Ze krijgt zeker betaald voor een exclusief interview. Mag ze niet meer op tv/radio verschijnen.quote:
Vreselijke, vieze ventquote:Op dinsdag 21 januari 2014 17:44 schreef kaatje50 het volgende:
Hakim geeft de nieuwe bewoner dus nu al mee te doen wat de groep (hij) wil, anders val je niet goed in de groep
lolquote:Op dinsdag 21 januari 2014 17:44 schreef waxmask het volgende:
Harold met zijn nieuwe merchandise:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maar verder wil hij niet de leider zijn ofzoquote:Op dinsdag 21 januari 2014 17:45 schreef Urb het volgende:
Hakim wil niet centraal, hij gaat het anders doen. Hij wil affe snal alleen met Peter.
Ik heb mijn taak gedaanquote:Op dinsdag 21 januari 2014 17:43 schreef Urb het volgende:
Hakim vind het belangrijk dat ze allemaal de stemming gebruiken waar ie voor is, namelijk de rotte appel eruit.
Dan had hij er toch nog een paar maandjes in moeten blijven zitten, om dergelijke merchandise ook werkelijk aan te kunnen laten slaan.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 17:44 schreef waxmask het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
vertel?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 17:46 schreef misssnapshot het volgende:
Hakim doet aan politiek op z'n Limburgs..
Anders is ze de volgendequote:Op dinsdag 21 januari 2014 17:46 schreef NenaLois het volgende:
Ik vind t ook jammer dat isa zich nu aan lijkt te willen sluiten bij de ratten...
Maar vraag ik me dus ook af...quote:Op dinsdag 21 januari 2014 17:46 schreef asco het volgende:
Wat zou het mooie tv zijn als iemand voor dat etentje komt en Hakim op zijn smerige bakkes slaat. W'át een klootviool. Zijn die anderen nou totaal debiel dat ze dat niet door hebben?
Ze hebben een boek met regels volgens mij. Denk dat ze bedoelt dat als die regels nageleefd zouden worden, Peter allang weg had moeten zijn.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 17:47 schreef community het volgende:
Charlotte: "in een boek gelezen"
Is dat code?
De nieuwkomer zal eerder Billy of Hakim kiezen.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 17:47 schreef misssnapshot het volgende:
Ze gaan ervan uit dat de nieuwkomer Peter gaat kiezen?
Jammer dat ze daar blijkbaar niet zichzelf kan zijn en dus over haar eigen normen en waarden gaatquote:
Dit zou dus gewoon wel centraal moetenquote:Op dinsdag 21 januari 2014 17:46 schreef Dutchguy het volgende:
Ongelooflijk dat ze Hakim zo'n macht geven. Hakim geeft aan om even buiten te gaan praten, niemand die zegt laat mij maar even.
Wat een arrogantiequote:Op dinsdag 21 januari 2014 17:47 schreef misssnapshot het volgende:
Die krijgen niet genoeg stemmen van de medebewoners. Kan dus niet.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 17:48 schreef KaoloJoeka het volgende:
[..]
De nieuwkomer zal eerder Billy of Hakim kiezen.
ik wist het dat hij een schone alien trui aan zou doenquote:Op dinsdag 21 januari 2014 17:44 schreef waxmask het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja, daarmee wordt het draaiboek van de redactie bedoeld.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 17:47 schreef community het volgende:
Charlotte: "in een boek gelezen"
Is dat code?
D'r moeder...quote:Op dinsdag 21 januari 2014 17:49 schreef Mokum020 het volgende:
De zus van Andrea op SBS6 nu......
oh, wacht
Ik denk dat Billy nog wel eens wat stemmen kan binnenharken hoor. Als ik Rienk gisteren over haar hoorde praten..quote:Op dinsdag 21 januari 2014 17:49 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Die krijgen niet genoeg stemmen van de medebewoners. Kan dus niet.
Ja dat is zo, maar ik denk niet genoeg.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 17:49 schreef Stranger het volgende:
[..]
Ik denk dat Billy nog wel eens wat stemmen kan binnenharken hoor.
Hakim denkt dat althans te kunnen afdwingen met verhogen dreigementjes richting de nieuwkomer.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 17:47 schreef misssnapshot het volgende:
Peter noemde het net Wetboek der strafrecht ofzoquote:Op dinsdag 21 januari 2014 17:49 schreef rokkutsaains het volgende:
[..]
Ja, daarmee wordt het draaiboek van de redactie bedoeld.
Er worden er 3 genomineerd, volgens mij gaat bijna iedereen op Peter en Jimmy dus kan het zomaar dat Billy of Hakim met maar een paar puntjes ook genomineerd zijn.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 17:50 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ja dat is zo, maar ik denk niet genoeg.
Ik hoop dat je gelijk hebt.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 17:51 schreef Stranger het volgende:
[..]
Er worden er 3 genomineerd, volgens mij gaat bijna iedereen op Peter en Jimmy dus kan het zomaar dat Billy of Hakim met maar een paar puntjes ook genomineerd zijn.
Denk ja dat een SONY XPERIA daar niet tegen kan?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 17:51 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik zou die telefoon en de inhoud van dfe kluis in het vuur gooien kijken wat het manegmant daar van vind
Jakkes, een arm van Hakim om zijn rug.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 17:50 schreef community het volgende:
OMG Hakim praat met Peter op 2. Peter huilt.
En iedereen vind het goed.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 17:50 schreef Disana het volgende:
Hakim trekt steeds meer macht naar zich toe. De telefoon draagt hij bij zich, maar Paul mag hem wel even gebruiken. Daarna heeft Hakim hem zelf weer nodig.
Zo zal het wel gaan, zoals met Johanna in SST. Hand boven het hoofd gehouden voor de show.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 17:51 schreef Haropro het volgende:
Het is toch niet erg als Hakim erin zou blijven? Ik neem aan dat op het eind het publiek ook mag stemmen en dan gaat hij dus nooit winnen. Of ben ik te optimistisch?
Als dat waar is dan is het geniaal, maar ik ben er bang voor .........quote:Op dinsdag 21 januari 2014 17:52 schreef LekkerSimpel het volgende:
Peter is nu bezig met acteren, hahahahahahaa
GO PETER!!!!!!!
![]()
Hij bedondert schimmelrat waar die bij staat.
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 17:48 schreef Parlay het volgende:
[..]
Dit zou dus gewoon wel centraal moeten
Bier bestellen.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 17:53 schreef 5thencounter het volgende:
Wat wil Peter nou met ¤50? Naar Febo een grillburgertje halen?
Ik hoop het oprecht dat het een spel is.quote:
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 17:53 schreef community het volgende:
Hakim "Als je genomineerd wordt en die kans *heh* zit er redelijk dik in."
Peter speelt het spel dit keer wat geloofwaardiger. Goed gedaan Huub.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 17:51 schreef JediMasterLucia het volgende:
Peter geeft toe dat hij 50 ¤ uit de kluis heeft gepakt..
Ik gun die hand aan Peter hoor, laat hem maar lekker stoken.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 17:52 schreef Urb het volgende:
[..]
Zo zal het wel gaan, zoals met Johanna in SST. Hand boven het hoofd gehouden voor de show.
Dit is waarom Hakim het niet centraal deed.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 17:48 schreef Parlay het volgende:
[..]
Ik doe mee!quote:Op dinsdag 21 januari 2014 17:53 schreef LekkerSimpel het volgende:
Schimmelrat gunt Peter een waardige aftocht.
Ik ga me helemaal bezatten en laat me naar die keet rijden en klim over het hek met een PETERVLAG.....
Als Peter blijft en schimmelrat de aftocht blaast.
BIERRRRquote:Op dinsdag 21 januari 2014 17:53 schreef 5thencounter het volgende:
Wat wil Peter nou met ¤50? Naar Febo een grillburgertje halen?
opgenomenquote:Op dinsdag 21 januari 2014 17:50 schreef SecretStoryWous het volgende:
Iemand het interview bij sbs6 gecapt?
Nee ze mochten niet centraal... van Hakim.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 17:48 schreef Parlay het volgende:
[..]
Precies,quote:Op dinsdag 21 januari 2014 17:51 schreef community het volgende:
Peter krijgt echt support nu van Hakim.
En ondertussen...
Ik ben voor, vanavond iedereen apart met Peter, 14 keer een mes in je rugquote:Op dinsdag 21 januari 2014 17:54 schreef community het volgende:
[..]
Dit is waarom Hakim het niet centraal deed.
ik hoop dat hij acteert maar vrees met grote vrezequote:Op dinsdag 21 januari 2014 17:54 schreef rokkutsaains het volgende:
[..]
Peter speelt het spel dit keer wat geloofwaardiger. Goed gedaan Huub.
Ik kan ook wel een feestje gebrukenquote:Op dinsdag 21 januari 2014 17:52 schreef KaoloJoeka het volgende:
Peter heeft gewoon zijn drank nodig.
Nog maar 12 keer maar he, valt weer mee.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 17:55 schreef Parlay het volgende:
[..]
Ik ben voor, vanavond iedereen apart met Peter, 14 keer een mes in je rug
Peter is nu emotioneel en Hakim maakt hier gebruik (misbruik) vanquote:Op dinsdag 21 januari 2014 17:57 schreef community het volgende:
Peter had zelf ook beter moeten weten dan Hakim in vertrouwen te nemen.
Die kent hem al wat langer dan vandaag en heeft ermee leren leven. Als stagiaire geneukt worden door je baas was al geen geweldige start natuurlijk.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 17:56 schreef community het volgende:
Zou Hakim's vrouw hier nu naar kijken en trots zijn op hoe haar man hier iemand toespreekt?
Zo wil ie het graag doen overkomen, maar uiteindelijk zit ie er gewoon omdat het een vervelende aandachtshoer is. Daarom snap ik ook niet dat ie er zo slecht tussen lijkt te passen.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 17:57 schreef Dutchguy het volgende:
Klinkt alsof Peter Utopia in gevlucht is. Naar verhaal.
Precies. Raar. Op zijn bek slaan die rat!quote:Op dinsdag 21 januari 2014 17:58 schreef AnnaNassie het volgende:
Ik snap niet dat Peter zo vertrouwelijk met Hakim praat!!!
Ja, ik vind het triest voor hemquote:Op dinsdag 21 januari 2014 17:57 schreef Dutchguy het volgende:
Kan zijn. Maar als het verhaal klopt van zijn thuissituatie, dat gun ik hem niet.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 17:58 schreef Stranger het volgende:
[..]
Zo wil ie het graag doen overkomen, maar uiteindelijk zit ie er gewoon omdat het een vervelende aandachtshoer is. Daarom snap ik ook niet dat ie er zo slecht tussen lijkt te passen.
Ik word ook echt agressief van die gast. BAH.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 17:58 schreef ansjovissie het volgende:
[..]
Precies. Raar. Op zijn bek slaan die rat!
Ja, zo'n eikel is het welquote:Op dinsdag 21 januari 2014 17:58 schreef Chanel5 het volgende:
Hakim wil hem zogenaamd helpen.....en straks alles wat er is gezegd en gebeurd lacherig in de groep vertellen.
Ik ook niet.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 17:58 schreef AnnaNassie het volgende:
Ik snap niet dat Peter zo vertrouwelijk met Hakim praat!!!
Duh, niemand ging mee in het huilie verhaal van andrea over jimmyquote:Op dinsdag 21 januari 2014 17:59 schreef Maria44 het volgende:
Oh het is al weer goed tussen Andrea en Jimmy. Kus kus klaar.
Je zou toch zo in de auto stappen! Slecht voor mijn gezondheid dit!!!quote:Op dinsdag 21 januari 2014 17:58 schreef ansjovissie het volgende:
[..]
Precies. Raar. Op zijn bek slaan die rat!
dat is waarquote:Op dinsdag 21 januari 2014 17:59 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Kan zijn. Maar als het verhaal klopt van zijn thuissituatie, dat gun ik hem niet.
Als het waar is.
TV momentje voor Hakim. Je weeetzzz.quote:
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:00 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ben ik de enige die door heeft dat dit Peter zijn Utopia is?
Ik lig hier helemaal in een deuk.
Ik vind mezelf geen ervaringsdeskundige, maar Jaap zat er 5 minuten in en ik zei al op de COS dat dat de winnaar zou worden.
Peter is geen goed acteur. Niet eens een redelijk acteur. Hij zit daar niet op zijn plek, gaat er zijn nagestreefde bekendheid niet vinden.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 17:59 schreef Haropro het volgende:
Zal Peter nu wel of niet acteren? Ik denk wel, ben ik heel eerlijk in. Ik hoop het ook anders is het best sneu voor hem.
Hakim doet het meesterlijk. Maar wat moeten de bewoners hun later tegen de kop slaan als ze d beelden terugzien. Hoe ze gemanipuleerd en gespeeld zijn door hem.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 17:55 schreef misssnapshot het volgende:
Damned, ik heb zo'n hekel aan Hakim... Maar hij doet het heel, heel, heel erg goed daar in Utopia. Gisteren waren ze dat spel aan het doen, en toen zei hij al dat hij heel erg van spelletjes houdt. Dat hij daar helemaal in opgaat.
Van mij mag je echt gelijk hebben, maar ....quote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:00 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik vind mezelf geen ervaringsdeskundige, maar Jaap zat er 5 minuten in en ik zei al op de COS dat dat de winnaar zou worden.
Denk het ook... en dan is hij niet op zijn plaats in utopia omdat het niet aan zijn verwachting voldeed.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 17:57 schreef Dutchguy het volgende:
Met mijn hummer door het hek ja...dat niveau...quote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:00 schreef AnnaNassie het volgende:
[..]
Je zou toch zo in de auto stappen! Slecht voor mijn gezondheid dit!!!
Zou een mogelijkheid zijn...quote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:00 schreef LekkerSimpel het volgende:
Gedaan..echtwaarweetzzjesnapje?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:01 schreef BoonDockSaint het volgende:
Fokkers komt alle samen en stem op die olliebollenbaker !!!!!!!
Nu zekerquote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:01 schreef BoonDockSaint het volgende:
Fokkers komt alle samen en stem op die olliebollenbaker !!!!!!!
nicequote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:02 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Gedaan..echtwaarweetzzjesnapje?
Pretty much want de kijkers hebben alles gezien van hem.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:01 schreef Parlay het volgende:
Hakim voor de 100ste keer, er wordt morgen gestemd en hou je rug recht.
Volgens mij heeft ie het tegen zichzelf, moed inpraten?
Ik heb inderdaad respect voor hoe hij het speelt. Denk het beste van iedereen. Had liever gezien dat Emil Ruud of Giorgio hetzelfde zou zijn zodat er twee tactische teams in zaten.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 17:55 schreef misssnapshot het volgende:
Damned, ik heb zo'n hekel aan Hakim... Maar hij doet het heel, heel, heel erg goed daar in Utopia. Gisteren waren ze dat spel aan het doen, en toen zei hij al dat hij heel erg van spelletjes houdt. Dat hij daar helemaal in opgaat.
Indd!quote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:01 schreef Haropro het volgende:
Hakim tegen Peter: om op een waardige manier hier uit te gaan. Ja, die kans heeft Hakim voor zichzelf verspeelt. Die waardige manier van gaan dan.
Zou het? Snap ik niet?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:02 schreef NenaLois het volgende:
[..]
Zou een mogelijkheid zijn...
Er zit indd een bep patroon in
Ik zit ook met een maar......quote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:01 schreef Jian het volgende:
[..]
Van mij mag je echt gelijk hebben, maar ....
Wat ik begreep wilde hij bier kopen...paul wist ervan..maar hoe en waar hij dan bier had willen kopen...geen ideequote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:03 schreef Chanel5 het volgende:
Maar waarom heeft hij 50 euro gepakt???? Ik begrijp de reden, het nut niet.
Hij zegt even veel als Lindy, go figure..quote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:03 schreef Pocher-a-gogo het volgende:
zelfs op tv hebbie geen reet aan die harold, wanner verteltie nou wat?
Allen oliebollen is goed genoeg..quote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:03 schreef blanket het volgende:
Oliebollen over het hek gooien met een brief erom heen...vuile stink flikker die Hakim...bah!
Waarom? Als ie acteert dan doet ie dat verdomd goed.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:01 schreef AnnaNassie het volgende:
Peter acteert? Zo wil je toch niet op tv, is toch een zak zo!
Hij is al aan het woord geweest.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:03 schreef Pocher-a-gogo het volgende:
zelfs op tv hebbie geen reet aan die harold, wanner verteltie nou wat?
Nou nee dat legt hij positief uit...misschien als we er spijkers of punaises in doen dat hij de hint snapt.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:04 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Allen oliebollen is goed genoeg..
hij moet nog 3 tv programma's doenquote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:04 schreef Goejedag het volgende:
[..]
Hij zegt even veel als Lindy, go figure..
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:04 schreef Burner82 het volgende:
Er stond vandaag een oliebollenkraam (staat er iedere dag trouwens) bij het "winkelcentrum" Ik wilde al roepen pikkepijpert!!! morgen maar eens uitzoeken of die van de toko van hakim is
In dat geval is het echt.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:04 schreef Parlay het volgende:
[..]
Waarom? Als ie acteert dan doet ie dat verdomd goed.
Ik las iets andersquote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:05 schreef marjan64 het volgende:
gets op dit soort momenten
wil mn man altijd met me kletsen
Door Hakim lust ik ze niet meerquote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:04 schreef Burner82 het volgende:
Er stond vandaag een oliebollenkraam (staat er iedere dag trouwens) bij het "winkelcentrum" Ik wilde al roepen pikkepijpert!!! morgen maar eens uitzoeken of die van de toko van hakim is
Bestellen? dat ziet toch iedereen. Dus begrijpen doe ik het niet.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:04 schreef blanket het volgende:
[..]
Wat ik begreep wilde hij bier kopen...paul wist ervan..maar hoe en waar hij dan bier had willen kopen...geen idee
Herkenbaar jaquote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:05 schreef marjan64 het volgende:
Ik lust het sowieso niet. Eet het ook niet. Anti-gevoelens wel gegroeidquote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:05 schreef ansjovissie het volgende:
[..]
Door Hakim lust ik ze niet meer
Valt hier nog mee vergeleken bij de live chat.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:05 schreef NenaLois het volgende:
Hakim lijkt populair te zijn bij de bewoners , maar niet bij de kijkers..
Kom ogen en oren te kort om alles te volgen en mis nog de helftquote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:06 schreef LekkerSimpel het volgende:
Andrea verhaal nu op SBS6 na de reclame.
Hope so..quote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:06 schreef GekkePoes het volgende:
Ik ben benieuwd of de bewoners eerst de kijkers keus te zien krijgen, met hoeveel mensen op hem hebben gestemd.
Kletsen of ketsen?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:05 schreef marjan64 het volgende:
Hakim gaat niets eens genomineerd worden, zeker niet door die ene stem van de elite ...quote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:06 schreef Jian het volgende:
Als ik er als nieuwe bewoner in zou komen zou ik Hakim wegstemmen als ik de kans kreeg, niet omdat ik die rat eruit wil hebben, hij heeft wel wat, maar het is je gevaarlijkste tegenstander dus moet je hem elimineren als je kan.
En het verzwakt de G3. Die nu te veel overhand krijgen, dus het gaat dan saai worden.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:06 schreef Jian het volgende:
Als ik er als nieuwe bewoner in zou komen zou ik Hakim wegstemmen als ik de kans kreeg, niet omdat ik die rat eruit wil hebben, hij heeft wel wat, maar het is je gevaarlijkste tegenstander dus moet je hem elimineren als je kan.
Dat is een verzinsel van Huub; enkel om de boel wat op te naaien tegen Peter. Wat maakt het allemaal uit? Gewoon heibel maken. Des te meer frustratie, als straks Peter er gewoon in blijft.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:03 schreef Chanel5 het volgende:
Maar waarom heeft hij 50 euro gepakt???? Ik begrijp de reden, het nut niet.
Weer die Huub kunnen ze hem niet elimineren aubquote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:08 schreef rokkutsaains het volgende:
[..]
Dat is een verzinsel van Huub; enkel om de boel wat op te naaien tegen Peter. Wat maakt het allemaal uit? Gewoon heibel maken. Des te meer frustratie, als straks Peter er gewoon in blijft.
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:08 schreef rokkutsaains het volgende:
Dat is een verzinsel van Huub; enkel om de boel wat op te naaien tegen Peter. Wat maakt het allemaal uit? Gewoon heibel maken. Des te meer frustratie, als straks Peter er gewoon in blijft.
Denk het niet, wel als het de EO het thuiskanaal zou zijn geweest.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:07 schreef ansjovissie het volgende:
SBS is t thuiskanaal van Utopia, dus die kiezen sws partij voor Andrea en gebruiken t als 'reclame' voor t programma
Huub heeft het gedaan. Misschien wel Sinterklaas!quote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:08 schreef rokkutsaains het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:08 schreef rokkutsaains het volgende:
[..]
Ja hehe, dat is wel duidelijk. Alles wordt zo georkestreerd dat Peter de lul is. Walchelijk!quote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:08 schreef rokkutsaains het volgende:
[..]
Ik las daarnet dat je er niet meer op zou reageren, nu doe je het toch weer....quote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:09 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Weer die Huub kunnen ze hem niet elimineren aub
Ik hoop dat de bewoners weten op wie de elitegroep stemt..quote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:08 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Hakim gaat niets eens genomineerd worden, zeker niet door die ene stem van de elite ...
Jazeker, en al die acteurs die zo goed zijn dat ze nog nooit aan het werk zijn gekomen blijven perfect in karakter na 3 minuten scriptlezen per dag!quote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:08 schreef rokkutsaains het volgende:
[..]
Dan moet je beter leren lezenquote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:10 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik las daarnet dat je er niet meer op zou reageren, nu doe je het toch weer....
Walchelijk!!!quote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:10 schreef mootie het volgende:
Ja hehe, dat is wel duidelijk. Alles wordt zo georkestreerd dat Peter de lul is. Walchelijk!
Denk het ook niet, maar je weet nooit hoe de hazen lopen, Emil, Ruud, Jimmy, wat doen zij?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:08 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Hakim gaat niets eens genomineerd worden, zeker niet door die ene stem van de elite ...
En dat Hakim gillend naar huis rentquote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:11 schreef misssnapshot het volgende:
[..]
Ik hoop dat de bewoners weten op wie de elitegroep stemt..
Ze snapt echt niet dat ze in een programma zit begin ik te denken.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:10 schreef Scrutinizer het volgende:
Vanessa: "Moet iedereen in het kamertje komen?"
Ik ben benieuwd of ze 'm afmaken in de uitzending vanavond. Het hoeft niet maar het kan wel.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:11 schreef Copycat het volgende:
[..]
Walchelijk!!!
Petertje is het slachtoffer.
Ik vind het wel lekker dat er eentje zit die totaal niet op haar woorden of daden letquote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:12 schreef Urb het volgende:
[..]
Ze snapt echt niet dat ze in een programma zit begin ik te denken.
Alco-night toch?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:12 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik ben benieuwd of ze 'm afmaken in de uitzending vanavond. Het hoeft niet maar het kan wel.
Ze zei ook nog dat ze haar niet vaak nodig hebben. Gek hè?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:12 schreef Urb het volgende:
[..]
Ze snapt echt niet dat ze in een programma zit begin ik te denken.
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:12 schreef Mokum020 het volgende:
Isabel begint weer over "NSB'er". Nou nou en dat tegen een militair
Kunnen jij, Bart, Huub en Peter van de week lekker gaan eten bij Juffrouw Tok en stuur de rekening maar naar Vlemminx BV....quote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:11 schreef Copycat het volgende:
[..]
Walchelijk!!!
Petertje is het slachtoffer.
Andrea is ook wel zo, maar lijkt berekenend.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:12 schreef Stranger het volgende:
[..]
Ik vind het wel lekker dat er eentje zit die totaal niet op haar woorden of daden let
Daar gaat het niet omquote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:12 schreef community het volgende:
Laten we nou niet doen alsof Peter ene drol waard is voor die toko.
Ze maken hem af in show vroeg en showlaat, eerst gisteren door Evert Santegoed en net door Patty Brard. Als vanavond het drank verhaal komt dan kan je er van op aan dat ze in show laat weer het nodige commentaar hebben.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:12 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of ze 'm afmaken in de uitzending vanavond. Het hoeft niet maar het kan wel.
Hij geeft ze de munitie iig pasklaar in handen.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:12 schreef Scrutinizer het volgende:
Inderdaad. Al weken onzichtbaar en nu ineens een held.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:12 schreef community het volgende:
Laten we nou niet doen alsof Peter ene drol waard is voor die toko.
Te dom komt eerder opquote:
En hij heeft tot nu toe plannen waar het meeste geld mee verdiend is en verdiend kan worden.... Miss Montreal, hondenkennel. (dat van die vergunning is BS, die hebben ze al lang).quote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:13 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Peter heeft geen enkele kans gehad van de groep
Yep, maar het is niet per se nodig om zijn onhandige loslippigheid uit te zenden, volgens mij.quote:
okquote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:15 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Het zijn mijn woorden niet , lees even terug
Het begint een beetje obsessief te worden.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:13 schreef waxmask het volgende:
Kunnen jij, Bart, Huub en Peter van de week lekker gaan eten bij Juffrouw Tok en stuur de rekening maar naar Vlemminx BV....
Denk aan je bloeddruk. Anders heb ik nog wel pilletjes voor je....quote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:12 schreef Toverheks het volgende:
Peter mag ze op hun bek slaan van mijherrie in de tent en bloed aan de muur
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |