Seks is overrated.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:32 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Kees Kanjerkachel neuqt meer dan ik
Is het niet leuk meer?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb zondagnacht? Door Inso een 7 day free trial genomen voor een /played. Ik moest huilen.
Wat een prachtig metafoor LRquote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ben in mindere mate trots op je Insomnia.
Je toewijding is legendarisch maar ga godverdomme je toelating/onderbouwings brief eens schrijven voor je studie![]()
WoW is je succubus daar waar je fear op jezelf /cast. Wat mooi.
Had niet de ambitie om weer te beginnen. Enkel om Insomnia_ te begroeten.quote:
Deze grap heb je al gemaaktquote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:54 schreef Jimbo het volgende:
Net zn ginger op mn fb die dr haar voor haarwens gedoneert heeft
heb je al kanker, krijg je ook nog een ginger pruik
ja toen was het op tv.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Had niet de ambitie om weer te beginnen. Enkel om Insomnia_ te begroeten.
[..]
Deze grap heb je al gemaakt![]()
beidequote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:57 schreef Jimbo het volgende:
Zijn die panda's eigenlijk horde of ally ?
Wat loop jij te haten, ik ben ook rossig en ga mijn beeldschone haren doneren jaquote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:54 schreef Jimbo het volgende:
Net zn ginger op mn fb die dr haar voor haarwens gedoneert heeft
heb je al kanker, krijg je ook nog een ginger pruik
beide. Ik heb serieus een lvl 90 pandabeerquote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:57 schreef Jimbo het volgende:
Zijn die panda's eigenlijk horde of ally ?
ah, beetje de zwitsers van wow dus ?quote:
Nee, de pandaberenquote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:58 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ah, beetje de zwitsers van wow dus ?
Is het vandaag geen kick a ginger day toevallig?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:58 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wat loop jij te haten, ik ben ook rossig en ga mijn beeldschone haren doneren ja
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:56 schreef Toto69 het volgende:
[..]
idd
ben wel benieuwd wat er nu van geworden is nu ze een jaar of 24-25 is
Ik ben veel te lief om geschopt te worden.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:59 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Is het vandaag geen kick a ginger day toevallig?
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:59 schreef Jimbo het volgende:
[..]
truequote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:59 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ben veel te lief om geschopt te worden.
Het was de 20stequote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:59 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ben veel te lief om geschopt te worden.
alsjeblieft niet.quote:
al geeditquote:Op dinsdag 21 januari 2014 16:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het is de 21ste Jimbo. Dit weet ik aangezien ik morgen naar Ess haar kinderfeestje ga.
gingers zijn kjoetquote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:59 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Wat doe je hatelijk tegen mijquote:
quote:
Nee toch geen zin meer. Ik vertrek over 20 minuten weer richting het mooie Rotterdamquote:Op dinsdag 21 januari 2014 16:01 schreef Jimbo het volgende:
[..]
al geedit
moet jij niet gaan leren of iets ?
Ik ben meer van de alle andere kleurtjes op propper roodquote:Op dinsdag 21 januari 2014 16:01 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wat doe je hatelijk tegen mijJe doet gewoon zo omdat je mij niet kon krijgen zeker
[..]
Succes alvastquote:Op dinsdag 21 januari 2014 16:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee toch geen zin meer. Ik vertrek over 20 minuten weer richting het mooie Rotterdam
#TeamVAquote:
Gelukkig maarquote:Op dinsdag 21 januari 2014 16:02 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ik ben meer van de alle andere kleurtjes op propper rood
maaaar ik vind je lief hoor esje :y
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |