Echt waar?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
Klinkt als een misdaad tegen de mensenrechten.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:28 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Kleintje Pils op het Kremlin afsturen.
Waterfiets huren dus?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:28 schreef Mansjester het volgende:
[..]![]()
Ik ga de Elfstedentocht fietsen. Nu mag je me denk ik nog minder
Die heb ik al lang al een keer gefietst.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:28 schreef Mansjester het volgende:
[..]![]()
Ik ga de Elfstedentocht fietsen. Nu mag je me denk ik nog minder
Wist je dat de fietsversie langs Martlehiem gaat?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:29 schreef marcodej het volgende:
[..]
Die heb ik al lang al een keer gefietst.
Ja leuk.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wist je dat de fietsversie langs Martlehiem gaat?
dat was toch ook het probleem in West-Berlijn?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:31 schreef Karina het volgende:
Ach god hij krijgt geld maar kan het daar niet uitgeven
Hebben ze geen bol.ru?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:31 schreef Karina het volgende:
Ach god hij krijgt geld maar kan het daar niet uitgeven
Van harte gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:31 schreef alors het volgende:
Dit verhaal hoorde ik al toen JBC ergens anders was om dit te promoten
Post wat je wil. We branden je vanzelf wel af.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:32 schreef Mansjester het volgende:
Is het trouwens nog gebruikelijk om hier negatief over DWDD te posten? Dan kan ik daar rekening mee houden namelijk...
Nee je moet positief posten.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:32 schreef Mansjester het volgende:
Is het trouwens nog gebruikelijk om hier negatief over DWDD te posten? Dan kan ik daar rekening mee houden namelijk...
Er wordt hier sowieso nooit iets positief gepost, behalve als Michael Boogerd te gast is, haha.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:32 schreef Mansjester het volgende:
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:33 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Er wordt hier sowieso nooit iets positief gepost, behalve als Michael Boogerd te gast is, haha.
Ik vind echt dat je daar eens over op moet houden, want jij weet hoe de situatie werkelijk in elkaar steekt.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:33 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Er wordt hier sowieso nooit iets positief gepost, behalve als Michael Boogerd te gast is, haha.
Inderdaadquote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:34 schreef Pandaplint het volgende:
Wat is Blaudzun een reus naast sjakkelien/mop
Nee! Vogels tellen ftwquote:
Ja dat vraag ik mij nou ook altijd af.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:35 schreef Karina het volgende:
Hoe weet je nou dat je niet 2x hetzelfde vogeltje telt?
Ja inderdaad, vooral als het er 11 zijn ofzo.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:35 schreef Karina het volgende:
je moet ze ook markerenquote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:35 schreef Karina het volgende:
Dat is geen GP.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:34 schreef Mani89 het volgende:
Mijn guilty pleasure is Hotel California.
Vogels vliegen niet 2x over hetzelfde stuk. Dat is saaiquote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:35 schreef Karina het volgende:
was toen ook al in de TV draait doorquote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:36 schreef Gramulanion het volgende:
Voetbalfans was een herhaling van twee jaar geleden ofzo.
Oh alweer herhaling. Voor de 100e keer.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:36 schreef Gramulanion het volgende:
Voetbalfans was een herhaling van twee jaar geleden ofzo.
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:36 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Mexicano is wel afgevallen sinds die uitzending gelukkig
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:35 schreef Karina het volgende:
Heej handigquote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:37 schreef wdn het volgende:
[..]http://en.wikipedia.org/wiki/Laser_guidance
Jij weet het wel toch?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:37 schreef alors het volgende:
Wel een classic, die vraag krijg je altijd als vrouw
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |