niveau te geven.
Wat moeten we anders doenquote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:54 schreef Mansjester het volgende:
[..]
[..]
[..]
Haha, toch leuk dat jullie elke keer weer kijken
Nee maar dat geldt voor zoveel.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:55 schreef alors het volgende:
Zonder topic zou ik niet kijken overigens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |