Hahahaquote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:15 schreef psclgrn het volgende:
Billy denkt niet dat ze allemaal zo "koekoek" zijn![]()
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:17 schreef Mallika het volgende:
Ik vind Peter tot nu toe nog niet echt iets toevoegen om juichend enthousiast over te zijn.
Die dronkeman actie was belachelijk, gespeeld of niet.
Irriteer me niet genoeg aan hem om me continu te ergeren maar ben ook geen voorstander en heb zeker geen medelijden.
Nope, maar leuk knippen en plakken helpt wel.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:14 schreef Scrutinizer het volgende:
Yep, maar het is niet per se nodig om zijn onhandige loslippigheid uit te zenden, volgens mij.
alle vergunningen van wat ze ook nog *verzinnen* dit jaar liggen al kant en klaar..........quote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:14 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
En hij heeft tot nu toe plannen waar het meeste geld mee verdiend is en verdiend kan worden.... Miss Montreal, hondenkennel. (dat van die vergunning is BS, die hebben ze al lang).
Absoluut. Maar zijn loslippigheid, of het nou waar was wat-ie zei of niet, is niet alleen schadelijk voor hem maar mogelijk ook voor het programma. Aangezien de zogenaamde vriendschap tussen hem en Lot niet aan bod is gekomen in de uitzending zouden ze hem nog kunnen sparen. Of dat ook geldt voor wat er vanmiddag gebeurd is weet ik niet want dat heb ik niet helemaal meegekregen.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:13 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hij geeft ze de munitie iig pasklaar in handen.
Ik hoop deze week al.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:16 schreef NenaLois het volgende:
Dat gedrag van Hakim gaat zich vroeg of laat tegen hem keren
Dat is ie nu juist wel, niet omdat ie zo geweldig is (of hij moet inderdaad een rol spelen nu), maar omdat hij voor commotie zorgt. Als er straks een ander uit gestemd wordt en Peter blijft, dan krijg jij streams om van te smullen ... en daar zit ik op te wachten, niet op een stelletje gezellige groentekwekers.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:12 schreef community het volgende:
Laten we nou niet doen alsof Peter ene drol waard is voor die toko.
foutje bedankt en maak je liever druk om je eigen onzinquote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:18 schreef KaoloJoeka het volgende:
[..]
Waarom quote je je eigen onzin?
oh jaquote:
Uit je rol gevallen.... je weet wat er dan gebeurd he... hence Peter...quote:
Waarom zou Peter onschendbaar zijn dan?quote:
Hoe verraad ze hem? Dat heb ik echt niet door, zij vertelt gewoon hoe de situatie tussen haar en Peter zit.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:19 schreef Dotteke het volgende:
En Jimmy die in het begin iedereen gelijk de mond snoerde als er over een ander werd gesproken laat Isabelleke haar verhaal over Peter doen. Ze verraad hem eigenlijk door te zeggen.
Onzin?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:18 schreef KaoloJoeka het volgende:
[..]
Waarom quote je je eigen onzin?
Dit programma duurt onmogelijk lang jaquote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:21 schreef SecretStoryWous het volgende:
Wanneer komt andrea nou bij show?
Nu nog mijn track record van Fok!bans opschroeven en we staan gelijk...quote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:19 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik hoop deze week al.
(@waxmask, ik had precies zelfde TT, omdat openen iets te lang duurde, hahahahaha)
fixedquote:
Hij heeft de joker getrokkenquote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Waarom zou Peter onschendbaar zijn dan?
Geen stream op isa / Jim (meer)?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:21 schreef Stranger het volgende:
[..]
Hoe verraad ze hem? Dat heb ik echt niet door, zij vertelt gewoon hoe de situatie tussen haar en Peter zit.
Met als extra prijs: 1 container met bierquote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:22 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Hij heeft de joker getrokken
Dan mag je actie maken en ben je tijdelijk onschendbaar
Haha, heb t ook op staan; oh het komt!quote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:22 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Dit programma duurt onmogelijk lang ja
En daar loopt het helaas al spaak.quote:
en een premie op zijn privé rekeningquote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:23 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Met als extra prijs: 1 container met bier
Wat hij in de min stond.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:24 schreef LekkerSimpel het volgende:
Paul verspreekt zich tegen Peter.
Over 7 ruggen.
Peter: "Nee niet zoveel..."
Ging volgens mij over de borg.
die borg is geen geheim toch? Lindy heeft er ook over gesproken in rtl late night.. het bedrag is me alleen ff ontschotenquote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:24 schreef LekkerSimpel het volgende:
Over 7 ruggen.
Huub, kom er maar inquote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:24 schreef Copycat het volgende:
[..]
En daar loopt het helaas al spaak.
Neequote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:26 schreef BoonDockSaint het volgende:
Kan iemand sbs shownieuws hier zetten ik heb geen tv
Uitzending gemist kijken?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:26 schreef BoonDockSaint het volgende:
Kleine samenvatting mag welquote:
Johan Vlemmix heeft betaald, dus niks aan het handjequote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:24 schreef LekkerSimpel het volgende:
Over 7 ruggen.
Ga dan in het mediatopic kijken.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:26 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik heb een ban voor minder gekregen.... Spoileren van Maxim's winnaar in het Expeditie topic...quote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:26 schreef Punkman het volgende:
[..]
Sorry, wist ik niet, maar vond dit wat te ver gaan ..
Ik vind het ook wel een beetje tragisch, want het is geen slechte jongen maar hij is niet slim genoeg om hier iets van te leren.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:26 schreef Scrutinizer het volgende:
Gaat Peter toch nog "Out with a bang." Wie had dat ooit verwacht? Nu nog even een Dennixje doen en een camera van de muur rammen en zijn Utopia is voorbij.
Al die jaren van audities waarin hij net niet uitverkoren werd, vervolgens dan toch in een succesvolle RLS terechtkomen en dan als eerste weggestemd worden. Ik vind het knap hoor.
Ik vind een kleine samenvatting wel mogenquote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:27 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
jammer zoek ik het wel terug morgen ofzo
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:27 schreef espri het volgende:
Rienk zegt tegen Billy dat ie haar niet vertrouwd
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:28 schreef SecretStoryWous het volgende:
Dochter van Andrea ook nog in boulevard straks
We blijven schakelenquote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:28 schreef SecretStoryWous het volgende:
Ja, en hij vind het vervelend dat ze altijd met iedereen meepraat.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:28 schreef Scrutinizer het volgende:
Oeps! Ze zijn iets te laat bij een gesprek van Rienk en Billy. Zo te horen heeft hij haar verteld dat ze zich anders voordoet dan ze is.
Zegt modje Mirjam tenminstequote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:28 schreef juul. het volgende:
Hallo jongens, straks een interview met de dode stiefdochter van Andrea bij RTL Boulevard
TopShow...quote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:28 schreef SecretStoryWous het volgende:
Hebben ze Char gebeld?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:28 schreef juul. het volgende:
Hallo jongens, straks een interview met de dode stiefdochter van Andrea bij RTL Boulevard
In Spanje kunnen ze niet streamen, geloof ik. Dat is dan in zijn voordeel.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:27 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vind het ook wel een beetje tragisch, want het is geen slechte jongen maar hij is niet slim genoeg om hier iets van te leren.
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:28 schreef juul. het volgende:
Ja, dat zit mij ook dwars, althans dwars, het lijkt zo vooropgezet, zo uitgeloktquote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:26 schreef TigerXtrm het volgende:
Ik volg iets niet. Waarom pakt Peter 50 euro en geeft hij dit vrolijk toe en lijkt niemand dit te boeien?
ITT Billy, die leert overaaaaaal van natuurlijkquote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:29 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
In Spanje kunnen ze niet streamen, geloof ik. Dat is dan in zijn voordeel.
Ze is er het niet mee eens en arrogantquote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:28 schreef Urb het volgende:
[..]![]()
Billy vind Rienk's mening niet zo belangrijk.![]()
*nu alvast gaat etenquote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:29 schreef espri het volgende:
Het moet echt ontploffen vanavond denk ik...
Oh dat is jammer. Had dat wel willen horen.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:28 schreef Scrutinizer het volgende:
Oeps! Ze zijn iets te laat bij een gesprek van Rienk en Billy. Zo te horen heeft hij haar verteld dat ze zich anders voordoet dan ze is.
Daat zei ze dat ze het niet mag zeggen.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:25 schreef Uiltje90 het volgende:
[..]
die borg is geen geheim toch? Lindy heeft er ook over gesproken in rtl late night.. het bedrag is me alleen ff ontschoten
ik val ook later in en had gehoopt hier meer duidelijkheid te krijgenquote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:28 schreef Scrutinizer het volgende:
Die waar ze geen contact meer mee heeft?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:28 schreef SecretStoryWous het volgende:
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:22 schreef Lrod01 het volgende:
Mag billy kanker krijgen van het ergste soort aub?
Misschien dat hij daar gelukkig wordt. Maar hiervan zal hij niet veel begrijpen.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:29 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
In Spanje kunnen ze niet streamen, geloof ik. Dat is dan in zijn voordeel.
Ik zeg zijn oude maatje Kees Knalpiemel erin, dat zal ze leren!quote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:26 schreef Scrutinizer het volgende:
Gaat Peter toch nog "Out with a bang." Wie had dat ooit verwacht? Nu nog even een Dennixje doen en een camera van de muur rammen en zijn Utopia is voorbij.
Al die jaren van audities waarin hij net niet uitverkoren werd, vervolgens dan toch in een succesvolle RLS terechtkomen en dan als eerste weggestemd worden. Ik vind het knap hoor.
Denk dat ik nu maar ff eten moet maken zodat ik de ontploffing kan zienquote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:29 schreef espri het volgende:
Het moet echt ontploffen vanavond denk ik...
Die weet t ff niet meer hahahaquote:
geen dat snap ik? super? top?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:30 schreef rokkutsaains het volgende:
Hoppa, Rienk zegt Billy dat hij haar morgen nomineert. Die harses van Billy was goud waard!!! iemand daarvan een cap?
Die slijmbal zegt veel maar niksquote:
Het is hoe Rienk dat ziet, dat moet ie maar lekker vinden. Zij is het er niet mee eens en dat mag!quote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze is er het niet mee eens en arrogant
hémel !quote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:31 schreef juul. het volgende:
[..]
Ik denk ut, what the hell kan dat nu weer zijn?????
Rienk is zijn dammetje kwijt geloof ik. Die spreekt alles uit.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:30 schreef TigerXtrm het volgende:
Dikke confrontatie tussen Rienk en Billy Bitch.
Hij zei dat ze niet oprecht is, dat als je het vergelijkt met kleuren, is iemand rood, dan is zij rood, is iemand anders blauw, is zij blauw. Billy zegt dat ze haarzelf is, en dat Rienk de brieven van haar ouders mag teruglezen dat het zo isquote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:30 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh dat is jammer. Had dat wel willen horen.
ik ren ook overal achter de feiten aan vandaag! Schakel te laat inquote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:30 schreef rokkutsaains het volgende:
Hoppa, Rienk zegt Billy dat hij haar morgen nomineert. Die harses van Billy was goud waard!!! iemand daarvan een cap?
Nog steeds op stream 1.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:30 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh dat is jammer. Had dat wel willen horen.
Moet van Jimmy he.... alles uitspreken....quote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:31 schreef community het volgende:
[..]
Rienk is zijn dammetje kwijt geloof ik. Die spreekt alles uit.
Nu ik die actie van Peter vanmiddag lees, neig ik haast ook naar: blijf maar! Al houden we hier dan wèl langer de fanclub, waarvan een aantal leden net als hun held alle realiteitszin verloren lijkt te zijn.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:19 schreef Jian het volgende:
[..]
Dat is ie nu juist wel, niet omdat ie zo geweldig is (of hij moet inderdaad een rol spelen nu), maar omdat hij voor commotie zorgt. Als er straks een ander uit gestemd wordt en Peter blijft, dan krijg jij streams om van te smullen ... en daar zit ik op te wachten, niet op een stelletje gezellige groentekwekers.
Afhaal Chineesquote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:30 schreef waxmask het volgende:
[..]
Helemaal in de lijn van Utopia een boterham met gebakken eitje gegeten....
Absoluut.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:33 schreef misssnapshot het volgende:
Billy is echt pissend, en doet erg bitchy! Psychologie van de kouwe grond, maar ik denk dat ze vindt dat Rienk gelijk heeft.. Hij heeft gevoelige snaren geraakt.
Genieterdegeniet!!quote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:30 schreef TigerXtrm het volgende:
Dikke confrontatie tussen Rienk en Billy Bitch.
Ze moet eens leren dat niet iedereen elke minuut van de dag haar waarheid hoeft te horen.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:33 schreef TigerXtrm het volgende:
Billy spreekt altijd de waarheid in haar ogen
Dat is haar biologische dochter.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:28 schreef juul. het volgende:
De draken vleugels groeien er straks uit !!!quote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:33 schreef ChocoFan het volgende:
hahaha billy is nu paars, als ze terugkomt groen
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:34 schreef rokkutsaains het volgende:
Voorspelling: een jankende Billy, zeer binnenkort.
Nu op RTL4 bij Kwalbertquote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:34 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Dat is haar biologische dochter.
En ik moet nog steeds lachen, dat iemand opperde om er in te komen, met een massage ofzo en vragen:
"Jij houdt van biologisch he?"
Andrea zal dan zeker antwoorden met "ja"
En dan vragen: "Ook van je biologische dochter???"
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:34 schreef rokkutsaains het volgende:
Voorspelling: een jankende Billy, zeer binnenkort.
Emil en Ruud gaan ook weg bij dat gewauwel nu.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:35 schreef mootie het volgende:
En Hakim zaagt nog even aan de poten van Jim. Weer wazig gewauwel over brood.
....quote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:35 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
De draken vleugels groeien er straks uit !!!
Echt zo'n non issue, 1 snee brood als je ziet wat ze daar op een dag wegvretenquote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:35 schreef mootie het volgende:
En Hakim zaagt nog even aan de poten van Jim. Weer wazig gewauwel over brood.
oh echt? Verlinde zei tich echt dode stiefdochter.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:34 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Dat is haar biologische dochter.
En ik moet nog steeds lachen, dat iemand opperde om er in te komen, met een massage ofzo en vragen:
"Jij houdt van biologisch he?"
Andrea zal dan zeker antwoorden met "ja"
En dan vragen: "Ook van je biologische dochter???"
Heb je een stream van Boulevard?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:37 schreef TigerXtrm het volgende:
Stream op links en RTL Boelveaaaaaaaaaaaart op rechts. AAaaaaahhh
Ik gun het hem wel hoor, als ik hem zo buiten bij Hakim zie snikken, dan mag ie van mij vandaag nog weg. Ik zie alleen liever ontsteltenis op de gezichten van die schapen straks bij de stemming dan voldoening .....quote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:32 schreef Gert het volgende:
[..]
Nu ik die actie van Peter vanmiddag lees, neig ik haast ook naar: blijf maar! Al houden we hier dan wèl langer de fanclub, waarvan een aantal leden net als hun held alle realiteitszin verloren lijkt te zijn.
Maar ik begin het ook een beetje zielig te vinden. Een echte rotzak lijkt hij me niet. Hij denkt niet na over de gevolgen van zijn acties, da's het voornaamste. En als hij graag naar huis wil en zijn borg terug kan krijgen door eruit gestemd te worden, ach, gun het hem.
Nootjes strooienquote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:37 schreef liesje1979 het volgende:
Ik heb twee belachelijke posts ge-edit en de reacties op die post verwijderd.
#GeenRegels #YOLOquote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:37 schreef misssnapshot het volgende:
"Het werd me aangeraden door mezelf.." zegt Rienk over zijn eerlijkheid naar Billy toe. De laatste "mezelf" zei hij wel heel nadrukkelijk.. (sturing regie?)
Valt me nog mee dat ie geen bijval kreeg van Billyquote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:37 schreef Scrutinizer het volgende:
Rienk krijgt veel bijval. Heel fijn
En user gebanned?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:37 schreef liesje1979 het volgende:
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:37 schreef liesje1979 het volgende:
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:32 schreef ChocoFan het volgende:
eindelijk iemand die billy de waarheid vertelt, dank je wel rienk
Ja! Ja ik ben het helemaal met je eens. Ik snap het echt hoor. Ik ben echt een kutwijf. Ja echt helemaal mee eens!quote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:38 schreef Stranger het volgende:
[..]
Valt me nog mee dat ie geen bijval kreeg van Billy
Ik heb Rienk vaker duidelijk gezien met de besteling over de kas ookquote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:37 schreef Scrutinizer het volgende:
Da hedde gij goed gedaan Lieske!quote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:37 schreef liesje1979 het volgende:
Hakim heeft er vrede mee en gaat er nu voorquote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:37 schreef misssnapshot het volgende:
"Het werd me aangeraden door mezelf.." zegt Rienk over zijn eerlijkheid naar Billy toe. De laatste "mezelf" zei hij wel heel nadrukkelijk.. (sturing regie?)
Viel mij ook op.. aan de andere kant denk ik dat Rienk niet zo makkelijk te sturen is.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:37 schreef misssnapshot het volgende:
Hakim wordt gek nu.. Peter wil hij eruit, Jimmy, Billy nu ook.... AARRRGGGHHHH En andrea doet ook al moeilijk....... tegen wie moet hij nu gaan steuken...quote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:37 schreef Scrutinizer het volgende:
Ah gemist, valt me wel op dat Ruud de laatste dagen overal aanschuift, zich domhoud, weinig zegt maar wel meeluistert. Ben benieuwd wat ie ermee doet.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:38 schreef ansjovissie het volgende:
Ruudje doet ff knipoog (uit t zicht van Hakim) lol
Ja, ga ik van smullen.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:40 schreef mootie het volgende:
Oh nu gaat Billy steeds 'grapjes' maken over meelopers.
Ik tel de urenquote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:40 schreef TigerXtrm het volgende:
Billy is back, oh noes.
Na de stemming wordt het wel oorlog trouwens, dan weet iedereen wie je vijanden zijn
Vaak ipv Emil (lid van de G5) dus Emil weet dadelijk overal allesquote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:40 schreef Urb het volgende:
[..]
Ah gemist, valt me wel op dat Ruud de laatste dagen overal aanschuift, zich domhoud, weinig zegt maar wel meeluistert. Ben benieuwd wat ie ermee doet.
Dan begint het spel pas echt zoals al eerder gezegd.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:40 schreef TigerXtrm het volgende:
Billy is back, oh noes.
Na de stemming wordt het wel oorlog trouwens, dan weet iedereen wie je vijanden zijn
En gaat anderen de schuld geven dat niemand haar ooit verteld dat ze domme dingen doet,, maar als men het wél zegt is het ook niet goed.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:41 schreef NenaLois het volgende:
Rienk heeft zo gelijk over Billy!
Billy kan zooo niet tegen de waarheid!!!
En gaat zichzelf zoo kinderachtig gedragen nu
Ik heb mijn TV links en stream op rechts, is nert zo moeilijk te volgen, hahahaquote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:37 schreef TigerXtrm het volgende:
Stream op links en RTL Boelveaaaaaaaaaaaart op rechts. AAaaaaahhh
hij is zo dom nog niet denk ikquote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:40 schreef Urb het volgende:
[..]
Ah gemist, valt me wel op dat Ruud de laatste dagen overal aanschuift, zich domhoud, weinig zegt maar wel meeluistert. Ben benieuwd wat ie ermee doet.
Ik hoorde net morgen (dat zei Peter), maar ik weet het ook niet echt meer.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:41 schreef TigerXtrm het volgende:
Is het stemmen nou vanavond tijdens centraal of wat?
hakim is ook een goede stem hoorquote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:41 schreef Stranger het volgende:
Ik baal er nu al van dat ik met mijn 'toch niet geldende' elitestem op Hakim heb gezet ipv Billy.
Voor evenquote:
Ik wil ook en adhd penquote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:42 schreef mootie het volgende:
Het doet me niks.
Ik sta er boven.
Het raakt me wel.
Jengeljengeljengel.
watquote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:43 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
nou wil ik het eigenlijk ook weten
Dit gaat Anton niet leuk vinden, start de Hummer maar Anton en goed doen he, door de hekken de loods in rijden.....Andrea pakken en wegwezen!!quote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:38 schreef md89 het volgende:
http://www.rtlnieuws.nl/b(...)drea-kookt-van-woede Dochter kookt van woede
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:43 schreef ansjovissie het volgende:
"Je hebt al flauw en lelijk gedaan"
ROFL Rienk is op dreef
Wat dacht je van G?quote:
Neem maar aan van wel. Maar dat bespreken we niet hier.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:43 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
nou wil ik het eigenlijk ook weten
Rustig? Kijk jij wel?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:42 schreef BB-King het volgende:
Billy doet rustig maar kookt van binnen.
Dit is mijn droomwereld-complotheorie ookquote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:43 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Wat dacht je van G?
In mijn complot theorie werken G, Ruud en Emil lekker samen. Ze krijgen van alle kanten alle info van iedereen.... ze mogen overal bij zijn, zijn lekker rustig etc...
waarom iets verwijderd was door een moderator. sorry kan het niet helpen ik ben erg nieuwsgierig. mag ook via pmquote:
Het is weggehaald, laat het dan ook gaan.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:44 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
waarom iets verwijderd was door een moderator. sorry kan het niet helpen ik ben erg nieuwsgierig. mag ook via pm
En vervolgens doet niemand er iets mee.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:37 schreef Scrutinizer het volgende:
Dan heb je echt wat gemist!quote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:44 schreef -sabine- het volgende:
Ik heb keiveel middagen gevolgd, deze middag niet en daar baal ik van
Hij is meer van het lijden he.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:44 schreef Jian het volgende:
Billy is aangeschoten wild nu, had Rienk een duiveltje in zich, dan zou hij nu voor de kill gaan, maar helaas .......
Daar kan ze niks aan doen, en ze heeft zichzelf hoog.quote:
Het zaadje is geplant.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:44 schreef Jian het volgende:
Billy is aangeschoten wild nu, had Rienk een duiveltje in zich, dan zou hij nu voor de kill gaan, maar helaas .......
Stuur anders Marije een PM, zei net nog dat ze dat heel leuk vond en bedankte iedereen.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:44 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
waarom iets verwijderd was door een moderator. sorry kan het niet helpen ik ben erg nieuwsgierig. mag ook via pm
Voor haar doen dan.quote:
Constant ook echtquote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:45 schreef sjampoeh het volgende:
Ze praat haarzelf zooooo tegen wahaha
ik snapquote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:43 schreef waxmask het volgende:
[..]
Neem maar aan van wel. Maar dat bespreken we niet hier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |