SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
Ja. Maar echt pauze hebben ze hier niet met 3 verschillende mbo scholen bij elkaar. Dan is het tussen 11 en half 2 gewoon druk denk ik..quote:Op dinsdag 21 januari 2014 14:39 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh zo'n actie![]()
Nog nooit mee geconfronteerd gelukkig..
Ging je tijdens een pauze tijd naar de winkel?
Nee, moest gewoon achter al die studenten in de rij gaan staan.quote:
Jammer dat hier bijna niemand liesje kentquote:Op dinsdag 21 januari 2014 14:42 schreef Littlerabbit het volgende:
Wat een ongekend sterke en correcte TT. Als dit geen top deel uit de reeks gaat worden weet ik het ook niet meer.
Die boycot zullen ze voelen.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 14:42 schreef xcachet het volgende:
Ik had niet eens een tas bij me dus zei dat ik geen student was. Zegt dat wijf "het is op leeftijd categorie"![]()
[..]
Ja. Maar echt pauze hebben ze hier niet met 3 verschillende mbo scholen bij elkaar. Dan is het tussen 11 en half 2 gewoon druk denk ik..
[..]
Nee, moest gewoon achter al die studenten in de rij gaan staan.
Maar niet gedaan. Ben 10 meter verderop naar de Lidl gegaan. Daar hebben ze dat niet. Ondanks dat daar laatst nog een gewapende overval is geweest![]()
uiteraard, bij lies en greys welquote:
Doet er niet toe. Indoctrinatie kan niet vroeg genoeg ingezet worden.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 14:42 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Jammer dat hier bijna niemand liesje kent
Op leeftijdquote:Op dinsdag 21 januari 2014 14:42 schreef xcachet het volgende:
Ik had niet eens een tas bij me dus zei dat ik geen student was. Zegt dat wijf "het is op leeftijd categorie"![]()
[..]
Ja. Maar echt pauze hebben ze hier niet met 3 verschillende mbo scholen bij elkaar. Dan is het tussen 11 en half 2 gewoon druk denk ik..
[..]
Maar niet gedaan. Ben 10 meter verderop naar de Lidl gegaan. Daar hebben ze dat niet. Ondanks dat daar laatst nog een gewapende overval is geweest![]()
Nee. Hoiquote:
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 14:45 schreef xcachet het volgende:
En uit protest post ik hier niet tot die plaatjes uit de OP zijn.
Succes met je verslagen in de tussentijd.quote:
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 14:45 schreef xcachet het volgende:
En uit protest post ik hier niet tot die plaatjes uit de OP zijn.
Bedankt. 7 feb deadline. Ik verwacht een hoge post countquote:Op dinsdag 21 januari 2014 14:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Succes met je verslagen in de tussentijd.
huhquote:Op dinsdag 21 januari 2014 14:46 schreef xcachet het volgende:
[..]
Bedankt. 7 feb deadline. Ik verwacht een hoge post count
Een liefdesverklaringquote:
En je doet daar gewoon aan mee?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 14:42 schreef xcachet het volgende:
[..]
[..]
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 14:51 schreef supersof het volgende:
Hey jongens
Net lekker subway gegeten, en heb een 6 voor frans. Dat was het op een na hoogste
Mijn invloed kan niet misstaan. Frans blijft toch mijn tweede taal.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 14:51 schreef supersof het volgende:
Hey jongens
Net lekker subway gegeten, en heb een 6 voor frans. Dat was het op een na hoogste
Goedzoquote:Op dinsdag 21 januari 2014 14:51 schreef supersof het volgende:
Hey jongens
op naar 6,0, 6,6, 7,2, 7,8, 8,4, 9,0quote:Op dinsdag 21 januari 2014 14:55 schreef supersof het volgende:
Wiskunde gaat wel in een stijgende lijn omhoog hoor. 4,2 naar 4,8 naar 5,4
6 was het één na hoogste?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 14:51 schreef supersof het volgende:
Hey jongens
Hugenoot van oorsprong?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 14:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mijn invloed kan niet misstaan. Frans blijft toch mijn tweede taal.
Oh, en gefeliciteerd
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 14:51 schreef supersof het volgende:
Hey jongens
Ja. Kon de bloedbruiloft maar net ontkomen.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 14:58 schreef JanCees het volgende:
[..]
Hugenoot van oorsprong?
Schud ik zo uit m'n mouw.
loop een paar keer langs t beeld danquote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:03 schreef supersof het volgende:
Woooow
Ze maken hier opnames voor het jeugdjournaal
Ik ben in de bieb hier haha
lolzquote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:03 schreef supersof het volgende:
Woooow
ditquote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:03 schreef Jimbo het volgende:
[..]
loop een paar keer langs t beeld dan
Spannend, ik ga vanavond het jeugdjournaal kijkenquote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:03 schreef supersof het volgende:
Woooow
alsnog langslopen en doe de groeten aan toto69 van het FOK! forumquote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:06 schreef supersof het volgende:
Nee kan niet langslopen ze filmen in een tegen een muur in een hoek
GRTD door de opname roepenquote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:06 schreef supersof het volgende:
Mietje. Forceer jezelf in beeld of geen luchtfoto vandaagquote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:06 schreef supersof het volgende:
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:08 schreef supersof het volgende:
Nee ik ben nu alweer ergens anders sorry
Wie houd ik ook voor de gek...quote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mietje. Forceer jezelf in beeld of geen luchtfoto vandaag
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:16 schreef essnhills het volgende:
Ik ontwijk camera's liever. Ben ook wel eens aangesproken op straat door een cameraploeg, maar toen heb ik maar gezegd dat ik geen tijd had
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:19 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
volgens mij is ess IRL superschattig
ik had er laatst een in leeuwarden van man bijt hond.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:16 schreef essnhills het volgende:
Ik ontwijk camera's liever. Ben ook wel eens aangesproken op straat door een cameraploeg, maar toen heb ik maar gezegd dat ik geen tijd had
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:20 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik had er laatst een in leeuwarden van man bijt hond.
Meneer wij zijn op zoek naar de echte fries, vind u dat u hier onder valt
Uiteraard kwam ik terug met een uiterst epische. ; IK KOM UIT ROTTERDAM, KEN JE DAT NIET HOREN DAN'True story
friezenquote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:20 schreef Toto69 het volgende:
[..]ik had gewoon ja gezegd, ik spreek toch fries
[..]
Uiteraard kwam ik terug met een uiterst epische. ; IK KOM UIT ROTTERDAM, KEN JE DAT NIET HOREN DAN'True story
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:19 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
volgens mij is ess IRL superschattig
[..]
ik ben heul geen friesquote:
Of niet.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:24 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
stille mensjes kunnen heel intrigerend zijn.
Tot zover deze mededeling
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:26 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Die was wel goed nat zeg.
nee, niet uitgezonden.quote:
Kees Kanjerkachel neuqt meer dan ikquote:
Hoe zou 't met die baas gaan tegenwoordigquote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:32 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Kees Kanjerkachel neuqt meer dan ik
De user Adames woont tegenover hem. Tip van het huis.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:34 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Hoe zou 't met die baas gaan tegenwoordigprobleemwijken is alweer 9(!) jaren geleden. Ruud is inmiddels al 56 of zo als-ie nog leeft. Kees zal wel een jaar of 52-53 zijn nu, zal ie nog pallets sorteren? Woont ie nog aan de Edisonstraat in Woensel-West? Leeft de bonte hont Mieke nog? En Huubke, is die al uit de afkickkliniek? Gaat Kees nog naar elke thuiswedstrijd van PSV? Vragen, zo veel vragen.
Srs? Heeft-ie wel eens een Spaanse bezocht met Kees?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
De user Adames woont tegenover hem. Tip van het huis.
Ik heb nog nooit Probleemwijken gezienquote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:42 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Srs? Heeft-ie wel eens een Spaanse bezocht met Kees?
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:30 schreef Jimbo het volgende:
[..]
nee, niet uitgezonden.
heb voor de lul 3 weken naar MBH gekeken
Ben wel benieuwd of Ruud nog leeft eigenlijk (Kees zijn broer) die gast is inmiddels al 60 of ouder en niet bepaald de meest gezonde levensstijlquote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit Probleemwijken gezien
maar ja serieus.
Schaam je diepquote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:45 schreef supersof het volgende:
Voordat ik toto kende had ik nog nooit van dat programma gehoord lol
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:45 schreef supersof het volgende:
Ik wel. Ik mijd dat soort programma's alleen. Plaatsvervangende schaamte tv is niet echt mijn format. Wat kunnen mij die mensen allemaal nou een rotzorg schelen.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:45 schreef supersof het volgende:
Mijn warlock is level 27quote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit Probleemwijken gezien
maar ja serieus.
en geef dr eens ongelijkquote:
Ik ben in mindere mate trots op je Insomnia.quote:
ik ga ook weer spelen binnenkortquote:
Mwahquote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:50 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Wel een lekker wijf trouwens, in die tijd.
Maar zo dom!!
Geef haar eens ongelijk.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:50 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Wel een lekker wijf trouwens, in die tijd.
Maar zo dom!!
Seks is overrated.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:32 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Kees Kanjerkachel neuqt meer dan ik
Is het niet leuk meer?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb zondagnacht? Door Inso een 7 day free trial genomen voor een /played. Ik moest huilen.
Wat een prachtig metafoor LRquote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ben in mindere mate trots op je Insomnia.
Je toewijding is legendarisch maar ga godverdomme je toelating/onderbouwings brief eens schrijven voor je studie![]()
WoW is je succubus daar waar je fear op jezelf /cast. Wat mooi.
Had niet de ambitie om weer te beginnen. Enkel om Insomnia_ te begroeten.quote:
Deze grap heb je al gemaaktquote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:54 schreef Jimbo het volgende:
Net zn ginger op mn fb die dr haar voor haarwens gedoneert heeft
heb je al kanker, krijg je ook nog een ginger pruik
ja toen was het op tv.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Had niet de ambitie om weer te beginnen. Enkel om Insomnia_ te begroeten.
[..]
Deze grap heb je al gemaakt![]()
beidequote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:57 schreef Jimbo het volgende:
Zijn die panda's eigenlijk horde of ally ?
Wat loop jij te haten, ik ben ook rossig en ga mijn beeldschone haren doneren jaquote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:54 schreef Jimbo het volgende:
Net zn ginger op mn fb die dr haar voor haarwens gedoneert heeft
heb je al kanker, krijg je ook nog een ginger pruik
beide. Ik heb serieus een lvl 90 pandabeerquote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:57 schreef Jimbo het volgende:
Zijn die panda's eigenlijk horde of ally ?
ah, beetje de zwitsers van wow dus ?quote:
Nee, de pandaberenquote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:58 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ah, beetje de zwitsers van wow dus ?
Is het vandaag geen kick a ginger day toevallig?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:58 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wat loop jij te haten, ik ben ook rossig en ga mijn beeldschone haren doneren ja
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:56 schreef Toto69 het volgende:
[..]
idd
ben wel benieuwd wat er nu van geworden is nu ze een jaar of 24-25 is
Ik ben veel te lief om geschopt te worden.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:59 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Is het vandaag geen kick a ginger day toevallig?
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:59 schreef Jimbo het volgende:
[..]
truequote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:59 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ben veel te lief om geschopt te worden.
Het was de 20stequote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:59 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ben veel te lief om geschopt te worden.
alsjeblieft niet.quote:
al geeditquote:Op dinsdag 21 januari 2014 16:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het is de 21ste Jimbo. Dit weet ik aangezien ik morgen naar Ess haar kinderfeestje ga.
gingers zijn kjoetquote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:59 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Wat doe je hatelijk tegen mijquote:
quote:
Nee toch geen zin meer. Ik vertrek over 20 minuten weer richting het mooie Rotterdamquote:Op dinsdag 21 januari 2014 16:01 schreef Jimbo het volgende:
[..]
al geedit
moet jij niet gaan leren of iets ?
Ik ben meer van de alle andere kleurtjes op propper roodquote:Op dinsdag 21 januari 2014 16:01 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wat doe je hatelijk tegen mijJe doet gewoon zo omdat je mij niet kon krijgen zeker
[..]
Succes alvastquote:Op dinsdag 21 januari 2014 16:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee toch geen zin meer. Ik vertrek over 20 minuten weer richting het mooie Rotterdam
#TeamVAquote:
Gelukkig maarquote:Op dinsdag 21 januari 2014 16:02 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ik ben meer van de alle andere kleurtjes op propper rood
maaaar ik vind je lief hoor esje :y
Wat is mijn taak als entourage?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 16:03 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
#TeamVA
Jullie zijn mijn entourage
Ik doe mijn best niet echt meerquote:
ik ook nietquote:Op dinsdag 21 januari 2014 16:05 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik doe mijn best niet echt meer
Wat?quote:
ehhhhhh. Gewoon chillen. Ik ben chillhoofd.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 16:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat is mijn taak als entourage?
Jimbo je hoeft het nog maar 8 uurtjes vol te houden en dan heb je mijn verjaardag gehaald zonder banquote:
Woohooquote:Op dinsdag 21 januari 2014 16:06 schreef essnhills het volgende:
[..]
Jimbo je hoeft het nog maar 8 uurtjes vol te houden en dan heb je mijn verjaardag gehaald zonder ban![]()
![]()
Oké, daar ben ik goed in.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 16:05 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
ehhhhhh. Gewoon chillen. Ik ben chillhoofd.
OMG JE BENTJARIG OP DE DAG VAN SNAVELS - FEYENOORD !!!quote:Op dinsdag 21 januari 2014 16:06 schreef essnhills het volgende:
[..]
Jimbo je hoeft het nog maar 8 uurtjes vol te houden en dan heb je mijn verjaardag gehaald zonder ban![]()
![]()
Moet ik daar blij van worden?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 16:15 schreef Jimbo het volgende:
[..]
OMG JE BENTJARIG OP DE DAG VAN SNAVELS - FEYENOORD !!!
ik ga zo allejezus veel drinken voor jou verjaardag
ja. en je moet heel blij zijn dat ik je nr niet hebquote:
Hahaquote:Op dinsdag 21 januari 2014 16:19 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ja. en je moet heel blij zijn dat ik je nr niet hebanders kreeg je heel veel smsjes morgen
Wanneer is het FOK! verjaardagsfeest?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 16:06 schreef essnhills het volgende:
[..]
![]()
Windowstoets-P Dan moeten er meerdere opties zijnquote:Op dinsdag 21 januari 2014 16:14 schreef essnhills het volgende:
Ik snap het niet.. bij mijn andere laptop kon ik gewoon 2 schermen tegelijk hebben.. en nu krijg het gewoon niet voor elkaar.. hij doet ķf het externe scherm of m'n laptopscherm.. Maar ik wil ze beide
Ja, dat klopt, ik krijg er 3: verbinding met projector verbreken, dupliceren, alleen op projector.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 16:24 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Windowstoets-P Dan moeten er meerdere opties zijn
ik kom morgen even taart brengen hierquote:Op dinsdag 21 januari 2014 16:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wanneer is het FOK! verjaardagsfeest?
Lekkerquote:Op dinsdag 21 januari 2014 16:26 schreef essnhills het volgende:
[..]
ik kom morgen even taart brengen hier
Morgen jarig?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 16:26 schreef essnhills het volgende:
[..]
ik kom morgen even taart brengen hier
quote:
quote:
Heb je al een feestje gepland?quote:
echt? vind er nooit wat aan en vier 't ook nooitquote:Op dinsdag 21 januari 2014 16:33 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Heb je al een feestje gepland?![]()
Jarig zijn is altijd zo leuk
Uhh nog niet echtquote:Op dinsdag 21 januari 2014 16:33 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Heb je al een feestje gepland?![]()
Jarig zijn is altijd zo leuk
Ik loop altijd de hele dag tegen iedereen te verkondigen dat ik jarig benquote:Op dinsdag 21 januari 2014 16:33 schreef Toto69 het volgende:
[..]
echt? vind er nooit wat aan en vier 't ook nooit
3x vierenquote:Op dinsdag 21 januari 2014 16:34 schreef essnhills het volgende:
[..]
Uhh nog niet echt![]()
Morgen wat eten met vriendinnen, van het weekend bij m'n ouders met wat familie en ergens in februari met een grotere groep stappen oid
Beterquote:Op dinsdag 21 januari 2014 16:34 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik loop altijd de hele dag tegen iedereen te verkondigen dat ik jarig ben![]()
en dan een klein borreltje om 12 uur snachts de avond ervoor
quote:
serieus, 3x niet gevierd?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 16:36 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja de afgelopen 3x niet gevierd eigenlijk dus het moest maar weer eens
quote:
Ik moet niet zo lang op vakantiequote:
Ik hecht er niet zoveel waarde aan. Moet op mijn verjaardag 9/10 keer werken namelijk.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 16:34 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik loop altijd de hele dag tegen iedereen te verkondigen dat ik jarig ben![]()
en dan een klein borreltje om 12 uur snachts de avond ervoor
Doe je dan wel op je werk de feestmuts op?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 16:37 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ik hecht er niet zoveel waarde aan. Moet op mijn verjaardag 9/10 keer werken namelijk.
Ja, ik zat eerst midden in een verhuizing van Delft terug naar m'n ouders.quote:
Wel taart mee natuurlijk.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 16:37 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Doe je dan wel op je werk de feestmuts op?
Dat is wel vervelend jaquote:Op dinsdag 21 januari 2014 16:38 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja, ik zat eerst midden in een verhuizing van Delft terug naar m'n ouders.
Het jaar erop zat ik in de verhuizing van Wageningen, een tussenstop van een week bij mijn ouders en toen weer naar Delft
En vorig jaar werd de oma van m'n vriend gecremeerd op m'n verjaardag
Het land van taco's speedy gonzales en drugsquote:Op dinsdag 21 januari 2014 16:38 schreef JanCees het volgende:
[..]
Wel taart mee natuurlijk.
Waar was je op vakantie?
mechicoquote:Op dinsdag 21 januari 2014 16:39 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Dat is wel vervelend ja
[..]
Het land van taco's speedy gonzales en drugs
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |