Hahahaquote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:15 schreef psclgrn het volgende:
Billy denkt niet dat ze allemaal zo "koekoek" zijn![]()
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:17 schreef Mallika het volgende:
Ik vind Peter tot nu toe nog niet echt iets toevoegen om juichend enthousiast over te zijn.
Die dronkeman actie was belachelijk, gespeeld of niet.
Irriteer me niet genoeg aan hem om me continu te ergeren maar ben ook geen voorstander en heb zeker geen medelijden.
Nope, maar leuk knippen en plakken helpt wel.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:14 schreef Scrutinizer het volgende:
Yep, maar het is niet per se nodig om zijn onhandige loslippigheid uit te zenden, volgens mij.
alle vergunningen van wat ze ook nog *verzinnen* dit jaar liggen al kant en klaar..........quote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:14 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
En hij heeft tot nu toe plannen waar het meeste geld mee verdiend is en verdiend kan worden.... Miss Montreal, hondenkennel. (dat van die vergunning is BS, die hebben ze al lang).
Absoluut. Maar zijn loslippigheid, of het nou waar was wat-ie zei of niet, is niet alleen schadelijk voor hem maar mogelijk ook voor het programma. Aangezien de zogenaamde vriendschap tussen hem en Lot niet aan bod is gekomen in de uitzending zouden ze hem nog kunnen sparen. Of dat ook geldt voor wat er vanmiddag gebeurd is weet ik niet want dat heb ik niet helemaal meegekregen.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:13 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hij geeft ze de munitie iig pasklaar in handen.
Ik hoop deze week al.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:16 schreef NenaLois het volgende:
Dat gedrag van Hakim gaat zich vroeg of laat tegen hem keren
Dat is ie nu juist wel, niet omdat ie zo geweldig is (of hij moet inderdaad een rol spelen nu), maar omdat hij voor commotie zorgt. Als er straks een ander uit gestemd wordt en Peter blijft, dan krijg jij streams om van te smullen ... en daar zit ik op te wachten, niet op een stelletje gezellige groentekwekers.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:12 schreef community het volgende:
Laten we nou niet doen alsof Peter ene drol waard is voor die toko.
foutje bedankt en maak je liever druk om je eigen onzinquote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:18 schreef KaoloJoeka het volgende:
[..]
Waarom quote je je eigen onzin?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |