SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
Je moet de term ook niet te serieus/letterlijk nemen. Het gaat niet letterlijk om nummers die een schuldgevoel bij je oproepen als je ze luistert, dat heb ik ook niet .quote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:29 schreef Maxerazzi het volgende:
Overigens vind ik de term 'guilty pleasures' volstrekte flauwekul. Het ontgaat mij geheel waarom mensen moeilijk doen over het leuk vinden van popnummers. Niet dat de term hier werd gebruikt, maar het neigde er een beetje naar.
Ja, dat zeg ik ook altijd. En inderdaad gaat het vaak over 'pop'nummers/hits, zelden over metal/punk/dance/rap/klassiek/jazz terwijl het voor de buitenwereld waarschijnlijk even raar is als iemand die alles van Arcade Fire heeft ineens Marco Borsato draait als dat iemand die alles van Nick en Simon heeft ineens Tool opzet, dan worden die 10 ofzo cd's van Nick en Simon nog eerder als guilty pleasure beschouwd dan die ene van Toolquote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:29 schreef Maxerazzi het volgende:
Overigens vind ik de term 'guilty pleasures' volstrekte flauwekul. Het ontgaat mij geheel waarom mensen moeilijk doen over het leuk vinden van popnummers. Niet dat de term hier werd gebruikt, maar het neigde er een beetje naar.
Nee, dat snap ik. Maar het blijft altijd een beetje een zinloos: 'Ja, eigenlijk mag 't niet...'quote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:31 schreef Felagund het volgende:
[..]
Je moet de term ook niet te serieus/letterlijk nemen. Het gaat niet letterlijk om nummers die een schuldgevoel bij je oproepen als je ze luistert, dat heb ik ook niet .
Hier heeft ranja wel gelijk. Zit altijd op 't eind een beetje een naar en onoprecht randje aan de opmerking vind ik.quote:Op maandag 27 januari 2014 22:27 schreef ranja het volgende:
[..]
dus als iets in de top 40 komt is het automatisch niet goed meer?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
Waarom mensen het doen weet ik ook niet, maar dát ze het doen staat als een paal boven water. Er worden hier ook regelmatig users belachelijk gemaakt als ze bepaalde muziek wel of niet goed vinden, zelfde fenomeen.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:29 schreef Maxerazzi het volgende:
Same herequote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:07 schreef Kerftminister het volgende:
Even naar aanleiding van DWDD een Ibrahim Maalouf album binnengehaald, komt niet vaak voor dat ik wat daar langs komt fijn vind klinken, maar was ditmaal zeker het geval.
Tja Jazzy en invloeden uit kleinere landen bij elkaar, dat doet al gauw goede dingen voor me.quote:
Als een artiest uit een klein land komt is hij beter?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:10 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Tja Jazzy en invloeden uit kleinere landen bij elkaar, dat doet al gauw goede dingen voor me.
Nja vind die folky invloeden uit niet-westerse landen vaak erg vet, dat bedoel ik dus.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:18 schreef Felagund het volgende:
[..]
Als een artiest uit een klein land komt is hij beter?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |