Ze krijgt zeker betaald voor een exclusief interview. Mag ze niet meer op tv/radio verschijnen.quote:
Vreselijke, vieze ventquote:Op dinsdag 21 januari 2014 17:44 schreef kaatje50 het volgende:
Hakim geeft de nieuwe bewoner dus nu al mee te doen wat de groep (hij) wil, anders val je niet goed in de groep
lolquote:Op dinsdag 21 januari 2014 17:44 schreef waxmask het volgende:
Harold met zijn nieuwe merchandise:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maar verder wil hij niet de leider zijn ofzoquote:Op dinsdag 21 januari 2014 17:45 schreef Urb het volgende:
Hakim wil niet centraal, hij gaat het anders doen. Hij wil affe snal alleen met Peter.
Ik heb mijn taak gedaanquote:Op dinsdag 21 januari 2014 17:43 schreef Urb het volgende:
Hakim vind het belangrijk dat ze allemaal de stemming gebruiken waar ie voor is, namelijk de rotte appel eruit.
Dan had hij er toch nog een paar maandjes in moeten blijven zitten, om dergelijke merchandise ook werkelijk aan te kunnen laten slaan.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 17:44 schreef waxmask het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
vertel?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 17:46 schreef misssnapshot het volgende:
Hakim doet aan politiek op z'n Limburgs..
Anders is ze de volgendequote:Op dinsdag 21 januari 2014 17:46 schreef NenaLois het volgende:
Ik vind t ook jammer dat isa zich nu aan lijkt te willen sluiten bij de ratten...
Maar vraag ik me dus ook af...quote:Op dinsdag 21 januari 2014 17:46 schreef asco het volgende:
Wat zou het mooie tv zijn als iemand voor dat etentje komt en Hakim op zijn smerige bakkes slaat. W'át een klootviool. Zijn die anderen nou totaal debiel dat ze dat niet door hebben?
Ze hebben een boek met regels volgens mij. Denk dat ze bedoelt dat als die regels nageleefd zouden worden, Peter allang weg had moeten zijn.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 17:47 schreef community het volgende:
Charlotte: "in een boek gelezen"
Is dat code?
De nieuwkomer zal eerder Billy of Hakim kiezen.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 17:47 schreef misssnapshot het volgende:
Ze gaan ervan uit dat de nieuwkomer Peter gaat kiezen?
Jammer dat ze daar blijkbaar niet zichzelf kan zijn en dus over haar eigen normen en waarden gaatquote:
Dit zou dus gewoon wel centraal moetenquote:Op dinsdag 21 januari 2014 17:46 schreef Dutchguy het volgende:
Ongelooflijk dat ze Hakim zo'n macht geven. Hakim geeft aan om even buiten te gaan praten, niemand die zegt laat mij maar even.
Wat een arrogantiequote:Op dinsdag 21 januari 2014 17:47 schreef misssnapshot het volgende:
Ze gaan ervan uit dat de nieuwkomer Peter gaat kiezen?
Die krijgen niet genoeg stemmen van de medebewoners. Kan dus niet.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 17:48 schreef KaoloJoeka het volgende:
[..]
De nieuwkomer zal eerder Billy of Hakim kiezen.
ik wist het dat hij een schone alien trui aan zou doenquote:Op dinsdag 21 januari 2014 17:44 schreef waxmask het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja, daarmee wordt het draaiboek van de redactie bedoeld.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 17:47 schreef community het volgende:
Charlotte: "in een boek gelezen"
Is dat code?
D'r moeder...quote:Op dinsdag 21 januari 2014 17:49 schreef Mokum020 het volgende:
De zus van Andrea op SBS6 nu......
oh, wacht
Ik denk dat Billy nog wel eens wat stemmen kan binnenharken hoor. Als ik Rienk gisteren over haar hoorde praten..quote:Op dinsdag 21 januari 2014 17:49 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Die krijgen niet genoeg stemmen van de medebewoners. Kan dus niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |